BF2042 niczym Battlefield: Bad Company 2 - zachwyca w 4K
"Podstawowy" (że tak sobie pozwolę to określić) 2042 zapowiada się na ten moment meh, ale ten tryb natomiast wygląda cudownie. Aż mam ochotę znowu zagrać w trójkę i BC2.
Na ten moment Portal to jest jedyna część tej gdy która mnie zachęca. Ale dopiero w momencie gdy poprawią odgłosy kroków... Na ten moment dla mnie jest z tymi mylącymi odgłosami praktycznie niegrywane.
Grałeś w Tarkov? Jak nie to nie wiesz co to mylące odgłosy kroków.
Ty, a grałeś w Ponga? Co ma niby piernik do wiatraka? Od razu kroki w BF stały się dla mnie mniej mylące ponieważ w Tarkovie jest jeszcze gorzej...
Nie poprawią odgłosów jak nie poprawili w BF4.
Ba w wersji na PS4 nawet czołg potrafi być niesłyszalny. Zwarzywszy na to że ta gra - nowa - cierpi na stare problemy, to liczenie na to że "poprawią" jest przejawem poważnego optymizmu.
Ale oczywiście, zgadzam się że w poprzednich odsłonach nie było inaczej. Ale w 2042 jest wg mnie najgorzej. Więc wolę poczekać, aż choć częściowo to poprawią.
Ta gra wygląda świetnie, cud, miód i orzeszki, feeling broni z CODa, t2k z gier Treyarchu i duża skala konfliktów oraz rozgrywka Battlefielda i do tego presety konfliktów jak w starszych BFACH.
Większa. Kurdę ciekawie czy będą mapy zimowe tam dopiero można było równać całe miasteczko z ziemią.
Po pierwsze, tak, destrukcję dodali nawet do trybu z BF 1942.
Po drugie, destrukcja w BC2 była najgorszą destrukcją w Battlefieldach (nie licząc BC1), to że później było "gorzej" to mit i złudzenie, po prostu w późniejszych częściach nie można było tyle zniszczyć żeby nie tracić gameplayu, bo bez sensu byłoby strzelać ze spawnu do spawnu. BC2 natomiast było małe, klaustrofobiczne a to "miasteczko" o którym gość wyżej mówi to zbiór 4 identycznych domków. W każdym jednym następnym Battlefieldzie było dużo więcej elementów destrukcji plus destrukcja terenu, ale tego tak nie widać gdy masz kilkukrotnie większe mapy czy całkowicie walkę miejską gdzie większość budynków robi za przeszkody terenowe i technologicznie nie dałoby się ich wyburzyć.
Gra ma tyle brakujących elementów i w wielu aspektach jest ogromnym regresem względem poprzedniej gry, że nawet Portal nie przekona mnie do zakupu tego tworu za pełną cenę. DICE znowu skutecznie pokazuje jak można cofnąć się w rozwoju i wyrzucić dobre pomysły, aby przypodobać się fanom Apexa i MW.
Kierowca czołgu ma ograną mapę idealnie widać godziny spędził na tej mapie.
Jakiś progres w kwestii fizyki/destrukcji, czy w zasadzie tylko wyższa rozdziałka?
Główny tryb BF 2042 to straszna bieda. Z 5 map i po 3 bronie każdego typu....no i 10 operatorów na 128 graczy