Jest nadzieja na bardziej smocze smoki w WoW: Dragonflight
Smoki zostały zaprojektowane przez furry degeneratów dla furry degeneratów (albo scalie, jak kto woli).
Po prostu w formie smoka wciąż zbyt mocno przypominają ludzi (furry). Gracze mając na myśli dopakowanego smoka chcą móc zagrać prawdziwym kabanem a nie jakimś muskularnym chłopcem. Szanujmy się smok to ma być Giga Gad a nie jakaś cipuchna.
U Worgenów nie widzę problemu bo rzeczywiście wyglądają jak rasowe wilkołaki a nie jak słodkie futrzaki.
A już najbardziej nie cierpię wmuszania jakiegoś stylu. Jeżeli ktoś chce grać chudzielcem proszę bardzo, ale niech Blizzard da możliwość zrobienia bydlaka.
Najbardziej bym się cieszył jakby zrobili przemianę w prawdziwego smoka tyle że mniejszego, ale domyślam się że ich mierny silnik by tego nie wytrzymał dlatego dokleili głowę gada do ciała człowieka. Trochę żałosne.
"prawdziwym kabanem a nie jakimś muskularnym chłopcem. Szanujmy się smok to ma być Giga Gad"
Grasz Dracthyrem który jest magiem/healerem a nie tymi drugimi (nie pamiętam nazwy teraz), którzy robią za mięśniaków (i rzeczywiście mają posturę mięśniaka). Ci drudzy zwyczajnie by nie pasowali do castera.
"Popełnili ten sam błąd co przy Worgenach. Blizzard powinien pozwolić i Dracthyrom, i Worgenom nie tylko wybierać formę, w której chcesz być (czy to w walce, czy nie, i nieważne jak długo), ale także umożliwić graczom wybranie swojej humanoidalnej formy – czy chcą być ludźmi, krasnoludami, elfami, orkami, trollami itd."
To nie jest tak, że Worgeni to zamknięte środowisko ludzi, którzy nie mieszkali się z innymi rasami, a następnie zostali wyklęci? Wybranie krasnala-worgena jest chyba wg lore niemożliwe?
Polterghost----- dla mnie jako osoby która specjalnie nie szaleje za MMO ale z ciekawości je sprawdza od czasu do czasu, to tematyka gry oraz prezentacja są kluczowe. Z powodu licencji pograłem trochę w LotRO mimo bycia zwykłym 'klonem' WoWa, mimo słabej warstwy technicznej. Podobnie z TORem, choć tam styl w grze (kompletnie nieprzypominający czegoś co stało koło stylistyki z mega świetnych filmików CGI) już od początku popsuł mi klimat.
Co do tego dodatku to kompletnie niczego nie śledziłem. Pierwsza myśl po zobaczenia artów- 'to są jakieś fan worki z DeviantArta?!'. Kompletnie generyczne i miejscami cringowe. Nie oczekiwałbym żadnego ciężkiego fantasy, ale to jest po prostu słabe a miejscami odpychające.
No ale cóż, tu masz Senior character artist For World of Warcraft
https://twitter.com/PushinVerts
Ciarki przechodzą po plecach.
Tak jak się przez lata modliłem o WarCrafta IV, tak teraz się modlę (zwłaszcza po W3:ReFunded) by ta parszywa i zdegenerowana korporacja nie dotykała tej serii nigdy więcej.
Czyli ekwipunku nie będzie widać w smoczej formie plus będziemy zmuszeni do smoczej formy w walce? Bardzo leniwe rozwiązanie. Chyba najgorsza rasa do grania.
Spodobała mi się wersja jakby mogła wyglądać po poprawkach i jakby zrobili to tak jak jest przestawione w tej grafice to tym bardziej mi się zachce zagrać tą klasorasą.
Lubię tematykę smoków ale ta rasa została źle zrealizowana i mam nadzieje, że poprawią to przed wyjściem dodatku