Nowy Tomb Raider zapowiedziany
Fabularnie mam nadzieję że będzie to jakościowo bliżej TR2013 niż sequelom. Co prawda i w pierwszej części trylogii historia nie była jakaś wybitna, ale kontynuacje dość się rozwodniły i miały sporo dziur, szczególnie Shadow.
Kolejni po RED, GSC którzy odchodzą od swojej technologii na rzecz UE.
Bardzo ciekawe czy znów będą w każdej grze te same efekty graficzne i assety jak to miało miejsce w UE3 i UE4.
Tylko żeby nie robi coś na modle Shadow of TR.."Anczartowe" Tomb Raidery wyszły w sumie tak sobie no chyba, że wrócą do korzeni i zobaczę Larę z części 1-3;)
Mam tylko nadzieję że mają pomysł na rozgrywkę (pewnie wcisną modne otwarte światy i inne syfy)... i samą Larę, z charakterem którego zabrakło w nowych częściach poza początkiem TR2013.
Unreal (na razie) średnio nadaje się do Open Worldów, więc raczej spokojnie, nie otrzymamy AC: Odyseji.
Pewnie będą kontynuować styl nowej trylogii TB. Na powrót retro Tomb Raiderów raczej nie masz co liczyć.
Via Tenor
Na UE5 - jak to w połowie będzie się tak prezentować jak demo technologiczne to miazga.
Dawać dwa pistolety i akrobacje
Hl Alyx Levitation, Crysis 4, Uncharted 4 na PC, PoP Sot Remake i teraz to. To są właśnie ideały moich gier pod każdym możliwym względem i wiem, że są to pewniaki z góry skazany na sukces. Oby tylko bardziej poszli w stronę pierwszych Tomb Raiderów a mniej w stronę trylogii/metroidvanii i będzie git
A ja, że TR CORE DESIGN
Najważniejsze, że twórcy chcą celować w filmowość, więc jest na to szansa
Szkoda tylko, że amerykańskie Crystal Dynamics nie potrafi zrobić tak dobrego Tomb raidera jak brytyjskie Core Design w latach 90'. Widocznie przybrane dziecko nie kocha się tak jak własne, a jak wiadomo Eidos uśmiercił Core Design w tak podły sposób jak Electronic Arts pogrzebało wybitne Origin Systems i Westwood Studios. Nowsze Tomby są ok, ale pod względem grywalności, klimatu, wyzwania, wyrazistych lokacji, które stały się kultowe, uniwersalności i działaniu na wyobraźnie to mogą buty czyścić pierwszym częściom. A ostatnia trylogia prequeli takie masło mydlane i niepotrzebne pierdoły jak crafting, a to co najbardziej atrakcyjne zwiedzanie grobowców w dużym stopniu opcjonalne zamiast wszystkie obowiązkowe wplecione w główną oś fabularną. Wspinaczka i zagadki zbyt banalne pod najmłodsze roczniki. Zabawna też nowa Lara bez charakteru jącząca na każdym kroku z moralnymi rozterkami, by za chwilę znów zabijać dziesiątki wrogów. Jedna duża mapa i krążenie po niej jest znacznie słabsze niż zwiedzanie wielu zróżnicowanych krain i konkretne poziomy.
Fabularnie mam nadzieję że będzie to jakościowo bliżej TR2013 niż sequelom. Co prawda i w pierwszej części trylogii historia nie była jakaś wybitna, ale kontynuacje dość się rozwodniły i miały sporo dziur, szczególnie Shadow.
Fajnie. Po cichu liczę na powrót do formuły rebootu, z korytarzową strukturą poziomów, bez tych pół-otwartych lokacji i pierdyliarda znajdziek.
Poprzednia trylogia mi się nie podobała, więc jak będzie to coś podobnego do tamtych gier to ja chyba jednak odpadam.
Pozostaje jedynie życzyć powodzenia i oby nowa Lara okazała się olbrzymim sukcesem.
