Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Need for Speed 2022 - wyciekła mapa, screen i fragment gameplaya

24.04.2022 09:42
4
9
odpowiedz
10 odpowiedzi
xan11pl
81
Generał

Chezior xD Ze wszystkich mankamentów gier z serii NFS, które są obecne od.. no tak szczerze patrząc to od odsłony The run i każdej kolejnej... Przyczepiłeś się akurat do tego aspektu, który wcale nie jest jej mankamentem. Tak jak kolega nade mną już napisał, NFS U2, MW i Carbon również miały otwarty świat, a były to najlepsze odsłony tej marki.
Głównym mankamentem NFSów w ostatnich latach, jest to, że twórcy sami nie wiedzą dokładnie, co chcą stworzyć. Absolutnie okropny model sterowania pojazdem, który jedzie jak po szynach, driftuje jak mydelniczka.. no nijak ma to się do genialnych pod tym względem Undegroundów, a przecież jak gra wyścigowa ma być dobra, skoro sterowanie pojazdem powoduje, że jedyne co masz ochotę zrobić z daną grą to odinstalować ją z dysku.
W dodatku nachalne mikropłatności i konieczność grindowania gry przez naprawdę długie godziny... w grze singleplayerowej??? Żeby zdobyć lepsze samochody i ulepszenia do nich. No takie coś to mogło wymyśleć tylko chciwe EA. Przecież w Undeground/MW/Carbon progres był naprawdę sensownie rozplanowy, i wraz z postępem fabuły mogliśmy sobie spokojnie wymieniać samochody na coraz lepsze, bez żmudnego powtarzania wyścigów by zdobyć na nie pieniądze, nie musieliśmy niczego grindować jak w jakimś podrzędnym mobilniaku.
Także niestety dobre czasy NFS już przeminęły, lepiej nie będzie, a jak ktoś chce zagrać w dobrego NFS, to polecam modyfikacje Redux do Carbona, do Undergroundów też chyba coś w tym stylu wyszło.

24.04.2022 09:10
2
8
odpowiedz
3 odpowiedzi
Gieszu
26
Konsul

Ubóstwiane przez fanów NFS: Underground 2 i jego następna część Most Wanted też miały otwarty świat. Open World w NFS nie jest problemem, niech wrócą do tego z czego ta seria słynęła na początku XXI wieku czyli pełna customizacja i tuning fur, nastawienie na poczucie prędkości, genialna muzyka i wciągająca kampania nastawiona na kamienie milowe a nie mikropłatności a będzie dobrze. Za remastery U2 i MW skłonny byłbym zapłacić srogi pieniądz

24.04.2022 10:38
GosuRALF
👎
6
6
odpowiedz
1 odpowiedź
GosuRALF
120
Konsul

żenujący ten artykuł... mamy gameplay przecież to jakiś kosmiczny click bait

24.04.2022 08:59
1
zanonimizowany1370352
6
Pretorianin

Open world? No to dziękuję, poczekam na czystą ścigałkę - może kiedys wrócą do korzeni.

24.04.2022 09:10
2
8
odpowiedz
3 odpowiedzi
Gieszu
26
Konsul

Ubóstwiane przez fanów NFS: Underground 2 i jego następna część Most Wanted też miały otwarty świat. Open World w NFS nie jest problemem, niech wrócą do tego z czego ta seria słynęła na początku XXI wieku czyli pełna customizacja i tuning fur, nastawienie na poczucie prędkości, genialna muzyka i wciągająca kampania nastawiona na kamienie milowe a nie mikropłatności a będzie dobrze. Za remastery U2 i MW skłonny byłbym zapłacić srogi pieniądz

24.04.2022 13:34
2.1
soulfly777kris
44
Centurion

Na szczęście czasy w których prowadzi się gracza za rączkę podczas rozgrywki pomału mijają. Otwarty świat to świetna sprawa.

24.04.2022 15:34
😒
2.2
adi9568
63
Generał

"Na szczęście czasy w których prowadzi się gracza za rączkę podczas rozgrywki pomału mijają" Tymczasem 99% geir triple-A która ma znaczek który krok po kroku prowadzi do celu żeby przypadkiem się gracz nie zgubił...

