Zobacz, jak 30-letni Doom pięknieje za sprawą ray tracingu. Nowy mod
Hmmm wg mnie wygląda to tak sobie. Stary Doom nie potrzebuje lepszego światła i cieni, stary Doom jest piękny w oryginale :D
Ta inna wersja, wspomniana w tekscie, prezentuje sie zdecydowanie ciekawiej.
"Raytracking" (celowo w "") kompletnie nie jest potrzebny do tego co widzimy na filmiku. Polecam zobaczyc jak na cpu-only PSP robiono odbicia calej sceny 3D w podlodze i podobne. Teraz brute-force raytrack ustawisz i dx/vulk przeliczy. robiac 10000000% narzutu.
A tu Q1 mod 10 lat temu:
https://youtu.be/gLCHrTRjvdQ?t=92
Mam nadzieję że pojawi się jako opcja w Project Brutality/ Brutal Doom. Zresztą we wszystkim na poziomie GZDooma.
tragedia. Typowy przykład wrzucenia techu bez żadnego przemyślenia sprawy i sensu.
Uzasadnij tą bzdurę
Wyjaśnię za kolegę, bo oryginalna wersja jest dużo bardziej czytelna. W rt masa migających świateł i cieni, strasznie głęboki kontrast. Fajnie to wygląda na screenach i na krótkim filmie ale nie podczas gameplay'u.
Ray Tracing jeszcze zrozumiem, ale ten kto uznał wszechobecny obrzydliwy Bloom tam pasuje?
Podobnie jak wrzucenie blooma (kto pamięta granie w okolicach 2000-2007 roku?) czy wyostrzonych bez ładu i składu tekstur.
Czyli beznadziejnie.
Ale wiadomo, RT to jest dzisiaj trendy i złego słowa nie można o nim powiedzieć. Tak jak o bloomie dawniej i innych efektach...
To jak pudrowanie trupa. Nie lepiej pełnoprawny remaster albo nawet remake?
Na dłuższą metę w ten sposób bym nie grał, ale z ciekawości nawet sobie odpalę. Tak swoją drogą PrBoom to sztosik sourceport.
Gdyby chociaż jeden z tych komentarzy był przez osobę posiadającą kartę z RT
Nic nie nienawidzę bardziej w świecie gier od gzdooma i podobnych (graficznych) eksperymentów które tak hańbią tę kultową grę ale przyznam że w wielu momentach wyglądają one intrygująco.
Zaraz, czegos tu chyba nie rozumiem. To Ryj-Tracing nie polega na sledzeniu przez komputer ruchu twarzy ?