Recenzja gry Dying Light 2 - nowy polski hit!
"brak możliwości włączenia angielskich dialogów i polskich napisów"
Coooo?!!! Że jak, albo dubbing albo całkiem po angielsku?!
Recenzje na meta takie średnie szczerze mówiąc. Wybory podobno iluzoryczne, questy poboczne powtarzalne i nudne. Trochę się to kłóci z recenzja GOLa.
Szkoda że recenzja nie jest na podstawie wersji pc. Ciekawi mnie optymalizacja,szczególnie po publikacji nowych wymagań sprzętowych.
Będzie aktualizacja po premierze?
Kolejny nudny Dead Island w Ubisoftowym sosie tylko z "nowoczesnymi" postaciami które farbują włosy, także podziękuje nie potrafię patrzeć na takie gry dłużej niż 40 minut.
Wymaksowałem pod rząd ostatnio Far Cry 3, Far Cry 4 i Far Cry 6. Wrzucanie w to "ubisoftowego sosu", to dla tej gry obraza. Serio. Wpływy są widoczne i to momentami nawet bardzo, ale uważam że dużo podobnych rzeczy zrobiono lepiej.
Jedynka dostała na GOLu "tylko" 7,5 a jak dla mnie była spokojnie świetną grą. Raczej ciężko aby dwójka okazała się gorszą produkcją.
IGN w swojej recenzji napisał, że jeżeli idzie o stabilność i zagrożenie utraty postępów w grze DL2 wypada gorzej niż Cyberpunk na PC :D
IGN napisało to na podstawie jednego, konkretnego buga w misji z głównego wątku, miałem go również ja na PS5. Problem został rozwiązany 5 dni temu.
"brak możliwości włączenia angielskich dialogów i polskich napisów"
Coooo?!!! Że jak, albo dubbing albo całkiem po angielsku?!
Via Tenor
brak możliwości włączenia angielskich dialogów i polskich napisów;
2022 rok i dalej z tym mają problem, nosz KURNA mać! :|
Grą dalej jestem zainteresowany, bo zapowiada się świetnie i chętnie kupiłbym na premierę, no ale za taki babol kasy nie ujrzą. Chyba że Day1 patch coś zmieni.
Dzięki za info!
Kopiuj/wklej, powtarzalne assety, tego się obawiałem oglądając wcześniejsze materiały.
Czyli typowy średniaczek i nic więcej na meta póki co 73% ale ta nota spadnie od graczy na poziomie 60-70%. Gra bez rewelacji i tak jak się spodziewałem żaden hit.
z polskich :
gryonline - 8.5/10 (UV 9/10)
gram - 9/10
ppe - 8/10
benchmark - 9.5/10
(świetnie wypada RT)
https://www.benchmark.pl/testy_i_recenzje/dying-light-2-recenzja.html
moviesroom - 9/10
naekranie 8/10
spiderweb - 8/10
polygamia.pl - 8/10
konsolowe.info - 8/10
filmweb - 8/10
gamereactor polska 7.3/10
A zagraniczni potrafią dać nawet 4/10 jak Guardian. :) Poczekajmy na oceny graczy. One są bardziej miarodajne.
Wygląda na to, że Techland stworzył swietną grę... W którą nie zagram.
Niemniej cieszę się, że im się udało. Brawo :)
spora część miasta nie została odpowiednio wykorzystana w misjach fabularnych
pewnie wykorzystają je w DLC fabularnych, o ile nie rzucą kompletnie nową mapą jak w przypadku The Following
Recenzje na meta takie średnie szczerze mówiąc. Wybory podobno iluzoryczne, questy poboczne powtarzalne i nudne. Trochę się to kłóci z recenzja GOLa.
jak to wyglada z trybami wydajnosc/rozdzielczosc/jakosc?
wydajnosc to 60 FPS, rozdzielczosc i jakosc 30? stale 30 czy sa spadki? da sie w ogole w ta gre grac w 30 FPS?
Chyba czas skonczyc z ocenianiem gier przed patchem Day1 bo wiele może się zmienić, jak np błędy. No chyba że zmienicie ocenę po premierze. Jednak trochę śmieszy że 8.5 dying ligh a C2077 dostał 9.5 lub 10 przy takim stanie
Czy ktoś w redakcji sprawdzał jak gra chodzi na Series X? Lepiej gorzej niż na PS ze spadkami animacji?
Po za tym szykuje się fajna przygoda. Zobaczymy już w piątek.
Trochę niska ta średnia na MC. Osobiście liczyłem że gra zakręci się koło 90. Z drugiej strony jedynka też nie miała super recenzji...
2 punkty wyżej od battlefielda, czyli w standardowej ramie ocen jakieś 5-6/10.
Guardian to trochę poleciał po bandzie moim zdaniem. Tylko 40 dać na meta? bez jaj.
Nie ma co kupować kota w worku. Zacznie to być ogrywane na Twitch/youtube to będzie można zobaczyć fragmenty rozgrywki i to na normalnym sprzęcie, a nie topowym ( jak to wszystko działa technicznie). Na 3080/3090 to grę można sobie prezentować i będzie śmigać, ale większość Osób ma dużo słabszy sprzęt i to oni stanowią większość, którą teraz Techland musi przekonać do zakupu.
Raczej pójdzie w dół;) Myślałeś że będzie hit, co?
Przeczytałem kilka zachodnich (najlepsza moim zdaniem to ta na Kotaku, bo pokrywa się idealnie z moimi odczuciami) i widać, że rozbieżność wynika w dużej mierze z podejścia. Jeśli dla kogoś liczy się fabuła i bohaterowie, to jest tak sobie/słabo, jeśli gameplay to jest bardzo dobrze.
Ale recenzje mają być obiektywne i trzeba uwzględniać wszystko, a nie czy się wpasowało w gusta recenzenta...
Obiektywna recenzja to oksymoron. Wszystko zawsze oceniasz pod siebie. Obiektywnie to możesz napisać np. że gra ma błąd, ale czy ten błąd ma dla Ciebie znaczenie i wpływa na postrzeganie produktu w całości, to już rzecz subiektywna. Gry są tak dobre, jak wiele jesteś w stanie im wybaczyć.
No nic, widocznie tylko Quaz z polskich dziennikarzy growych potrafi w recenzje.
Jedyny oksymoron, to rzetelna recenzja na waszej stronie xD
Via Tenor
Jeśli dla kogoś liczy się fabuła i bohaterowie, to jest tak sobie/słabo
a jednak fabuła jest ujęta jako wielki plus w waszej recenzji.
Nie no dla fabuły to tragicznego Cyberpunka bym uruchomił. Tam rozgrywka to był tragiczna. Tutaj chcę tylko mordować, mam gdzieś fabułę.
Via Tenor
Ja nie uważam, że fabuła jest wielkim plusem.
ok, zapamiętam.
edit:
Zrozumiałem - że w tej grze nie jest wielkim plusem, a nie ogólnie.
No to, że skoro w recenzjach punktuje się, że fabuła jest ustawiona na medium a wasza recenzja pisze, że jest wysokich lotów, to gdzieś coś jest nie tak, nie uważasz? Ja rozumiem, że są gusta i guściki ale taki tekst totalnie wprowadza w błąd.