Fajnie tylko aby trzymali się konwencji TR z 2013 czy Rise'a, a nie mdłego Shadow'a. Część z 2013 uwielbiam i kończyłem ją wiele razy. Wszystko mi w tej części pasuje. Po za tym widzę, że większość nowych tytułów przenosi się na UE5. Oby tylko nie spowodowało to, że wszystkie gry będą do siebie podobne przez wtórność assetów czy ogólnego wyglądu bo gry na UE3 czy UE4 były dość do siebie podobne wizualnie i dało się rozpoznać, że to ten sam silnik.
No nareszcie po nieudanych gierkach tego studia niech zrobią coś dobrego co umieją i żeby gierka nie było na epic bo tam jest spieprzona optymalizacja
Zajebista zapowiedź przez gadający łeb. Teraz tylko x lat czekania na premierę. No, ale przynajmniej wiadomo jakiego silnika użyją...
Czyli oficjalnie kontynuację Deus Exa możemy wsadzić do trumny.
Ostatni raz jak czytałem to developerów przeniesiono do pracy przy shadowie oraz paskudnych avengersach, Teraz pewnie będzie podobnie.
Akurat jestem prawie pewien, że na Tomb Raidery czeka więcej osob niż na Deus Exy
Świetna wiadomość. Dwie pierwsze części (licząc te od rebootu) bardzo mocno mnie wciągnęły pod wieloma aspektami. Dobrze że seria dalej cieszy się wysokim zainteresowaniem ze strony graczy i developerów.
Szkoda że zupełnie nie mają pomysłu na tę serię i każda kolejna gra jest coraz nudniejsza. Tomb Raider 2013 to był powiew świeżości, Rise of the Tomb Raider wciąż całkiem spoko bo śniegowe klimaty a Shadow to już moim zdaniem zmęczenie materiałem, fabuła słabiutka a tereny niezbyt interesujące.
A ja właśnie odkurze sobie Sotta, bo nic z niego już nie pamiętam, a przynajmniej zakończenia
TR 2013 rewelacja ograna 3x, RotTR ciut mniej fajna ale też super, SotTR spadek formy ale i tak bardzo udana trylogia.
No czekam mocno na nowego TR i chyba jednak bym wolał uwspółcześnioną Larę w stylu Underworlda z tymi fajnymi saltami ale z sensownym strzelaniem, a nie tym lockowaniem na przeciwniku.
Zarąbiście, ultra sie cieszę!
Kazdy Tomb Raider mnie cieszył, Tomb Raider to byla druga graz ktora odpalilem na Playstation 1, a najbardziej podoba mi sie ostatnia trylogia, która chcę sobie znow odświeżyć (dali za darmo w Epic, pierwotnie przeszedlem trylogie na Xboxach).
Cudowna wiadomość, ta gra ma tyle fajnego klimatu i ciekawych pomysłów, ze dla takich gier warto byc graczem.
Wole Tomb Raidera niz Uncharted, a tego ukonczylem wszystkie czesci (wlacznie z ta na PS Vite) i to nie raz.
Super seria, cieszę sie bardzo, ze nie umarła!
Niech wrócą do korzeni. Doświadczona, dojrzała Lara, po 30-stce, zadziorna, haryzmatyczna, znów z wielkim cycem, z wręcz delikatnie przerysowaną figurą, na przekór durnej modzie, poziomy w stylu starych części, więcej eksploracji i zagadek niż walki z milionami wrogów.
Shadow miał swoje wady ale i tak bawiłem się przy nim dużo lepiej niż przy Uncharted 4 więc liczę na to, iż, przy nowej odsłonie przygód Lary, twórcy nie pójdą w stronę formuły U4, a zamiast tego dopracują i rozwiną swoją dotychczasową, z większym naciskiem na jakość/trudność zagadek i eksplorację starożytnych "zabytków".