Dead Island 2 z oficjalną datę premiery, ale zwiastun nie rozbraja
Kto wam daje prawo powiedzieć, że zwiastun nie rozbraja.
Jak na razie widzę bardzo pozytywną reakcję.
Dla mnie zapowiada się lepiej niż zapowiadało Dying Light 2, które po ograniu tylko potwierdziło moje wcześniejsze obawy. Mam nadzieję, że przy Dead Island 2 będę się bawił o wiele lepiej.
Dla mnie zapowiada się lepiej niż zapowiadało Dying Light 2, które po ograniu tylko potwierdziło moje wcześniejsze obawy. Mam nadzieję, że przy Dead Island 2 będę się bawił o wiele lepiej.
Kto wam daje prawo powiedzieć, że zwiastun nie rozbraja.
Jak na razie widzę bardzo pozytywną reakcję.
Jestem rozczarowany pokazem i wiem, że z rynkiem growym nie jest najlepiej. Nic już przełomowego nie wyjdzie i należy się z tym pogodzić.
No tak koniec branży skoro Artur twierdzi że już niczego nowego nie wymyślą ;//
Ktoś wytłumaczy jak to możliwe, że Techland wypuszcza gre po grze zapowiada dodatek a CDPR nie może dowiewieść dodatku do 2 letniej gry?
trailer pelny kozak.
minus doatki, typu w szufladzie zielono/rozowo (psuje mi imersje), naboj ma rozowa (zamiast odp. metal) wstazke itd.
pozatym kozak; ale te wstawki na sile (bliskie fortnite) troche psuja klimat (bo trzeba~~).
Wygląda bardzo spoko, a już na pewno bardzo fajnie wygląda Los Angeles i miejscówki które widać.
Ogółem takie krwawe GTA na haju;)
Zwiastun nie rozbraja? Dobre.
Mamy tutaj niezły plot twist. Techland stracił Dead Island, więc zrobili Dying Light, które było dobre. Po drodze zapowiedziano Dead Island 2, które przeżyło totalny development hell. Teraz wraca po tych turbulencjach, paru zmianach deweloperów zapowiadając się wstępnie o wiele lepiej i ciekawiej od średniego Dying Light 2.
Stracił Dead Island? Raczej zrezygnował z niego, bo nie chciał dla kogoś robić pełnoprawnego sequela (prawa do Dead Island od początku miał Deep Silver, taki był element dealu). Techland chciał zrobić grę bardziej ambitną i przede wszystkim chciał mieć swoje IP, dlatego wybrali Dying Light. Ten sam case był zresztą z Call of Juarez, ale w tym przypadku Techland prawa odzyskał.
Na pewno ogram, ale za 50 Ziko albo w gamepassie
Zwiastun całkiem spoko był. Bardziej niepokoi fakt, że Twórców przejął chiński Tencent. Trochę strach, czy Tencent nie dorzuca tam jakiegoś swojego "programiku" gratis.
Jakoś Lenny Kravitz mnie nie przekonuje, poza tym Techlandu już od lat nie ma przy tej grze więc raczej będzie to średniak bez echa.
Oczywiście, typowym dla Deep Silver zagraniu, tylko na Srepicu. Gra wygląda okay, ale zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
I spacje przed znakami interpunkcyjnymi.
spasuje, poczekam se chyba jeszcze na jakieś mroczniejsze zombie...
To wygląda lepiej niż DL 2.
Walka fajna, coś jak w DL a nie DL2, gdzie była spoko, ale według mnie gorsza niż w jedynce.
Tutaj nawet grafika wydaje się ladniejsza, postacie ładniejsze(no zdecydowanie mają lepsza animację) No i jakaś taka większa frajda po prostu z siekania.
A mnie się bardziej podobało niż ostatnie trailery DL2.
Mroczny klimat z dosyć zabawnym tonem gry przewiązanym nawzajem? tego mi trochę brakowało, jeżeli chodzi o gry z siekaniem zombie.
IGN też ma hands on materiał o tej grze, i mówią o tym, że to po prostu ulepszone dead island 1, co mnie bardzo cieszy.
