Tłumy gęste jak w Unity i inne nowiny o AC Mirage (przeciek)
Niby wszystko fajnie, ale...
Miasto to będzie podzielone na cztery główne dzielnice (każda z własnym bossem)
Mam nadzieję, że to nie oznacza lubianej przez graczy mechaniki odbijania dzielnic.
To wszystko brzmi zbyt dobrze, całkowite zaprzeczenie ich 3 ostatnich części i słuchanie fanów.
Gra zapowiada się coraz lepiej. Jestem naprawdę w stanie uwierzyć w to, że Ubisoft podoła i w końcu dostarczy asasyna takiego jakiego oczekują fani serii.
Oj tam. Nigdy nie zapomnę jak złodziej się zbugował i biegł w miejscu <3
Spokojnie, nie może być tak fajnie, znając producenta to gra będzie masakrowała umysł kretyńską fabułą i jakimiś powtarzalnymi mechanikami zrobionymi w 2 godziny i powielonymi w nieskończoność typu wyzwalanie dzielnic przez zabicie bossa.
Via Tenor
Czy oni już zapomnieli że przez te tłumy w Unity gra działała katastrofalnie źle na wszystkim co nie było kompem z Nasa?! Nawet na współczesnych kompach utrzymanie stałych 60fps w dużych tłumach graniczy z cudem, a z 8 lat przecież już od premiery minęło, lol.
Serio? Przy forza horizon 4 komputer bardziej się nagrzewał niż przy Unity a mam sprzęt ze średniej półki. Nie zauważyłem by przy dużych tłumach pojawiały się jakieś ścinki, większość npc i tak wygląda tak samo i wykonują te same ruchy więc technologicznie dzisiaj nie jest żadnym wyzwaniem, na starych konsolach owszem, ale nie dziś. Nie róbmy z ACUnity bajki o Crysisie.
Jeśli ma być powrotem do korzeni marki to niech zrezygnują z tych wszelkich rpgowych debilizmów
Wszystko fajnie ale mam nadzieję, że pewnego dnia zatrudnią porządnych scenarzystów, którzy napiszą jakąś ciekawą historie, która cokolwiek będzie wnosić do całej serii.
Nareszcie koniec tych smutnych i nijakich rpg. Pora na to czym był Assassin's Creed. Mam nadzieję że Mirage będzie dużym sukcesem a remake AC1 zapoczątkuje również remake historii o Ezio
Spokojnie, to na razie niepotwierdzone informacje i to są tylko przecieki.
Oby gra okazała się jednak dużym i rozbudowanym RPG, a nie jakimś nudnym, średniowiecznym splintel cell'em jak pierwsze części.
Dla mnie Mirage to dwa kroki w tył . Ograniczenie , wycinanie tego i owego i nacisk na skradanie , zero swobody . Brak levelowania i brak dokonywania wyborów w dialogach , czyli zero wpływu na fabułę i zero progresu , postać nasz od początku do końca będzie tak samo silna. Jeszcze niech zrobią tak jak to było w starszych seriach że po wykryciu misja kończyła się niepowodzeniem to była masakra . Kolejny Assassyn na 5 godzin za 299zł w promocji.
Dlaczego ty piszesz takie głupoty bez zastanowienia? Wychodzi na to, że nie grałeś ani w Origins, ani w Odyssey, ani w Valhalle, bo tam te wybory niczego praktycznie nie zmieniały. Postać niekoniecznie będzie tak samo silna, patrz usprawnienia w Unity i Syndicate. Nacisk na skradanie jest bardzo dobrym pomysłem, bo tego od dawna brakuje. I co złego jest w tym, że misja zakończy się niepowodzeniem po wykryciu? Nie umiesz to nie graj. I nie 5 godzin tylko minimum 15. I ogarnij w końcu te spacje przed znakami interpunkcyjnymi.