Marvel's Spider-Man nigdy nie był tak ładny; pierwsze recenzje wersji PC
Nie stać mnie na ładnego Spider-Mana.
Boli mnie że recenzenci tam rzadko zadają sobie trud by przetestować nowe gry na sprzęcie, który jest faktycznie używany przez większość ludzi (1060), a nie na swoich bezproblemowych komputerach z rtx 3k.
Nie stać mnie na ładnego Spider-Mana.
Boli mnie że recenzenci tam rzadko zadają sobie trud by przetestować nowe gry na sprzęcie, który jest faktycznie używany przez większość ludzi (1060), a nie na swoich bezproblemowych komputerach z rtx 3k.
Ridik7
jak mają lodówki zamiast mocnych PC to po licho kupują grę co ledwo chodzi na ich lodówkach ?
Przecie to nielogiczne lol /;
jak kupuje grę to chce się w pełni nią cieszyć tez i Graficznie !
Dokładnie. Zresztą parę dni po premierze na jutube pojawią się dziesiątki testów na 1060, czy nawet słabszych kartach i wtedy będzie można zobaczyć na co można sobie pozwolić.
To po co podawać wymagania gry? Przecież będą filmiki na yt...
Jak dal mnie redakcje piszące recenzje OBOWIĄZKOWO powinny testować jak gra śmiga na sprzęcie podanym jako wymagania minimalne! Bo tak samo przejechałem się na CP77. Komp spełniał wymagania, poza kartą graficzną 'zalecane', a gra ledwo działała i była agrywalna. Dopiero po wymianie kilku podzespołów na wszystko ponad zalecane gra śmiagała jako-tako w 1080p.
A tu macie wymagania dla Spidermana, jak was tak dziwi że kogoś ciekawi jak mu to będzie działać na nie najnowszej karcie:
Wymagania gry Marvel's Spider-Man (PC)
Procesor: Intel Core i3-4160 (3,6 GHz) lub równoważny AMD.
RAM: 8 GB.
Karta graficzna: NVIDIA GTX 950 lub AMD Radeon RX 470.
DirectX: 12.
Miejsce na dysku: 75 GB (HDD)
System: Windows 10.
1060 to padaka - wiem bo sam mam i czekam na 4070. Na tej karcie to z płynnością ma problem two point hospital a co dopiero spiderman. To nie jest karta do grania w 2022 roku niestety
Spokojnie, na golu jeszcze przez długie lata będzie narzekanie że nowa gra nie działa im na wysokich gdy w komputerze siedzi Haswell i 1060 6G
1060 nie jest jeszcze padaka, bo nadal jest grywalny dla wszystkie gry na przyzwoite ustawienie grafiki, nawet w roku 2022, ale niestety nie raz na tylko 30 FPS i czasami trzeba obniżyć niektóre opcji graficzne np. w przypadku Red Dead Redemption 2.
Nie zapominajmy, że nawet RTX 3060 w Polsce są nadal za drogie dla niektórzy. To nie samo co tańszy GTX 970 i GTX 1060 w tamtędy czasach.
Niestety masz rację. Ale co poradzę?
No i dochodzi jeszcze fakt, że za kilka miesięcy będziemy mieć topke serii 4, a pewnie za pół roku będzie już 4060 na rynku
Wątpię, by przez jakiś czas dużo graczy będą mieli RTX 4000 z powodu zawyżone ceny i pobór prądu. Twórcy/wydawcy gier nie będą sprzedawać gry tylko dla zaledwie garstki graczy z serii 4.
Długo czekaliśmy na więcej gry z wsparcie dla ray tracking, więc też przyjdzie nam długo czekać na gry, gdzie będą grywalne tylko na wyłącznie RTX 4000. Mój nowy RTX 3060 12 GB na 1080p będzie wystarczający na bardzo długo podobnie jak GTX 1060 przez ponad 6 lat, więc nie muszę o to się martwić aż do generacji RTX 5000 lub 6000.
Życzę Ci miłego grania.
To, że twórcy nie spodziewają się, że nagle wszyscy przesiądą się na 4xxx to też rzecz oczywista, ale jednocześnie myślę, że biorą pod uwagę takie rzeczy jak to czy jesteśmy na początku czy na końcu życia danej generacji kart czy jak bardzo rynek jest nasiąknięty kartami z daną technologią. Dla przykładu, minie zapewne jeszcze wiele generacji kart, zanim stracisz możliwość wyboru raytracing on/off.
