Elden Ring na PC w 4K, 60 fps i z ray tracingiem; znamy pierwsze klasy postaci
Znów ten durny framerate lock z silnika DkS3...Dodawać RT do gry wyglądającej jak gry z X360/PS3... wow.
FromSoftware jak większość jpn devów mentalnie zatrzymało się na erze X360/PS3, masakra.
Znów ten durny framerate lock z silnika DkS3...Dodawać RT do gry wyglądającej jak gry z X360/PS3... wow.
FromSoftware jak większość jpn devów mentalnie zatrzymało się na erze X360/PS3, masakra.
ta gra to ma byc taka naparzanka jak soulsy i sekira? szkoda, myslalem ze rpg to bedzie. a grafa i fpsy- skromnie, ale z godnosia.
To ma być naparzanka jak w soulsach. Co do grafiki, do tej z Sekiro nie umywa się.
W któym momencie Soulsy to nie RPG? Jeśli pytasz o standardowe questy i dialogi, to tutaj bedzie to w bardziej klasycznym stylu, ale generalnie więcej soulsów i bardzo dobrze. Takich RPG nam walsnie brakuje.
W ogóle nie zauważyłem grafiki w tej grze, klimat mnie wsiąknął, zmielił i połknął
Cieszę się, że są jeszcze gracze dla których grafika nie jest istotna. Stara szkoła.
Oczywiście, że grafika jest istotna. Baa, oprawa audiowizualna to jeden z najważniejszych aspektów każdej gry, bo to właśnie za jej pomocą odbywa się cała komunikacja z graczem (bez obrazu i dźwięku gra po prostu nie istnieje).
Oczywiście nie chodzi o to, że każda produkcja powinna stawiać na technologiczne cuda, niemniej z całą pewnością powinna wyglądać i brzmieć dobrze. Nawet nie przez wysoką ilość poligonów, rozdzielczość tekstur czy raytracing, ale odpowiedni styl i zamysł artystyczny. Jeżeli ktoś nie ma budżetu, czasu albo umiejętności na zrobienie realistycznej oprawy na wysokim poziomie, to zawsze może uciec w grafikę stylizowaną (np. cel shading, low-poly, pixel art).
W dzisiejszych czasach po prostu nie ma usprawiedliwienia dla brzydkich gier, zwłaszcza takich za pełną cenę.
Mnie śmieszą te zarzuty, że Elden Ring ma słabą grafikę rodem z PS3, lol.
Wystarczy spojrzeć jak FROM operuje tam kolorami, nie przypominam sobie żadnej gry wydanej ostatnio, która by miała tyle charakteru w samej kolorystyce.
Design postaci, otoczenia, budynków też jest świetny i zostawia w tyle większość gier.
Od strony technicznej jest średnio (ale na pewno nie gorzej niż to co dostaliśmy w BB czy DS3), to fakt, ale od strony artystycznej FROM gra na czele stawki.
Dla mnie to dużo ważniejsze niż tekstury w 4K czy raytracing.
ale odpowiedni styl i zamysł artystyczny.
No i gry od from, wliczają w to elden ring, właśnie to ma.
W dzisiejszych czasach po prostu nie ma usprawiedliwienia dla brzydkich gier, zwłaszcza takich za pełną cenę.
To się super składa, bo elden ring nie jest brzydki.
Fajnie jak gra ma topową grafikę ale jak grywalności nie ma to niejednego gracza przy sobie nie zatrzyma. Szczerze to liczyłem na trochę ładniejszą grafikę w ER ale jak gra będzie tak pieruńsko dobra jak poprzednie ich gry to szybko wizualia zejdą na dalszy plan. A sam klimat to jak wyżej, ja już chcę zwiedzać ten świat.
A ja nie rozumiem tych zachwytów nad artstylem ER... przecież to co pokazali wygląda generycznie, chyba najsłabszy i najmniej oryginalny design z ich gier... jak nie jakiś wielki zamek który nie wyróżnia się niczym, to katakumby żywcem przeniesione z DS, w ogóle cała ta lokacja to randomowo rozrzucone ruinki, kompletnie bez ładu i składu i dwa świecące drzewa... ER przynajmniej z tych pokazów nawet odrobinę nie zbliżył się do takiego BB, czy nawet Soulsów, które tak bardzo kopiuje...
Mogloby i miec grafe z ds3 i brak rt, ale na odyna.. niech wspiera 21:9 a nie te kineskopowe wrecz 16:9
Co z wami ludzie jest nie tak?? Bo grafika jak z PS3 ... No i co z tego? Jeśli gra będzie wybitna jak poprzednie części to po co wam piękna grafa? Chcecie podziwiać grafikę to zagrajcie w nowe wyścigi MS. Ja nie ogarniam was jak ktoś się czepia grafiki. Ja rozumiem że jak większości gier AI jest głupie to wtedy wszystko jest ok tak? Ja bym wolał żeby twórcy zamiast pięknej grafy ogarniało bardziej AI bo na prawdę tragiczne dzisiaj ono jest ...
AI we wszystkich Soulsach było głupie...
Lepsza "grafika jak na ps3" (lol) z dobrym art designem, niż super grafika, ale z takim sobie art designem.
FromSoftware jak większość jpn devów mentalnie zatrzymało się na erze X360/PS3, masakra.
No i mimo te zacofane japońskie gry często są lepsze niż te zachodnie.
Mam pytanie odnośnie klas postaci. Czy w tej grze klasy są zamknięte?, czyli na początku wybierasz wojownika i do końca grasz wojownikiem, czy rozwój postaci jest otwarty i podczas gry rozwijasz się tak jak masz ochotę?
Pytam, bo osobiście nie przepadam za narzuconą klasą postaci, tylko lubię mieć pełną swobodę w rozwoju mojej postaci.
edit: Dobra nie ważne, doczytałem artykuł. Tylko teraz pytanie jak duża będzie ta swoboda w rozwoju naszej postaci?
Patrząc po statystykach w menu na ostatnim pokazie to będzie przynajmniej taka swoboda jak w DS3.
Do tego dochodzą jeszcze skille broni, które nie są już przypisane do konkretnego egzemplarza tylko można je "wsadzić" do każdej innej broni i summony.
Ciężko powiedzieć jak duże znaczenie będą miały te dwie rzeczy, ale na pewno dadzą nam więcej możliwości.
Mam nadzieję jednak, że nie będzie jak w DS2 gdzie praktycznie zawsze kończyliśmy grę z postacią, która była dobra we wszystkim.
Nie ma co się oszukiwać, gra nie wygląda dobrze. To wygląda jak następne DLC do DS3. Jestem bardzo ciekaw jak to zrecenzują "eksperci", bo Forza H5 nie zbiera samych 10/10 tylko za to, że jest podobna do FH4, seria AC dostaje za to, że ostatnie części były podobne do siebie. Elden Ring to jest istne kopiuj/wklej na żywca bez wstydu.
Horizon 5 ma średnią 92, więc zbiera rewelacyjne oceny.
"Istne kopiuj wklej"
Po raz pierwszy mamy otwarty świat, jazdę konną, walkę z konia, cykl dnia i nocy.
O typowo gameplayowych zmianach nie będę się nawet skupiał bo i tak pewnie masz to gdzieś bo *graaa brzydddkaaa*