Wadliwe hitboxy i bezużyteczne dodatki; Battlefield 2042 ma sporo problemów
Drobna poprawka: losowy rozrzut dotyczy karabinów automatycznych. Snajperki czy karabiny powtarzalne akurat nie mają z tym problemów, co tworzy przykry i irytujący efekt, że gdy zobaczysz białe światełko lunety snipera, to można popełnić samobójstwo, bo dostaniesz celny postrzał w głowę z wielu metrów, samemu nie będąc w stanie oddać choć jednego celnego strzału bo kule polecą gdziekolwiek.
Co do hitboxów to nie zauważyłem, żeby różnica wynikała z wyboru operatora a jak na moje oko chodzi o skopany netcode i po prostu masową desynchronizacje, gdzie czasami tego samego operatora zabijesz normalnie a czasami całym magazynkiem nawet raz nie trafisz, szczególnie w biegu. Często są też standardowe błędy, gdzie jesteś już ukryty za przeszkodą a i tak umierasz, bo u przeciwnika wciąż byłeś na ekranie, ale to jest tak stary błąd netcode, jak stary jest Battlefield, choć może w tej części na razie jest to dużo bardziej widoczne, bo potrafię dostawać obrażenia jeszcze przez sekundę po tym, jak już się ukryłem.
To nie jest blokada, tylko gra nie miała premiery. Żadna gra przed premierą na Steamie nie ma możliwości recenzowania.
Hm, przecież gra nie ma jeszcze premiery, to że grają, to grają dzięki wczesnemu dostępowi, jak np 10h tzw trialu dzięki EA Play. Premiera 19tego.
Hitboxy w tej grze to żart... Władowałem typowi magazynek w banie, a ten mnie zabił i miał... 76hp ??
Zamówiłem preorder, ale już wiem, że to był ostatni preorder w moim życiu.
No widzisz, ja z 5 metrów 50 pocisków w typa władowałem i jak mnie zabił to miał 100% HP xd
No ale ja na szczęście preordera nie składałem tylko mam EA Play pro które dostałem na rok po zakupie monitora
Zamawiasz preorder i się dziwisz, że developer Cię traktuje jak debila :D
Drobna poprawka: losowy rozrzut dotyczy karabinów automatycznych. Snajperki czy karabiny powtarzalne akurat nie mają z tym problemów,
Tak tak, a powyżej gif z reddita gdzie gościowi ciepie dmrką* tak, że by w stodołę nie trafił... I to jeszcze w pozycji leżącej, gdzie celność powinna być największa...
*DMR - Designated Missing Rifle - taka nowa definicja wg DICE jak zauważył ktoś w jednym z komentarzy.
Gracz strzela, DICE kule nosi...
Także nie wypisuj bzdur...
To jest bug lunety a nie zachowanie broni. Strzelałem z tego i strzela normalnie, snajperki też strzelają celnie w punkt celowania, dopiero karabiny automatyczne mają rozprysk z tyłka kompletny i nie da się prowadzić precyzyjnego ognia.
Grałeś w to? Bo możesz sobie sam sprawdzić, czy rzeczywiście tak to działa jak na filmiku.
Wczoraj z 3 godziny grałem wyłącznie DM7 który jest na gifie powyżej. Miałem niezły ubaw, gdy się okazało, że na krótkim dystansie celniej strzela z biodra... Już smg często dużo łatwiej coś ubić i to na średnim dystansie.
radas_b SMG są lepsze na średni dystans niż karabiny szturmowe czy LKM. Choć LKM ma tą przewagę nad szturmówką, że mając 100 pocisków łatwo ogarnąć odrzut i zacząć celnie trafiać, ale dalej to jest wywalenie połowy magazynka na ubicie jednego typa. DM7 jest celny do póki się nie ruszasz a to co na filmiku pokazali to ewidentnie bug przesunięcia kamery względem lufy. Z resztą to samo jest z jednym z czołgów w Portalu BF 1942, celownik patrzy gdzieś indziej niż strzela.
Nawet byś mnie przekonał gdybym nie grał. W tym czołgu w portalu faktycznie jest przesunięcie. Ale nie ma najmniejszego problemu, żeby je zrównoważyć. Po prostu celuję kilkadziesiąt pikseli w lewo i wszystkie strzały wchodzą aż miło. Tylko pierwszy służy do oceny przesunięcia. W tych DMRkach możesz być idealnie wcelowany i kompletnie się nie ruszać a naboje lecą omijając przeciwnika z lewej i prawej. Więc nie ma mowy o takim przesunięciu celownika czy czy kamery jak w przypadku czołgu.
Ale po co mi ten filmik? Co to zmienia? Problem jest. Nie ważne czym spowodowany. Czy błędem kamery czy przegiętym rozrzutem. Zmniejszyli ilość broni, zmniejszyli ilość dodatków. I nadal nie są w stanie nad tym zapanować? A gdzie są jakieś podstawowe testy. Ja wiem że dział QA w DICE to jeden wielki żart, bo średnio rozgarnięty gracz po kilku godzinach wyłapie masę błędów, ale chyba kiedyś trzeba powiedzieć dość bo na ten moment bronie są tak skopane, że nie ginę praktycznie od niczego poza pojazdami i PP-29.
Bo jest dość istotnym, czy to błąd techniczny, który naprawią czy celowa mechanika świadomie wprowadzona przez twórców. Brak celności karabinów szturmowych z premedytacją został dodany po becie więc zostanie z nami na dłużej, okazjonalny problem z celownikiem może wynikać z desynchronizacji serwerów, co naprawią w niedługim czasie. Różnica kategoryczna.
Żadna różnica. To ma działać na premierę. Koniec. Kropka. A nie jak BF4 w przeciągu 8-12 miesięcy. I tak patrząc na całokształt tego co otrzymaliśmy to jedynie świadome działanie ze strony DICE to wypuszczenie tego do betatestów przez najbliższe miesiące w takim stanie w jakim jest. Przecież tu na każdym kroku widać, że nie mieli do końca świadomości jaką grę chcą zrobić.
Tymczasem Destiny 2 gdzie raz możesz trafić powyżej przeciwnika i zabić go headshotem a raz trafić bezpośrednio w głowę i nie zadać obrażeń...