Skoro autorowi recenzji się podoba, to co mi do tego? Muszę mieć identyczne zdanie, bo recenzja jest na naszym serwisie? No nie mam. Ogólnie jest nieźle, fabuła ma swoje dobre, czasem nawet bardzo momenty (głównie tam gdzie stawia Cię pod presją wyboru w trudnych do oceny sytuacjach), miejscami dokładnie odwrotnie, a epilog - czyli teoretycznie coś, co powinno mieć największe znaczenie - jest kiepski. Czy ma to dla mnie znaczenie? W przypadku tej gry akurat nie, bo całościowo kasuje to świetny gameplay. Nie spodziewałem się fabularnych cudów w grze nastawionej na rąbanie zombie, więc w gruncie rzeczy mam to gdzieś. Mogę? Mogę. Tak jak w grach ze świetną narracją lub fabułą mogę przymknąć oko na słabszy, np. bardzo statyczny gameplay. Dying Light 2 nadrabia czymś innym i tyle mi wystarczy.
Nie no dla fabuły to tragicznego Cyberpunka bym uruchomił.
ty tego cyberpunka do wszystkiego wciskasz XD oni ci płacą za to? jak idziesz do sklepu na zakupy to też pieprzysz o cyberpunku?
tylko że quaz nie daje grom żadnych ocen i daje pole do własnej oceny, to jest różnica
a jednak fabuła jest ujęta jako wielki plus w waszej recenzji.
Może. To nie są na poziomie Wiedźmin 3 czy Cyberpunk 2077, ale podobno są znacznie lepsze niż płytkie questy Assassin's Creed. Taki pośrodek pomiędzy Assassin's Creed a Wiedźmin 3.
Czas pokaże.
Bo system oceny 1-10/10 to pomyłka i nie powinno w ogóle istnieć. Bo nie ma oceny, który da się dogodzić ze wszystkich. Dla mnie powinno być "zdecydowanie to polecam", "polecam", "średniak" i "słaby", oraz plusy i minusy.
po raz kolejny zapytam: o co ma szczypać? ja mam tylko beke z twojego fanatyzmu, nawet najwięksi fanboje nie mają takiego pie**olca względem gry i redów jak ty XD
Jak zwykle u gutry klasyczny lament człowieka. Bo widzę że strasznie się napuszyłeś. Coś czuje że mamy tutaj nadal ból tyłka.
Tak dla przypomnienia i ostudzenia zapału. Lepiej poczekać na recenzje faktycznych graczy.
Ja się fenomenalnie dobrze bawiłem w Cyberpunku, ale niech zgadnę... nie jestem prawdziwym graczem bo nie skupiłem się TYLKO na wadach I dostrzegłem też mnóstwo zalet?
Ja dałem taką samą ocene CP2077 jak Gryonline mimo że grałem na PC w okolicach premiery i przeszedłem na 100% jeszcze przed zakończeniem roku. WIęc według mnie pewnie ocena DL2 jest adekwatna do gry, oczywiście każdy podejdzie inaczej i na inne rzeczy będzie zwracał uwagę ale końcowo pewnie będzie podobna ocena
Ja się fenomenalnie dobrze bawiłem w Cyberpunku, ale niech zgadnę... nie jestem prawdziwym graczem bo nie skupiłem się TYLKO na wadach I dostrzegłem też mnóstwo zalet?
„a u mnie działa"
klasyczny argument
Nazywanie graczy (nie będący hejterami, o zgrozo) których rozgrywka była „urozmaicana" problemami technicznymi czy bugami jakimś oddzielnym sortem jest słabe.
To że tobie przygoda przeszła bezboleśnie nie znaczy, że każdy tak miał i te problemy sobie uroił...
Też nie wierzę, ale jednak Techland to dwie półki wyżej niż EA, więc mam dobre przeczucia.
Recenzje to za bardzo nie zachęcają coś nie wypaliło czyli 200 zł zaoszczędzone i dobrze.
Najwyższe obecnie oceny :
Game Informer – 9.5/10
Benchmark – 9.5/10
Player 2 – 9.1/10
GameSpew – 9/10
Gram – 9/10
Moviesroom – 9/10
Slant Magazine – 9/10
Hey Poor Player – 9/10
GameGrin – 9.5/10
AppTrigger – 9.5/10
Attack of the Fanboy – 9/10
Carole Quintaine – 9/10
COGconnected – 9/10
DualShockers – 9/10
CGMagazine – 9/10
Checkpoint Gaming – 9/10
IGN – 9/10
oceny są subiektywne ale przeczytajcie te recenzje w każdej nawet tej 6/10 jest napisane : kapitalny gameplay, a co mają dostarczać gry jak nie kapitalną rozrywkę.
Gry mają dostarczać kapitalnego Alexa;) A tak serio średniaczek co nie?
Mają dostarczać dobry poziom wszystkiego. :) I te "kapitalnie" na wyrost patrząc jaka faktycznie średnia ocen jest. Ale to Ty Alexie napisałeś, więc szoku nie ma. Dla Ciebie wszystko o arcydzieło zahacza.
Mnie gameplay nie obchodzi, jest mi obojętny, to i tak w kółko to samo, liczy się wyłącznie fabuła, a tu cienko, dobranoc.
Pisałeś jeszcze wczoraj, że fabuła będzie arcydziełem dzięki Chris-owi Avellone, a ten sam napisał, że nie jest za nią odpowiedzialny, większość recenzentów nawet w tych najwyższych ocenach pisze o słabej fabule i fatalnych zadaniach pobocznych rodem z generatora Ubi.
Mają dostarczać dobry poziom wszystkiego
Wiedźmin 3 - kapitalna fabuła, mocno średni gameplay
Fallout New Vegas - kapitalna fabuła, średni gameplay
DOOM (2016) - kapitalny gameplay, fabuła jakby jej nie było
God Of War - bardzo dobra fabuła, gameplay tylko ok
Gra ma sprawiać frajdę w momencie zagrania i w sumie tylko to się liczy. Patrząc jednak na chłodno, to nie ma żadnej gry, która by dostarczała wszystko na tak samo dobrym poziomie, więc tak naprawdę wszystko zależy od subiektywnych odczuć i pewnej wrażliwości na poziom poszczególnych elementów.
Mnie gameplay nie obchodzi, jest mi obojętny, to i tak w kółko to samo, liczy się wyłącznie fabuła, a tu cienko, dobranoc.
W porządku. Jest to jak najbardziej zrozumiałe podejście. Z kolei jeśli chodzi o mnie, to dla mnie jednak średnia/słaba fabuła nie przekreśla tytułu, jeśli gra broni się gameplay'em, ale żeby to ocenić, to jednak najpierw muszę zagrać. Na ten moment powstrzymam się od oceny.
Fallouty to mialy kiepski gameplay, tak jak kazda gra Beci z reszta (no chyba ze w 2006 roku to moze takie drewno bylo ok, problem w tym ze nie zrobili zadnego kroku do przodu)
God of War? Gameplay rewelacja jak dla mnie, W3 dobry gameplay
Da sie? Da
Szefoxxx Mnie gameplay nie obchodzi, jest mi obojętny, to i tak w kółko to samo, liczy się wyłącznie fabuła, a tu cienko, dobranoc.
