Need for Speed 2022 - wyciekła mapa, screen i fragment gameplaya
Głównym mankamentem NFSów w ostatnich latach, jest to, że twórcy sami nie wiedzą dokładnie, co chcą stworzyć. Absolutnie okropny model sterowania pojazdem, który jedzie jak po szynach, driftuje jak mydelniczka.. no nijak ma to się do genialnych pod tym względem Undegroundów, a przecież jak gra wyścigowa ma być dobra, skoro sterowanie pojazdem powoduje, że jedyne co masz ochotę zrobić z daną grą to odinstalować ją z dysku.
W dodatku nachalne mikropłatności i konieczność grindowania gry przez naprawdę długie godziny... w grze singleplayerowej??? Żeby zdobyć lepsze samochody i ulepszenia do nich. No takie coś to mogło wymyśleć tylko chciwe EA. Przecież w Undeground/MW/Carbon progres był naprawdę sensownie rozplanowy, i wraz z postępem fabuły mogliśmy sobie spokojnie wymieniać samochody na coraz lepsze, bez żmudnego powtarzania wyścigów by zdobyć na nie pieniądze, nie musieliśmy niczego grindować jak w jakimś podrzędnym mobilniaku.
Także niestety dobre czasy NFS już przeminęły, lepiej nie będzie, a jak ktoś chce zagrać w dobrego NFS, to polecam modyfikacje Redux do Carbona, do Undergroundów też chyba coś w tym stylu wyszło.
Ubóstwiane przez fanów NFS: Underground 2 i jego następna część Most Wanted też miały otwarty świat. Open World w NFS nie jest problemem, niech wrócą do tego z czego ta seria słynęła na początku XXI wieku czyli pełna customizacja i tuning fur, nastawienie na poczucie prędkości, genialna muzyka i wciągająca kampania nastawiona na kamienie milowe a nie mikropłatności a będzie dobrze. Za remastery U2 i MW skłonny byłbym zapłacić srogi pieniądz
Open world? No to dziękuję, poczekam na czystą ścigałkę - może kiedys wrócą do korzeni.
Ubóstwiane przez fanów NFS: Underground 2 i jego następna część Most Wanted też miały otwarty świat. Open World w NFS nie jest problemem, niech wrócą do tego z czego ta seria słynęła na początku XXI wieku czyli pełna customizacja i tuning fur, nastawienie na poczucie prędkości, genialna muzyka i wciągająca kampania nastawiona na kamienie milowe a nie mikropłatności a będzie dobrze. Za remastery U2 i MW skłonny byłbym zapłacić srogi pieniądz
Na szczęście czasy w których prowadzi się gracza za rączkę podczas rozgrywki pomału mijają. Otwarty świat to świetna sprawa.
"Na szczęście czasy w których prowadzi się gracza za rączkę podczas rozgrywki pomału mijają" Tymczasem 99% geir triple-A która ma znaczek który krok po kroku prowadzi do celu żeby przypadkiem się gracz nie zgubił...
W openworldy ludzie dłużej grają. Ma to związek z rynkiem wtórnym na konsolach. Niektórzy nie będą czekali do zasypu używkami tylko kupią bliżej premierowej ceny. Ot cała tajemnica dlaczego teraz co druga gra to openworld.
Ciekawy argument, ale wydaje mi się że tak naprawdę to po prostu robienie open worldow jest prostsze i ekonomiczne dla developerów. Jeszcze za czasów zamknięty wyścigówek bez open worlda jeździliśmy na trasach, które były jedną lokacją z zablokowanymi zakrętami. Dzięki temu developerzy nie muszą dla każdej trasy robić od nowa tła, ani tworzyć nowych assestów.
Głównym mankamentem NFSów w ostatnich latach, jest to, że twórcy sami nie wiedzą dokładnie, co chcą stworzyć. Absolutnie okropny model sterowania pojazdem, który jedzie jak po szynach, driftuje jak mydelniczka.. no nijak ma to się do genialnych pod tym względem Undegroundów, a przecież jak gra wyścigowa ma być dobra, skoro sterowanie pojazdem powoduje, że jedyne co masz ochotę zrobić z daną grą to odinstalować ją z dysku.
