Diablo Immortal na PC mnie zaskoczyło - ale inaczej niż się spodziewałem
Ogólnie mam podobne odczucia. Co bym zmienił to nieco wyżej zawiesił kamerę i usunął te głupie komunikaty o nowym skillu, czy już chyba 3x wciska się info o możliwości nagrywania i nieda się go na szybko zamknąć. Ogólnie port ok, grafika mroczniejsza niż w 3 i jest to prawda. Ehh gdyby jeszcze nie te mikro z którym pojechali po całości, to gra byłaby świetna.
Gra sie naprawde przyjemnie :) PvP nie znosze, jakiegos rozbudowanego endgamu nie planuje, wiec oceniam gra calkiem pozytywnie. Farmienia ani placenia nie przewiduje, takze zapewne za dwa tygodnie poleci z dysku.
Piotr.
Dla mnie największym problemem okazał się brak możliwości połączenia z battlenetem pierwszego dnia. Grałem, więc na koncie gościa z myślą połączenia z battlenet, gdy już naprawia ten problem. Teraz okazuje się, że nie da się połączyć z battlenetem i przenieść swojego postępu tylko trzeba tworzyć nowe konto battlenet, aby móc korzystać z funkcji crossplay...
Może masz jakiś bug, bo mi od środy odkąd gra się pobrała i zainstalowała to BN działa bez zarzutu.
Ja mam jeden z monitorów w HDR a gra ma straszne z tym kłopoty i wygląda prawie niegrywalnie przez to, nawet gdy jest odpalana na monitorze bez HDR. Puki tego nie naprawią odradzam osobom mającym HDR.
Gry mobile to najgorszy ściek zbytu gier tam każdy każdego traktuje jako śmiecia..
Większość... tfuu co ja mówię niemal wszystkie gry to chamskie pay 2 win gdzie nawet zapłacenie pewnej sumy aby rywalizować z innymi graczmi p2 win nie zagwarantuje ci nawet na krótszy czas równych szans bo za chwile wyjdzie inne coś na poziomie p2w co będzie mocniejsze od wcześniejszych donaterskich przedmiotów tak, aby zawsze osoby co płacą tylko na bieżąco miały pewność że będą lepsze od innych choć by nie wiem co.
I nawet taki producent gry jak Diablo tzn się Blizzard jeszcze bardziej utrwala mnie w przekonaniu, że nie ma krzty nadziej dla takich graczy, aby mogli zagrać jakaś gre mobilną pełnometrażową bez wywyższania sie za pomocą p2w...
Takie zachowanie dokładnie obrazuje chiński rynek, bo patrząc na ich gry gdzie są przesmarowane w makabryczny chamski, obleśny sposób dawkowana p2w na każdym kroku
A jeszcze bardziej są żałośniejsi graczy którzy nic nie potrafią ugrać i jedyne co im przychodzi to wywalanie kasy na premium przedmioty by cieszyć się tym że zabijają w nieuczciwej walce słabszych graczy co lepiej ogarniają mechanikę gry ale nie mogą wygrać z donaterem bo itemy są tak zlamione że nawet robiąc najgorszy build postaci czy też drużyny i klikając byle jak na pałę i tak wygrają walkę lub przejdą szybciej i efektowniej gre...
Osobiście to już bardziej szanuje graczy którzy przechodzą grę na najłatwiejszym poziomie w normalnych grach RPG dla chillout..
Robię teraz questy w Bilefen i tam zaczyna się dopiero mroczność tej gry. Problemy z jakimi mierzą się mieszkańcy czy sama atmosfera tego miejsca jest jak z dobrego horroru.
Widać, że wyciągnęli wnioski z diablo 3, fabuła jest dużo bardziej przyziemna, przez co angażująca. Swoim magiem muszę unikać ataków przeciwników bo odbierają mi dużą porcję życia a zabijanie ich czasem trochę trwa. W D3 bossa pokonałeś stojąc przez 20 sekund walki.
Obecność mikropłatności nie przeszkadza mi w cieszeniu się przechodzeniem gry, zobaczymy jak będzie się grało kiedy skończę fabułę.
Bezapelacyjnie najlepsza gra na telefon. Teraz czekać tylko na Battlefield Mobile.
Świetnie się w to gra na telefonie, brak auto wszystko jak w większości gier mobilnych zwłaszcza mmo, to coś czego potrzebowałem na tej platformie ;)
Jak dostosują hud-a do pc to pogram, tak po krótkim czasie miałem dość zerkania/skręcania głowy w lewo żeby zobaczyć czy skille z cd zeszły. Ofc jakiegoś ostrego grania nie zamierzam robić, p2w zbyt wielkie, żeby grze poświęcić więcej czasu.
Gram w Immortala i na telefonie, i na PC. W obu przypadkach jest bardzo dobrze, jak na razie. Crossave, sterowanie, wygoda - ostatni raz taka jakość była w Genshin Impact. Można czerpać przyjemność z gry bez płacenia, o ile ktoś koncentruje się na singlu i historii (zarówno w przypadku Diablo, jak i Genshina). Gdyby ktoś mi 5 lat temu powiedział, że z własnej woli będę odpalał gry na komórki, to bym go wyśmiał. A tu proszę :)
Mnie też triggery LT i RT nie działają przy padach.
Jak się okazują ogromną ilość osób ma taki sam problem. Gra nie czyta w ogóle tych przycisków i nie można używać umiejętności.
W morzu gier tego typu wypuszczanych jako indyki Immortal jest najwyżej przyzwoity. Jako pierwsze wrażenie powiedziałabym - ok nie jest mega źle, ale jako coś, co miałoby zabić więcej czasu - dzięki Blizzard, mam trylion lepszych, nie p2w możliwości. Moim zdaniem: ot ciekawostka w tym momencie na rynku, której nie poleciałbym nikomu.