NFS Unbound zwiększy realizm; model jazdy czekają istotne zmiany
Wolałbym mieć po prostu ładowane za taką jazde nitro jak w starym dobrym Underground 2
Poradnik do U2 na GOL:
Miernik zawartości butli znajduje się nad prędkościomierzem i możemy go napełniać na kilka sposobów. W trakcie wyścigu najlepszą techniką jest przejeżdżanie tuż obok jadących samochodów. Za tego typu zagrania dostajemy całkiem spore doładowanie nitro. Drugim dobrym sposobem jest wchodzenie w zakręty z piskiem opon, aczkolwiek wtedy nieco zwalniamy, dlatego stosujemy go jedynie w sytuacjach, gdy mamy sporą przewagę - inaczej łatwo ją utracić. Pasek ładujemy również poprzez wykorzystywanie rozmieszczonych na trasie skrótów, a także jeśli przejedziemy raz lub dwa razy z rzędu (wtedy więcej) okrążenie na pozycji lidera. Jeżeli jeździmy zwyczajnie po mieście i chcemy naładować nitro, zatrzymujemy się na chwilę i wykonujemy obrót o 360 stopni (lub kilka takich). W podobnej sytuacji możemy także popisać się zamontowaną w wozie zaawansowaną hydrauliką, co też daje lekkie doładowanie miernika. To nie wszystkie sposoby, ale one w najłatwiejszy sposób dają przypływ podtlenku azotu.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/need-for-speed-underground-2/&PART=20
Wszystko brzmi ciekawie
Poza tym
stylowa jazda nagradzana będzie boosterami prędkości.
Wolałbym mieć po prostu ładowane za taką jazde nitro jak w starym dobrym Underground 2
Nie masz stalego dostepu do internetu?
Nie trzeba nie mieć stałego neta, by widzieć plusy płynące z gry Offline.
Pierwszy plus to możliwość rozgrywki za kilka lat, jak już serwery wyłączą (gry EA lubią bardzo szybko podupadać i kończyć żywot, a nie zawsze są skorzy do oddania gry w ręce prywatnych serwerów).
Drugi plus to możliwość zagrania w miejscu gdzie nie ma dostępu do neta(chociażby na jakimś handheldzie).
Trzeci plus, można zablokować grze możliwość połączenia z netem. Za dużo aplikacji o nieznanym przez nas stopniu zabezpieczeń, naraża nas na teoretyczne ataki hackerskie. Najlepiej jak najmniej aplikacji z dostępem do internetu.
Czwarty, nie wszyscy lubią grać multi i nie wszyscy lubią denerwujące mikrotransakcje (np. coś odpalającego irytującą muzykę, jak w Fortnicie).
Piąty, skomplikowane DRMy powodują idiotyczne problemy z odpalaniem gier i nie chodzi tu o piractwo, bo piractwo zwykle może grać, jak komuś kto kupił grę DRM powoduje brak możliwości odpalenia gry.
Szósty im mniej wymagań musi spełniać gra, tym mniej potencjalnych uszkodzeń, które mogą nam umożliwić grę.
Dziekuje za wyczerpująca odpowiedz, teraz rozumiem. 90% uzytkownikow tego forum odpowiedziałoby z agresja.
Jak w każdej poprzedniej odsłonie? Pogram to uwierzę
jak kupisz by pograć to juz twoja opinia będzie nic nie znacząca, lepiej czekać na gameplay od rozsądnego (nieopłaconego) streamera
Łał, tryb SP nie wymaga neta... Co za parszywe czasy... Niemniej, dobrze wiedzieć
A co to za roznica? Dzisiaj kazdy ma juz dostep do szybkiego internetu za grosze.
Wolałbym mieć po prostu ładowane za taką jazde nitro jak w starym dobrym Underground 2
Poradnik do U2 na GOL:
Miernik zawartości butli znajduje się nad prędkościomierzem i możemy go napełniać na kilka sposobów. W trakcie wyścigu najlepszą techniką jest przejeżdżanie tuż obok jadących samochodów. Za tego typu zagrania dostajemy całkiem spore doładowanie nitro. Drugim dobrym sposobem jest wchodzenie w zakręty z piskiem opon, aczkolwiek wtedy nieco zwalniamy, dlatego stosujemy go jedynie w sytuacjach, gdy mamy sporą przewagę - inaczej łatwo ją utracić. Pasek ładujemy również poprzez wykorzystywanie rozmieszczonych na trasie skrótów, a także jeśli przejedziemy raz lub dwa razy z rzędu (wtedy więcej) okrążenie na pozycji lidera. Jeżeli jeździmy zwyczajnie po mieście i chcemy naładować nitro, zatrzymujemy się na chwilę i wykonujemy obrót o 360 stopni (lub kilka takich). W podobnej sytuacji możemy także popisać się zamontowaną w wozie zaawansowaną hydrauliką, co też daje lekkie doładowanie miernika. To nie wszystkie sposoby, ale one w najłatwiejszy sposób dają przypływ podtlenku azotu.