Skoro liczy się dla Ciebie wyłącznie fabuła, to oglądaj tylko filmy. Gry nie są dla Ciebie.
Bo nie ma idealne gry bez wady i braki. Zawsze coś brakuje.
Ważne, że dobre gry mają nam dobrze się bawić i mieć dobre wspomnienie. Tylko to się liczy. Jeszcze lepiej, jeśli gry zachęcają nam do wielokrotnie przechodzenie po każdej, długie przerwie np. Heroes III, Gothic 1-2, Doom itd.
Jeśli w wybrane tytuły szybko nam nudzi i nie chcemy wracać, ani wspominać, to znak, że mamy do czynienia z słabsze gry. Proste.
Ważne, że dobre gry mają nam dobrze się bawić i mieć dobre wspomnienie. Tylko to się liczy.
Otóż to... I tyle w temacie... A jako, że poczucie "funu" płynącego z rozgrywki jest mocno subiektywne, to recenzje nigdy nie powiedzą nam w 100% prawdy a w dobie możliwości zwrócenia gry (co prawda 2h to troszeczkę mało, ale daje to wgląd, jak gra się prezentuje) oraz używanych kopii na konsolach uważam, że recenzje nieco tracą na znaczeniu, bo każdy gracz może do pewnego stopnia "przetestować" dany tytuł.
God of War? Gameplay rewelacja jak dla mnie, W3 dobry gameplay
Oczywiście, to twoje odczucia i tak samo jak ja do swoich, masz do nich pełne prawo. Nie zmienia to jednak faktu, że to kolejny dowód, że recenzje nigdy nie powiedzą nam, czy gra "jest dla nas" czy nie.
Strasznie mnie denerwuje gdy w grze nie ma opcji włączenia angielskich dialogów z polskimi napisami. Przecież to idiotyzm żeby takiej opcji nie było jeśli już ta polonizacja istnieje w grze.
tego się obawiałem przed wyjściem gry, bo nienawidzę dubbingu w grach, bo 90% gier ma kiepski w porównaniu z angielskim, oby to zmienili
Skoro angielski taki super to na co ci polskie napisy. Graj se tylko po angielsku angolu.
Tutaj chodzi o możliwość wyboru która jest fundamentalna. Nie dodanie takiej funkcji jest po prostu nielogiczne.
PS. I tak, będę grał w pełni po angielsku jeśli opcje gry mnie do tego zmuszą bo znam ten język całkiem dobrze w porównaniu do ciebie najwidoczniej.
Jakoś po GOLu spodziewałem się gorszej oceny, a biorąc pod uwagę, że połowa minusów to błędy techniczne, które być może będą w day 1 path poprawione to mamy 9/10. Zatem jest świetnie.
PC Gamer
84 / 100
Eurogamer
Recommended
IGN
7 / 10
Metro GameCentral
7 / 10
GamesRadar+
3.5 / 5
Game Informer
9.5 / 10
GameSpot
6 / 10
Game Revolution
6.5 / 10
Już jedynka miała strasznie powtarzające się lokacje przez co po ukonczeniu głównego wątku nie chciało się grać dalej, do tego zmuszanie gracza do polskiego dubbingu i braku możliwości tworzenia ręcznych zapisów to dla mnie niezrozumiałe
chciałem kupić grę na premierę, ale po recenzji na gry-online zrezygnowałem z kupna, mocno mnie zniechęciliście do zakupu
Brawo techland oceny większość 6/7-10 haha czyli można powiedzieć że wyszło gierczydło z worka ..do dying 1 nie ma startu.Niech no ludzie jeszcze zobaczą jak to pięknie działa na najbardziej popularnych kartach od gtx 1060 do 1080 no i macie pozamiatane wasze słupki sprzedażowe.
I o to chodzi. Recenzenci mogą sobie dawać oceny, ale wszystko zweryfikują gracze po premierze. Albo potwierdzą się te oceny, albo pójdą w dół. Wątpię żeby wszystkie te oceny były wydane na zwykłym sprzęcie. Bardziej każdy ogrywał to na topie. A jeśli dobrze kojarzę gdzieś na steam da się sprawdzić ranking sprzętu i topowe bebechy to jakiś ułamek procentów.
Pamiętajcie że DM pochwalił najnowszego Battlefielda 2042. Miejcie dystans do tej recenzji
Techlandowi nadal brakuje baaaaardzo duzo do czolowki gamedevu, smieszne ze robili gre 7 lat (!)
To nawet Naughty Dog robi gry szybciej i na dodatek o wiele, wiele lepsze
Jeszcze trzy razy napisz to samo.
spoiler start
I nie zapomnij wspomnieć, że robili te gre 7(!) lat.
spoiler stop
Ty to gołst uwielbiasz wszędzie wepchać te Naughty Dog, zestawiając je z innymi tworami. xDD
Też uważam, że można porównywać Naughty Dogs, tak jak napisał gołst, bo i techland i naughty dogs nie potrafią zrobić gry z ciekawą historią.
Jak porównywac to do najlepszych, a Techland rzekomo mial spore ambicje
Nawet w starych grach ND rezyseria i historia jest na bardzo wysokim poziomie, a dwie ostatnie produkcje to juz w ogole wzor dla branzy
Tymczasem Techland nadal nie potrafi w fabule
Btw wolałbym, zeby zamiast DL robili Call of Juarez, to byla ciekawsza seria
Gry sprzed 30 lat miały lepsze fabuły w RPG i przygodówkach niż w obecnych grach akcji, które są nastawione w 90% na walkę, gdy RPG i przygodówki często opierały się dużo mocniej na historii, dialogach, postaciach. W grach akcji nie ma na to takiego nacisku. I rzadziej spotykane. Pojawia się przyzwoita fabuła w grze akcji jak TLOU i z miejsca chwalisz, gdy to też było już spotykane dużo wcześniej o czym świadczą No One live Forever 2000, Silent Hill 2 2001, Mafia 2002. A jakoś pychofani nie latali po wątkach, by pisać, że inne gry akcji nie mają startu fabularnie do nich jak ty to robisz przy okazji TLOU.
Oczekiwanie po takiej grze jak Dying Light świetnej fabuły i robienie porównań akurat z tą grą świadczy tylko, że robisz to celowo, by podnosić status gier Naughty dog. Porównajmy do najlepszych fabularnie gier, a nie przeciętnych. Co to w ogóle za porównania jak Dying Light to gra oparta na dynamicznym parkour i nawalaniu do zombie, a reszta jest tłem. Gameplay jest chwalony w Dying Light 2, a krytykowany w TLOU 2 za mechanikę toporną skopiowaną z jedynki z 2013, która wyszła na wcześniejszą generację.
To teraz zes dowalił, po pierwsze to stare gry sa lepsze fabularnie jedynie w twoich sentymentalnych wspomnieniach (przynajmniej jesli porównujemy najlepsze produkcje z danych lat), po drugie DL2 w stosunku do DL1 ma podobna ilosc zmian co TLOU 1 i 2.
