God of War na PC chwalony w recenzjach; zobacz porównanie graficzne z PS5
Na tym 21:9 dopiero widać, że gry Sony są stworzone do takich ekranów.
Cienie na PC wyglądają spoko!
i Drobne szczegóły np drzewo wygląda ostrzej !
Stoi na półce w wersji PS4...ale kusi kupic na pc . Trzeba czekać na przeceny steam :D
Kupiłem na promocji za grosze. Może w końcu kiedy zagram dłużej niż te pierwsze 5 minut.
21:9 działa elegancko to kupuje
Ten krzywy kutas to pierwsze video to nagrał tylko po to by się pochwalić, że ma gforce'a 3080.
W tym roku grze stuknie juz 4 lata (2018rok), media sie podniecaja portem czteroletniego starocia.
Nie ma co sie dziwić, ze gra dziala na dzisiejszych kartach graficznych, skoro to gra napisana na GPU o wydajności GF 750 (slabsze od 8 letniej GF 960), skoro nawet w najslabszych gamingowych pecetach mamy dzisiaj wydajnosc x2 (Gf 1060). Przypominam, ze XOX ma odpowiednik RX480, a XOX jest o 30% wydajniejszy od PS4 pro, a ten ma 2x lepsze GPU niz zwykly PS4.
A tu sie podniecaja, ze na 2-4x lepszym sprzecie gra "jakoś" chodzi. Gdyby tak chodził Ragnarok i wyszedl na PC takze w 2022 to wówczas tak, byloby to coś, czym warto sie w jakis tam sposob ekscytowac.
Czteroletnia gra przeportowana z konsoli o wydajnosci slabszej niz zaoferuje handheld (Steamdeck ma GPU na RDNA 2 wiec bedzie sporo wydajniejszy od PS4), to ma az za duże wymagania i to, ze nie dziala wynika z tego, ze portu po prosy nie zwalono.
Dokładnie, działa jakoś, ale żeby osiągnąć wynik gołego ps4 trzeba grafikę w cenie dwóch ps4 (1060), porównując to do DS albo DG które na tej grafie dublują klatkarz i poprawiają ustawienia a są znacznie nowszymi grami jest to wynik tragiczny.
Tylko ile razy mozna walkowac temat optymalizacji? Konsole to zamkniety standard przy ktorym devsi maja znacznie wiekszy dostep do samego urzadzenia niz to ma miejsce w przypadku zbieraniny losowych elementow PC. Zreszta czym dla nich jest sama optymalizacja? Nikt nie robi tego bezinteresownie bo od tego zaleza przeciez ich okresowe zyski i obroty wiec wybierana jest najtansza/najlepsza opcja dajaca konkretny rezultat. Nikt tez juz nie optymalizuje gier tak jakby mial pojecie o tym co faktycznie i po co wlasciwie robi bo malo kto juz produkuje swoje wlasne narzedzia tylko czerpie calymi garsciami z gotowcow. Finalnie zarzad wyznacza target jakim jest plynne dzialanie przy uzyciu danej specyfikacji ktora posaida X% potencjalnych klientow, a jak gra ma spory poslizg w czasie to i zadanie znacznie latwiejsze i mozna wiecej zaoszczedzic na optymalizacji lub ja nawet calkowicie pominac. Zwykly biznes jak ze wszystkim.
GOL dał jedną z niższych ocen.
Ciekawe czy wpadnie do nich ktoś z Sony? Tak jak to było podczas premiery TLoU2 gdzie odwiedzali każdego kto dawał mniej niż 10/10...
Poważnie było tak? Nie słyszałem jakoś o tym.
Znalazłem z neta ,,Gracze Pc dziękują graczom konsolowym za beta testy,,