Halo Infinite nie dostanie obiecanego trybu, fani są wściekli
Via Tenor
E tam, za 4 zł wybaczymy wszystko.
Microsoft i ich podejście do własnych marek, a potem zdziwienie że Sony ich zaorało w całej poprzedniej generacji...
I to niech będzie taka podpowiedź dla tych, którzy myślą, że pod zarządem Microsoftu Bethesda zacznie robić lepsze gry, jak oni mają problem ogarnąć wsparcie swojej największej marki
A jakie gry multiplayer ma Sony tak szczerze? Z drugiej strony takie sea of thieves od Microsoftu wciąż sobie świetnie radzi i jest stale aktualizowane
No teraz po kupieniu Bungie to Destiny tylko , do momentu aż nie wyjdzie The Last of Us Factions
Niebiescy fanboje i ich żałosne teorie
Mają taki wielki problem, że to jedna źle wspierana gra, w morzu dobrze wspieranych
343 od samego początku było źle zarządzane przez wiceprezes Xboxa, a tej nie możesz się tak po prostu się pozbyć człowieczku...
Sony akurat nie ma u siebie na wyłączność ani jednej gry z sensownym mp i właściwie to nigdy nie miało a jedyne wsparcie u nich to płatna aktualizacja odblokowująca klatkarz i podbijająca rozdzielczość
SoT radzi sobie dobrze? To chyba kolega w ogóle nie grał, lub nie gra w tę grę. Ostatnia aktualizacja wylała hejt w całej społeczności tej gry. Twórcy postanowili stworzyć event z instancjami... Problem polegał na tym, że gracze zamiast bawić się, to campili na osoby spawnujące się. Jakie więc genialne rozwiązanie znaleźli twórcy na ten problem? Że instancje są tylko 2 osobowe, co powoduje, że jeden campi a drugi umiera co chwilę. Genialne rozwiązanie! Obecnie w mediach społecznościowych jest taka burza, że szkoda gadać, a wielu graczy się odwraca od tej gry. Pomijam już fakt, że ostatni update był żałosny i praktycznie nic ciekawego nie wprowadził.
Forza również radzi sobie słabo, gdyby nie dlc z hot wheelsami to nie byłoby co robić, a i tak znów za bardzo nie ma co robić, update'y są wprowadzane za wolno, a rozgrywka mega powtarzalna - czyt. brakuje contentu.
Wszystkie gry Microsoftu praktycznie same sobie strzelają w stopy, ale o tym się nie mówi, no bo teraz w modzie jest hejt na Sony, a nie Microsoft. Idealnie to widać po ilości komentarzy tutaj(każdy w sumie ma to gdzieś, a jak tylko pojawi się news o Sony to nagle 200 komentarzy), oraz to jak bardzo ludzie się od razu rzucili na osobę, która spróbowała skrytykować Microsoft. Najważniejsze obecnie jest plucie jadem, bez żadnych konkretnych argumentów. No ale takie strony jak gry online same sobie są winne. Sami budują taką narracje(bo to się klika), a prawda leży po środku, wystarczy wejść głębiej w społeczność i można zobaczyć, że wcale tak kolorowo nie jest.
Chcesz zobaczyć coś żałosnego, to przeczytaj swój komentarz. Jak płachta na byka wystarczyło wspomnieć, jak Microsoft przerżnął poprzednią generację i się rzucają obrońcy za 4 złote i uprawianie whataboutismu o Sony.
Z miejsca nazywasz mnie fanbojem Sony, piana się potoczyła a potem argumenty które w sumie potwierdzają co napisałem, a ty myślisz, że wygrałeś dyskusje xD
Największa marka Xboxa, ich sztandarowe IP od samego powstania ich konsol, zarządzana przez wiceprezesa Xboxa i wyszedł kompletny niewypał, ale to nie wina Microsoftu tylko wiceprezesa ich działu rozrywkowego.
Żelazna logika.
Niewypal w sensie 87% na metacritic xD gra ma taki problem, ze jest wolno wspierana a nie, ze sama w sobie jest zła.
No The Last of Us Part II ma 93% na metacriticu, ale wtedy połowa osób się tutaj zleci i powie, że recenzje są przekupione. Tymczasem user score halo na metacriticu na PC ma już 6,6. No to jak to w końcu jest? Na co patrzymy? To co nam się podoba i pasuje do narracji?
Halo Infinite jest typowym średniakiem. Fabuła jest słaba, a otwarty świat właściwie kompletnie niepotrzebny, wpuszczony na siłę, by nikt się nie zorientował, że gra tak naprawdę jest krótsza niż 6 godzin. Trybów gier jest tyle co kot napłakał w porównaniu do tego, co było kiedyś, wystarczy wejść na wiki i zobaczyć ile kiedyś było trybów gier w Halo, a ile jest dzisiaj.... Premiera trybu multi była już na sam start słaba jeśli chodzi o content, ale większość liczyła na to, że się to poprawi. Jak widać wciąż nic się nie zmieniło a jest nawet gorzej, bo twórcy nie dotrzymują obietnic.
