Żałoba w krainie symulatorów wyścigów, EA uśmierca Project CARS
Kto był szybszy? :P
I jak tu nie kochać EA? Mogli wypuścić choć jedną naprawdę ciekawą samochodówkę, ale lepiej się przecież nie starać, bo dzisiejszemu graczowi wystarczy to samo F1 i ten sam NFS co roku
Widze że EA nienawidzi tego studia i ich pracy
W końcu zostało założone przez ludzi którzy stworzyli need for speed shift 1 i 2 i najpierw w czasie pracy nad nfs shift 3 ich wydoili na kase a teraz to.
W sumie to spodziewałem sie że takie coś sie stanie w momencie gdy te studio zostało przejęte przez EA.
Kto był szybszy? :P
I jak tu nie kochać EA? Mogli wypuścić choć jedną naprawdę ciekawą samochodówkę, ale lepiej się przecież nie starać, bo dzisiejszemu graczowi wystarczy to samo F1 i ten sam NFS co roku
Ja tak się zastanawiam kto w to NFS w ogóle gra? Ciekawszy model jazdy i customizacja jest już w GTA Online...
Niewymagający gracze stanowią większość, poza tym dochodzi potęga samej marki, te 15 lat temu NFS to była definicja gry wyścigowej. Dziś gracze, którzy ogrywali Most Wanteda kupują nowe odsłony swoim dzieciom, niekoniecznie mając pojęcie jakie to są crapy. No i drift który robi się sam jednym przyciskiem wygląda zjawiskowo na tiktoku, można jedną ręką trzymać gaz, a drugą nagrywać ;)
A co do modelu jazdy to zdecydowanie, ale customizacja już niekoniecznie
Wiedziałem że tak się to skończy ze szmaciarzami z ĘĄ. WRC i F1 kolejne w kolejce do zniszczenia
Na szczęście te gry są na licencji FIA, więc wierzę, że jak dodadzą w końcu b2d do F1 albo płatne paczki z częściami samochodowymi do WRC to te serie przejdą w ręce kogoś kompetentnego
szkoda, dziwna decyzja.
maja jakas alternatywe w simcade? bo na pewno jest na rynku miejsce na dobry simcade dostepny na kazdej platformie.
Ich coś takiego nie interesuje, bo, zgodnie z zacytowanym stanowiskiem, nie jest "doświadczeniem w otwartym świecie, bardziej ukierunkowaną społecznościowo grą-usługą" i nie dają "możliwości tworzenia doświadczeń, które fani pokochają."
Czytaj: nie będą tak popularne i nie dadzą wystarczająco dużych zysków oraz możliwości wydojenia graczy.
szkoda, ze nie mozna tu przeklinac, ale...
EA jest niereformowalne, to jest jakis dramat, najgorsza firma gierkowa ever.
Jest jeszcze rFactor, Assetto Corsa, iRacing, Automobilista, RaceRoom Racing Experience. Są gry w tym gatunku. W Project Cars trylogię nadal można grać tak jak i w dwie części Shifta.
Poza AC i Automobilistą to hermetyczne albo koszmarnie drogie gry dla profesjonalnych sim-racerów. (albo przestarzały produkt dla fanatyków, do którego trzeba zainstalować 100 modów)...
Zostało granie w CARS 1 i 2 (chyba ich nie zdejmą ze Steam tym, którzy gry kupili) ACC i Automobilistę 2, najnowszą z nich wszystkich. Na szczęście zarówno ACC jak i przede wszystkim A2 są na tyle zaawansowane graficznie i technicznie, że jeszcze przez lata będą mogły bawić bez grymasu obrzydzenia.
WRC Generations też trzeba obowiązkowo kupić - ostatnia dobra gra WRC.
Pytanie, co dalej. Wymiana kierownicy na nową powoli traci sens.
Raczej dobrej przyszłości dla WRC pod egidą EA nie będzie. Skupia się bardziej na taśmowym wydawaniu gier z szyldem F1 na wzór Fify.
Nawet nie wiedziałem, ze ta gra miała trzecią część. Jedynka to było mocne WOW, auta i tor wyglądały naprawdę dobrze.
Widze że EA nienawidzi tego studia i ich pracy
W końcu zostało założone przez ludzi którzy stworzyli need for speed shift 1 i 2 i najpierw w czasie pracy nad nfs shift 3 ich wydoili na kase a teraz to.
W sumie to spodziewałem sie że takie coś sie stanie w momencie gdy te studio zostało przejęte przez EA.
Uśmiercą... Albo przemalują na jakąś odmianę NFS, która zaoferuje alternatywne podejście do tematu. Nie spodziewam się, aby to był Shift 3, ale pomarzyć można.
Anhmem - zabite przez Bioware, 5 lat nie zrobili nawet podstawowego loopa gry, a hajs z EA brali, przyszlo EA, zrobilo sprawdzam, a tam nic nie ma (stad dali ultimatum 2 lata i wypuszczaja).
