AAA z Chin; zobacz efekciarski i klatkujący trailer Code: To Jin Yong
Jaram się :) Brakuje mi jakiegoś dobrego slashera z rozbudowanym systemem walki. Mam nadzieję, że ta gra spełni moje oczekiwania ;P
Bardziej 13
Chinole to się lubią jarać takimi walkami w stylu "Dom Latających Sztyletów" a dla mnie to jest zwyczajnie żałosne i głupie wręcz.
Patrzę na ten klatkujący trailer i widzę setki cięć blokowanych... staniem w miejscu... następnie facet z jedną ręką wymachuje mieczem wielkości swojego przeciwnika jak kijem podniesionym właśnie z ziemi... boże, jakie to jest kretyńskie.
No paskudnie to wygląda, jakby im zabrakło budżetu na animacje. Blokujący jest dosłownie jak posąg, a atakującego zazwyczaj nie widać, tylko od czasu do czasu jakby ładował się nowy plik jpg, pokazujący jego końcową pozę. Może będzie to lepiej wyglądać w sensownym klatkarzu, ale dla mnie to nadal tandeta.
Bez nich żyłbyś jak beduin na pustyni bez żadnego sprzętu elektronicznego.
Rozpowszechniasz chińską propagandę.
Fiat jest Polski? Bo niedaleko mnie jest gigantyczna fabryka fiata, bez potężnych cebularzy nie było by Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Ferrari, Jeep, Lancia, Maserati, Ram Trucks, SRT.
Żyłbyś i z kijkiem chodził pod górę do pracy żwirowa droga. Polska gurom.
ChRL jest do zastąpienia w moment i każda linia produkcyjna przeniesiona do Indonezji, Indii, Turcji, Filipin powoduje totalna sraczke.
Ile masz social creditu?
Tak, tak sobie mów.
Przecież z Chin już produkcja ucieka, za drogo. Obecnie produkuje się w Wietnamie, czy Indonezji.
Bardzo ładnie? Próbowali zrobić efekciarsko, na poziomie najtańszych filmów kung-fu. Moim zdaniem wyszło dość przeciętnie, ale co kto lubi...
Na pewno płynniejszy, niż Starfield ;>