24.04.2022 17:49
SpookyYuuki
2.3
SpookyYuuki
61
Generał

adi9568 To nie wada ani krytyka a jedynie zwrócenie uwagi ale nawet gra od Fromsoft czyli Elden Ring prowadzi cię delikatnie pokazując ścieżkę światła łaski z ogniska do ogniska. Choć gra zachęca do eksploracji zamiast rzucać się na głównych bossów. Choć przez większość gry wszystko sami musimy odkryć bądź na coś wpaść. Ale to prawda. Prowadzenie za rękę jest w sile. Nowe cod bez zmian, gry indie to nadal gry indie więc tutaj nie ma problemów, gry akcji to wciąż znaczniki, strzałki, ikonki, podpowiedzi, naprowadzenie, tłumaczenie jak głupkowi. Niech wciągająca fabuła nas nie zmyli. Gra przechodzi się sama. Asasyny to asasyny wciąż. Choć zawsze istniały też gry które tego nie robią. Po prostu trudniej je dostrzec gdy tytuły AAA nam przysłaniają resztę. Ale to od nas zależy na co patrzymy. Kto powiedział że gry z największym budżetem są najlepsze? W definicji gier wideo i rozrywki nie ma nic o budżecie. No i tutaj jest trochę pies pogrzebany. Jak z muzyką pop od popular. Zechciej spojrzeć na coś innego niż te popularne gry/artystów. Jest wiele do odkrycia. Popularne gry i piosenki będą do siebie podobne bo chodzi o sprzedaż. Nierzadko będą tworzone/projektowane od podstaw w sposób bezpieczny i taki aby zarobiły na siebie. DLC, wewnętrze płatności, wielkie mapy (co jest głupotą na siłę projektować coraz większe mapy jak w asasynach), wszelkiego rodzaju wspomagacze w UI, przeciętne dialogi, bieda questy poboczne, powtarzalność. Nierzadko optymalizacja siada bo przecież trzeba iść w wielkie mapy i super grafikę. Reszta się nie liczy i potem to zoptymalizuj biedny deweloperze. Producent płaci, producent wymaga. Jak dobrze że gry AAA to tylko jedna półka z tak wielu do wyboru.

24.04.2022 09:18
ODIN85
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
ODIN85
34
Senator

W openworldy ludzie dłużej grają. Ma to związek z rynkiem wtórnym na konsolach. Niektórzy nie będą czekali do zasypu używkami tylko kupią bliżej premierowej ceny. Ot cała tajemnica dlaczego teraz co druga gra to openworld.

24.04.2022 09:39
HETRIX22
3.1
1
HETRIX22
203
PLEBS

Ciekawy argument, ale wydaje mi się że tak naprawdę to po prostu robienie open worldow jest prostsze i ekonomiczne dla developerów. Jeszcze za czasów zamknięty wyścigówek bez open worlda jeździliśmy na trasach, które były jedną lokacją z zablokowanymi zakrętami. Dzięki temu developerzy nie muszą dla każdej trasy robić od nowa tła, ani tworzyć nowych assestów.

24.04.2022 09:45
Last_Redemption
3.2
1
Last_Redemption
47
Senator

Mi tam się wydaje, ze wsród massowych graczy utarło się takie przekonanie, ze gra z otwartym swiatem jest duzo dluzsza, a takie osoby kupują czesto 3 gry w ciagu roku.
Niestety poza glownym watkiem zazwyczaj dodatkowe aktywnosci, ktore wydluzaja gre sa cholernie nudne