Project Cars mial mala sprzedaz i nie spina sie budzetowo. Ot, tyle. Ktos bedzie chcial, wylozy $ na licencje FIA I lecimy,.
EA chciała zniszczyć SMS już kilka lat temu, kiedy w ostatniej chwili anulowała Shift 3. Szef studia powiedział kilka brzydkich słów o "Elektronikach" i powiedział, że już nigdy nie będzie z nimi pracował. Po przejęciu przez nich Codemasters odszedł ze zespołu, dotrzymując słowa.
No i trudno. Jest jeszcze Automobilista, Assetto Corsa, nawet stare Live for Speed I na pewno wiele innych dobrych gier. Każdy znajdzie coś dla siebie.
łącze się z tobą w bólu draug, EA za wszelką cenę póbują utrzymać swój tytuł najgorszej marki every
BTW ĘĄ zabiło nie tylko CARS ale też Madness Engine, a więc także potencjalne kolejne części Automobilista. Zniknie jedyny silnik ze zmianą pór roku, do tego oferujący grafikę, której dopiero niedawno były w stanie dorównać gry na UE, FM i GT.
Jedynym simem w modelu sprzedaży innym niż ten znany z symulacji pociągów - czyli z kosztami idącymi w tys. złotych za sensowną liczbę tras i wozów - zostanie ACC i wielka niewiadoma w postaci AC2.
Piękne czasy... No ale ĘĄ w końcu dopielo swego i ostatecznie zniszczyło SMS.
EA i zero zaskoczenia. Jak nie przejmą jakiejś marki i nie zrobią z niej crapa, którego potem uśmiercą, to nie będą sobą.
Szkoda serii ProjectCars dla mnie osobiście była to pierwsza poważna gra samochodowa semi-sim na którą liczyłem tak bardzo na PCta jak na GrandTurismo czy Forza Motorsport. W zasadzie stawiałem ją na tym samym poziomie pod względem modelu jazdy, tuningu czy grafiki i klimatu. Nie grałem za dużo bo sprzętu wtedy za bardzo nie miałem a pozatym były inne gry od CodeMasters.
Dzisiaj mamy pełno semi-sim na PCty. Osobiście polecam Assetto Corsa. Gra ma olbrzymie zaplecze społecznościowe, ogrom modów, samochodów, tras malowniczych i torów sportowych czy rajdy samochodowe, czy mody graficzne, pogodowe itd.
Modowana jest do tego stopnia, że mamy nawet mody certyfikowane znakiem jakości czyli strony ze znakiem Only Quality Mods Assetto Corsa. A pozatym ma świetny model jazdy semi. Polecam tę samochodówkę.
Warto dodać, że Asseto Corsa ma małe wymagania sprzętowe a można ją nabyć za grosze w promo a darmowych modów jest setki.
A tak wygląda na modach (oczywiście mody graficzne podnoszą wymagania):
https://www.youtube.com/watch?v=6uyObRHj3Xo&t=194s
Daj spokój... Ruski launcher, tysiąc modów, którymi żonglowanie zajmuje więcej czasu niż granie, najlepsze mody albo płatne (wieczna zamknięta beta) albo ekskluzywne (linki dla zarejestrowanych) albo 2w1.
AC imponuje, ale na YT. 99% ludzi odbije się - i słusznie - od tego potworka (domyślne trasy i te modele roślinności) i sięgnie po ACC albo A2.
A na rynku dzięki ĘĄ zostanie dla zwykłych graczy tylko ACC i potencjalne AC2. Reszta to abonamenty albo zawartość w formie MTX za tysiące złotych.
Według Toma Hendersona to nie koniec złych wiadomości - w koszu ma wylądować także marka DIRT (co logiczne także DIRT Rally) :/
To akurat było w miarę oczywiste, Codemasters przejęło prawa do wrc i będą robić gry o takim tytule, zapewne na podstawie Dirta Rally ale sam Dirt pójdzie w odstawkę.
Pisaliśmy o tym jakiś czas temu: https://www.gry-online.pl/newsroom/nfs-hardkorowe-project-cars-4-wrc-zamiast-dirt-f1-23-i-inne-przec/z321dff
W tym przypadku zmiana będzie miała raczej formalny charakter. Przypuszczam, że Codemasters zachowa w serii EA Sports WRC (czy jak się nie będzie nazywała) większość dorobku DiRT Rally - samochody, część tras i przynajmniej podstawy fizyki (bo na tak hardkorową symulację jak do tej pory raczej nie ma co liczyć).
Code to totalny głąb, duża marka (jak nie wielka) wiele dobrych tytułów ale głowy tak małe ze rewolucje są niemal zerowe, odgrzewane kotlety z mini dodatkami i na koniec oddać sie wielkiej świni w łąskę, po co oni sie sprzedali jak 90% gier pójdzie w nicość?