Elden Ring radzi sobie bardzo dobrze na PS4
Taaa, jedna taka gra też radziła sobie "zaskakująco dobrze" na starej generacji.
Premiera gry została ustalona na 25 lutego 2022 roku. Tytuł pojawi się na PS4, Xboksie 360, PS5, Xboksie Series X|S i PC.
Na xboxsie 360 ruszy, powiadacie? :D
Mnie by zdziwiło gdyby nie radził sobie dobrze, gdy wygląda jak gra co najwyżej z początku tamtej generacji...
Hejtowanie grafiki w grach od FS to jakaś nowa meta w gejmingu. I tak większość z was tej gry nie kupi tylko musicie wejść w wątek i ponarzekać.
FROM zawsze był trochę do tyłu pod względem grafiki ale ogólnie ich gry wyglądają dobrze, może poza DS2 gdzie była masa prostej geometrii.
Nie przeszkodziło im to jednak by z buta wjechać w branżę i sprawić, że sporo innych studiów zaczęło kopiować ich gry na potęgę, zazwyczaj z miernym skutkiem.
Z Elden Ring będzie to samo.
Każdy choć trochę obeznany wie że od strony technicznej FS zawsze jest do tyłu względem wielu Devów i owszem szkoda (może następne gry będą na nowym silniku) ale każdy kto się jara ich grami czeka na ich mechaniki, klimat i bossów których ubijanie dostarczy kolejnych dawek satysfakcji.
Liczący na next genową grafikę niech idą pod inny adres.
By the way dużo ostatnio tych materiałów z ER. Wcześniej nie mogłem się doczekać czegokolwiek a teraz już nie oglądam żeby omijać spoilery:D
Dokładnie, nazywanie rzeczy po imieniu to hejt, dzięki tobie podobnym znikają liczniki łapek w dół i powoli zbliżamy się do czasów gdy albo mówimy dobrze, albo wcale... w końcu gra jest tylko "trochę do tyłu", w sumie to prawie benchmark... 2011 roku... idealna, bezrefleksyjna i bezkrytyczna korpoklientela... potem się dziwić że serwują tą samą grę po raz któryś i nawet im się nie chce popoprawiać oczywistych jej problemów, w końcu i tak kupią i będą pali z zachwytu...
Jednym się grafika podoba, innym nie podoba. Kto ma zagrać ten zagra, a każdy niech sobie pisze co tam uważa.
Sam jestem fanem gier Metro czyli gier z ultra grafiką ale nie oznacza to że płaczę gdy gram w Stalkera. Są różne style graficzne. Jak to mówi mój kumpel "w tych czasach nie ma już brzydkich gier". I tak jest. Dlaczego każda gra ma wyglądać jak Crysis albo metro? Mam gdzieś grafikę na najwyższym poziomie. Już się nagrałem w takie gry z ich chorymi wymaganiami. Wolę zagrać w dobrze zaprojektowaną grę która nie wymaga gigantycznych patchy. Która jest ciekawa i wciągająca. Która ma wszystko ręcznie stworzone. Po prostu gry mają różne grafiki i design. I niech nie są jednakowe bo to będzie złe. Gra jest ładna, ma piękny świat i magię. Animacje stoją na wysokim poziomie jak i architektura oraz udźwiękowienie. To będzie wspaniała przygoda. W 2011 roku wyszedł Skyrim do którego byłem sceptycznie nastawiony. Widzieliście grafikę, animacje, questy, dialogi, balans i błędy oraz niedoróbki w tej grze? Nie? Ma mnóstwo osób się zesrała na widok nowego Skyrima. Pamiętam te testy "ok, z bliska wygląda brzydko ale z daleka ładnie wygląda ten krajobraz". Tutaj nie mamy powtórki z tego. W tym samym roku wyszedł Dark Souls i wyglądał lepiej. Zaraz polecą argumenty że jedna ma otwarty świat a druga już nie. Akurat obie te gry są nietypowe w tym aspekcie. Gdyż Skyrim ma otwarty świat który wczytuje się milion razy za każdym razem gdy gdzieś wchodzisz a pierwszy Dark Souls jak na gre bez otwartego świata ma bardzo mało wczytywania i konstrukcja świata jest tak zaprojektowana aby się łączyła więc jest tak samo otwarty jak wiedźmin 3.
SpookyYuuki
Jeśli styl artystyczny > tekstury/efekty to cała masa gier 2d z lat 80'/90' bije wyglądem wiele dzisiejszych plastelinowych/plastikowych gier.
Najsłabiej wyglądały gry z początków 3d 1988-2005. Kwadratowe zamiast okrągłych. Dlatego do tych gier 3d tak popularne są mody z lepszymi teksturami, a nie do gier 2d.
Pod względem grafiki 3d raczkowało na 32-bitowych komputerach, gdy 2d było już na dobrym ustabilizowanym poziomie w erze popularnych 16-bitowych komputerów oraz automatów z salonów gier.
O wiele bardziej podobna mi się graficznie i stylistycznie Lies of P. To mam wrażenie, że to jest kolejny raz to samo tylko tym razem w otwartym świecie.
Ale o czym my mówimy? O grze, która wyglada jak z 2013 roku? Jest mnóstwo ładniej wyglądających gier z otwartym światem, które działają w stałych 30 klatkach na ps4.
Co z tego. Elden zje konkurencję i tak.