24.04.2022 09:49
HETRIX22
😃
3.3
HETRIX22
203
PLEBS

Pewnie wszystkie powyższe argumenty są prawdziwe

24.04.2022 09:42
4
9
odpowiedz
10 odpowiedzi
xan11pl
81
Generał

Chezior xD Ze wszystkich mankamentów gier z serii NFS, które są obecne od.. no tak szczerze patrząc to od odsłony The run i każdej kolejnej... Przyczepiłeś się akurat do tego aspektu, który wcale nie jest jej mankamentem. Tak jak kolega nade mną już napisał, NFS U2, MW i Carbon również miały otwarty świat, a były to najlepsze odsłony tej marki.
Głównym mankamentem NFSów w ostatnich latach, jest to, że twórcy sami nie wiedzą dokładnie, co chcą stworzyć. Absolutnie okropny model sterowania pojazdem, który jedzie jak po szynach, driftuje jak mydelniczka.. no nijak ma to się do genialnych pod tym względem Undegroundów, a przecież jak gra wyścigowa ma być dobra, skoro sterowanie pojazdem powoduje, że jedyne co masz ochotę zrobić z daną grą to odinstalować ją z dysku.
W dodatku nachalne mikropłatności i konieczność grindowania gry przez naprawdę długie godziny... w grze singleplayerowej??? Żeby zdobyć lepsze samochody i ulepszenia do nich. No takie coś to mogło wymyśleć tylko chciwe EA. Przecież w Undeground/MW/Carbon progres był naprawdę sensownie rozplanowy, i wraz z postępem fabuły mogliśmy sobie spokojnie wymieniać samochody na coraz lepsze, bez żmudnego powtarzania wyścigów by zdobyć na nie pieniądze, nie musieliśmy niczego grindować jak w jakimś podrzędnym mobilniaku.
Także niestety dobre czasy NFS już przeminęły, lepiej nie będzie, a jak ktoś chce zagrać w dobrego NFS, to polecam modyfikacje Redux do Carbona, do Undergroundów też chyba coś w tym stylu wyszło.

24.04.2022 09:58
4.1
zanonimizowany1370352
6
Pretorianin

xan11pl problem że mnie najbardziej odpycha open world ;p w wyścigach - no bo to nie jest RPG w którym chodzę do jaskiń i szukam skarbów xD tylko to jest ten moment kiedy musisz z dalekiego lasu backtrackować do wioski by sprzedać looty i z powrotem. Open world w wyścigach to jest ten najnudniejszy moment w RPGach - czyli podróż. Tak bardzo mnie to razi że nie byłem w stanie zostać odepchnięty przez inne rzeczy które wymieniłęś w nowszych odsłonach. Carbona i MW nie uważam - według mojej opinii - za najlepsze NFSy - ale na pewno lepsze niż inne - ale niestety od obu się w pewnym momencie odbiłem. Najlepsze NFSy dla mnie to NFS U1 i Porche. Click, click click i wyścig. A nie monotonna jazda przez miasto ;p żeby potem znowu jeździć xD NFS U1 to w ogóle majstersztyk był dla mnie pod względem upgradu aut też - banalnie prosty ale satysfakcjonujący. Albo z innej beczki, GRID pierwszy, też klik klik i jedziesz. Takich wyścigów mi potrzeba ;p Tylko żeby to nie był NFS Shift ;p bo chyba wolniejszej arcadówki zrobić się nie dało xD nfs musi być przez miasto, ale kurcze, czemu nie może być to wyklikiwalne wszystko tylko trzeba udawać że jazda po open worldzie jest tak samo eskcytująca jak wyścig xD kiedy nie jest, więc po co tracić na nią czas?

post wyedytowany przez zanonimizowany1370352 2022-04-24 10:00:38
24.04.2022 10:02
4.2
MewsoNs
68
Generał

A do Most wanted jest modern rockport który dodaje dużo lepsze tekstury pojazdów i dróg. Gra jak najbardziej grywalna jeszcze w dzisiejszych czasach.

24.04.2022 11:31
sasuke284
4.3
2
sasuke284
87
Fleshless

ogólnie skoro zadałeś pytanie to ci odpowiem jako osoba która uwielbia open worldy
Open world w wyścigach to jest ten najnudniejszy moment w RPGach - czyli podróż.
iiii tu się zaczyna różnica, bo właśnie moim zdaniem podróż jest najlepszą rzeczą którą gry zyskały odkąd wprowadzono do nich otwarte światy
ale kurcze, czemu nie może być to wyklikiwalne wszystko tylko trzeba udawać że jazda po open worldzie jest tak samo eskcytująca jak wyścig xD kiedy nie jest, więc po co tracić na nią czas?
i tu jest błąd w samym podejściu, ja nie szukam ekscytacji ani adrenaliny i nie chcę by była w moim otwartym świecie bo tak jazda po open worldzie nie jest tak samo ekscytująca jak wyścig, ale tu nie chodzi o ekscytację a o chwilę wytchnienia, w otwartym świecie nie przejmujesz się wyzwaniem, licznikiem czasu czy oponentami bo ich nie ma a jeździć możesz dalej, gdzie chcesz i jak chcesz i w jakim tempie chcesz, możesz się zatrzymać, obejrzeć swój samochód z różnych perspektyw, zobaczyć jak on się prezentuje w różnych sceneriach, lub też ruszyć przed siebie i jechać do przodu ciesząc się po prostu samą jazdą.
Właśnie temu moją ulubioną serią gier wyścigowych jest Test Drive Unlimited bo ta seria najlepiej to odwzorywuje, dostajesz ogromną otwartą mapę i jedziesz, spokojnie jedziesz swoim ulubionym autem po pięknych wyspach i czujesz się trochę jak na wakacjach.

