Gracze giną dość często w Diablo Immortal; zobacz statystyki
Jeśli jedynie po to, żeby napisać, że masz to w miejscu, gdzie promienie słońca zazwyczaj nie sięgają to gratuluje straty czasu swojego, jak i tych, którzy to później czytają "obczajając" komentarze.
"Gra została pobrana ponad 10 mln razy."
Ciekawe ile razy usunięta
BARDZO PANU DZIĘKUJĘ ZA TĘ GARŚĆ BEZCENNYCH INFORMACJI ALE JA MAM TO W DUPIE
Jeśli jedynie po to, żeby napisać, że masz to w miejscu, gdzie promienie słońca zazwyczaj nie sięgają to gratuluje straty czasu swojego, jak i tych, którzy to później czytają "obczajając" komentarze.
Tam szpiegują :P
To raczej normalna praktyka w grach mmo czy multi zbieranie statystyk rożnych
Od która broń jest najbardziej popularna, przez ile gracz ma przeciętnie dps po który boss stwarza najwięcej problemów ( w wersji light do ogarnięcia)
i z takich danych masz zwykle patche , nerfy, bufy etc
z tym szpiegowaniem i inwigilacją niektórzy mają obsesję. Tak jakby byli nie wiadomo jak ważną jednostką w społeczeństwie xD
W sumie tutaj to żadna sensacja, wybierając grę mniej lub bardziej multi należy się czegoś takiego spodziewać. Co innego, jeśli to gra czysto single, wymaga stałego kontaktu z siecią i zbiera takie dane.
Po prostu w DI to spodziewane i nie widzę w tym szczególnego problemu (mówię to jako osoba bardzo czuła na punkcie prywatności i wszelkich szpiegowskich praktyk).
Wyobraź sobie (wiem, ze to dla ciebie może być szokiem), że ludzie są różni i nie każdy lubi być cyfrowym ekshibicjonistą. Jakakolwiek społeczna "ważność" nie ma nic do tego.
"Gra została pobrana ponad 10 mln razy."
Ciekawe ile razy usunięta
Zostali najbogatsi, plus streamerzy oraz nałogowi hazardziści. Którzy lekką ręką wydają 25 tys. Żeby dostać wirtualny gem 5 gwiazdkowy. Czyli orientacyjnie jakieś 9,5 mln osób usunęło.
Do tego większość piszących o P2W i tym jaka to zła gra nawet nie odpaliła tej gry i swoje "poematy" na jej temat w komentarzach pisze opierając się na opinii innych podobnych sobie internetowych znawców, którzy co najwyżej widzieli gdzieś jakiś skrawek gameplya w sieci xd
Ja się nasłuchałem jaka ta gra jest P2W, że jak tylko wbijasz 4x lvl to już ściana, że BG to się nie da grać bo biegają nakoksani ludzie za kasę, że ograniczenia perfidne na konto, które obniża loot po 1782387123 legendarnym dropie na dzień.
Z lvlu 59 na 60 potrzebowałem niecałą godzinę żeby wbić, totalnie się na tym nie skupiając, po prostu robiąc swoje. Teraz przypomnijcie sobie ile trzeba było czasu żeby wbić lvl 99, czy nawet 60 w Diablo 2...
Battlegroundy P2W? Grałem z 9-10 BG, na dwóch z nich byłem MVP z prawie 20 killi i 0/1 śmierci, reszta była bardziej wyrównana, a na jednym mnie szmacili jak gówno. Jak na wydanie 0(słownie, zero) złotych to wygląda to dla mnie jak całkowicie normalne PvP.
A wszystkie te limity, o których słyszeliście, to są limity, których człowiek nie ma szans doświadczyć grając nawet 2-3h dziennie.
Już po prostu wk..wia mnie to jak wszyscy piszą o tej grze albo mając zero wiedzy na jej temat jak SpoconaZofia albo robiąc dramę bo wiedzą, że się klika.
Widzę tutaj płacz wielorybów. Grę całą ukończyłem tylko po to, żeby poznać ta zarąbistą fabułę. I tyle. Dupy nie urwało. Gra jest P2W i wasze skomlenia nic nie pomogą. Mylicie, też pojęcia co to jest ściana. Jeżeli wam się gra podoba i lubicie bulić, wasza sprawa miłej zabawy. Ale nie oszukujcie ludzi, że w grze są równe szanse dla osób, które płaca, i nie płacą.
Gram sobie sam od wczoraj fabule i jest świetnie. W ogóle mi siadło mobilne granie. Chyba porą na switcha.
Brodaty z kanału na YouTube fajnie podsumował grę. Gra ma podwójne standardy i dzieli przedmioty na tych co nie płacą i na tych co płacą choć sam opis i wygląd przedmiotu jest taki sam ba nawet jak zapłacisz to dostajesz darmowe wersje towarów ! musisz czytać dokładnie co kupujesz za prawdziwy hajs, gra nawet prosi o haracz za to że gracz nie zalogował się danego dnia.
https://m.youtube.com/watch?v=_PZEcZDLriU&t=1374s
Dzięki niemu wiem co kupić bardzo przydatna wiedza treaz wiem że trzeba najpierw kupić wiczne emblematy i nie skupiać tych legendarnych a gram nekro te szkielety robią różnice jednak.
" gra nawet prosi o haracz za to że gracz nie zalogował się danego dnia."
A to ciekawe...
była nagroda automatyczna w grze za logowanie się ponad 30mln kont.
Czyli 2/3 zrezygnowało.
Grałem w to na telefonie - wbiłem chyba 30lvl, ani razu przez ten czas nie umarłem. Gra mnie wynudziła całkowicie i już do niej nie wracam.
Nie pochwalili sie ile kasy gracze tfu zostawili.
Mam tylko nadzieję, że wypuścili Immortal po to żeby mieć więcej kasy na produkcję Diablo 4. Jeśli nie to byłby to faktycznie smutny koniec dla uznanej serii Diablo choć niestety nie dla Blizzarda.