W dodatku nachalne mikropłatności i konieczność grindowania gry przez naprawdę długie godziny... w grze singleplayerowej??? Żeby zdobyć lepsze samochody i ulepszenia do nich. No takie coś to mogło wymyśleć tylko chciwe EA. Przecież w Undeground/MW/Carbon progres był naprawdę sensownie rozplanowy, i wraz z postępem fabuły mogliśmy sobie spokojnie wymieniać samochody na coraz lepsze, bez żmudnego powtarzania wyścigów by zdobyć na nie pieniądze, nie musieliśmy niczego grindować jak w jakimś podrzędnym mobilniaku.
Także niestety dobre czasy NFS już przeminęły, lepiej nie będzie, a jak ktoś chce zagrać w dobrego NFS, to polecam modyfikacje Redux do Carbona, do Undergroundów też chyba coś w tym stylu wyszło.
A do Most wanted jest modern rockport który dodaje dużo lepsze tekstury pojazdów i dróg. Gra jak najbardziej grywalna jeszcze w dzisiejszych czasach.
ogólnie skoro zadałeś pytanie to ci odpowiem jako osoba która uwielbia open worldy
Open world w wyścigach to jest ten najnudniejszy moment w RPGach - czyli podróż.
iiii tu się zaczyna różnica, bo właśnie moim zdaniem podróż jest najlepszą rzeczą którą gry zyskały odkąd wprowadzono do nich otwarte światy
ale kurcze, czemu nie może być to wyklikiwalne wszystko tylko trzeba udawać że jazda po open worldzie jest tak samo eskcytująca jak wyścig xD kiedy nie jest, więc po co tracić na nią czas?
i tu jest błąd w samym podejściu, ja nie szukam ekscytacji ani adrenaliny i nie chcę by była w moim otwartym świecie bo tak jazda po open worldzie nie jest tak samo ekscytująca jak wyścig, ale tu nie chodzi o ekscytację a o chwilę wytchnienia, w otwartym świecie nie przejmujesz się wyzwaniem, licznikiem czasu czy oponentami bo ich nie ma a jeździć możesz dalej, gdzie chcesz i jak chcesz i w jakim tempie chcesz, możesz się zatrzymać, obejrzeć swój samochód z różnych perspektyw, zobaczyć jak on się prezentuje w różnych sceneriach, lub też ruszyć przed siebie i jechać do przodu ciesząc się po prostu samą jazdą.
Właśnie temu moją ulubioną serią gier wyścigowych jest Test Drive Unlimited bo ta seria najlepiej to odwzorywuje, dostajesz ogromną otwartą mapę i jedziesz, spokojnie jedziesz swoim ulubionym autem po pięknych wyspach i czujesz się trochę jak na wakacjach.
Głównym mankamentem NFSów w ostatnich latach, jest to że fani sami nie wiedzą dokładnie czego chcą. Gdy dostają to czego chcieli to im się nie podoba, i krzyczą że chcą tego i tego ale to samo krzyczeli 2 lata wstecz i to właśnie już dostali od twórców.
kęsik
"No właśnie w Paybacku nie było nachalnych mikropłatności. Ludzie płakali dla zasady"
Ulepszanie aut w grze wyścigowej oparte na LOOTBOXACH... Kęsik, Ty się już nawet nie starasz...
to może zagraj wpierw w paybacka zanim się wypowiesz?
albo w ogóle zacznij grać w jakiekolwiek gry bo w żadnego ac też nigdy nie zagrałeś patrząc po twoich wypowiedziach a wypowiadasz się niezwykle żywo na temat tej serii.
fani? FANI? ja jako fan chce mieć tuning jak z carbona, zróżnicowana ilość aut, duży śwait i spora ilość misji (no ale nie jak w CP77, tzn za 1misje wylew innych) zbliżone choćby do NFS HP3, i wyszukiwanie perełek nie do kupienia jak w rivals
problem NFS jest taki ze jak coś dasz to resztę spierdoli, niemal wszędzie tak jest, choćby undercover byl niemal tak dobry ze optymalizacja tam leżała jakby gre zrobiono na ostatnia chwilę, aktorstwo ok, tego chce tylko... dlaczego to ciągle wygląda jakby robiło je TVP (run, undercover...) dlaczego nie ma tak dobrych jakby choćby w carbonie? w każdym nfs czegoś brakuje jakby EA nie chciało się czegoś dokończyć
Ten bieda screen pokazywali ludzie przed premierą NFS Most Wanted 2012...
