Modder poprawia tekstury w GTA Trilogy - Definitive Edition
Szanuje ale to trochę frajerska robota, bo moderzy powinni olać tę grę ciepłym moczem za tę fuszerkę. Naprawiając błędy Take two - nabijają im kieszeń.
Lepiej by poprawili te plastusiowe postacie...
Zresztą modderom napluto w twarz, a ci dalej zindoktrynowani uwielbiają odwalać brudną robotę, zamiast dać się wykazać producentom tego "dzieła".
... w sytuacji gdzie T2 atakuje moderów i zmusza ich do usuwania swojej pracy z Internetu (modyfikacje nawet do GTA IV które najprawdopodobniej będzie również odświeżone i podobnie zj-ane jak mobilne porty parę lat temu, czy teraz ten produkt).
Ja jestem w 100% fanem modowania ale w tych okolicznościach wkładanie pracy w naprawę Definitive Trilogy jest trochę uwłaczające godności.
BTW
za rockstara
Grę (z właściwie: skopany port assetów na silnik Unreal) zrobiło studio 'Grove Street Games', nie Rockstar. Nawet jakby to był R*- to nie jest niezależne studio, należą do Take-Two Interactive.
Szanuje ale to trochę frajerska robota, bo moderzy powinni olać tę grę ciepłym moczem za tę fuszerkę. Naprawiając błędy Take two - nabijają im kieszeń.
Tym bardziej, że Take-Two robiło pozwy, a frajerzy i tak mody robią, i to w dodatku do tego crapa XD
Najlepsze mody powstają długimi latam więc będą na bazie już trochę załatanych remasterów i Rockstar oleje pozywanie modderów za te kilka lat, gdy sprzedaż będzie im zgadzać się.
Jedno z nielicznych korpo, które usuwa mody. Mod Redux do GTA V nie przeszkadza im mimo, że koliduje bardzo mocno z next-gen patch do piątki, który zapowiedzieli.
Akurat strony wizualnej to nie trzeba zbytnio poprawiać. Jak na remaster to DE momentami prezentuje się nad wyraz dobrze.
hahaha, wydaja gre i po tygodniu od premiery gra na modach wyglada już lepiej. Może czas rozwiązać to całe Grove Street games skoro talentu i kompetencji nie mają za grosz i jeden człowiek z hobby w modowaniu robi coś lepiej niż całe studio.
Lepiej by poprawili te plastusiowe postacie...
Zresztą modderom napluto w twarz, a ci dalej zindoktrynowani uwielbiają odwalać brudną robotę, zamiast dać się wykazać producentom tego "dzieła".
sam hobbistycznie moduję gry, (jedną serię regularnie od 2013 roku) i nie zamierzam nikogo zastępować, robię to, bo chcę poprawić produkt, bo uważam, że może być lepszy, bo będzie mi się w niego lepiej grało, natomiast drugim powodem jest satysfakcja gdy ta masa czasu i wiedzy, którą włożę w moda jest używana przez innych graczy - to daje naprawdę mnóstwo motywacji.
Doskonale znam tę satysfakcję gdy inni gracze korzystają z Twojego moda i uprzyjemnia im to grę - sam swego czasu tworzyłem mody do różnych gier (w tym m.in. do GTA:VC i GTA:SA) nie były to jakieś duże projekty, raczej pierdółki, ale jednak.
Niemniej jeśli producent zamiast przynajmniej zostawić w spokoju modderów, to kazał kasować mody, to jest brak szacunku do tej społeczności która bądź co bądź podtrzymuje (za free) ich trupa przy życiu. Naprawdę można było podejść inaczej do tematu... ale mleko się rozlało, a crap ujrzał światło dzienne.
Silnik Unreal Engine 4 to raj dla modderów. Możliwości ma ogromne do poprawy grafiki i łatwy w obsłudze. Za kilka lat te gry będą wyglądać kilka razy lepiej, bo remastery wyglądają jak gówno jak na koniec 2021 roku. Silnik daje możliwości, by podciągnąć wygląd tych gier na poziom bliski GTA V. Kwestia 5-7 lat, że takie cuda powstaną. Ciekawe czy nadal będą blokować mody skoro remaster wydany :)
Będą blokować, za 5 lat wydadzą 5th anniversary ultimate definitive edition
Czyli Rockstar Games i Grove Street Games nauczyli się od mistrzowie Bethesda, jak wydać "niedokończony produkt" i polegać na moderzy. Od CD-Projekt, jak rozczarować graczy poprzez wydanie strasznie zabugowany produkt w dniu premiery. Potem idą za przykład Nintendo, czyli zablokować wielu mody na podstawie prawa autorskie.
Uczyli się od najlepsi, jak wnerwiać graczy i zarabiać jak najlepiej. :>
Tak czytam i czytam, i myślę, i dalej do mnie nie dociera co z rematerem ma wspólnego R*? Oni tego nawet nie tknęli.
To tak jakby powiedzieć, że za słabego CODa Vanguard odpowiada Infinity Ward, Treyarch oraz Sledgehammer Games na spółę, chociaż pierwsza dwójka nic z tą częścią nie miała wspólnego.
Czyżby kolejny komentarz z cyklu "złote myśli Xana"?
