RPG akcji Forspoken na długim, efektownym filmiku w 4K
Czemu bohaterka musi wtrącać te swoje krótkie komentarze albo stękać za każdym razem jak coś robi ?!
Wybór mocy - komentarz. Użycie mocy - komentarz. Skok - stękanie. Atak - stękanie. Irytuje mnie to po 2 minutach oglądania gameplaya, nie wyobrażam sobie przejść tak całą grę.
Czemu ja mam wrażenie, że ta gra nie ma stabilnych 30 klatek? Wszystko szarpie jakby było między 15-25...
Jak pierwszy trailer intrygował tak kolejne gameplay'e zwiastują niezłą porażkę z tej gry.
Zajebiste.
Czemu ja mam wrażenie, że ta gra nie ma stabilnych 30 klatek? Wszystko szarpie jakby było między 15-25...
Jak pierwszy trailer intrygował tak kolejne gameplay'e zwiastują niezłą porażkę z tej gry.
Z tego materiału wygląda na nudną, nieciekawą, niezoptymalizowaną produkcję z assetami wyjętymi z innych gier. I za takie coś życzą sobie 300 zł? Powodzenia.
Wygląda to tak generycznie i nieciekawie, że oczywiście, że tylko Square mogłoby to wydać :D Kolejna klapa się szykuje.
Pod względem gameplay'u wygląda jak gra z kosza zrobiona na Unity i sprzedawana po 20 zł.
Myślałem, że mi Net słabo działa i filmik zacina, a to tyle FPSów. :) Jak na te puste lokacje to słabo, bo rozumiem jakby było sporo drzew, zaawansowana fizyka liści/trawy, sporo obiektów i NPC/wrogów, a tutaj design lokacji wygląda jak z jakiegoś jRPGa z czasów PS2 (mowa o pierwszych 3 minutach gameplayu) i nawet nie kupię gadki, że to alfa i trzeba wiele wybaczyć (to po co pokazują taki gameplay?).
WokeSpoken.
Generyczne do bólu.
Na nowych gameplayach z niedawnego preview event to samo ludzie pokazywali i tak samo działa (PS4 i PS5)
Ha tfu.
Wygląda to co najwyżej słabo... Jak coś skleconego na assetach z Unity Store
Ani to nie wygląda dobrze graficznie, ani tym bardziej artystycznie. Ba, już nawet Final Fantasy XV na tym samym silniku wygląda lepiej.
Co do gameplayu to, jak patrzę na to jak porusza się postać to ciągle mi się to kojarzy z jakiegoś powodu z Warframe. Inna sprawa, że wszystko co do tej pory w kwestii rozrywki pokazali też tyłka nie urywa.
Od początku Forspoken wyglądało dla mnie kiepsko, a każdy kolejny gameplay mnie w tym utwierdza.
Pamiętacie te tech demko tego silnika, Agni's Philosophy? Wyglądało to dużo ciekawiej i szkoda, że tego pomysłu nie rozwinięto jako pełny tytuł.
https://www.youtube.com/watch?v=UVX0OUO9ptU
Project Athia (kiedy gra nie miała jeszcze oficjalnej nazwy) vs Forspoken, znajdź 3 różnice ;].
Wygląda mi to na takiego przyjemnego średniaczka z niezła grafiką. Zdecydowanie warte nawet 600zł w dniu premiery.
Czemu bohaterka musi wtrącać te swoje krótkie komentarze albo stękać za każdym razem jak coś robi ?!
Wybór mocy - komentarz. Użycie mocy - komentarz. Skok - stękanie. Atak - stękanie. Irytuje mnie to po 2 minutach oglądania gameplaya, nie wyobrażam sobie przejść tak całą grę.
Może dadzą w ustawieniach opcję "Zmniejsz ilość jęków" i poziomy będą takie, że najniższy to "Jak mysz pod miotłą (wcale)" a najwyższy to "Niczym tenisistka podczas odbijania piłki (cały czas i to głośno)" xD Choć to Square, więc ustawień nie ma sensu się po nich spodziewać patrząc po ostatnio wydanym FF7 Remake na PC, gdzie nie ma graficznie praktycznie nic do ustawiania :P
Wygląda na to, że deweloperzy nigdy nie grali w piłkę czy też nie uprawiali żadnych form aktywności ruchowej, a jednemu coś się przypomniało, że kiedyś widział w telewizji mecz tenisowy. Mimo że kompletnie nie skumał o co w tym chodzi, zapamiętał okrzyki XD
Niby single player a wygląda jak kolejne generyczne MMORPG z korei... raczej mnie nie zainteresowało.
