Icarus - nowy survival zamiótł kasowo, ale poległ w ocenach
Ale drewno
Nie czaje tego, ludzie narzekają że gra jest niedopracowana a mimo to kupili wczesny dostęp. Widziały gały co brały
Taki np. Valheim w early access działa dobrze i nie ma żadnych większych błędów.
Mnie bardziej zastanawia po co kupować gry od gościa który nigdy ich nie kończy. XD
Chyba nie jesteś w temacie i musisz pokrzyczeć, powiedz mi jak chłop ma ukończyć gre którą on tylko zapoczątkował a potem Bohemia kupiła i nic z nią nie robiła, to nie wina chłopa tylko dalszego developera.
a gdzie gowno w topce battlefield 2042? XD OCENA 7 wiec pewnie sie sprzedaje jak swieze buleczki, tak pisaliscie ostatnio
Kupujących można podzielić na dwie grupy w tym wypadku:
- Tych, którzy kupili Early access wierząc, chcących zapoznać się z mechanikami, wierzących że wersja 1.0 będzie zoptymalizowana
- Nowych klientów, którzy w dni premiery gry oczekują poprawnie działającego tytułu.
Obie się przejechały - ale to gra Deana Halla - czego innego się spodziewać niż zerowej optymalizacji, błędów i porzucenia gry po ok roku. (mark my words).
O Dean "Krokiet" Hall, jak tam skończył już DayZ że zabrał się za kolejną gierkę? A może tą drugą gierkę co zaczął po DayZ też już skończył? A tą zamierza skończyć?
Ludzie już powinni się przyzwyczajać.
Do tego, że mało jaki produkt będzie poprawnie działać na premierę.
Tak szczerze to wołałbym żeby twórcy skupili się na dokończeniu/ulepszeniu ich innej gry Stationeers. Też jest survivalem ale bliżej mu do Space Engeeniers.
Jak dla mnie Icarus to kolejny nudny klon tej samej rozgrywki co w wielu grach a Stationeers to unikat perełka ale nadal wymagająca polerowania.
https://store.steampowered.com/app/544550/Stationeers/
Gość w stroju kosmonauty, biega po lesie , albo terenach z rosnącymi palmami i dźga włócznią mamuta.
Myślę, że powinniście przestać pisać, że Dean Hall to twórca DayZ, a precyzować to, że to twórca DayZ Moda do Army 2. Przecież on nad DayZ pracował ułamek czasu i później jak to widać po komentarzach ludzie dalej piszą głupkowate teksty kiedy ma zamiar skończyć DayZ. DayZ na Steame pojawiło się w grudniu 2013, a on zapowiedział odejście już w lutym 2014. Od tego czasu przez 7 lat pracowała nad tym wyłącznie Bohemia.