post wyedytowany przez sasuke284 2022-04-24 11:32:17
24.04.2022 13:10
kęsik
😂
4.4
kęsik
155
Legend

xan11pl Tak, tak nachalne mikropłatności. Szczególnie w ostatnim NFSie, który nie miał w ogóle mikropłatności. W jeszcze wcześniejszym mikropłatności były ale gra nie zmuszała ani do ich kupowania ani do grindu bo nagrody za wyścigi były nawet zbyt duże więc na wszystko było nas stać co właśnie źle wpływało na progres. Wszystko dzięki temu, że ludzie płakali na mikrotransakcje i patch wszystko zepsuł.
Głównym mankamentem NFSów w ostatnich latach, jest to że fani sami nie wiedzą dokładnie czego chcą. Gdy dostają to czego chcieli to im się nie podoba, i krzyczą że chcą tego i tego ale to samo krzyczeli 2 lata wstecz i to właśnie już dostali od twórców.

24.04.2022 13:17
4.5
xan11pl
81
Generał

kęsik A więc widzisz, były nachalne mikropłatności, i po krytyce graczy usunęli. A potem na prędcy na kolanie załatali i zrobili jeszcze gorzej niż było. Także sam przyznajesz, że oni sami nie wiedzą co chcą stworzyć i klepią te kiepskie odsłony tylko pod tabelki w excelu, o których po pół roku nikt już nie pamięta, a nie jak kiedyś tworzą gry, w które chciało się grać, do których wciąż się wraca.

24.04.2022 15:19
kęsik
👎
4.6
kęsik
155
Legend

xan11pl No właśnie w Paybacku nie było nachalnych mikropłatności. Ludzie płakali dla zasady, bo EA, bo Battlefield itd. Jakby totalnie nie ogarniali, że skrzynki w grze dostaje się za granie w nią. Po patchu cały balans rozgrywki i nagrody zepsuli a mikropłatności przecież i tak zostały. Więc po "krytyce" graczy gra stała się gorsza...

post wyedytowany przez kęsik 2022-04-24 15:20:31
24.04.2022 15:39
😒
4.7
1
adi9568
63
Generał

kęsik
"No właśnie w Paybacku nie było nachalnych mikropłatności. Ludzie płakali dla zasady"
Ulepszanie aut w grze wyścigowej oparte na LOOTBOXACH... Kęsik, Ty się już nawet nie starasz...

24.04.2022 17:23
kęsik
😢
4.8
kęsik
155
Legend

adi9568

Przecież w Paybacku nie było żadnych ulepszeń aut w lootboxach.

24.04.2022 17:50
sasuke284
4.9
2
sasuke284
87
Fleshless

kęsik
to może zagraj wpierw w paybacka zanim się wypowiesz?
albo w ogóle zacznij grać w jakiekolwiek gry bo w żadnego ac też nigdy nie zagrałeś patrząc po twoich wypowiedziach a wypowiadasz się niezwykle żywo na temat tej serii.

post wyedytowany przez sasuke284 2022-04-24 17:50:48
24.04.2022 23:53
4.10
Ali Wlaborg
83
Mordęga

kęsik Głównym mankamentem NFSów w ostatnich latach, jest to że fani sami nie wiedzą dokładnie czego chcą. Gdy dostają to czego chcieli to im się nie podoba, i krzyczą że chcą tego i tego ale to samo krzyczeli 2 lata wstecz i to właśnie już dostali od twórców.
fani? FANI? ja jako fan chce mieć tuning jak z carbona, zróżnicowana ilość aut, duży śwait i spora ilość misji (no ale nie jak w CP77, tzn za 1misje wylew innych) zbliżone choćby do NFS HP3, i wyszukiwanie perełek nie do kupienia jak w rivals
problem NFS jest taki ze jak coś dasz to resztę spierdoli, niemal wszędzie tak jest, choćby undercover byl niemal tak dobry ze optymalizacja tam leżała jakby gre zrobiono na ostatnia chwilę, aktorstwo ok, tego chce tylko... dlaczego to ciągle wygląda jakby robiło je TVP (run, undercover...) dlaczego nie ma tak dobrych jakby choćby w carbonie? w każdym nfs czegoś brakuje jakby EA nie chciało się czegoś dokończyć

24.04.2022 10:19
5
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1349061
16
Generał

Ten bieda screen pokazywali ludzie przed premierą NFS Most Wanted 2012...
Więc wiarygodność tego przecieku jest zerowa.

