10 lat CS:GO w Polsce - e-sportowego fenomenu, który nie maleje
Sto lat!
A na poważnie to mogliby już pomyśleć nad kolejną częścią CSa na Source 2 skoro nie kwapią się by przenieść CS: GO na ten silnik.
Gra nadal jest niezwykle popularna i Valve zarabia kupę kasy na skonach czy naklejkach więc mamy chyba problem podobny jak z GTA - twórcom zwyczajnie się nie spieszy z nową odsłoną skoro mają kurę znoszącą złote jaja.
Osobiście nie rozumiem fenomenu, dla mnie kiepska strzelanka ze słabą grafiką. Chyba jedynym jej plusem jest to, że pójdzie na tosterze.
Strzelanie jest najlepsze na rynku... Owszem jest to model "klasyczny" ale też nieśmiertelny co pokazują fakty. CS:GO ma tyle lat i właściwie niczego nie ma potrzeby zmieniać, a jakieś nowoczesne strzelanki co roku się zmieniają bo mają może i efektowne modele strzelania ale niestety żyją bardzo krótko - nudzą się.
Z tym tosterem to tak różnie jednak. Na minimalnych owszem (zresztą tak powinno się grać) ale na wysokich jak jakieś smoki czy molo leżą to FPSy cierpią.
Gra daleka od ideału, ale to cały czas jedyna strzelanka sieciowa, przy której się całkiem dobrze bawię.
Gram dopiero od jakiś dwóch lat i gierka nieźle mnie wciągnęła 3000h. Szkoda, że wcześniej nie zaczynałem, bo człowiek już stary, ale wcześniej uważałem tą grę za totalne gówno, póki nie poznałem wielu historii, wciągnięcia się w strimy itp. Próg wejścia jest ciężki i żeby coś grać trzeba poświęcić sporo czasu na trening, ustawienia itp. Oczywiście gierka potrafi nieźle wkurzyć, ale jak już się wciągniesz ciężko od niej odejść.