Ofc do gry Naughty Dog trzeba bylo sie o to przysrac i zwyzywac, bo sukces niektorych mocno boli, ale jak juz wychodzi taki Dying Light to go delikatnie głaskać po glowie, no bo przeciez to kontynnuacja, co oni mieli zrobic need for speeda? Jakos taki argument do hejterów tlou nie docierał
P.S. TLOU na pewno nie ma toporonej mechaniki, nie wiem skad to wytrzasnales, pewnie hejterzy ci to wmowili
Porownalem, bo sam Techland mial spore ambicje, sami zapowiadali ciekawe wybory i dobra historie, robiac gre przez tyle lat celujesz w najwyzszy mozliwy poziom
Widac, nie wyszlo
To nawet Naughty Dog robi gry szybciej i na dodatek o wiele, wiele lepsze
Tylko że nie robią gry sandbox przez długi czas... A szczególnie sandbox z parkour...
Darujcie te bezsensowne porównanie...
Polecam wam wszystkim poczekać jednak na pierwsze opinie graczy i niezależnych twórców.
Uuuu.... Ale niskie oceny na zagranicznych serwisach. :( Szkoda.
Jeśli o mnie chodzi, sam "gameplay" to za mało. Liczyłem na imersyjną przygodę.
No tak.
Tym bardziej, że grę promowali od początku jako dojrzałą, wielowarstwową, niebanalną z moralnymi dylematami i realnym wpływem na świat przedstawiony.
Już nie przesadzajmy, średnia ocen bliska 80/100 to nie jest niska średnia. Według recenzentów gra jest dobra/bardzo dobra. Jedynka miała jeszcze gorsze oceny a była świetną grą, 95% pozytywnych recenzji na Steam.
Dokładnie .
Gra od początku miała stać opowieścią w świecie zombie a nie gameplayem z opowieścią w tle ...
Miały być wybory, masa decyzji , wpływające na NPC i sam świat.
Teraz się poważnie zastanawiam, czy w ogóle DL2 kupić w najbliższym czasie. Jedynka była całkiem, całkiem... Ale brak dobrej fabuły, nieciekawe postaci itp. sprawił, że nie miałem ochoty do niej wracać, a nawet jej ukończyć. Dodatki sobie darowałem. Lubiłem natomiast aspekt "horrorowy" w jedynce. Świetna była "mechnika" nocy, ale podobno z niej zrezygnowali, więc...
Poczekam na recenzje graczy, ale wygląda na to, że mamy kolejne rozczarowanie, gdy idzie o wielką produkcję polskiego studia. Pewnie trzeba będzie poczekać na przeceny.
Ja pamiętam, że nawet chyba jedynkę przeszedłem ale z bólem i na trainerze, bo psucie się metalowej rurki po 10 uderzeniach mnie całkowicie odrzuciło. Do dodatku nawet nie zajrzałem.
Jako zapychacz przed Horizonem gra nada się idealnie. Może się miło zaskoczę,a może będę zniesmaczony. Już za parę godzin wszystko będzie jasne.
Warto wspomnieć, że pewien amerykański gracz bardzo nisko ocenił Gothic 1-2 i Kroniki Myrtany, kiedy u nas są ocenione wysoko. Jak widać, mamy różne gusty.
Ale brak dobrej fabuły, nieciekawe postaci
To nie są na poziomie Wiedźmin 3 i Cyberpunk 2077, ale co czytałem opinie graczy, są lepsze niż DL1 i to zbliżone do poziomu W3. Więc mamy do czynienia z grą, który stoi w pośrodku pomiędzy Wiedźmin 3 a nudne gry Assassin's Creed, jeśli chodzi o fabuła i questy. Są lepsze niż Dying Light 1, więc jest jakiś postęp. Tak piszą niektórzy.
Kolejny powód to "powierzchniowe" wybory i konsekwencji. Są wybory i coś wpływają, ale nie wpływają rozgrywki i fabuły aż tak jak w przypadku Wiedźmin 2. To są niespełnione obietnicy i stąd te rozczarowanie. W końcu DL2 jest mocno reklamowany, gdzie wybory i konsekwencji mają ogromne znaczenie. Dlatego też jestem trochę rozczarowany, ale to było do przewidzenia. W końcu mamy stary, dobry Dying Light 1 z nowe lokacji i parę ulepszeń. Tyle.
Lepiej poczekaj i czytaj opinie graczy na STEAMie po kilku tygodni.
Ale nie oczekuj od DL2 na poziomie Wiedźmin 2 czy Planescape Torment, bo będziesz rozczarowany. Ja nie mam do DL2 wielkie oczekiwanie. Za to będą niezłe questy i dużo sekrety, świetna eksploracja, super parkour i dobry grywalność. Nie będzie nudna gra.
Też zauważyłem, że podobno wycięli sporo zawartości przed wydanie DL2. Bo fabuła i questy za bardzo się skupiali na środkowy centrum miasta, a potencjał wschodnie części miasta i inne lokacji zostały zmarnowane. Prawdopodobnie planują to dodać do przyszłe DLC. Jak widać, powtórka Cyberpunk 2077. Tak czytałem opinie recenzenci.
Widzę, że jesteś typ gracz, który mocno oczekuje od gry, jeśli chodzi o fabuły i historii. W końcu kochasz dużo czytać dialogi, jeśli są ciekawe i klimatyczne. Prawda? Ja również lubię.
Lepiej poczekaj i czytaj opinie graczy na STEAMie po kilku tygodni.
Tak pewnie zrobię. Chociaż mam teraz ochotę na granie (a nie zawsze tak jest) i szukam czegoś fajnego na najbliższe dni, więc DL2 było (do dziś) kuszącą opcją.
Nie będzie nudna gra.
Mnie w recenzji najbardziej rozczarowało to, że gra (pod względem wykreowanej przestrzeni) jest powtarzalna. Nie cierpię zasady "kopiuj, wklej" w grach, ponieważ sprawia, że wydają się one "growe", a nie imersyjne.
Widzę, że jesteś typ gracz, który mocno oczekuje od gry, jeśli chodzi o fabuły i historii. W końcu kochasz dużo czytać dialogi, jeśli są ciekawe i klimatyczne. Prawda? Ja również lubię.
Owszem, dobrze skonstruowana fabuła to dla mnie jeden z filarów imersynej gry.
gra (pod względem wykreowanej przestrzeni) jest powtarzalna. Nie cierpię zasady "kopiuj, wklej" w grach
Pożyjemy i zobaczymy, czy będzie na poziomie Dragon Age 2 co do powtarzalne lokacji. Jeśli nie, to nie jest aż tak źle.
Nie zapominajmy, że mamy bardzo dużo gry AAA, Indie i klasyki, gdzie mamy często powtarzalne elementy graficzne, np. przeciwnicy, skrzynki. Szczególnie gry sandbox. To normalnie.
