Zobacz krótki gameplay trailer z NFS Unbound
O ile sam styl (postacie, przerywniki) bym jeszcze przebolał, to te komiksowe efekty podczas jazdy są komiczne. Nie wiem kto to uznał za dobry pomysł, jedyne pocieszenie jest takie, że nie trzeba będzie ich używać - tylko jak zakładam AI niestety nie będzie się dało do tego zmusić.
O ile sam styl (postacie, przerywniki) bym jeszcze przebolał, to te komiksowe efekty podczas jazdy są komiczne. Nie wiem kto to uznał za dobry pomysł, jedyne pocieszenie jest takie, że nie trzeba będzie ich używać - tylko jak zakładam AI niestety nie będzie się dało do tego zmusić.
i dobrze, ostatnią rzeczą jaką chcę to przywalić w nadjeżdżający samochód który został zasłonięty przez super efekciarski motyw gwiazdeczek na pół ekranu w momencie wciśnięcia nitra
[up] ja mam nadzieję że dla ai one nie będą dostępne w ogóle
bo by tymi efektami współzawodnicy mogliby kompletnie zasłonić pole widzenia gracza, zwłaszcza przy widoku z maski czy zderzaka
Podejrzewam, że będzie można zmienić pomiędzy B2D i Grip (oba będą mam nadzieję równie użyteczne i bardziej dopracowane niż w Heat) więc powinno być okej
Jeśli będzie taka opcja w ustawieniach, a przy grip samochód nie będzie się prowadził jak czołg, to będzie fajnie. Zakładam jednak, że pod grip będzie trzeba auta tuningować, tak jak w Heat. Przez co tak czy inaczej będzie trzeba korzystać z tej spartolonej mechaniki. No i co jeśli przy gripie też chciałbym podriftować w zwykły sposób?
No niestety to jest problem najnowszych NFSów, chcą znaleźć jakąś niszę, która oddzieli ich od Horizona, ale nie xo końca im to wychodzi
Mogliby dać ulepszony model jazdy z The Runa i byłaby gitara, ale zamiast tego upierają się przy słabym B2D i Gripie, dziwne po prostu
My tu się śmiejemy ale o grze będzie głośno przez te animacje. Już to widzę jaki na yt gracze będą się prześcigali w wymyślaniu śmiesznych filmików.
Czy gra będzie dawać komunikaty pokoleniu tik toka, że mają zapauzowac grę i obejrzeć co w ciągu 5 minut pojawiło się na wallu kolegów?
Słabo to wygląda. Ktoś pokpił sprawę w kierunku artystycznym. Realistyczny świat i auta i do tego naklejki z magazynu Kaczor Donald. Kontrast bije w oczy i rozprasza. I wcale nie piję do tych efektów, tylko tego jak to zostało rozwiązane. Gdyby zrobili CAŁĄ grę w takim stylu, mogłoby być miodzio, wszakże jedną z najpiękniejszych gier wyścigowych, która trzyma poziom graficzny nawet 20 lat po premierze jest Auto Modellista z PS2.
Zostawię to tutaj.
NFS Unbound to kolejna odsłona popularnego cyklu gier wyścigowych zapoczątkowanego w 1995 roku.
Pierwszy NFS miał premierę w grudniu 1994 roku.
Pewnie używają rosyjskiego kalendarza i dlatego taka rozbieżność w datach.
Podoba mi się to. Czuć powiew świeżości, jest coś nowego. Teraz oby tylko model jazdy dawał frajdę.
Taki trochę Fortnite w świecie NFS. Imo wygląda to kiczowato. Te wszystkie kolorki, gwiazdeczki, dymki, skrzydełka.. To nie wygląda dobrze. Jeśli nie będzie dało się wyłączyć tych efektów, to będzie to gra nie dla mnie. Generalnie pomysł lipny. Lepiej by gra wyglądała całkowicie w kartonowej grafice, 'ala Borderlands, albo w normalnej. Nie połączenie jednego z drugim, bo wyszła jakaś karykatura.
Już zostało potwierdzone, że to kolorowe dziadostwo można wyłączyć.
możemy dopasować ich wygląd do własnych preferencji – lub je po prostu wyłączyć.
No i gitara, może coś z tego wyjdzie!
W The Crew 2 oprócz kiczowatych dodatków jest też grupa tych bardzo przyziemnych i to wygląda super. Kto nie chciałby np. fioletowego nitro, czerwonego dymu z opon albo neonowego białego podświetlenia pod autem. Jeśli tutaj będzie taki sam wybór to spoko.
Gdyby nie te komiksowe dodatki to każdy by narzekał, że EA idzie na łatwiznę i robi kolejną część, kopiuj-wklej NFS z 2015 roku tylko z lepszą grafiką.