Przyjrzyj się gameplayowi z NFS Unbound; nowy trailer jest dłuższy
Wykorzystanie elementów otoczenia...
Czyżby powrót Pursuit Breakerów?
Mechanika wpisowych i zakładów wygląda bardzo fajnie, lepiej od Paybacka
Via Tenor
Zawsze się zastanawiałem jak można dostać epilepsji grając w gry.
Teraz już wiem wystarczy obejrzeć ten nowy trailer ;)
Slabo, chodz jestem fanem serii od 1 nfs to liczylem na cos wiecej, standardowa zrecznosciowka raczej bedzie i z tymi durnymi wstawkami, wiem da sie niby wylaczyc, a liczylem, ze sie wkoncu od Forzy oderwe... ech
Wygląda fajnie i widzę tutaj faktyczne nowości (nie jak w tej innej serii wyścigowej o horyzontach), ale jeśli nie poprawią gripu to po ptakach
Chyba musi im się to opłacać, skoro tak usilnie przy tym stoją
Niby to wczesne gameplay'e, ale jakoś nie widzę wielkiej różnicy względem Heat. Paradoksalnie te komiksowe wstawki mnie nie rażą, a na dodatek są opcjonalne. Jak z każdym NFS, jestem zainteresowany, ale poczekam na premierę. Niestety ostatnio częściej się odbijam niż dobrze bawię.
Wzorem Dirt5, później Grid Legends tak samo ten NFS trafi do EA Play w ramach gamepass to się sprawdzi.
Kupować tego nie ma sensu.
Te gry są wręcz idealne do abonamentów. Podejdzie to masz kilkanaście godzin dobrej zabawy, nie podejdzie to wywalasz z dysku i nie czujesz, że straciłeś pieniądze.
Wejdzie super mocno to kupujesz na własność, żeby mieć nawet jak abonament przestaniesz płacić.
Wszyscy win.
Taa lecz idealnie byłoby gdybym mógł działać z GP na Steamie bo tam głównie rozwijam swoją bibliotekę.
Nie umniejszając innym platformom ale niewiele mają do zaoferowania pod kątem technicznym i społecznościowym.
Nie żeby Steam był jakimś arcydziełem ale najlepiej wypada ze wszystkich
Ja bym powiedział że idealne do abonamentu bo do przejścia raz. Ja nie jestem z osób które kolekcjonują gry. Nie wracam też do starych gier oprócz naprawdę wyjątkowej bardzo wąskiej grupy wybitnych tytułów, a Unbound takowym na pewno nie będzie więc posiadanie tej gry nie ma dla mnie znaczenia.
gut enuff
Gameplay nie jest dłuższy, bo jest pocięty z wielu różnych kawałków gdzie dalej ujja widać ehh.
Czy każdy NFS musi mieć drifty w zakrętach? Przecież to jest jakaś plaga zręcznościowych gier wyścigowych, która przylgnęła do NFS nie wiem po kiego grzyba...
ale ale przecież driftem jest szyyybciej! zwłaszcza jak w jego trakcie podkręcisz motion blur x3
Kurcze średnio to wygląda, auta dziwnie się prowadzą. Coś czuję,że jak pokażą dłuższy gameplay z jednego przejazdu to już w ogóle będzie kicha.
Model jazdy identyczny jak w poprzednim NFS, wiedziałem że z tą zaawansowaną fizyką jazdy to ściema żeby zainteresować malkontentów
Tak jak myślałem. Będzie kicha. Model jazdy taki jak od (z wyjątkiem The Run i Shift 2) 2010 roku, przypominający gry arcade z lat 80 ubiegłego wieku...
Po co EA kłamie w tej kwestii, skoro to jako pierwsze rzuca się w oczy? Kogo chcą oszukać?
Co do całej otoczki... cóż... no comment.
Nie będę zdziwiony jak okaże się, że to będzie Heat 2.0. Ale czekam, może wypali!
Jedyna rzecz, jaka zrobiła na mnie wrażenie, to bas. Chyba mam za mocny subwoofer (Edifier C3X), bo aż czułem w kręgosłupie... Dziwne, bo w żadnym innym przypadku tego nie było. Musiały to być wyjątkowo niskie tony.
A sama gra, jak dla mnie, to na śmietnik. Taka plastikowa świecąca zabawka.
Wygląda jak każdy nowy NFS po 2013 roku. Nie hejtuję, mam nadzieję że okaże się dobry bo za dzieciaka uwielbiałem te serię
Nie rozumiem EA. Czy to jest tak trudno zrobić porządny remake NFS UG1/2, MW i może Carbona? Z jakąś dodatkową treścią? Z chęcią bym zobaczył też Pro Street 2 Z tak sami dobrym soundtrackiem, fajnymi trasami, wymagającym modelem jazdy, ciekawymi bossami, tuningiem i autami typu Focus ST, Honda Civic itp. Noni oczywiście bardziej wymagającym poziomem trudności. Bo ten w PS Z 2007 roku to niesmieszny żart. Gra jest bardzo łatwa, a szczególnie bossowie. Jedynie ten Król driftu był dla mnie jakimkolwiek wyzywaniem. Dodać też należy że w PS był całkiem rozbudowany model zniszczeń mogliśmy np. wybuchnąć opony
Naprawdę rewolucyjna gra, wyścigi w które miesza się policja. Przecież tego jeszcze nie było. Hit po prostu.
Czyli jednak jest pasek zniszczenia samochodu.. w Heat średnio mi się to podobało.
A wiecie że będzie można wyłączyć te wszystkie błyski oraz ustawić normalną grafikę jak w heat.
Ej, fajnie to wygląda. Te efekty nawet dobrze się komponują. Coś nowego. Ale jednak trzeba zagrać aby ocenić.
Odważny krok EA, nie ma co. Dzieciaki będą dostawać padaczki przed telewizorami przez te błyskające światełka i efekty.
Jak pisałem wyżej te efekty można wyłączyć bo właśnie mam przed sobą opcje tej gry tam każdy efekt można wyłączyć nie mogę powiedzieć skąd mam grę ale jest związane moją pracą.
Trasa pokazana na początku przypomina tą z NFS underground gdzie skało się przez mosty i było sporo tuneli.