Liczę tylko, żeby nie było na poziomie Dragon Age 2, bo tam jest dopiero tragedia i bardzo źle, gdzie cały loch jest identyczny do drugi lochu i to bardzo często. Nienawidzę to. Powtarzalne skrzynki, przeciwnicy i pewne elementy graficzne w lokacji jeszcze przeżyję, ale questy i CAŁE lokacji już nie wybaczę. O powtarzalne planety poboczne w Mass Effect 1 nie wspomnę. Albo chociaż powtarzalne domy w Fable 3 i gry Elder Scrolls. Módl się, by powtarzalne lokacji w DL2 będą mało na tyle, że inne, różnorodne lokacji dobrze to zamaskują i wynagradzają te niedogodności.
Owszem, dobrze skonstruowana fabuła to dla mnie jeden z filarów imersynej gry.
Ale nie można oczekiwać, że w każdej gry będzie miał fabuła i questy na wysokim poziomie. Ważne, że nie będą nudne i powtarzalne. Horizon 1 ma płytkie dialogi, ale za to świat jest ciekawy do poznanie, a Dark Souls ma też ciekawy świat, ale nie ma dużo dialogi, ani cut-scenki. Obie gry mają dobre grywalności, że wynagradzają pewne braki, a gracze tworzą własne historii. Nie każda gra jest na poziomie Thief 1-2, Wiedźmin i takie tam, niestety. W końcu mamy do czynienia z grami, a nie filmami i książkami. Z drugiej strony, ta gra jest prezentowana akcja-PRZYGODOWA, więc masz prawo oczekiwać od niego więcej, jeśli chodzi o fabuły i questy.
Dobra wiadomość jest fakt, że questy w DL2 są lepsze i wciągające niż DL1 według niektóre recenzji. Ale to nie będzie poziom Wiedźmin 3, a czarny charakter nie zapada na pamięć, więc przewidywalny.
Dodam też, że później czy prędzej DL2 dostanie duże dodatki. Czas pokaże.
Życzę Ci miłej przygody i dużo zdrowia! :)
A gdzie najważniejszy minus - denuvo?
Hey Joe, you wanna play a zombie game?
Oby tylko ten Aiden nie był takim drewnem jak bohater jedynki, a misje nie będą tak powtarzalne to będę zadowolony.
W zagranicznych recenzjach dużo wspomina się o powtarzalności i monotonii a wg. was tylko niektóre lokacje się czasami powtarzają ale to nie jest rzekomo duży problem - tak wynika z kontekstu.
To drogi golu kto ma rację wy czy reszta świata?
Mieszane recki + denuvo = chyba jednak odłożę na razie zakup
Nie czytaj recenzji tylko oglądaj gameplaye. Cyberpunk jak nikt powinien nauczyć, że teksty pisane przez pismaków przed premierą robione na "byle szybciej" są nic nie warte. W przypadku Cyberpunka praktycznie żadna z recenzji jakie widziałem nie opisała nawet 10% problemów tej gry a wszystkie wyglądały, jakby ograniczono się jedynie do pierwszego aktu który był najbardziej rozbudowany i miał mydlić oczy, bo reszta gry już nie przypominała niczego co było na początku.
Warto wspomnieć, że amerykański recenzant bardzo nisko ocenił Gothic 1-2 i Kroniki Myrtany, kiedy u nas są ocenione wysoko. Jak widać, mamy różne gusty.
Czyli całkiem spoko gra do kupienia w wersji Platinum za 30zł za jakieś 2 lata :P
To było do przewidzenia. Nie będzie to hit na poziomie Wiedźmin 3, ale przynajmniej nie jest aż tak zła i jest to dobra, wciągająca gra. To po prostu stary, dobry Dying Light 1 z nowe lokacji i parę ulepszeń. To zawsze coś. Mogłoby być gorzej.
Później czy prędzej fani zrobią mody dla DL2 i będzie jeszcze lepsza.
Po Dead Island (+ dodatek) nie zagram już nic z zombie. Po prostu męczy mnie taka tematyka.
Jakoś FIFA wychodzi co roku i ludzie cały czas kupują. A najlepsze że non stop jest ta sama prostokątna mapa od 20 lat XD
W recenzji porównujecie misje poboczne do tych z Wiedźmina 3 a w materiale na YT narzekacie że były pisane na szybko i średnie są... zdecydujcie sie xD
Misji pobocznych jest mnóstwo. Trudno, żeby wszystkie trzymały poziom Krwawego Barona, niemniej są perełki, są i zapychacze. Nikt jeszcze nie miał okazji sprawdzić ich wszystkich więc zdania są zbieżne z tym, co się widziało samemu. Zresztą w recenzji pisałem też, że nie brakuje również zwykłych, nudnych fedexów.
A dla mnie ważne są opinie zwykłych graczy i tych, którzy grali w DL1, a te są pozytywne w większości. Także nadal czekam i w piątek lecę do sklepu.
A jak dla kogoś 7, 8/10 to średniak, to brak mi słów, żeby to określić xD. Może pora podnieść skalę do 20? Średniakiem również według recenzji i zjechane przez "profesjonalnych redaktorów" było Days Gone i Mad Max, a obie gry okazały się bardzo dobre i wielu graczy je chwaliło, więc wiarygodność recenzji jest zerowa. Szczególnie GOLa i IGN.
Dla mnie Wiedźmin to średniak takie 4/10. Nie lubię takich gier. Już RDR2 mnie wymęczyło i porzuciłem grę. Za dużo gadaniny, a za mało akcji. Nuda.
totalnie ziobro zdziwienia ,że wszyscy jesteśmy różni i inne rzeczy nam się podobają...
Gra na poziomie 7.5 a ludzie tutaj piszą jakby wydali jakąś słabiznę... wyszła dobra gra o tłuczeniu zombiaków w otwartym świecie, tak jak jedynka. W zależności czego kto oczekuje będzie z tym trochę gorzej (fabuła), lub lepiej (klepanie zombiaków i parkour), fani jedynki pewnie się nie zawiodą, bo dostaną to czego można się było spodziewać po pierwszej części, wszyscy inni którzy oczekiwali rewolucji, czy w ogóle nie wiadomo czego, będą jęczeć jak przy CyberPunku... ale oni się chyba nigdy nie nauczą by nie dać ponosić się hypowi.
Na pewno kupię, ale dopiero za jakiś czas na promocji jak DL1.
Trochę nie rozumiem tego lamentu, że gra dostaje 7-8/10... To co lepiej, aby dostawała 9/10 i wszyscy jak lemingi poszliby do sklepu, a później wielkie rozczarowanie? Wedle recenzji gra jest dobra, albo bardzo dobra patrząc na poszczególne składniki czy na to co kto traktuje jako najwyższy priorytet. Dla mnie nawet najlepsza fabuła nie jest w stanie uciągnąć gry jeżeli gameplay w niej leży (np. Greedfall), ale odwrotnie jest to możliwe i przy świetnym gameplay'u można olać słabą/średnią fabułę. A przynajmniej tak jest w moim przypadku. Dlatego cieszę, że gameplay daje radę, a fabułę ocenie sobie sam.