Moim zdaniem już teraz prezentuje się świetnie, dużo lepiej niż DL2, natomiast czy pobije pierwsze DL, to się dopiero okaże. No i ogromne brawa za "późną" zapowiedź, dosłownie 6 miesięcy przed premierą, a nie lata naprzód, jak to ma w zwyczaju np. CDPR...
A ja dla odmiany zgodzę się z Hubertem. Trailer nic ciekawego nie pokazał Ot, kilka ładnych miejscówek i npeców. Jeżeli gameplay będzie kalką Dead Island (czy Riptide) bez żadnych ewolucji to nawet nie ma szans w starciu z Dying Light.
A mnie się zwiaatun podoba, jest luz i radosne zabijanie zombie. Zawsze jakaś odmiana od mrocznych czy przygnębiających Dying Light, State of Decay, L4D czy 7 Days to Die.
Wygląda wyśmienicie, ale jak nie zobaczę ciągłego gameplay'u tylko wybrane najlepsze momenty to nie uwierzę :)
Dead Island 1 bardzo mi imponował jak na tamte czasy graficznie i estetycznie, Bardzo fajnie wypełnione mapy/otwarte światy, tyle, że jakoś w pewnym momencie nie chciało się przechodzić dalej. Głównie traciłem chęć do gry w okolicach zadań z latarnią morską i kościołem - fabularnie zaczęło przynudzać w późniejszych questach, brakowało czegoś. Tylko głównie początek pamiętam z całej fabuły, natomiast w DL1 jest dużo lepiej od początku do końca.
Rozwój postaci był bez sensu, zwłaszcza jak się ulepsza sprzęt i ma nowe perki, a tu zombie wkracza na nowy level i gówno z tego upgrad'u. To podejście trochę koliduje z bardzo immersyjnie wykończonymi mapami (GTA daje tu lepszy przykład). Jeśli będzie śmieszkowy borderlands czy Dead Rising to trzeba bardzo dobrze przemyśleć hack'n slashowy system rozwoju postaci. W Borderlands to nie była tylko matematyka, ale i np. dodatkowe wizualnie obrażenia kwasem itp. podobnie jak w większości hack and slash. Ciężko jest zrobić śmieszkowy klimat, to wiedzą nawet twórcy Borderlands jak się gra w inne części niż 2-gą. Do sucharów przyda się klimat sucharowy (estetyka mniej realna niż bywała), ale to już lepiej dać tytuł Dead Island Suchar a nie Dead Island 2 bo gracze nie wybaczą zbyt skrajnych zmian (choć DL1 nie jest aż tak kultową grą jak stał się z czasem DLight. Podobnie mogli nazwać Fallouta3 - Fallout FPS i też może nie byłoby dużo zgrzytów )
W końcu wróci prawowity numer 1 zombiaków na tron. (Pomijam tutaj Rewident Evil, który jest kompletnie inne grą)
Oby tylko nie wypuścili kolejnej gry pełnej błędów. Dying Light 2 i Cyberpunk 2077 pokazały jak mało ogarnięte jest studio Techlandu...mijają miesiące i lata, a gry nadal nie nadają się do grania...
ale ty wiesz że Cyberpunk jest od Cd Projekt Red ? po drugie w obydwie gry gra się przynajmniej dobrze, według mnie dying light 2 na premierę był świetny gameplayowo i jak i graficznie, i nie mam żadnego kompa z nasa, bo mi wystarczyła karta graficzna radeon rx580, 16 GB ramu i procesor i5-3470, a w Cyberpunka grałem na karcie rx570. DL2 wyciągał po 70 Fps na wysokich ustawieniach, a CP 2077 na średnich mniej więcej od 50 do 60 Fps, wracając to w Cyberpunka grałem mnie więcej 10 dni po premierze i nie znalazłem żadnego buga i grało się dobrze. więc uważam że ty w ogóle nie grałeś w żadną z tych i nie wiesz że nie mają już (bądź nie miały) jakichś większych błędów
Zapowiada się świetnie, ale jestem ciekawy jak to będzie z odbiorem gry w odniesieniu do Dying Light. Zawsze DL to był taki Dead Island tylko że lepsze, bo z parkourem i swobodą poruszania.
Samo DI było dosyć toporne i obawiam się że to uczucie powróci. Ale raczej jestem pozytywnie nastawiony.