Co do samej przesiadki, cen i poboru prądu, jeśli na przełomie roku, ewentualnie początkiem przyszłego roku, rynek mocno nie padnie na ryj i nie będzie mocnej recesji, to paradoksalnie myślę, że możemy mieć sporo osób przeskakujących na rtx 4xxx. Ci którzy będą mogli sobie pozwolić, mogą poprostu obawiać się odbicia krypto i powtórki z ostatnich 2 lat. Potencjalnie mogą być gotowi na przepłacenie, żeby w ogóle mieć możliwość kupna czegokolwiek, tym bardziej, że taki 4060ti zapewne będzie zamiatał wszystko w 1440p przynajmniej przez jakiś czas, ale to oczywiście tylko moje domysły.
I Tobie również miłego grania :)
Dziękuję. :)
że optymalizacja pod jedną konfigurację, to co innego niż pod 100 różnych
Masz rację. To są dwie różne bajki. Gry exclusive są stworzone po to, by wyciskać PS4 aż do granic możliwości i dzięki temu wyglądają ładniej mimo słabsze specyfikacji techniczne w porównaniu do PC. Last of Us 2, Horizon 2, God of War czy Spider-Man są dobre przykłady, ile potrafi "słaby" PS4. Ale cena jest to, że gry będą gorzej optymalizacji dla inne platformy do gier.
Jeśli Spider-Man ma lepiej działać na słabsze konfiguracji PC, to twórcy musieli rozwalić cały silniku gry na drobne pyłki i napisać wszystko od zera, a to nie opłaca się.
To zależy od silniku gry i wiedzy programiści i plany wydawcy.
Więc niech niektórzy się cieszą, że Spider-Man nadal działa na GTX 1060 z ładne grafiki 1080p i 30 FPS na poziomie PS4. To zawsze lepsze niż "niegrywalność".
Jeszcze raz życzę Ci miłej przygody w Spider-Man. :)
Jeżeli Twój 1060 ma problem z płynnością w Two Point Hospital, to nie oznacza, że jest padaką tylko że coś u Ciebie nie działa. Dwa dni temu testowałem GTX 1060 6GB w połączeniu z i7-4770K. W AC: Valhalla wszystko fruwało na high w 50 klatkach. W rozdziałce 2560×1080, czyli 133% FHD.
Trochę empatii nie boli. ;)
Niektórzy w zależności od sytuacji życiowe nie mogą sobie pozwolić na lepsze prace i zarobki. Na przykład ja jestem niesłyszący i brakuje mi odpowiednie wiedzy, więc nie mogę mieć niektóre zawody i zarabiam mniej niż inni, więc potrzebowałem kilku lat, by móc odkładać wolne pieniędzy do świnka skarbonka na lepszy PC. Nie można mieć wszystkiego w krótkim czasie.
Kredyt? Kiepski pomysł i tak będziesz bardziej stratny na dłuższy metę, bo spłacisz odsetek. Kredyt jest tylko ostateczność w krytyczne sytuacji np. drogie leczenie, albo założenie firmy, by móc zarabiać. Nigdy nie na rzeczy, co nie są niezbędne do życia.
Czasem są ważniejsze wydatki niż ulepszenia PC. ;)
To sorki i masz rację.
^ Postęp technologiczny idzie do przodu, więc recenzenci nie mogą utkwić tylko w stare komputery, a szczególnie bez wsparcie ray tracking, który przecież otrzymał Spider-Man na PC.
Kto chce ograć Spider-Man na poziomie grafiki PS4, ten już dawno ograł na PS4. Tym bardziej, że PS4 i gry są coraz tańsze.
Na 1060 idzie w to pograć w okolicach 60fps w 1080p na średnich ustawieniach, które pewnie odpowiadają tym ps4 ->
Jeśli wg Was RTX 2070/2060 Super to jakiś wyczyn i wysokie wymagania (nieważne, że powinno to być dzisiaj jako LOW i większość graczy stricte pecetowych [nie tych, co biorą udział w ankiecie, czyli "gracze" jakiejś Fify czy innego Fortnite'a, bo ciężko ich nazwać prawdziwym graczem PC - zwłąszcza, że oni nadal wierzą, że ich GTX 1060 to najczęściej używana karta na Steamie, co jest wielką bzdurą i tylko naiwni w to wierzą] ma przynajmniej takiego RTX'a w górę, ale co tam), to może powinniście przejść na konsole.
Jezu, wydali w ramach ciekawostki grę na koparki krypto, a ludzie serio chcą w to grać w ten sposób i jeszcze narzekają, że na sprzęcie biurowym nie działa.
Jak będzie FSR 2.0 to mój GTX 1070 powinien dać radę.