Z Korei Południowej czy Północnej? Udajesz osła czy ty tak serio?
ciężko ocenić, gameplayowo przeciętnie, ale styl artystyczny niezły / samemu trzeba będzie ocenić do premiery wcale nie tak długo bardziej mnie martwi że gra aspiruje do AAA a zapomnieli o polskiej wersji.
A wystarczyło wstawić po prostu jakiegoś rycerza/ postacie fantastyczne, pasujące do klimatu, a nie jakąś głupią babę ze współczesności (a manicure w grze fantasy (?) to jest to, czego zawsze pragnąłem), zwolnić i stonować grę (po ciul mi pierdyliard schodów, kamieni, kolumn, skał i drzwi, skoro są tu jakieś debilne loty i skoki na 500 metrów, że te wszystkie ozdobniki mam głęboko w poważaniu?) i byłoby sto razy lepiej...
To wygląda tak samo źle co ten gameplay pokazany przez IGN którego później usunęli przez negatywne reakcje.
Co to z rpg w którym świat wygląda jak stockowej planszy w silniku gry.
Przecież to już było, tylko w urywkach, z tego co pamiętam oglądałem chyba na IGNie, który był chyba na jakimś pokazie i redaktor był zachwycony, bo pierwotnie obawiał się tego jak "biali developerzy sportretują czarną bohaterkę, żeby to było z szacunkiem", ale okazało się że mają jakichś doradców... dodatkowo była mowa o ultrafeministycznym świecie, który jest wspaniałym konceptem... w zasadzie jedyne obawy dotyczyły tu pustego świata, ale kto by się przejmował takim drobiazgiem skoro najważniejsze będzie dobrze zrobione.
Myślę że zagram, ale dopiero kiedy gra zejdzie z ceny. Jest wiele ciekawszych gier w 2022 przed nami, więc trzeba odpowiednio ustawiać growe priorytety ;-)
pojawił się bowiem ponad 8-minutowy gameplay z gry
Oglądał ktoś to zanim napisał tego newsa? Przecież tu jest 3,5 minuty gameplay'a, a reszta to trailer, który jest dostępny w sieci od kilku miesięcy.
Wygląda to słabo. Już gameplay Elder Ring i Horizon 2 robi na mnie dużo lepsze wrażenie.
Może Forspoken jest ciekawy, ale świat jest trochę pusto, a animacji i wielu rzeczy pozostawiają wiele do życzenia i wymagają dużo poprawki. Twórcy mają przed sobą dużo pracy. Niech nie wydadzą ten tytuł zbyt wcześnie będąc w takim stanie. Nie za taką cenę, czyli ponad 300 zł.
Bardzo ładny benchmark, bo do niczego innego jak do testów to to się nie nadaje.
Ta walka wygląda jak starcie gościa pay2win z graczami nie korzystającymi z mikropłatności. Nawet nie są w stanie podejść do gościa który jest od nich 5 razy szybszy i rzuca fireballa co sekundę. A to pewnie najlepsza część gry, innych się na takich materiałach nie pokazuje.
O ile wyreżyserowane cutscenki (druga część "trailera") prezentują się całkiem ładnie to sam gameplay jest brzydki - brakuje post processingu, AO pojawia się pół metra przed postacią, Filtrowanie tekstur nie istnieje, AA też bardzo kiepskiej jakości, całość świata wygląda jak jakaś makieta albo demko ulepione przez 1 osobę z gotowych assetów w UE. W dodatku wszystko działa w filmowych 24FPS :D Aż nie chce się uwierzyć że to wszystko działa na tym samym silniku co FFXV, FFXV wyglądało dużo lepiej niż to "demo".
Gra zacna. Szkoda że gameplay z konsoli bo tnie strasznie. Nie wiem jak ci ludzie grają w takim klatkarzu.
Na pc masz super port FF VII remake. Idź graj.
No wersja PC FFVII jest zepsuta, ale nie zmienia to faktu że jest znacznie lepsza od wersji konsolowej, żeby pozbyć się stutteringu trzeba zmienić renderer na dx11 i wtedy dostajemy wersję z PS5 z lepszym zasięgiem renderowania i wyższym framerate.
Konsolowcy nie są w stanie zrozumieć że jeżeli gra zostanie przeniesiona z konsoli 1:1 to nie będzie ona uznana za dobry port.