Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Wadliwe hitboxy i bezużyteczne dodatki; Battlefield 2042 ma sporo problemów

17.11.2021 11:21
1
Tasdeadman
52
Generał

Drobna poprawka: losowy rozrzut dotyczy karabinów automatycznych. Snajperki czy karabiny powtarzalne akurat nie mają z tym problemów, co tworzy przykry i irytujący efekt, że gdy zobaczysz białe światełko lunety snipera, to można popełnić samobójstwo, bo dostaniesz celny postrzał w głowę z wielu metrów, samemu nie będąc w stanie oddać choć jednego celnego strzału bo kule polecą gdziekolwiek.

Co do hitboxów to nie zauważyłem, żeby różnica wynikała z wyboru operatora a jak na moje oko chodzi o skopany netcode i po prostu masową desynchronizacje, gdzie czasami tego samego operatora zabijesz normalnie a czasami całym magazynkiem nawet raz nie trafisz, szczególnie w biegu. Często są też standardowe błędy, gdzie jesteś już ukryty za przeszkodą a i tak umierasz, bo u przeciwnika wciąż byłeś na ekranie, ale to jest tak stary błąd netcode, jak stary jest Battlefield, choć może w tej części na razie jest to dużo bardziej widoczne, bo potrafię dostawać obrażenia jeszcze przez sekundę po tym, jak już się ukryłem.

17.11.2021 11:32
bboy
2
odpowiedz
3 odpowiedzi
bboy
82
Konsul
Image

Najśmieszniejsza to jest blokada na pisanie recenzji na Steamie.

17.11.2021 11:44
2.1
9
Tasdeadman
52
Generał

To nie jest blokada, tylko gra nie miała premiery. Żadna gra przed premierą na Steamie nie ma możliwości recenzowania.

17.11.2021 11:44
Daniel_Wod
😜
2.2
Daniel_Wod
36
Chorąży

Hm, przecież gra nie ma jeszcze premiery, to że grają, to grają dzięki wczesnemu dostępowi, jak np 10h tzw trialu dzięki EA Play. Premiera 19tego.

17.11.2021 13:40
bboy
😂
2.3
bboy
82
Konsul

Hahaha, nie wiedziałem, że to early access. W sumie super manewr ze strony wydawców aby opylać grę w kilkudniowym 'wczesnym' dostępie bez możliwości pisania recenzji.

post wyedytowany przez bboy 2021-11-17 13:40:28
17.11.2021 11:54
m4tekt
😐
3
odpowiedz
2 odpowiedzi
m4tekt
57
Pretorianin

Hitboxy w tej grze to żart... Władowałem typowi magazynek w banie, a ten mnie zabił i miał... 76hp ??
Zamówiłem preorder, ale już wiem, że to był ostatni preorder w moim życiu.

17.11.2021 13:46
3.1
zanonimizowany1214260
72
Pretorianin

No widzisz, ja z 5 metrów 50 pocisków w typa władowałem i jak mnie zabił to miał 100% HP xd
No ale ja na szczęście preordera nie składałem tylko mam EA Play pro które dostałem na rok po zakupie monitora

post wyedytowany przez zanonimizowany1214260 2021-11-17 13:48:19
17.11.2021 17:53
3.2
2
zanonimizowany52907
182
Senator

Zamawiasz preorder i się dziwisz, że developer Cię traktuje jak debila :D

17.11.2021 11:57
4
odpowiedz
8 odpowiedzi
radas_b
69
Generał

Drobna poprawka: losowy rozrzut dotyczy karabinów automatycznych. Snajperki czy karabiny powtarzalne akurat nie mają z tym problemów,

Tak tak, a powyżej gif z reddita gdzie gościowi ciepie dmrką* tak, że by w stodołę nie trafił... I to jeszcze w pozycji leżącej, gdzie celność powinna być największa...

*DMR - Designated Missing Rifle - taka nowa definicja wg DICE jak zauważył ktoś w jednym z komentarzy.
Gracz strzela, DICE kule nosi...

Także nie wypisuj bzdur...

post wyedytowany przez radas_b 2021-11-17 12:08:35
17.11.2021 12:25
4.1
Tasdeadman
52
Generał

To jest bug lunety a nie zachowanie broni. Strzelałem z tego i strzela normalnie, snajperki też strzelają celnie w punkt celowania, dopiero karabiny automatyczne mają rozprysk z tyłka kompletny i nie da się prowadzić precyzyjnego ognia.
Grałeś w to? Bo możesz sobie sam sprawdzić, czy rzeczywiście tak to działa jak na filmiku.