No i jeśli gra ma problem, że jest wolno wspierana... No to znaczy, że od początku tego contentu było tak mało, że gracze się nim szybko znudzili. Z twojego posta właściwie wynika problem tej gry...
Przecież ja oceniłem tlou2 na 9 na swoim profilu, zobacz. Wielokrotnie bronilem dwójki, wiec nie wiem o co ci chodzi. Każdy kto lubi halo to fanboj xboxa i musi nie lubić tlou2 xD fabuła jest bardzo dobra zdaniem fanów marki, ale musisz znać poprzednie części. Otwarty świat to spoko rozwiniecie pomysłu na misje z halo ce, fanom single przypadł do gustu a mp tez ale problemem jest to co napisałem na dole. Fani są wściekli na 343, bo gra jest wolno wspierana i mp miał mało kontentu. Na PC podobno ma problemy z wydajnością poza tym w to się gra lepiej na padzie, dlatego k+m gamwplay może wydawać się zbyt wolny i takie rzeczy jak brak straty celności w ruchu mogą wydawać się dziwaczne, ale z drugiej strony cs source tez szybko zdechł na konsolach, tu może być odwrotnie. Ja tam może nie lubię 4 za mp będący kopią coda(single tez był inny), 5 za fabule i kampanie a infinite jest świetne, tylko mp mało kontentu i wolne wsparcie. Wiadomo, ze nie każdemu się musi podobać halo jak ktoś woli skryptowe gry z casualowym mp to sobie kupi coda, sanboksy fc. W infinite gra się jak w stare części halo i to jest najważniejsze a 343 trzeba krytykować by zaczęli rozwijać mp
————————————————————————
Ogólnie to w takim cod wygrywa zwykle ten kto pierwszy zauważy gracza, halo nawet jeśli ktoś cię zaatakuje od tylu to możesz wygrać. Halo infinite nie ma kamperstwa, nie będziesz respawnowal się pod lufą przeciwnika, każdy na start dostaje taką samą broń bez grindu by ulepszyć sprzęt, mapy są mega czytelne, 4 vs 4 / 2 vs 2 sprawia ze każdy gracz ma wpływ na wyniku teamu i tam by wymieniać wiele rzecz dlaczego mp jest kozacki i fajniej się w to gra niż w call of duty
Oczywiście, jak chcemy coś udowodnić to już nie przeszkadza, że recenzenci grali przed premierą, że pomijają masę błędów i niedociągnięć bo liczą na szybkiego patcha, nie zmieniają swoich ocen po roku patrząc, jak się gra rozwija co jest kluczowe przy grach-usługach.
A tymczasem opinie graczy wersji PC 6,6, na Steamie tylko 78% z czego z ostatnich 30 dni opinia 1300 graczy wynosi 46% a ilość graczy w tryb multi według steam charts spadła ze średniej 100.000 tysięcy i 250.000 w peaku do 3500 i 6000 w peaku.
A mówimy o grze F2P gdzie fatalny i ponoć martwy PUBG ma 180 tysięcy i utrzymuje to od 2017 roku (a był grą płatną), TF2 który ma 15 lat - 100 tysięcy a świeży tytuł, największa marka najpotężniejszego Microsoftu - 3500 9 miesięcy po premierze.
A jakby ktoś chciał użyć argumentu, że przecież Gamepass i to tam ludzie grają - ta gra jest F2P a większość graczy zawsze wybiera Steam czego dowodem kolejny cios, bardzo słabo przyjęty Battlefield 5 który cały czas jest płatny, przez większość swojego życia był tylko w sklepie EA a na Steamie gra w niego średnio 8000 osób, czyli niemal 2,5x więcej niż w darmowego Halo.
A co do samej gry to mała na premierę, do tego wątpliwa technicznie bo do dziś potrafi sobie odwiedzić Windowsa z przypadku, i przy tak miernej zawartości początkowej praktycznie zerowy rozwój po premierze - a przypomnę po raz kolejny, że to najważniejsze dziecko Microsoftu.
A tymczasem opinie graczy wersji PC 6,6, na Steamie tylko 78%
I ty próbujesz zarzucać wyciąganie argumentów pasujących do tezy? O tym że średnia od użytkowników na Xboxach to 8,0 już jakoś nie wspomniałeś hehe.
A jakby ktoś chciał użyć argumentu, że przecież Gamepass i to tam ludzie grają - ta gra jest F2P a większość graczy zawsze wybiera Steam
No i kolejne przekłamanie, Halo Infinite to nie jest gra f2p, jest grą która ma darmowy moduł f2p. Ma też płatny tryb single player przez który jak najbardziej w przypadku tego tytułu mogą wybierać wersję PC Game Pass. No i oczywisty fakt że zdecydowana większość fanów gry to konsolowcy.
