Kampania CoD: MW2 wyrzuca do pulpitu, gracze są zirytowani
Gracze narzekają, gierka pewnie 7/10 ale gimby i tak kupujo i to jeszcze po podwyższonej cenie. Pogratulować idiotyzmu:D Przynajmniej multi będzie na poziomie :)
Multi na poziomie... *kaszle* nie zły żart milordzie.
To kopiuj&wklej z MW2019, do tego IW jest głuche na feedback od... 3-4 lat dając w gratisie SBMM aka każdy mecz to finał Majora CDL i mistrzostw COD.
Dokładnie na "poziomie" czyli mapki 6 na 6 i jechane, niczym dziecko z ADHD po małych mapkach i z tęczowymi skinami :)
Grałeś w ogóle chociaż w alfę tego multi, że takie opinie wydajesz? O ile CoD to powtarzalna gra (bo co można innowacyjnego wymyślić w grze o strzelaniu), to feeling ruchu i strzelania jest zdecydowanie inny niż w MW2019 - powiedziałbym nawet, że poszli trochę w kierunku Rainbow Six Siege.
Grałem w betę, a nie alfę panie kolego :) Feeling, poruszanie fajne, ale to chyba zbyt mało? Nie rzuciło mnie to na kolana. Ot kolejny poprawnie zrobiony COD z fajnym strzelaniem...
COD z problemami na PC?
Nie znałem.
Ja ostatnio ogrywałem Black Ops 3 na XBOX, bo w końcu można było kupić, za tyle ile cody są warte, czyli 30zł.
No i co się okazało po przejściu połowy kampanii? A no, że wydupcyło mi zapis :D
Brawo activision, że przez 7 lat nie poprawili tego błędu, bo jest masa wątków na reddit i innych forach o tym problemie.
Ale rączki po 80 euro wyciągać to pierwsi w szeregu :D
Ktoś grał w kampanię?
Ciekawa jakaś?
Graficznie widziałem że zero progresu, albo niewielki w stosunku do mw1
Zrealizowana jest bardzo filmowo, początek bardzo przypominał mi klimat Sicario, ale ogólnie emocji jakichś większych nie odczuwałem. Ot... kolejny CoD.
Przecież graficznie gry od jakiegoś już czasu stoją w miejscu, bo elektronika nie rozwija się tak szybko jak kiedyś i prawo Moore'a przestaje mieć zastosowanie.
W kampanii postanowili pójść bardziej w klimaty "oddziałów specjalnych" i na siłę wciskają motyw "taktycznego" przeszukiwania budynków/pomieszczeń. O ile w MW2019 ta jedna misja była bardzo fajna, to tu trochę tego za dużo. Poza tym poszli w fabułę typu "gonimy tego złego, ale na końcu okazuje się, że zawsze jest krok przed nami", także misje są mocno przewidywalne.
Mi 3 razy wywaliło w A Plague Tale Requiem na całą grę . Może też warto o tym napisać?
Crashe w plague tale requiem są nawet częstsze niż w codzie (biorąc tu za wyznacznik forum steama - czyli tak jak w newsie) no ale tego nie wydał blizzard, a więc nie ma co robić afery xD
spoiler start
ot taka hipokryzja
spoiler stop
Chyba zapominacie o tym skąd się tutaj w ogóle biorą "newsy". Żeby coś się tu pokazało to ktoś musi o tym napisać na reddicie i jego post dostać dużo likeów. Widocznie ten o crashach A Plague Tale dostał zdecydowanie mniej niż ten o crashach CODa.
Nie zdziwię się jeżeli przyczyną tych błędów okażą się nowe sterowniki nVidii. Mi się na nich wysypują Strażnicy Galaktyki, a na poprzednich wszystko jest w porządku.
Dziwne mi jakoś ani razu nie wywaliło. Chyba na steamie jest tylko taki problem.