MythForce rozczaruje fanów Baldur's Gate, ale innym się podoba
Ale będzie kwik w komentarzach jak ludziska zobaczą wymagania, zapominając który mamy rok...
Sama gra?
Jak będzie wyższy poziom niż Siege of Dragonspear to super.
Styl mi średnio podchodzi bo zalatuje YIIK który był czymś w rodzaju The Room w formie gry video D:
I będzie to słuszny kwik, gra wizualnie, pod względem animacji, ai itp. itd. nie oferuje niczego specjalnego.
Jak jeszcze wizualny styl jest okej, ale nie jest to coś super szczegółowego na poziomie w stylu CGI like Ratchet, tak animacje i AI i reszta to gówno.
GTX1080 to wciąż potężna karta non-RT, więc to który mamy rok nie ma nic do tego.
Mówiąc o „poziomie" miałem na myśli jakość i treść. SoD był naprawdę niezły więc coś lepszego byłoby mile widziane...
GTX1080
miałem na myśli wymagania minimalne, smęcenie w komentarzach zazwyczaj dotyczy właśnie ich - głównie wymaga zbyt dobrej grafiki na start, za dużo RAM (więcej niż 8GB) czy za dużo miejsca na dysku
Nowa usługa: EPIC-PASS - polega na czekaniu na czekaniu na premierę gry na steam. Cena zapytacie? ZERO ZŁOTY POLSKICH NOWYCH przez pierwszy rok.
Ale mnie się podoba ten pomysł ^^ Coś czuję że chętnie ze znajomymi w coopa spróbujemy :)
Sweeney? Jak to tam było o opcjach wyboru i konkurencji? A już wiem! To nie tyczyło się klientów ale deweloperów...
Jeszcze styl graficzny nożna przeboleć bo niektórym przypasuje ale ta gra wygląda na nieźle drewno. Te animacje to jakiś szajs
No to pozostaje poczekać na to co z tego wyjdzie.
Sam jestem najbardziej ciekawy tego na ile taki styl graficzny sprawdzi się w dynamicznej grze, na ile będzie czytelny w scenach walki itd. Jakby nie patrzeć te kreskówki z lat 80-tych były stosunkowo statyczne a ruchy postaci choć niosły pewnie zauważalny ciężar tak były dość wolne. Stąd zmiany w kresce w latach 90-tych gdy animacje nabrały większej dynamiki.
Na załączonym materiale wideo wygląda to średnio, więc w praktyce może być jeszcze gorzej.
Ale bida. Wygląda jak skrzyżowanie Ziggurat z Void Bastards, tylko pod każdym względem gorsze. Ale czego się spodziewać po studiu, które znane jest tylko z kiepskiego odświeżania staroci.
Bardzo dobry kierunek artystyczny, bo styl Saturday Morning Cartoons jest już nieco zapomniany, a dobrze rozegrana nostalgia pozwoli zaoszczędzić na marketingu. Cała reszta zależy od mechanik tej gry
Niezbyt dobrze to wygląda. Grafika strasznie słaba, zarówno modele postaci, środowiska, jak i animacje, do tego kiepskie projekty bohaterów. Te skrawki gameplay'u, które pokazali, też nie napawają optymizmem. Dubbing nie zachwyca, tylko muzyka w zasadzie daje radę. Dobry pomysł to niestety nie wszystko.