Więc wiarygodność tego przecieku jest zerowa.
Mi ten screen nic nie mowi. Do Hot Pursuit też zrobiono mapę.
Dałbym każde pieniądze za remake Undergroundów lub mojej ulubionej części, Carbona.
Na szczęście jest świetna społeczność moderska która zrobiła świetne mody do U1&2, MW i C. Więc nic straconego, choć porządny remake bym przytulił ale ĘĄ na to nigdy nie pozwoli :/
Miło bym pograć z w Undergroundy, Most Wanted i Carbona w odświeżonej oprawie wizualnej, ale EA mogło by wpaść na durny pomysł i zaimplementować model jazdy z Heat, który był tragiczny.
Praktycznie wszystko to miał Heat, oprócz muzyki (bo to czysto subiektywny aspekt)
O czym ty w ogóle mówisz ?
Nie przypominam sobie żeby w heat można było tuningować furę jak w U2 czy mw o licencjonowanych częściach nie wspominając no i model jazdy w heat nie porywal
Jak ci się nie podoba model jazdy w Heat to możesz go sobie zmienić włączając kontrolę trakcji w live tuningu, albo instalując mods Unite...
To jest naprawdę takie trudne dla was, bo nie rozumiem.
a czy to aż tak trudne zrobić po prostu dobry model jazdy bez zmuszania graczy do instalowania modów by gra była minimalnie grywalna?
Można auto stuningować pod grip, tylko wtedy jeździ jak czołg, no i można też wgrać mody, chyba, że ktoś gra w abonamencie.
Można też ogarnąć podstawową mechanikę rozgrywki danego gatunku, ale chyba się już tego nie doczekamy.
Pod grip jeździ równie dobrze co prz użyciu B2D, to nie wina Ghost, że jesteś noobem
Tak jak pisałem, to, że nie potrafisz kliknąć lewy D-Pad -> dolny D-Pad -> lewy D-Pad -> prawy analog w dół aż do kontrola trakcji i przesunąć w lewo to raczej twój problem, nie deweloperów
Albo możecie oboje przestać być entilted i wymagać, by wszystko było dostowywane do waszych czysto subiektywnych gustów
Ja jakoś nie narzekam, że w nowych Doomach nie ma recoilu, przez co strzelanie jest dla mnie średnio przyjemne
Ehhh, gdzie te czasy świetnych NFS'ów pokroju Hot Pursuit 1,2 czy Porsche. Znając życie kolejny NFS to znowu będzie gówno drift w każdym zakręcie.
Ile tu hipokrytów w komentarzach, huhuhu....
Narzekacie na open world, że znowu otwarty świat, U2 i Most Wanted też miały open world, narzekacie na to że U2 i MW miały lepszy tuning (XD?) Carbon i Pro Street miały jeszcze bardziej zaawansowany ale lecicie po nostalgii i macie klapki na oczach, bo Heacie tuning jest solidny, ale pewnie nawet w niego nie graliście.
Chcecie Undergrounda 3, ale juz wyszedł underground 3 i był w 2015 roku, ale wtedy był hejt bo tylko noc w grze była XD co tam że U2, U1 czy Carnon też działy się tylko w nocy a MW tylko za dnia
O widzę że EA idzie w ślady franczyzy filmowej Szybkich i Wściekłych.
Szkoda tej serii naprawdę, była moją ulubioną w tej kategorii lata temu.
Sugerowanie się treściami tego gościa jest.... Popatrzcie jak on mówi żeby was przyciągnąć, mnie to wręcz odpycha. Mówi jakby miał zaraz ataku serca dostać albo prześladowała go natarczywa biegunka. Typowy maszynista hype trainu.
Lepiej zobaczcie sobie wersję newsa na NFSPolska.pl, wrzucili mapę i licznik w lepszej jakości
No i gameplay czego na Golu nie uświadczymy
Niezłe partactwo
Widac, ze Codemaster tez macza w tym swoje paluchy. Licznik taki GRIDowy bardzo.
Nfs 2SE - jedyny prawdziwy Need for Speed