Nie mam żadnych oczekiwań co do DL2. Od momentu ogromnego rozczarowania jakim był dla mnie Mass Effect: Andromeda nauczyłem się praktycznie nie hypować większymi grami. Na początku jestem zachwycony po pierwszych trailerach/gameplaych, ale później wszystko tłumię i olewam grę, aż do momentu premiery olewając ten cały PR'owy bełkot i marketing. Dlatego uwielbiam Cyberpunka i dlatego DL2 może okazać się dla mnie świetną grą. Po prostu nie mam oczekiwań i niech mnie czymś zaskoczy.
Nie powiedziałbym, ze greedfall mial fajne story
Lament jest, bo ludzie mieli wieksze oczekiwania i tyle, Techland hajpowal gre przez dobrych pare lat
Nie powiedziałbym, ze greedfall mial fajne story
Nie wiem, nie skończyłem przez beznadziejny gameplay i nudne questy
Lament jest, bo ludzie mieli wieksze oczekiwania i tyle, Techland hajpowal gre przez dobrych pare lat
Dlatego olewam ten marketingowy bełkot bo zawsze twórcy zachwalają, że to będzie OCH i ACH. Po co? Później tylko rozczarowanie.
Jak na razie najwięcej piany to Ty bijesz gołst, że DL2 jest poniżej 80/100 na MC. Ale rozumiem, TLOU2 to nie jest i trzeba się poprzyczepiać dla samego czepiania. xD
Ja również nie mam wielkie oczekiwanie co do DL2. To było do przewidzenia. Ale ważne, że przynajmniej będę dobrze się bawił w DL2 podczas wykonanie questy, eksploracji i walki. To mi wystarczy.
Nie miałem też wielkie oczekiwanie co do wybory i konsekwencji, gdyż wiem, że są bardzo trudne do zrealizowane. Szczególnie, gdy mamy do czynienia z otwartym świata i to bardzo długa gra. Wybór jest prosty - dobra fabuła albo wolność. Gry takich jak Wiedźmin 2 są rzadkości.
Wybory w Wiedźmin 2 mają ogromne znaczenie, ale tylko dlatego, że gra jest krótka i to ułatwiło zadanie twórcy. Starsze gry RPG też mają ważne wybory, ale dlatego, że mają prostsze i tańsze grafiki 2D. Nie można mieć wszystkiego. Techland nie ma aż tak ogromne budżety, by stać na coś trudnego. Cyberpunk 2077 od CD-Projekt nie podołał, więc czego możemy się spodziewać po Techland?
Przynajmniej dostaliśmy ciekawy świat do eksploracji, całkiem niezłe questy (nie nudne), oraz bardzo dobry grywalność. A to mi wystarczy. Jeśli dobrze się bawiłem w Dying Light 1, to nie będę rozczarowany w DL2, bo więcej i lepiej.
Wiem, że podobno wycięli sporo zawartości. Ale jak widać, pandemia covid i odejście niektórzy ludzi z Techland (np. Chris) nie ułatwiają ich życie.
To cud, że zdołali stworzyć i ukończyć Dying Light 2 w tak niesprzyjających warunkach. Cieszę się, że nie będzie słaba gra, ani nie trafił do cmentarzu (anulowany projekt). Mieli sporo trudności i przeciwności.
Niektórzy gracze dali niższe oceny dla DL2, bo mieli zbyt duże oczekiwanie i powtórzyli ten sam błąd co Cyberpunk 2077. Za dużo hype. To źle, bardzo źle.
Natomiast inni nie mieli wielkie oczekiwanie co do DL2, a są miłe zaskoczenie i dobrze się bawią.
SirXan
"Starsze gry RPG też mają ważne wybory, ale dlatego, że mają prostsze i tańsze grafiki 2D."
Starsze genialne RPG, które mają wybory to nie tylko te 2d, bo też w 3d. Takich gier 3d jest sporo, ale dam kilka przykładów.
Cały gameplay Deus Ex 1 z 2000 roku opiera się na zróżnicowanym podejściu do tych samych fragmentów, które mozna przechodzić na różne sposoby w zależności jaki sposób rozgrywki preferujemy i w co inwestowaliśmy co sprzyja pewnym wariantom czy idziemy na pałę czy skradankowy styl.
Albo 8 różnych klanów wampirów w Vampire: The Masquerade - Bloodlines więc inny model rozgrywki coś na zasadzie stworzenia postaci na start w TES na złodzieja lub maga bądź wojownika.
Całkiem różne style rozgrywki w System Shock 2 co powoduje, że gra się zupełnie inaczej. Nie bez powodu SS2 i Deus Ex 1 są uznawane za jedne z najbardziej ambitnych produkcji 3d wszech czasów obok System Shock 1994 i Tomb Raider 1996 itd. Seria Ultima od Gariotta może tu się jedynie równać stopniem rewolucyjności, ale te gry były jeszcze w 2d więc mieli większe możliwości, by umieścić jeszcze bardziej rozbudowane mechaniki nawet 10 lat wcześniej przed wymienionymi RPG w 3d jak SS2 i Deus Ex1.
Wybór jaki mamy w Witcher 2 na koniec 1 aktu otwiera dwie odrębne ścieżki na akt 2 i 3 więc też rzadko spotykane i wielu nie wie nawet o tym, że tak rmocno różni się gra za drugim razem, gdy podejmiemy inny wybór kogo poprzemy - Iorweth czy Roche.
G2NK też miał kilka fajnych wyborów choćby 4 sposoby na wejście do Khorinis (to czwarte jest ukryte, bo hardcorowe od plaży przez las) czy inny content questów w zależności czy wybraliśmy maga czy paladyna.
Serie Jedi Knight i KOTOR z wyborem jasnej i ciemnej strony mocy. To samo masz w genialnym Might and Magic 7 choć jeszcze bardziej cenię Might and Magic 6, które jest przełomowe. Obie części genialne. Najlepsze z całej serii dziesięciu odsłon. A te gry RPG w 3d nie mają tak małych światów jak piszesz.
"To cud, że zdołali stworzyć i ukończyć Dying Light 2 w tak niesprzyjających warunkach. Cieszę się, że nie będzie słaba gra, ani nie trafił do cmentarzu (anulowany projekt). Mieli sporo trudności i przeciwności."
Aż tak różowo też nie było, bo przesunięcie premiery było o wiele miesięcy. Ale dobrze, że to zrobili i dopracowali produkt. Nie chcieli powtórzyć błędu CD Project. Z gier akcji z piekną grafiką nastawionych na parkour właściwie Dying Light nie ma konkurencji. Swoje powinni zarobić.
Prawda.
Pozwolę Ci zauważyć, że Deus Ex 1, System Shock 2 i Vampire: The Masquerade - Bloodlines mają stare grafiki 3D, co wymagali mniej wkładu pracy i przez to twórcy mogli się skupić na inne aspekty gry, by móc przyciągać graczy. A teraz? Zbyt wielu twórcy gier AAA za bardzo się skupiali na realistyczne i najpiękniejsze grafiki AAA, że trochę zaniedbali inne aspekty gry. Owszem, lubię piękne grafiki w Kingdom Come, Red Dead Redemption 2, Wiedźmin 3, Ori and the Blind Forest czy Hollow Knight, bo to miód dla oczu. Ale powoli tęsknię za gry takich jak Wiedźmin 2, Gothic 1-2, Fallout 1-2, System Shock 2 i inne, gdzie wybory coś znaczą i to bez koszty jakość fabuły.