17.11.2021 13:16
4.2
radas_b
69
Generał

Wczoraj z 3 godziny grałem wyłącznie DM7 który jest na gifie powyżej. Miałem niezły ubaw, gdy się okazało, że na krótkim dystansie celniej strzela z biodra... Już smg często dużo łatwiej coś ubić i to na średnim dystansie.

post wyedytowany przez radas_b 2021-11-17 13:21:39
17.11.2021 14:05
4.3
Tasdeadman
52
Generał

radas_b SMG są lepsze na średni dystans niż karabiny szturmowe czy LKM. Choć LKM ma tą przewagę nad szturmówką, że mając 100 pocisków łatwo ogarnąć odrzut i zacząć celnie trafiać, ale dalej to jest wywalenie połowy magazynka na ubicie jednego typa. DM7 jest celny do póki się nie ruszasz a to co na filmiku pokazali to ewidentnie bug przesunięcia kamery względem lufy. Z resztą to samo jest z jednym z czołgów w Portalu BF 1942, celownik patrzy gdzieś indziej niż strzela.

17.11.2021 14:26
4.4
radas_b
69
Generał

Nawet byś mnie przekonał gdybym nie grał. W tym czołgu w portalu faktycznie jest przesunięcie. Ale nie ma najmniejszego problemu, żeby je zrównoważyć. Po prostu celuję kilkadziesiąt pikseli w lewo i wszystkie strzały wchodzą aż miło. Tylko pierwszy służy do oceny przesunięcia. W tych DMRkach możesz być idealnie wcelowany i kompletnie się nie ruszać a naboje lecą omijając przeciwnika z lewej i prawej. Więc nie ma mowy o takim przesunięciu celownika czy czy kamery jak w przypadku czołgu.

17.11.2021 15:44
4.5
Tasdeadman
52
Generał

radas_b ale to jest bug albo jakaś desynchronizacja a nie celowa konstrukcja broni. Karabiny dostały bloopa po becie, w której był dużo celniejsze a teraz walą randomowoy rozrzut a testuje właśnie w tej chwili DM7 w grze solo i na standardowej lunecie TV 2X pocisk leci dokładnie tam, gdzie celuje. Mogę ci nawet filmik nagrać jak nie wierzysz.

18.11.2021 08:19
4.6
radas_b
69
Generał

Ale po co mi ten filmik? Co to zmienia? Problem jest. Nie ważne czym spowodowany. Czy błędem kamery czy przegiętym rozrzutem. Zmniejszyli ilość broni, zmniejszyli ilość dodatków. I nadal nie są w stanie nad tym zapanować? A gdzie są jakieś podstawowe testy. Ja wiem że dział QA w DICE to jeden wielki żart, bo średnio rozgarnięty gracz po kilku godzinach wyłapie masę błędów, ale chyba kiedyś trzeba powiedzieć dość bo na ten moment bronie są tak skopane, że nie ginę praktycznie od niczego poza pojazdami i PP-29.

18.11.2021 10:50
4.7
Tasdeadman
52
Generał

Bo jest dość istotnym, czy to błąd techniczny, który naprawią czy celowa mechanika świadomie wprowadzona przez twórców. Brak celności karabinów szturmowych z premedytacją został dodany po becie więc zostanie z nami na dłużej, okazjonalny problem z celownikiem może wynikać z desynchronizacji serwerów, co naprawią w niedługim czasie. Różnica kategoryczna.

18.11.2021 11:07
4.8
radas_b
69
Generał

Żadna różnica. To ma działać na premierę. Koniec. Kropka. A nie jak BF4 w przeciągu 8-12 miesięcy. I tak patrząc na całokształt tego co otrzymaliśmy to jedynie świadome działanie ze strony DICE to wypuszczenie tego do betatestów przez najbliższe miesiące w takim stanie w jakim jest. Przecież tu na każdym kroku widać, że nie mieli do końca świadomości jaką grę chcą zrobić.

post wyedytowany przez radas_b 2021-11-18 11:09:41
17.11.2021 14:03
😜
5
odpowiedz
Dan2510
30
Pretorianin

Wadliwe hitboxy to miał Dark Souls 2;)
(i tak genialna gra)

17.11.2021 14:27
NewGravedigger
6
odpowiedz
1 odpowiedź
NewGravedigger
190
spokooj grabarza

I co na to DICE?

17.11.2021 19:34
Asasyn363
6.1
2
Asasyn363
164
Senator

"To stary build. Do premiery będzie lepiej" - DICE.

18.11.2021 10:54
7
odpowiedz
barnej7
165
Senator

smród ten battlefield będzie grane Halo

18.11.2021 15:09
p4go
8
odpowiedz
p4go
159
Almost human
Image

Nowy operator juz wkrotce

post wyedytowany przez p4go 2021-11-18 15:09:53
20.11.2021 10:32
Marokso
9
odpowiedz
Marokso
77
Konsul

Tymczasem Destiny 2 gdzie raz możesz trafić powyżej przeciwnika i zabić go headshotem a raz trafić bezpośrednio w głowę i nie zadać obrażeń...

Wiadomość Wadliwe hitboxy i bezużyteczne dodatki; Battlefield 2042 ma sporo problemów