Legend of Zelda:Breath of the Wild z 2017 pod Nintendo (Switch/Wii U) też nie wyglądało jak czołówka wizualna, a rozbiło konkurencje w pył grywalnością. I to samo będzie pewnie z Elden Ring, który ma cechy wspólne z tą grą. Taki mix Dark Souls z Breath of the Wild/Shadow of the Colossus.
Grywalność i kreatywność są ważniejsze od grafiki. Tak jak wspominał Wiedźmin, Legend of Zelda jest dobry przykład.
Assassin's Creeed też ma bardzo ładna grafika, ale ... wielu narzekali się, że to jest nudna i powtarzalna po dłuższym czasie.
Przypominam też, że Dark Souls 1 w dniu premiery też jest o krok do tyłu w porównaniu do konkurencji, jeśli chodzi o techniczne grafiki, ale za to nadrabia wysoka grywalność i niemało satysfakcja w eksploracji i wygrywanie walki.
przecież masz niżej gameplay prosto z PS4, a nie przypominam sobie żeby były gameplaye z PS4 przed premierą cyberpunka, co najwyżej na tydzień-dwa przed, a tutaj masz 4 miesiące przed.
Elden Ring nawet jakby się krzaczył gorzej od cyberpunka, to i tak fani by się ślinili i rzucali na ludzi wytykających błędy, więc może chodzić jak guano i tak będzie wyniesiona na ołtarz.
Ale nie będzie się krzaczył, bo From to nie sprzedajni kłamcy Reddzi. A poza tym, co? Cienki bolek w DS jesteś i pupka piecze? XD
Dobrze wiedzieć bo dostałem się na testy.
Po przejsciu bloodborne jestem przyzwyczajony do problemów z frame pacingiem więc nie będzie problemu.
Typowy crossgen i poziom ds3 i bloodborne, nie oczekujcie cudów pod tym względem, bardziej obawiam się, ze otwarty świat będzie pusty
Gra technicznie wyglada słabo. Sekiro jest grą znacznie bogatszą graficznie. Otwarty świat From trochę przygniótł i widocznie szatę graficzna potraktowali jako kwestę drugoplanową. Ludzie, którzy zaczną ją porównywać z nowymi grami na PS5, mogą czuć się mocno rozczarowani. Powiem więcej, na nowych konsolach ta gra powinna hulać w 4K/60 i to bez żadnych zacięć. Na mocniejszych odpowiednikach PS4 i Xone też powinno być 60 klatek. Każdy kto zagrywał się w gry From, wie że ich gry odstają technicznie od reszty branży. Oglądając niedawny materiał Heda o grze, miałem wrażenie, że ER wyglada momentami jak pierwsze Dark Souls a pusty świat może to wrażenie jeszcze mocniej wzmacniać.
Jak ktoś nie jest fanem hardcorowych rpg od FromStoftware, niech wraca czekać na Elexa 2. xD
Za każdym razem, ta sama gadka o grafice.
Teraz czas na komentarze o Elden Ring, że reskin Dark Souls 3.
Potem przyjdzie czas na BotW2, że kopia jedynki, leniwe osoby z Japonii nawet nie chcieli robić nowej mapy.
Ragnarok, reskin, nawet mapa ta sama.
Starfield, Skyrim w kosmosie.
Internet jest piękny.
Zgadzam się, piękny i prawdziwy... szkoda że fanboje nie chcą tego przyznać i dałyby się pokroić za swoje studio
Swoją drogą widać to dobrze też na konkurencyjnym portalu, gdzie jest artykuł z filmikiem przedstawiającym zerżnięte 1:1 elementy z DS3... niektórzy potrafiom tam w jednym poście spuszczać się że to dobrze, bo kochają Soulsy i jechać po Ubisofcie że kopiuje "słabe asasyny"... hipokryzja większa niż w sejmie...
Ok
szkoda że fanboje nie chcą tego przyznać i dałyby się pokroić za swoje studio
Tobie ten elden ring zrobił krzywdę jakąś, że się tak o niego pultasz?
Nie na tyle bym zakładał multikonta...
Nie na tyle bym zakładał multikonta...
A kto zakłada tu multikonta?
30 fps i radzi sobie "bardzo dobrze". Az sie zasmialem. Moze redakcja nie wie, ale mamy rok 2021, a nie 2012. Jak mozna pisac w ogole takie idiotyzmy, zamiast z punktu skrytkowac sytuacje o "tylko", a nie "az" 30 fps. Co to za kreatywny marketing?
a ile miałoby być na ps4? 60? w grze z otwartym światem?
Jak ci nieudacznicy mieliby zrobić 60fps na PS4, jak bloodborne chrupie gorzej od cyberpunka.
Jakkolwiek to działa, tylko dlatego, że mapa to 4 głazy, jeden zamek i 5 drzew.
dokladnie tak. Ostatni raz 30 fps u siebie na ekranie widzialem jakies 8 lat temu (minimum!). Twierdzenie, ze cos dobrze dziala na 30 fps
No ty chyba nie znasz realiów konsol poprzedniej generacji w takim razie. Już pomijając fakt że 30 klatek jest jak najbardziej grywalne.
Jakkolwiek to działa, tylko dlatego, że mapa to 4 głazy, jeden zamek i 5 drzew.
xD tyś widział tą grę.
Ale jak to, przecież miała być brzydka zabugowana kupa jak cyberpunk na starych konsolach, tak pisali eksperci z gola! A tu co, gra nie dość że ładna, to jeszcze działa dobrze i jest dopracowana...
I na dodatek renderuje 5 obiektów na ekranie!