Wybory w Wiedźmin 2 wpływają nie tylko na dialogi, relacji postaci, dostępność questów, ale również na wyglądy pewne lokacji. To było coś.
No, poziom inteligentność bohatera w Fallout 1-2, oraz wybór pewien wampir w Bloodlines mają wpływu na wygląd dialogi. To było dopiero coś. Szkoda, że nie mamy zbyt dużo takich gry.
To fajnie, że w Dying Light 2 są wybory, ale tylko "powierzchniowe" według recenzji. Szkoda, bo mogłoby być lepiej i ciekawszy, by zachęcić mnie do wielokrotnie przechodzenie gry.
No to miłej przygody. :)
Taki Greedfall z tymi lokacjami kopiuj-wklej. Dlatego nigdy Techland nie będzie mógł się równać z Redami, nawet jak się redom tak noga powinęła jak ostatnio.
Coś ci się pomyliło, to raczej CDPR nigdy nie będzie w stanie zrównać się z Techlandem, bo nie potrafią ogarnąć warstwy gameplayowej, czyli tego co w grze jest najważniejsze.
Dying Light przynajmniej jest wyjątkowo grywalną sandboxową grą akcji, czyli przoduje akurat w tym, na czym Cyberpunk poległ.
chyba lepiej będzie sxamemu zagrac i iocenić niż sugerowac się ocenami pisanymi porzez kogoś kto ma inne gusta itd. Ktos da minus bo nie mozna właczyć nagislkich napisów a ktos inny da minusa bo np gra będzie za krótka (mimo np gameplayu który by wystarczał na 100 godzin ;) ).
Zagrajmy sami i oceńmy.
Będziecie grać z polskim dubbingiem , czy z angielskim i polskimi napisami ?
Jak zawsze z polskim dubbingiem bez napisów. Najczęściej tak gram jeśli jest taka możliwość.
zawsze szkoda przynajmniej nie sprawdzić jakości Polskiego Dubingu, czasem kit i trzeba uciekać na angielski, a czasem perełka
Cyber Dying 2077 Light 2 ?
ps
do cbuga miałem spore oczekiwania i bawiłem się dobrze, tutaj nie mam żadnych, wiec powinno być gitez ;p
Jak czytam te wasze komentarze to dochodzę do wniosku że to nie jest już portal miłośników gier tylko starych nieszczęśliwych dziadów niezadowolonych właściwie ze wszystkiego. Gra z Polski, gra która wg. recenzji na każdym polu zyskała względem DL1, gra która poza ocenami 6,7 dostaje od największych redakcji 9, czy 9.5. Gra która wśród polskich portali ma praktycznie same 8 i 9 uważana jest za słabą. Wy nawet tych recenzji nie przeczytaliście chyba tylko patrzycie na cyferki nawet nie wiedząc za co jest dana ocena. Dodatkowo wytykanie portali że nierzetelne i czekanie na opinie randomów z youtuba.
Moim zdaniem wy nie powinniście już grać w gry bo one wcale nie sprawiają wam radości tylko może warto zająć się czymś co poprawi wam humor i sprawią że każdy dzień będzie piękny.
Z jednej strony : czekamy na oceny użytkowników, sam ocenię, z drugiej strony o średnia 80 na MC -> gniot ;)
Techland wg. recenzji dowiózł jak cholera, właściwie tylko się cieszyć że kolejny polski dev osiągną sukces międzynarodowy. Co najlepsze poczytajcie komentarze na polskich i zagranicznych portalach tylko u nas wieczne rozczarowanie wszystkim ;(
No cóż ja tam odliczam godziny do unlocka a wy czekajcie na premierę TW:Warhammera 3 który pewnie też dla większości będzie gniotem.
My po prostu jesteśmy w przeciwieństwie do ciebie ostrożnymi realistami (w większości) i nie zachwycamy się byle czym okrzykując co druga większą premierę roku "grą dekady". To, że tobie podoba się wszystko i jesteś człowiekiem zupełnie bezkrytycznym (byleby dało się w grze włączyć ray tracing i HDR i ty już jesteś kupiony), to nie znaczy, że każdy musi klaskać dupa i cieszyć się z wszystkiego.
Później się dziwisz, że nikt cię nie bierze poważnie.
Alex
może odkryję dla ciebie amerykę ale ludzie nie lubią być dymani, a w szczególności, gdy musza wyłożyć na jakiś towar pieniądze, a ten okazuje się daleki od ideału.
Gros z komentarzy nie dotyczy samej gry (bo przecież nikt w to jeszcze nie grał) tylko systemu ocen stosowanego przez ten (i inne) portal. Jeśli porta pisze, że co druga gra jest praktycznie świetna, to nie dziw się, że pojawiają się wątpliwości i porównania z innymi recenzjami. Powtarzam, nie każdy ma założone różowe okulary z LSD i nie każdemu wisi, czy wyda na pozycję 150 czy 200 zł. To, że tego nie rozumiesz pokazuje tylko i wyłącznie jak oderwaną od rzeczywistości jesteś osobą. Mamy piać z zachwytu tylko i wyłącznie dlatego, bo polacy zrobili grę? Proszę cię, nie mamy lat 90.
Przecież wiadomo, że Alex jest oderwany od rzeczywistości i 150, czy 200 zł wydane na niedopracowany produkt, tylko po to aby porobić screeny z HDR, do których można się po ślinić, to dla niego żadne, nic nie znaczące grosze, a nie pieniądze. A skoro to "polskie" to trzeba kupić od razu minimum 3 kopie.
Cóż co kto lubi.
W rece$je nie wierze,pierwsze osądy beda gdzies po 20 h od gracza niezależnego(niezależnego od $$$).
Nie ma co narzekać. Wychodzi jedna z nielicznych gier AAA, która nie wykrzacza się 90% graczy i nie trzeba czekać na 10 hotfixów. Nie ma też cudownego, mesjanistycznego marketingu.
Ciekawe, czy brak sensacji technicznych na starcie nie spowoduje, że o DL2 nie będzie zbyt cicho. Bo takich gier na 8/10, które przechodzą po miesiącu do kategorii "fajne, ale zapomniane" jest cała masa.
Oby nie była gorsza i brzydsza niż poprzednia część to będzie dobrze, czekam na prawdziwe opinie tzn. od graczy
FanGta - przeczytaj recenzje
Do Dying Light 2 podchodziłem początkowo czysto służbowo – ot kolejna gra do sprawdzenia wydajności kart graficznych (zapraszam do artykułu na ten temat, który pojawi się już wkrótce). Standardowo rozpocząłem więc od szukania odpowiedniego miejsc testowych, które mocno obciążą kartę graficzną lub procesor. I to był moment, kiedy rodzina widziała mnie po raz ostatni… Dying Light 2 jest jedną z najciekawszych, a przy tym najbardziej dopieszczonych gier, w jakie grałem w ostatnich latach!