24.04.2022 13:21
Adrian Werner
5.1
1
Adrian Werner
208
Generał

GRYOnline.plTeam

Mogłbyś zarzucić linkiem? Bo przed publikacją szukałem na wszelki wypadek w google searchu tego obrazka i nic starszego niż jeden dzień mi nie znalazło.

24.04.2022 10:38
GosuRALF
👎
6
6
odpowiedz
1 odpowiedź
GosuRALF
120
Konsul

żenujący ten artykuł... mamy gameplay przecież to jakiś kosmiczny click bait

25.04.2022 00:52
SpoconaZofia
6.1
SpoconaZofia
80
Legend

Dokładnie bieda ten artykuł.

24.04.2022 10:39
crotyx777
7
odpowiedz
crotyx777
57
Konsul

istnieje lepsza jakość wrzuconej mapy a wstawiliscie rozpixelowana

24.04.2022 12:54
8
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1371143
0
Konsul

1 gdzie Ty widzisz info, że będzie open world ? Obyś się mylił.

24.04.2022 13:08
8.1
1
xan11pl
81
Generał

Wydaje mi się, że na screenach mapy, która rzekomo wyciekła...

27.04.2022 13:44
8.2
zanonimizowany1371143
0
Konsul

Mi ten screen nic nie mowi. Do Hot Pursuit też zrobiono mapę.

24.04.2022 14:26
pioras55
9
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
pioras55
108
Generał

Dałbym każde pieniądze za remake Undergroundów lub mojej ulubionej części, Carbona.

24.04.2022 15:41
9.1
adi9568
63
Generał

Na szczęście jest świetna społeczność moderska która zrobiła świetne mody do U1&2, MW i C. Więc nic straconego, choć porządny remake bym przytulił ale ĘĄ na to nigdy nie pozwoli :/

24.04.2022 20:04
9.2
LukaszRei
57
Pretorianin

Miło bym pograć z w Undergroundy, Most Wanted i Carbona w odświeżonej oprawie wizualnej, ale EA mogło by wpaść na durny pomysł i zaimplementować model jazdy z Heat, który był tragiczny.

27.04.2022 07:44
meria_64
9.3
meria_64
41
Pretorianin

Do MW'05 i Carbona masz Reduxy (do tego pierwszego masz Hot Pursuit Challanges , a dodrugiego masz CBR) a do U2/U1 musisz zmontować sam mody - Reduxy są ale dają tylko nową grafikę
Wspomnę też o Project Reformed do NFS Undercovera (podobne do Reduxów MW'05 i Carbona)

24.04.2022 16:37
10
odpowiedz
2 odpowiedzi
zanonimizowany1371751
1
Legionista

Gieszu

Praktycznie wszystko to miał Heat, oprócz muzyki (bo to czysto subiektywny aspekt)

O czym ty w ogóle mówisz ?

24.04.2022 17:55
10.1
1
Gieszu
26
Konsul

Nie przypominam sobie żeby w heat można było tuningować furę jak w U2 czy mw o licencjonowanych częściach nie wspominając no i model jazdy w heat nie porywal

24.04.2022 20:42
BlurekPL
10.2
BlurekPL
137
Generał

Gieszu nie no ty i tym podobni jesteście na prawde zaślepieni nostalgią, ja kocham U2 i MW, ale bez przesady, Heat ma o wiele bardziej rozbudowaną customizacje samochodów i na prawdę można wiele robić z tymi autami, btw Carbon i Pro Street miały też o wiele lepszą customizacje a jednak nikt o nich nie wspomina tak jak o U2 i MW, a dlaczego? no właśnie, bo nostalgia.

24.04.2022 16:40
😐
11
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany1371751
1
Legionista

xan11pl

Jak ci się nie podoba model jazdy w Heat to możesz go sobie zmienić włączając kontrolę trakcji w live tuningu, albo instalując mods Unite...

To jest naprawdę takie trudne dla was, bo nie rozumiem.

24.04.2022 16:57
sasuke284
11.1
6
sasuke284
87
Fleshless

a czy to aż tak trudne zrobić po prostu dobry model jazdy bez zmuszania graczy do instalowania modów by gra była minimalnie grywalna?

