Google Play istnieje już 10 lat i znów zmienia swoje logo
Logo wygląda jak namalowane przez moją sześcioletnią siostrzenicę na zajęciach w przedszkolu.
spoiler start
No dobra, na tym logo przynajmniej za linie nie wychodzili
spoiler stop
Takie sobie - > ładne - > takie sobie - > brzydkie.
Dlaczego żyjemy w czasach gdy wszystko zmienia się na gorsze?
Od kiedy przejaskrawione, walące w oczy kolorki jak w kolorowance dla dzieci są ładniejsze od stonowanych i przyjemniejszych dla oka kolorów? lol
Moim zdaniem to drugie logo od lewej było najlepsze, a i tak za kilka lat ludzie znowu przerobią logo. Pewnie rogi będą tak zaokrąglone, że będzie przypominało jajko.
Trzecie nie jest złe, choć może lekko zbyt jasne. Nie muszą być przejaskrawione, ale mogliby dać te kolorki żywsze a nie mętne, podobnie jak w innych swoich produktach; nie powiedziałbym ze są dla oka przyjemne te nowe kolorki, a na pewno nie ładne
Ogólnie wolałem android market, sama nazwa google play dla laika ze sklepem w ogóle się nie kojarzy.
Logo wygląda jak namalowane przez moją sześcioletnią siostrzenicę na zajęciach w przedszkolu.
spoiler start
No dobra, na tym logo przynajmniej za linie nie wychodzili
spoiler stop
spoiler start
Mówi się, że nie wyjechuje za linie.
spoiler stop
Wszystko rozumiem, ale to -> nie jest przykład zmiany z 3D na 2D, tylko z fajne na prymitywne :)
No tak średnio bym powiedział, bo przypisali zasługę flat designu iOS 7, gdzie przed nim było Zune, Windows Phone i Windows 8. No i jak ktoś zaraz wyskoczy z tekstem że to dzięki nim stał się popularny mimo lat - to przypomnę tylko że Android 5 wyszedł tylko rok później i Androida używa więcej ludzi na świecie(chociaż już w starszych Androidach były widoczne trochę spłaszczone elementy). Ciekawe kiedy przypiszą Apple nawigację gestami, gdzie jako pierwsza pojawiła się w MeeGo(Być może i wcześniej jakiś system to miał, ale ja widziałem to jako pierwsze w MeeGo), potem BlackBerry i dopiero parę lat później reszta.
Każde logo coraz gorsze a to najnowsze to jakaś tragedia. Wygląda jakby firma cofnęła się w rozwoju.