Nie zaprzeczam, że GTX 1060 to bardzo dobra karta i można grać Spider-Man na zadowalające ustawienie graficzne według testy PCPure, ale tylko na 30 FPS, nie 60. Czyli zbliżony do poziomu oryginału Spider-Man na PS4 Slim. Głowa do góry.
by przetestować nowe gry na sprzęcie, który jest faktycznie używany przez większość ludzi (1060)
Nie zapominajmy, że GTX 1060 ma już ładnych 6 lat na rynku. Powoli coraz więcej graczy już wymienili na lepsze karty graficzne typu RTX 2000 i 3000, albo odpowiedniki AMD. Nawet ja już kupiłem wymarzony RTX 3060 12 GB. Więc proszę daruj te słowo "większość".
Po pierwsze, po to są ustawienie graficzne dla PC. Po drugie, te gry pochodzą od PS4 (bez Pro), czyli grafiki z starsze generacji, więc GTX 1060 powinno dawać radę na zadowalające grafiki i 30 FPS dla Spider-Man, skoro dał radę też z Red Dead Redemption 2, Horizon i Days Gone. Bez dodatkowe ulepszenia graficzne przeznaczony dla PS5 i "lepszy" PC takich jak ray tracking, oczywiście.
Jeśli Spider-Man PC nie będzie działał dobrze na GTX 1060, to będę zdziwiony.
Zapomniałem tylko dodać, że życzę Was miłej przygody w Spider-Man! ;)
Nie przekonuje mnie ta nowa twarz Parkera aktora przypominającego Hollanda. Parker z PS4 był według mnie bardziej wiarygodny.
Też nie jestem zadowolony z powodu tej zmiany. Ale co poradzę?
Z RT ta gra będzie świetnie się prezentować. Odbicia w budynkach w czasie rzeczywistym robią robotę. Będzie się jeszcze przyjemniej skakać między wieżowcami.
Ciekawe jak z optymalizacja, bo gra ma mega niskie wymagania. 1060 w zalecanych to dość dziwnie nisko jeżeli chodzi o zapotrzebowanie na moc karty.
W FullHD z RT pewno bez kłopotu starczy 2060, a to odpowiednik generacyjny 1060 czyli segment niskobudżetowy. Na 3 letnim sprzęcie bez kłopotu pogramy w 4k 60.
Odbicia w budynkach w czasie rzeczywistym robią robotę.
Odbicie na podłodze, światło i cieni we wnętrzu budynku też robi pożyteczne wrażenie. W porównaniu do wersji PS4 jest to duża różnica.
Oto screen dla porównaniu wersji PS4.
Link
Wersja PS4 jest źle zrobiona pot tym względem bo można było by zastąpić to jakoś tak jak jest to w grze Control
Kto ograł na PS4/PS5 ten raczej już nie ogra na PC w najbliższym czasie. Więkrzość co mają PC to mają też PS. Zresztą graficznie nie wiele różni się na PS5 z PC. A to też zależy jaki ma się mocny PeCet... Te bajery Z RTX owszem fajnie wyglądają ale w statycznych scenach gdy spider-man zwisa lub jest przyczepiony do szyby. A gdy frunie przez NY to tego nie zauważysz więc więkrzość gry grałem w 60 kl a dopiero pod koniec troche pograłem w 30kl. i nie udźmy więkrzosć na wg statystyk steami ma jeszcze karty GTX 1050, 1060, 1650. a jesli ktos ma tak jak ja RTX 2060 Super no to nie pogra nawet w 1440p a co mówić w 4K z włączonym RTX, Więć uważam że jak ktoś ma PS5 a ma słąby komputer tak jak ja mam to lepiek kupic używkę z MIles MOralesem i olac PC jak na razie. jak wyjdą karty z serii 4000 to wtedy pogadamy ale to juz bedzie wysoka cena za karty graficzne jak i za prąd...
Najładniejsza gra w jaką grałem. Graficznie wygląda rewelacyjnie. Sama gra rownież wciąga mimo, że grałem w nią na ps4. 10/10
Ja gram na wysokich i nie ma problemu z płynnością i7 3770 16GB ram gtx 970 jestem zaskoczony dobrą optymalizacją
mi ciągle4 wywala na początku błąd ze mam za mało pamięci na rtx 2070, mimo że gra zużywa ponad 4vram a mam 8, dalej wysakakuje bład..
Już czeka zainstalowane na dysku - szkoda tylko, że nie ma dodatku w zestawie. Oby Sony postarało się z "Uncharted" na PC i dowiozło przygody Nathan'a Drake'a z dodatkiem "The Lost Legacy" do końca tego roku. Jak na razie jest to moje "must have"
Gra pod względem fabularnym jak i graficznym jest super aż żałuje że taka krótka. Czekam aż na PC przeniosą grę Spider-Man: Miles Morales