24.04.2022 17:00
Mr. JaQb
11.2
1
Mr. JaQb
110
Legend

Można auto stuningować pod grip, tylko wtedy jeździ jak czołg, no i można też wgrać mody, chyba, że ktoś gra w abonamencie.

Można też ogarnąć podstawową mechanikę rozgrywki danego gatunku, ale chyba się już tego nie doczekamy.

26.04.2022 14:16
11.3
zanonimizowany1371751
1
Legionista

Mr. JaQb

Pod grip jeździ równie dobrze co prz użyciu B2D, to nie wina Ghost, że jesteś noobem

26.04.2022 23:00
😒
11.4
zanonimizowany1371751
1
Legionista

sasuke284

Tak jak pisałem, to, że nie potrafisz kliknąć lewy D-Pad -> dolny D-Pad -> lewy D-Pad -> prawy analog w dół aż do kontrola trakcji i przesunąć w lewo to raczej twój problem, nie deweloperów

27.04.2022 03:21
😒
11.5
zanonimizowany1371751
1
Legionista

Mr. JaQb sasuke284

Albo możecie oboje przestać być entilted i wymagać, by wszystko było dostowywane do waszych czysto subiektywnych gustów

Ja jakoś nie narzekam, że w nowych Doomach nie ma recoilu, przez co strzelanie jest dla mnie średnio przyjemne

24.04.2022 17:04
12
3
odpowiedz
demon92
195
Senator

Ehhh, gdzie te czasy świetnych NFS'ów pokroju Hot Pursuit 1,2 czy Porsche. Znając życie kolejny NFS to znowu będzie gówno drift w każdym zakręcie.

24.04.2022 20:44
BlurekPL
13
odpowiedz
2 odpowiedzi
BlurekPL
137
Generał

Ile tu hipokrytów w komentarzach, huhuhu....

Narzekacie na open world, że znowu otwarty świat, U2 i Most Wanted też miały open world, narzekacie na to że U2 i MW miały lepszy tuning (XD?) Carbon i Pro Street miały jeszcze bardziej zaawansowany ale lecicie po nostalgii i macie klapki na oczach, bo Heacie tuning jest solidny, ale pewnie nawet w niego nie graliście.

Chcecie Undergrounda 3, ale juz wyszedł underground 3 i był w 2015 roku, ale wtedy był hejt bo tylko noc w grze była XD co tam że U2, U1 czy Carnon też działy się tylko w nocy a MW tylko za dnia

24.04.2022 21:33
Herr Pietrus
13.1
Herr Pietrus
230
Ficyt

Wtedy był hejt bo model jazdy był koszmarny. I jest do dzisiaj

27.04.2022 07:38
meria_64
13.2
meria_64
41
Pretorianin

Zainstaluj sobie Unite z podmienionym modelem jazdy to zmienisz zdanie

25.04.2022 06:24
Edziek
👎
14
odpowiedz
Edziek
44
Generał

O widzę że EA idzie w ślady franczyzy filmowej Szybkich i Wściekłych.
Szkoda tej serii naprawdę, była moją ulubioną w tej kategorii lata temu.

25.04.2022 10:40
15
1
odpowiedz
vlad8011
61
Pretorianin

Sugerowanie się treściami tego gościa jest.... Popatrzcie jak on mówi żeby was przyciągnąć, mnie to wręcz odpycha. Mówi jakby miał zaraz ataku serca dostać albo prześladowała go natarczywa biegunka. Typowy maszynista hype trainu.

post wyedytowany przez vlad8011 2022-04-25 11:20:34
27.04.2022 08:00
meria_64
17
odpowiedz
meria_64
41
Pretorianin

Lepiej zobaczcie sobie wersję newsa na NFSPolska.pl, wrzucili mapę i licznik w lepszej jakości
No i gameplay czego na Golu nie uświadczymy
Niezłe partactwo

27.04.2022 13:41
😊
18
odpowiedz
zanonimizowany1372015
0
Chorąży
Image

Widac, ze Codemaster tez macza w tym swoje paluchy. Licznik taki GRIDowy bardzo.

27.04.2022 13:45
19
odpowiedz
zanonimizowany1371143
0
Konsul

Nfs 2SE - jedyny prawdziwy Need for Speed

Wiadomość Need for Speed 2022 - wyciekła mapa, screen i fragment gameplaya