Źródło: https://www.gry-online.pl/poradniki/need-for-speed-underground-2/&PART=20
No właśnie o te nazewnictwo chodzi.
Bo nitro to wiadomo o co chodzi, wskaźnik boostera przyspieszenia który możesz trzymać aż ci będzie potrzebny
Natomiast ten booster prędkości brzmi groźnie, jak coś co się będzie samo włączać gdy będzie widziało że robisz coś fajnego. Ale obyś ty miał racje że po prostu inaczej nitro nazwali
"W grze znów zabraknie widoku zza kierownicy." Jesli w heat tez nie bylo tego to dla mnie jest to regres. Lubie sie scigac z widoku za kierownicy wozu. Ostatnia czesc nfs w ktora kiedykolwiek gralem byl nfs the run i tam tego nie brakowało. Ogolnie poki co to FH w pozniejszym czasie ze wszystkich nowszych scigalek najbardziej przypadla mi do gustu.
Widok zza kierownicy był tylko w klasykach NFS. Od momentu wydania Hot Pursuit II ta kamera wróciła w Shiftach. Cała reszta serii tego nie miała.
"Odpowiedzialne ze grę studio Criterion chwali się, że Need for Speed Unbound posiada najbardziej rozbudowany silnik fizyczny spośród wszystkich jej dotychczasowych produkcji. Poziom skomplikowania jest rzekomo porównywalny do czołowych symulatorów wyścigów, ale gra zostanie opracowana tak, aby nowicjusze mogli łatwo rozpocząć zabawę."
Dobra wiadomość, które daję nadzieję, że w końcu będzie jazda w grze wyścigowej jaką jest NFS, będzie przyjemna. Choć nie ma co tego brać za pewnik, wyjdzie gra to się przekonamy.
Oczywiście, model jazdy będzie poważniejszy, ba, złożony jak w symulacjach, dlatego idą w graficiarską stylistykę. Seems legit.
Niech to będzie w końcu DOBRE arcade, tak po prostu... ale po takich obietnicach z ... to widać, że raczej znowu nie będzie.
Heat też miał mieć lepszą, poprawioną fizykę jazdy od poprzedniczek, a wyszło jak wyszło. Takie pitu-pitu, by ugłaskać starych fanów, a wyjdzie powtórka z rozrywki.
Trochę dziwnie to brzmi. Gra która stawia na graficzne efekty rodem z anime jest reklamowana jako realistyczna xD
Ogólnie mi się tam podoba, mam nadzieję, że grafika jak i te efekty sprawią, że wejście na ręcznym w zakręt będzie jeszcze bardziej mięsiste :)
W planach nie ma dema ani beta-testów.
Za to będzie 10 godzin do sprawdzenia w ramach EA Play.
"NFS Unbound zwiększy realizm; model jazdy czekają istotne zmiany"
A jak wygląda realizm zniszczeń ? Jest tak jak w poprzednich częściach że po rozpędzeniu się do 200km/h i przywaleniu w przeszkodę samochód dalej jedzie ?
Dalej jedzie i ma jedno zadrapanie na zderzaku xd ale crashcam musi być. Gięcie blachy? Phi...
Pewnie, możesz zrobić grę z zaawansowanym systemem zniszczeń, to ci może jeden producent niechętnie udzieli licencji na jeden model samochodu.
Dla mnie to idiotyczne, bo odróżniam grę od rzeczywistości, ale najwyraźniej wiele osób nie odróżnia i producenci się boją, że sterta pogiętego żelastwa po wjechaniu w drzewo z prędkością 200 km/h będzie negatywnie wpływać na obraz marki. Tak masz z iPhone'ami, których w żadnym filmie nie mogą używać ci źli i tak masz dokładnie w tym NSF, gdzie ma nie być Toyoty, bo ponoć nie chcą promować nielegalnych wyścigów.