Logo SF6 wyśmiewane przez fanów - wygląda tanio i nie pasuje do marki
Tragiczne nie jest, ale po trochu trąci generyczną taniością jak z mobilnej strategii sci-fi, a z pewnością kiepsko pasuje do marki.
Większość użytkowników ma rację, poprzednie loga zawsze nawiązywały jakoś do korzeni marki, które przez lata wypracowywały sobie moc marketingową. Nagle ktoś wpadł na genialny pomysł, całkowicie odciąć się od tego i zaproponować coś dużo gorszego. Tak się nie robi.
Kwestia gustu. Nie uważam by prezentowało się mniej estetycznie niż logotypy pierwszej i drugiej części.Na pewno tak drastyczna zmiana oblicza marki niesie mocne ryzyko. Ogólnie obecnie panuje trend na upraszczanie logotypów czego przykładem jest choćby wąsacz z Pringlesów. Tutaj jednak myślę, że poszło to za daleko w dodatku zupełnie nie w klimacie marki. Gdybym zobaczył to logo nie wiedząc do czego jest to pomyślałbym, że to do jakiejś gali KSW, MMA lub czegoś w tym gatunku.
Jak dla mnie to bardziej wygląda jak logo jakiejś serii sportowej w stylu FIFA, to kompletnie nie pasuje.
A wiecie, że to logo ze Stocka za około 260zl, tylko że lekko zmienione? :D
Przy takim poziomie "skomplikowania" logo, średnio rozgarnięty użytkownik Photoshopa machnie takie w ciągu 5-10 min, bez wydawania kasy.
Średnio rozgarnięty użytkownik Photoshopa raczej by wiedział, że nie jest to program do tworzenia logo. :D
A czemu nie? Jakoś robiłem i takie rzeczy. Przecież to taki kombajn, że wszystko można, no chyba że ktoś jest lebiega. Ale ok, niech to będzie użytkownik Painta XD
Jak mowa o lebiegach to słabo jak ktoś nie pojmuje podstawowej różnicy między wektorami a rastrami.
Jeszcze słabiej jak się nie wie, że w PS da się robić to i to XD
No widzisz, jako grafik komputerowy całe życie robiłem źle używając programów do tego stworzonych jak np. Illustrator. Wystarczyło robić w Photoshopie 10 razy wolniej z domyślnych kształtów wmawiając sobie, że nadal to wektory (a nie bitmapy) idealnie zaprojektowane jak w Illustratorze czy Corelu.
W ile się "machnie", to już jest drugorzędna sprawa. W projektowaniu graficznym najwięcej czasu zajmuje wymyślenie logotypu i w ogóle spójnej prezencji graficznej danego produktu. Potem to już z górki :D
Ale przecież oni przerobili gówniane logo, na ... inne gówniane loga....
Sprawa jest jasna - należy wrócić do czegoś podobnego, co było, a co zostało pokazane w artykule pod koniec, bo właśnie to nadawało charakter marce.
Upraszczanie - robienie z wielu rzeczy wizualnych jednowymiarowych szaroburych schemacików to niestety zmora współczesności.... (patrz ikonki w najnowszej "wersji" The Old Republic....)
Od kilku lat obserwuje co jakis czas ludzkie problemy jak brzydkie logo gry i zwiazane z tym niezadowolenie jak inna fabula niz sie widz spodziewal i zwiazane z tym nawet grozby zabojstwa tworcow... gra o tron czy the last of us 2 , juz jestem pewien ze drugiego tak popier... gatunku jak ludzki to nie ma . Daleko nam do zwierzat a i nawet wirusy sa od nas lepsze.
Pajace na ziemi i ich smutna egzystencja.
Oczywiście, że nie pasuje, bo Capcom dość jasno dał do zrozumienia, że SF6 będzie odsłoną bezpośrednio pod e-sport, co widać chociażby po Luke'u.
Nie zdziwiłbym się, jakby trybu fabularnego w ogóle nie było, tylko nastawienie na zmagania między graczami, jak za czasów Sf2.
Podobne logo ma też twórca różnego rodzaju uzbrojenia z popkultury na YT. Tylko nie moge sobie przypomnieć który to. Robił na pewno miecz z Wiedźmina 3.
Przypomina mi się historia z SFV, który bł wybrakowany na starcie itp. Może Capcom chce jakoś do tego nawiązać, zrobić heheszki i później poprawi logo? Tak czy inaczej jestem ciekaw jak się potoczą losy szóstego Street Fightera i oby miał start lepszy niż 5:)
A kto w ogóle patrzy na logo produktu przy jego wyborze?
Powinni zrobić do gry grafikę ze Mortal Kombat 4 żeby pasowało do tego logo i byłoby git.