Heroes of the Storm - Blizzard zakończył rozwój gry
Ja gram od closed bety i nadal dobrze się bawię. Mam tylko nadzieję, że serwery będą jeszcze długo działały.
Wielka szkoda. Gra była fantastyczna, spędziłem przy niej lata, ale jakoś od ponad roku grałem może tylko 1-3 gry dziennie w trybie ARAM, a od jakichś 6 miesięcy całkiem przestałem grać. Imo największą frajdą były nowe postacie z uniwersów Blizzarda, a odkąd sporadycznie pojawiały się tylko patche balansujące, gra mi się po prostu w końcu przejadła. Nie było nowości, nie było ekscytacji. Brakowało takich gwiazd jak chociażby Baal z Diablo 2.
Gameplay mimo wszystko był mega przyjemny i zawsze będę go dobrze wspominał.
HoTS nie generował przychodu lub był on symboliczny, więc gra nie miała szans na dalsze wsparcie już rok po premierze. Diablo Immortal wyznacza nowy kierunek funkcjonowania gier stajni Activision Blizzard. Podejrzewam, że nowy dodatkek do WoW też będzie poćwiartowany na mikroserwisy i nafaszerowany mikrotransakcjami.
Absolutne bzdury, hots miał się dobrze i stabilnie się rozwijał aż do 2018. W dłuższej perspektywie mógłby być jedną z największych gier Blizza zaraz po WoWie i Diablo. Ale garniturów z Activision nie obchodzi dłuższa perspektywa co już im się udało pokazać wielokrotnie.
Szkoda, moja ulubiona MOBA - niema w niej parcia na zasadzie " ja to carruje" tylko trzeba grać drużynowo a nie trzymać się do czasu aż carry zdobędzie level i itemy. Mam cichą nadzieje,że może jak Microsoft już przejmie piecze nad Blizzem to jednak wskrzesi Hotsa bo by mieli " swoją mobe". Podobne nadzieje mam zresztą z Warcraftem:refunded.
Ta zakończył z dwa lata temu, ale dopiero teraz przypomnieli sobie że przydałby się to ogłosić :P
Prawidłowo, szkoda tracić czas, i tak mało osób gra, nigdy nie miało być pogromcą LoLa czy innych, od tak zrobili popularny gatunek/tryb bazując na swoich uniwersach, wyszło spoko, balansowanie jest ciężkie i zasobożerne, w wielu grach dalej do dzisiaj z balansem ciężko, do tego wyszło za późno, ludzie już umoczyli mega dużo kasy gdzieś indziej i bez sensu było jeszcze switchować, nie wspominając o tym, że nawet nasi znajomi z któymi grami, musielibyfarmić od nowa :D a czas jest cenny
Po pierwsza gra wyszła o 2-3 lata za późno.
Po drugie Blizzard kompletnie nie przemyślał systemu aby na tej grze zarabiać przez co zakończyło się tak, że nic na tym tytule nie zarobił bo nawet nie trzeba tutaj wydawać pieniędzy aby coś zdobyć, z punktu widzenia gracza jest to dobre natomiast dla producenta już nie.
Po trzecie brakowało i brakuje satysfakcjonującego systemu rankingowego który posiada LOL.
Szkoda, że gra tak skończyła bo ze względu na postacie z uniwersum Blizzarda lubię tą grę, a można było jeszcze dodać sporo postaci.
Wbrew obiegowej opinii Blizz nie jest dobry w zarabianie na swoich grach :)
To nie oznacza, że gra zostanie zamknięta.
Tylko że jest już ukończona, jak Starcraft.
Tak jak to kiedyś się grało, np. Quake2.