No Man's Sky z kolejną dużą aktualizacją; poprawki w walce i nowi wrogowie
Super! CD projekt niech się uczy.
Kiedyś grałem w game passie. Można wiele godzin spędzić w tej grze.
Hmm swoją drogą ciekawe jak im to biznesowo wychodzi. Premiera była ponad 5 lat temu - wiadomo, wtedy trochę przytulili grosza od Sony a i pewnie sprzedaż mimo stanu była niezła, ale - no właśnie - minęło 5 lat a mają 26 pracowników na utrzymaniu. Tzn. ewidentnie granie na długi ogon im się opłaca, ale ciekawe jak długo.
Też mnie to ciekawi. Wierzę że jest to przykład firmy która patrzy ze znacznie szerszej perspektywy niż pozostałe szambostudia
Chyba chciałbym więcej takich porażek jakich było No Man's Sky w dniu premiery, bo dzięki temu dziś ta gra dosłownie jest epicka.
Zastanawiam się tylko jak oni radzą sobie zarobkowo skoro gra nie ma (chyba) mikropłatności a produkt kupuje się jednorazowo.
Tak czy inaczej czapki z głów za tyle lat porządnego wsparcia.
wylala sie na nich masa hejtu na premiere i slusznie bo naklamali ostro
ale od tego czasu trzeba przyznac ze walneli sie mocno w piers i zaczeli dostarczac to co naobiecywali
i w sumie dostarczyli juz tyle dodatkowej zawartyosci ze kazda inna firma by w dodatkach scignela od ludzi conajmniej tyle iel zaplacili za podstawke oni wszystko gratis
ode mnie szacun
Nie znam się za bardzo, ale może Microsoft im cały czas płaci za to że są w game passie? Dochodzą także fundusze ze sprzedaży gry, pewnie małe, ale na tyle osób co mają to wystarcza.
W tym "łataniu" gry widzę, że są to osoby nastawione na czerpanie przyjemności z gry, są na pewno tam osoby które grają w swoją grę i sprawia im to frajdę. W przeciwieństwie do innych studii, gdzie są nastawione tylko na kasę.
Jakoś omijałem tę grę, ale po zapowiedzi na Switcha nie ma już wyjścia, trzeba sprawdzić