Zaznaczę tu jeszcze, że piszę to z pozycji osoby, której zupełnie nie wciągnęła pierwsza część (teraz pewnie do niej wrócę, aby chociaż fabularnie ją dokończyć). Można zatem powiedzieć, że nastawiony byłem sceptycznie (zwłaszcza po innej wielkiej premierze dużego polskiego studia sprzed 2 lat…). Tym większe jednak było moje pozytywne zaskoczenie. Dying Light 2 nie tylko poprawia wszystko to, co w jedynce było średnio zrobione, ale też dodaje mnóstwo nowości i wszystko to ubiera w niesamowicie wiarygodny obraz postapokaliptycznego świata.
"duża liczba irytujących błędów technicznych i pomniejszych bugów;
blokowanie się postaci na elementach otoczenia w najmniej sprzyjających momentach;
spora część miasta nie została odpowiednio wykorzystana w misjach fabularnych."
Jakoś wam to nie przeszkadzało w przypadku premiery takiej jednej równie słynnej gry ;)
A nikt mi nie powie że DL2 ma więcej i gorzej.
Czy ja wiem, ledwie trzy oczka powyżej BF2042. 15 pkt procentowych - może i się pod błąd statystyczny łapać ;)
Nie, różnicy aż 15 punktów nie można podciągać pod błąd statystyczny.
Naprawdę gra w trybie 60 fps ma rozdzielczość tylko fullhd na PS5 i XSX ?
W poprzedniej generacji pod koniec życia standardem było urywane 30 fps w rozdziałce 720 do max 900, więc jakby nie patrzeć postęp jest + dysk SSD
Tak.
PS5
Resolution – 3200 x 1800 @ 30 fps
Performance – 1920 x 1080 @ 60 fps
Quality – 1920 x 1080 @ 30 fps + Ray tracing (ambient occlusion + cienie)
XSX
Resolution – 3456 x 1944 @ 30 fps
Performance – 1920 x 1080 @ 60 fps
Quality – 1920 x 1080 @ 30 fps + Ray tracing (ambient occlusion + cienie)
XSS
Bez wyboru: 1920 x 1080 @ 30 fps
Jedynka to dla mnie nudny średniak, w dwójkę raczej nie zagram, chyba że na promocji kiedyś za 30 zł kupie.
Mimo technicznych problemów to naprawdę zapadająca w pamięć przygoda.
To wystarczy za recenzję co prawda na PS5 a na PC dojdzie do tego uwielbiane Denuvo.
I przykre że to pierwsza polska gra z tym ścierwem - to psuje reputacje. Poniżej przedsmak tego co czeka szczęśliwców z g Denuvo a to nie jedyny i ostatni przypadek.
Kupi się na jakiejś promce.
Biedra dziś daje salceson -40% jak kupisz dwie cole, jest pewien haczyk, przy zakupie trzeba podjąć decyzję moralną.
Właśnie kupiłem. Pozdrawiam paczkomat.
Po prostu trzeba zrozumieć, że w każdym aspekcie życia ludzie zawsze będą podzieleni. Niech mi ktoś poda choć jeden przykład jakiejś gry , która nie ma ani jednej negatywnej opinii.
^ jak to niema HDRa na PC? przeciez gry z HDRem wygladaja o niebo lepiej
"Bardziej doceniam gameplay niż fabułę, ale to gameplay ma tu większe znaczenie"
To zdanie jest chyba trochę bez sensu i prawdopodobnie wkradł się błąd ;) Albo słowa gameplay i fabuła są przestawione w pierwszej części zdania albo po przecinku zamiast ALE powinno być np. BO.
Wieś używa BO, szlachta mówi GDYŻ, magnat kończy dysputę krótkim, acz dosadnym PONIEWAŻ.
Tak, Kraków przeraża. Rynek deszczem wita mnie. A po Nowej Hucie, nie kręć się w półbucie. Rataje - dzikie gaje a na Zakrzówku nie kąp się półgłówku.
Pozdrawiam z wietrznego Pomorza.
tylko jeden automatyczny save nieustannie nadpisujący to, co było chwilę wcześniej;
Z jednej strony to dobrze ale moze sie niekiedy okazac problematyczne. W TLoU2 (gra niby swietnie dopracowana) zdarzylo mi sie zginac w wyniku upadku i tuz przed tym sie zapisalo. Nie dalo sie z tego wyjsc i musialem powtarzac rozdzial. Co w podobnym przypadku bedzie tutaj ? Cala gra od poczatku ? Tym bardziej ze wsrod minusow wymieniono "blokowanie się postaci na elementach otoczenia w najmniej sprzyjających momentach;" czyli istnieje mozliwosc ze stanie sie to w momencie zapisu.
Nie. Jeśli zginiesz podczas misji głównej, to odrodzisz się w zaplanowanym checkpoincie, a jak w świecie gry lub wyłączysz się w czasie misji to w najbliższej odblokowanej kryjówce. Dlatego warto je odkrywać robiąc sobie gęstą sieć respawnów.
Postać się blokuje czasem, ale nie na stałe, po prostu nie zareaguje na wychylenie gałki w lewo czy prawo, ale po podskoczeniu ruszy dalej.
Dying Light 2 to brzydka gra. Dying Light 2 ma estetykę prosto z gry na konsolę Xbox 360 drugiego tieru...
Okrutne i prawdziwe.
Ponad 1500 ludzi pracowało 7 lat (chwalą się na facebok) i na konsoli (XSX) jest kaszana.
2160p@30
1080p@60
1080@30/RT
Ekwiwalent z PC-ta ustawienia średnie.
Taka sama kaszana jak DL1...
Dla przykładu FC6 XSX: Adaptywne 4K@60/RT ustawienia Wysoko-Ultra (odpowiednik PC) z teksturpak HD...
A na XSS jest to samo bez RT i adaptywne 1440p....też robi wrażenie (i wszystko na Wysokie)
I nie pracowano 7 lat i nie pracowało nad nią ponad 1500 osób...
nie pracowało nad nią ponad 1500 osób...
XD nad FC6 pracowało 12 różnych oddziałów ubisoftu
No słabo, w trybie 60 FPS to liczyłem na dynamiczną rozdzielczość, 1440p w górę.
mam podobnie.
Liczyłem na adaptywne 4K@60
Oczekuję w zamian świetnej gry.
Na ps4 też wyjebka blur i mega nieostre tekstury momentami to wygląda jak gra sprzed kilkunastu lat na min ustawieniach w 720p na pc w miarę dobrze to wygląda ale w 4k wszystko na wysokie ale i tak jak na taką produkcje nie popisali się co do grafiki mimo wszystko fajnie się gra ale doopy nie urywa pierwsza część mi jakoś bardziej podeszła
Dobra, konkretna recenzja. Od jedynki się wprawdzie odbiłem, ale dwójce dam mimo wszystko szansę. Poczekam tylko parę miesięcy, aż to wszystko polatają.
Z DL1 bawiłem się super, ale faktycznie noc była przekokszona co na początku bawiło, potem męczyło. DL2 wydaj sie byc bardziej zbalansowany i dopracowany.
Wersja steam juz zakupiona. Liczę na udany weekend..
W DL 1 noc stawała się trudna dopiero na poziome trudności koszmarny, bo na innych z semi-auto shotgunem rozwalałeś wszystko.