I oczywiście fani mają rację wymagając żeby dano im to co obiecano i że są zirytowani opóźnieniami.
Ale są zirytowani nie dlatego że gra jest kiepska, są zirytowani bo jest genialna i chcą jej więcej a nie dostają.
na steam może słabo ale na xbox od premiery ciągle jest w top5 najczęściej ogrywanych gier z gamepassa, obok forzy, fify i minecrafta. czasem wleci jakaś gra na aaa na premierę i jest na pierwszym, drugim ale halo zawsze utrzymuje się w topce
Typie skończ, nikomu nie chcę się czytać twoich wypocin, dosłownie każdy może przeczytać twoją historię komentarzy i dojść do tego samego wniosku co ja lol
Wyjeżdżasz z jakimiś randomowymi, w ogóle nie związanymi z tematem obelgami, a masz czelność mówić o whataboutismie, jprdl skąd się takie lemingi biorą w ogóle
Tak, studio jest tragicznie zarządzane przez wiceprezes Xboxa, dopiero teraz są faktyczne straty więc się tym zajmą prędzej czy później. Co to ma związanego z resztą ich studiów ? Umiesz w podstawową logikę ?
Takie wpadki ma każda gra usługa, a Forza ma wsparcie takie jakie miała zawsze lol, nie wiem czego oczekujesz niby
Jesteś zwykłym, niebieskim lolcowem którego wyjaśniłem już kilka tyg. temu jak kolejne, niestworzone historie opowiadałeś.
Jak udowodnisz, że ta typiara bierze jakikolwiek udział w zarządzaniu innymi studiami, a potem pokażesz złe tego efekty, to może twoje słowa będą miały jakąś wagę, ale póki co, co najwyżej wymyślasz niestworzone historie
Ty się lepiej módl żeby Sony zrobiło z Destiny porządek w końcu, zamiast być pośmiewiskiem i smutnym znakiem tego jak bardzo upadło Bungie (nie tak bardzo jak Halo, ale nadal lol)
Jeśli chodzi o gameplay to jest to obecnie najlepszy multiplayerowy fps moim zdaniem ale to co robi 343 to jakiś nieśmieszny żart
>progres w battlepassie oparty o wyzwania typu zabij 10 spartan zakłucaczem, wyzwania wymuszają na graczach konkretny styl gry
>battlepass do zrobienia a potem przez kilka miesięcy nie ma prawie nic do roboty, teraz sezon 3 przesunęli bodajże na marzec xD
>do tej pory, niemal rok od premiery dodali zaledwie dwie mapy
>nie dali trybu infekcji na który gracze czekają od premiery
>do dziś skromna zawartość, kilka map na krzyż
>wycięte funkcje społecznościowe ze starych części nadal nie wróciły
>tygodniowa nagroda to często kupa w postaci niczym nie wyróżniających się rękawic
>tygodnowe wyzwania da się zrobić w 1 dzień
>wspomniany anulowany split screen warto dodać, ze 343 stwierdziło, ze po 5 każda czesc na mieć split screena
>nawet płatny sklep jest skromny
>halo 5 dostało więcej kontentu 3 miechy po premierze niż infinite przez rok xD a oni to reklamują jako gra usługa.
To jakiś żart, ze gra z takim potencjałem jest tak wspierana. Chociaż z drugiej strony forge wydaje się być rewelacyjny. Na duży plus również 2 vs 2, gram nadal ale naprawdę nie wiem jak można tak zniechęcać do siebie graczy.
ha wiedzialem ze nie ma co kupowac gry i czekac na latke bo zdanie zawsze moga zmienic ale przynajmniej nie zobaczyli moich pieniedzy
Ta gra to był scam od samego początku. Efekt jest taki, że na PC-tach jest martwa a na konsolach gra kilka osób. Za późno na zmiany.
Choćby gry były za darmo to nie kupię nigdy Xboxa no chyba że zrobią fable ale każdy wie że nie zrobią
I tak bym grał w tego bubla gdyby nie wymuszony crossplay, w momencie kiedy developer ma grę w dupie zmaganie się z latającymi strzelającymi hedy przez ściany po 6 min szukania meczu nie ma żadnego sensu.
Grunt, ze jest split screen w multi :)
hej! czytam to dopiero dziś:) zależało mi bardzo na podzielonym ekranie, tak jak w poprzednich Halo, niestety dupa, możesz mi przybliżyć jak ustawić/skonfigurować tryb split screen na multi by pograć w dwie osoby w domu?
Nowe Halo jest niezłe (singiel)/świetne (multi), ale rozwój tej gry to jakaś pomyłka. Jak Microsoft i 343 chcą, żeby multi jeszcze pożyło to musza w końcu ogarnąć ten bałagan.
Patrzcie na to splitscreen działa ale 343 nie chce go oficjalnie zaimplementować w grze
https://m.youtube.com/watch?v=aNvnXqLZ6Yk
xD