Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość People Can Fly ma więcej oddziałów niż CD Projekt, właśnie otwiera kolejny

24.11.2022 20:30
Bociek69
1
3
Bociek69
44
Byle do Wiosny

Jak firma ktora w ciagu 10 ostatnich lat wydala jednego sredniaka ktory sprzedal sie ponizej oczekiwan (squereEnix im chyba nawet premi nie dal za to), ma na to wszystko?

post wyedytowany przez Bociek69 2022-11-24 20:31:16
24.11.2022 20:35
2
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1376576
5
Generał

W sumie People Can Fly zatrudnia ponad 600 osób.

Co na to Piranie którzy robią gry w niecałe 30 osób?

24.11.2022 20:40
2.1
2
zanonimizowany1374686
10
Centurion

A co mają do tego Piranie, które robią gry wielokrotnie gorsze niż darmowy mod powstały na silniku ich starej produkcji?

24.11.2022 20:40
3
1
odpowiedz
6 odpowiedzi
ramirezrem
48
Pretorianin

Bociek69 jak jednego średniaka? Przecież oni juz w 2004 Painkillera zrobili który odniósł spory sukces. Wraz z Epic games gears of warsy robili. Bulletstorm. Outriders. Oni już od dawna są w grze z największymi

24.11.2022 20:50
3.1
3
SzymekWielkiKral
55
Centurion

Przecież kolega napisał, że w ciągu ostatnich 10 lat... W te 10 lat wydali 2 gry: Outriders i Gears of war (odpowiednio 2021 i 2013)

24.11.2022 20:52
Bociek69
3.2
Bociek69
44
Byle do Wiosny

Bulletstorm zostal wydany 10 lat temu (i tez sie sprzedal srednio), teraz wydali 2 lata temu sredniaka outriders tez bez szalu.

Rozumiem gdyby mieli jakies jedno studio i zatrudniali 50 sob to by sie moze to spinalo.

A oni mimo wypuszczenia w ciagu 10 lat dwoch sredniakow, Zatrudniaja ponad 600 osob, studia i biura w kanadzie USA, UK, pracuja rownolegle nad 4 projektami. To nawet Rockstar nie ma tyle hajsu i ambicji.

Cos tu mi sie nie spina. Chyba ze to jakas kolejna firma Obajtka finansowana przez panstwo z tylnego siedzenia. Albo jakiegos Chinskiego inwestora ktory dosypuje worek pieniedzy.

post wyedytowany przez Bociek69 2022-11-24 20:56:38
24.11.2022 21:04
3.3
ramirezrem
48
Pretorianin

SzymekWielkiKral Ok, nie doczytałem, ze w ciągu ostatnich 10 lat.

25.11.2022 10:56
3.4
radek1982
26
Konsul

Bociek69 outraiders to gra robiona na zmówinie przez square chciało zawojować rynek looter shooterów chciało konkurować z destiny i borderlands.

25.11.2022 11:38
3.5
Gholume
82
Generał

Bociek69 Większościowym udziałowcem PCF jest Epic Games.

25.11.2022 12:19
3.6
pisz
175
nihilista

Gholume
Skąd to info? Ja pamiętam, że w 2015 odkupili firmę.

24.11.2022 20:56
A.l.e.X
4
odpowiedz
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

Szkoda tylko że ich ostatni dodatek Wordslayer został wręcz skopany za dostarczoną jakość w cenie prawie 200 PLN.

24.11.2022 20:56
quark
😒
5
odpowiedz
quark
66
Generał

Z przyzwoitości wypadałoby wspomnieć że CDP ma ok 2 razy więcej pracowników bo według ostatniego raportu ponad 1200.

post wyedytowany przez quark 2022-11-24 21:05:05
24.11.2022 21:21
6
3
odpowiedz
albertk
12
Chorąży

Niestety ilość nie idzie w parze z jakością.

24.11.2022 21:25
raziel88ck
7
odpowiedz
1 odpowiedź
raziel88ck
203
Reaver is the Key!

People Can Fly... wielki skok na skalę światową za sprawą Painkillera. Potem pecetowa konwersja z dodatkowymi etapami w Gears of War. Następnie wielka klapa i crap w postaci Gears of War: Judgment i na koniec Bulletstorm. Fajna gra, ale z debilnym otwartym zakończeniem. I dalej losy PCF przestały mnie interesować.

24.11.2022 21:47
7.1
albertk
12
Chorąży

Obecne People Can Fly nie ma chyba zbyt wiele wspólnego z tamtym PCF, który wydawał Painkiller czy Bulletstorma.

24.11.2022 22:13
Zdzichsiu
8
odpowiedz
Zdzichsiu
141
Ziemniak

Bociek69
People Can Fly zrobiło Fortnite'a.

25.11.2022 09:57
9
odpowiedz
Jaya
62
Generał

Tworzenie nowych oddziałów wiązało by się ze szkoleniem nowych pracowników. Widać było to po Outriders. Dla mnie był duży przeskok jakości między pierwszymi mapami, a późniejszymi.
Dobrym krokiem byłoby przepisanie universum Outridersów pod inną nazwą i zmiana krok po kroku szczegółów takich jak przeprojektowanie pojazdów lądowych - źle mi się kojarzyły. Można z tamtąd dobre klocki wyciągnąć i rozwinąć universum.

Gearsy miały większy potencjał przez AI companionów i ich rozwój, myślę, że dużo by gra zyskała z nimi, a jakby nie korzystali z dorobku. W każdym razie umią robić rozpierdziel niekoniecznie dobrze wymyślają zasady, nie mają opanowanych technologii i nie znali ograniczeń designu/optymizacji. Fabularnie wygląda, że robią jak większość niszowych firm - pomysł wymyślają na bieżąco, zazwyczaj jeden jakiś szefu z Brytanii, który kto wie z czego zasłynął - zamiast mieć jeden dobry na miarę Wiedźmina czy wielkich filmów. Jak nie mają fabuły to przydałyby im się wyróżniające zasady jak ma np. Mount And Blade, zamiast wchodzić w drogę Destiny i innym już w tej chwili bardzo ciężkim do przebicia loot shoterom.

Liczba projektów też świadczy o tym, że szukają pomysłu znoszącego złote jaja. Większość projektów pewnie będzie poniżej oczekiwań, ale będzie możliwość przeniesienia kadry do rozwijania najbardziej dochodowych gałęzi.

post wyedytowany przez Jaya 2022-11-25 09:59:42
25.11.2022 12:58
Wronski
10
odpowiedz
Wronski
24
Generał

Tyle osob i tyle oddzialow w Polsce przy obecnej sytuacji? Cos jest nie tak...

Wiadomość People Can Fly ma więcej oddziałów niż CD Projekt, właśnie otwiera kolejny