Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Silnik Starfielda może nas pozywanie zaskoczyć; analiza Creation Engine 2

29.07.2022 10:43
1
10
zanonimizowany1289944
51
Konsul
Image

Klituś bajduś, bajduś klituś. Słyszeliśmy te bajeczki przy okazji każdej gry Bethesdy.

29.07.2022 10:43
2
9
odpowiedz
zanonimizowany1221587
56
Pretorianin

Do premiery Starfielda zostało jeszcze sporo czasu, dlatego twórcy mogą dopracować go jeszcze bardziej.

Za każdym razem śmieszy tak samo.

29.07.2022 10:51
3
6
odpowiedz
BlackTone
36
Generał

Sorry ale bardziej uwierze komuś kto procował z tym silnikiem i nazwał go kupą gówna niż jakiemuś youtuberowi który wyciąga wnioski na podstawie filmików i swojej wyobraźni

29.07.2022 11:13
4
odpowiedz
Wenlok
29
Centurion

Moderzy już upgrade'ują swoje maszyny i ćwiczą mięsnie palców, bo prawdopodobnie czeka ich masa roboty przy nieoficjalnych patchach.

29.07.2022 11:48
AUTO6
😂
5
odpowiedz
1 odpowiedź
AUTO6
89
Generał

16 times the detail

30.07.2022 00:19
😜
5.1
tankshtela
49
Konsul

(...)and glowing in the fricking dark.

29.07.2022 12:19
Bukary
6
2
odpowiedz
Bukary
229
Legend

Wiele wskazuje na to, że ten silnik nas, owszem, zaskoczy, ale... negatywnie.

29.07.2022 12:25
7
odpowiedz
Cordite
44
Generał

to wcale nie jest nowy silnik tylko wciaz te same cieple kluchy co zawsze tylko nadbudowane latami o kolejne i kolejne narzedzia. efekty tego rozwijania silnika mozna przeciez zobaczyc sobie w poprzednich grach wiec czemu akurat tym razem by mialo byc inaczej skoro nawet filmiki temu juz przecza?

29.07.2022 13:36
8
5
odpowiedz
Rufjan
51
Konsul

lol, jakis random robiący analize silnika gry na podstawie trailerow na youtube xD

29.07.2022 13:40
9
odpowiedz
3 odpowiedzi
Mortimer83
35
Pretorianin

Starfield jaki by nie był, zaoferuje to czego (nadal) nie potrafią dostarczyć takie giganty jak StarCitizen czy Elite Dangerous: działający space sim. Zapewne odbędzie się to kosztem gorszych modeli statków niż ma SC, ale jeżeli w zamian dostaniemy żyjący świat w działającej grze, to odpływ graczy z SC i ED będzie spory.

Powiedzmy sobie szczerze, ilu spośród graczy StarCitizena jest fanem samego SC, a ilu gra w niego, bo nic lepszego w gatunku space sim nie ma? Tą lukę wypełni właśnie Starfield.

29.07.2022 14:59
Persecuted
9.1
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Jeszcze kilka miesięcy temu miałem podobne zdanie, ale teraz sam nie wiem. Z obecnie posiadanych przez nas informacji wynika, że SF będzie raczej grą w stylu Mass Effecta 2, tylko z mini gierką o lataniu statkiem w 3D, zamiast w 2D i z pustymi planetami z generatora na modłę pierwszego ME. Jak dla mnie to zdecydowanie za mało, by zagrozić grom pokroju SC.

29.07.2022 15:11
9.2
1
Mortimer83
35
Pretorianin

Widziałeś puste planety w SC, lub jeszcze gorsze w ED? Do tego dojdą mody jak w każdej grze bethesdy i będziesz miał najbardziej żywego space sima spośród dostępnych. Nie "idealnego", ale najlepszego z dostępnych.

SC i ED były pierwsze i dlatego ludzie w nie grają, ale aktywności w nich jest mniej niż to co pokazano w zwiastunie Starfielda.