Jaja se robisz ? Dumnie prezentują swoje logo we wszystkich grach edycji definitywnej. Są winni jak jasna cholerka.
Ci z R* zdecydowali, że nie będą sami robić remastera tylko zatrudnią partaczy? Zdecydowali. Widząc efekt końcowy, dopuścili do sprzedaży? Dopuścili. Tak naprawdę winni są wszyscy. GSG, R* i T2.
Ciężko żeby nie prezentowali swojego loga we wszystkim co jest związane z GTA, skoro to ich franczyzna.
Jest dokładnie taka sytuacja jak pisali mordulec, Jerry_D i xan11pl. Nie ma takiej możliwości, by Rockstar nie mogli wiedzieć, jaki stan jest GTA Trilogy: Definitive Edition. Ostateczne decyzji o wydanie remaster GTA do większości sklepów należy do Rockstar albo ... TakeTwo. Nie mają prawa tego nie wiedzieć.
Więc co masz ciekawego do powiedzenia, czego nie wiem?
Ale to klepnęli i poszło. Totalna wyjebka... tak się nie traktuje legendarnej serii.
Tak, ale wadą tej strony jest to ,ze prędkosc ściągania to istny dramat.
R* ma nieco wspólnego, bo nie raz, nie dwa tknęli ten remaster bo plikach źródłowych są komentarze, feedback i fixy z strony R* do różnych funkcji, skryptów i R* też zrobił plugin RageUnreal bo pierwotnie ta trylogia miała działać na silniku RAGE ale nie działało to jak należy na komórkach.
A to tutaj to port z z komórek ;)
port z wersji komorkowej? no to czasy, w ktorych rynek mobilny jest calkowicie dominujacy i ma ogromne znaczenie, nadeszly... nic tylko wyje.b.ac tysiace dolcow w gowno gierki mobilne, a potem sie dziwic, ze gry na pc sa gorsze bo teraz robi sie na komory i potem porty na pc/konsole...
No i po co takie barachło naprawiać? Tylko dajecie R* wymówkę, by dalej wydawał takie badziewia.
tak samo jak wyrzucanie tysiace dolcow w gry mobilne, multiplayer i naszpikowane mikromegatransakcjami...
Ogólnie takich starych gier się nie poprawia ani w sposób Rockstara ani takimi modami. Bo tymi lepszymi i ostrzejszymi teksturami jeszcze bardziej tylko podkreśla się kanciastość i wiekowość grafiki. Ta gra była fajna jaka była, trzeba było zrobić albo kompletny remaster jak to w przypadku Mafii, albo po prostu wydać darmową aktualizację z podbitą rozdzielczością i wydać na współczesne konsole. A nie bawić się w udawanie, że ta gra może być ładniejsza.
błąd w treści
Powinno być :
Grand Theft Auto: The Trilogy - The Definitive Edition, czyli kompilacja kompletnie olanych wersji trzech kultowych części znanej serii autorstwa Rockstar Games
Modderzy jak zwykle naiwni frajerzy, ale spora część z nich to cwaniaczki którzy chowają mody za paywallem.
Swoją drogą wersja na PC wciąż ma interfejs z komórek ->
PS.
Max Payne 1 oraz 2 w pewnwych regionach znikają z sklepu Steam
czyli port pc z wersji mobilnej to prawda. w koncu rynek mobilny ma o wiele wiekszy zysk niz rynki pc i konsolowe...
Człowiek wykonuje pracę bez sensu. Robi coś, co powinno być wykonane przez pracowników korporacji, która wypuściła produkt pod marką „GTA Trilogy”.
Namęczy się biedaczysko, a firma weźmie jego pracę, przepuści tekstury przez automat, aby się różniły („prawa autorskie” aby modder nie miał podstaw do roszczeń w sądzie), wyda jako DLC “GTA Trilogy Super-Duper Texture Pack HDDDD” i zarobi $$$.
Aby moderzy wykonywali taką robotę... R* weź się już nie ośmieszaj ..
Wstyd zeby ludzie za darmo poprawiali gre a nieroby i nieudacznicy ktorzy wzieli za to po 260 zł nie robili juz nic,wazne ze preordery poszly.Wstyd co sie odwala w tej branzy.
te gry były brzydkie , są i będą . ani remaster ani moder nie pomoże
Rockstar to potrafi zarabiać. Mają łeb. Szkoda tylko że swoich klientów nie szanują.
wiesz, jak sie tak szanujesz tak cie szanuja. to jak szanuja swoich klientow nie wynika z samych nich tylko z tych klientow, ktorzy sie nie szanuja. preorder za 400zl, czemu nie. jedna gierka mobilna, w ktorej do wymaksowania trzeba wywalic z co najmniej 5k dolcow, czemu nie. gry z mikromegatransakcjami i zeby wykupic wszystko co ekskluzywne (skorki, cholera wie co jeszcze) tez trzeba wydac co najmniej 1k dolcow, a czemu nie. gry multiplayer, w ktorej zeby skrocic czas wymaksowania trzeba zaplacic co najmniej 5k dolcow, czemu nie. dlatego tak jest.
To tak zwana metoda Bethesdy, wydaj wybrakowany produkt, moderzy i tak za darmo naprawią