29.07.2022 21:25
Persecuted
9.3
Persecuted
148
Adeptus Mechanicus

Dla mnie problemem są tu nie tyle puste planety, co potencjalnie kiepska i płytka eksploracja kosmosu, a więc aspekty, które teoretycznie miały być najmocniejszym punktem SF i czego żadne mody nie poprawią.

29.07.2022 14:21
Tohka Yatogami
10
odpowiedz
Tohka Yatogami
49
Pretorianin

Grafika i animacje to jedno ,ale to co najbardziej w CE przeszkadzało w grach Beztestu to bugi.
Bandyta nagi ,bez głowy który w pozycji T-pose do cb sie zbliza by..tylko krzyczec (bo atak mu sie zepsul) ze zaraz cie dopadnie ?
Łowca która chodzi w miejscu stojąc na grzbiecie swojego konia ?
Ale nie dziwi mnie zachowanie takich ludzi jak ten youtuber: W końca bethesda byłą w stanie pokazać tylko urywek jakiejś krainy a ludzie oszaleli(tes VI).
Jej kolejna kraina która będzie ratowana przez mody.

29.07.2022 14:30
11
odpowiedz
zanonimizowany602264
153
Legend

Dobra tam, nie wiem kogo oni oszukują. Kto ma kupić i tak kupi, będzie modował, cuda na kiju robił, dobrze się bawił i super. Cała reszta ludzi, którym silnik się nie podoba, wie, że to dalej to samo, szczególnie po gameplayu który wygląda generycznie, jak wszystkie poprzednie gry bethesdy, z nowymi assetami i teksturami.

29.07.2022 15:51
jozinzbazin
12
odpowiedz
jozinzbazin
50
Centurion

Gdzieś już to słyszałem kiedyś, to chyba było przed premierą gry, ktora m8ała być zbawieniem branży gejmingowej, a jej producent miał być mesjaszem. Jak ta gra się nazywała? No nie mogę sobie przypomnieć. Cymbergaj, nie... Cyberpunk 2077 już sobie przypomniałem. Nia ma co brać kota w worku, wyjdzie zobaczy się.

29.07.2022 16:52
AIDIDPl
13
odpowiedz
AIDIDPl
179
PC-towiec

"Do premiery Starfielda zostało jeszcze sporo czasu, dlatego twórcy mogą dopracować go jeszcze bardziej."

Taa, ja też tak myślałem przy okazji pokazów Cyberpunk 2077, Watch Dogs, Andromeda i wielu innych. Wiem że właściwie jest na odwrót.

Później okazuje się że prezentacje były wcześniej przygotowane, reżyserowane i nie mające nic wspólnego z faktyczną rozgrywką. Jak było z Aliens: Colonial Marines? Anthem? Nawet W3 ma swoje za uszami. Przykładów jest wiele.

Ja te systemy dobrze działające chce widzieć w grze po premierze.

post wyedytowany przez AIDIDPl 2022-07-29 16:53:52
30.07.2022 00:37
Herr Pietrus
14
odpowiedz
Herr Pietrus
230
Ficyt
30.07.2022 04:51
15
odpowiedz
WaldekRolnik
38
Centurion

A ja liczę, że nie będzie żadnego zaskoczenia. Te gry zawsze były toporne ale w tym ich urok. Były grywalne i miały świetny gameplay. Gdy wyjdzie starfield zaczekam miesiąc na "Day one patch" oraz paczkę modów do naprawy błędów i biorę wczasy pod gruszą by pograć

31.07.2022 09:59
16
odpowiedz
elusive_mg
8
Legionista

Sam byś napisał interesujący artykuł gdybyś sam coś zrobił, pogrzebał, gówno mnie obchodzi jakiś you tuber, samemu się nie chce co ? Weźcie się w końcu do pracy i zacznijcie pisać jakieś ciekawe artykuły, tych głupich wypocin na podstawie czyjejś pracy nie chce się czytać, zero kreatywności z waszej strony

Wiadomość Silnik Starfielda może nas pozywanie zaskoczyć; analiza Creation Engine 2