League of Legends i inne gry Riot Games zawitały do Epic Games Store
Riot Games jest jednym z najlepszych deweloperów na świecie i twórcą przełomowych marek świata rozrywki. Jesteśmy podekscytowani, że zdecydował się na partnerstwo z nami, by udostępnić swoje tytuły milionom nowych graczy za pośrednictwem Epic Games Store.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/league-of-legends-i-inne-gry-riot-games-zawitaly-do-epic-games-st/ze20bd6
What? Przełomowych? Co niby zrobili przełomowego? Lizanie D jak nie wiem
Riot Games jest jednym z najlepszych deweloperów na świecie i twórcą przełomowych marek świata rozrywki. Jesteśmy podekscytowani, że zdecydował się na partnerstwo z nami, by udostępnić swoje tytuły milionom nowych graczy za pośrednictwem Epic Games Store.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/league-of-legends-i-inne-gry-riot-games-zawitaly-do-epic-games-st/ze20bd6
What? Przełomowych? Co niby zrobili przełomowego? Lizanie D jak nie wiem
Super sprawa a w zasadzie współpraca. Kolejne gry w EGS, a może niedługo w sklepie pojawią się gry blizzard/activision. To byłaby petarda.
Szczerze bez sensu trochę to bo tak czy tak musi się odpalać drugi launcher jednocześnie jak chcemy odpalić np LOL. Włączyłem na próbę pobieranie LOLA i na epic pobrało jedynie jakieś 64MB a cała reszta i tak się pobiera i odpala potem na Riot Client więc poraz drugi stwierdzam że bez sensu pobierać przez Epicka gdzie muszą być jednocześnie odpalone dwa Launchery już lepiej pobrać prosto od twórców z ich launchera niż bawić się tak :P Wiadomo chodzi o pieniądze ale dla mnie odpalanie gry tu i tu jest bez sensu ;)
Chodzi o to by więcej graczy zakręciło się na EGS. Epic raczej nie ma z tego żadnej kasy, nie wymagają ich płatności w grach F2P czego wymaga konkurencja. Więc epic po prostu hostuje te gry tak jak np. genshin impact czy launcher jak Itch.io. Najbardziej ciekawi mnie czy pojawią się gry blizzard/activion w egs. Bo według dokumentów sądowych, coś nad tym pracują.
Ooo,wyniośle zabrzmiało. Niestety ta wyniosłość nie ma pokrycia w rzeczywistości
Ja tam twierdze że liga legend jest lub chociaż była przełomowym produktem. Mimo że od dawna nie gram to spędziłem tam wiele dobrych chwil a i nie można zaprzeczyć że były czasy kiedy w lige grało tyle ludzi że był to fenomen.
a i nie można zaprzeczyć że były czasy kiedy w lige grało tyle ludzi że był to fenomen.
W LOLa dalej miesięcznie gra ~180mln osób, to więcej niż ilość aktywnych miesięcznie użytkowników Steam (~120mln) czy sprzedanych sztuk PS4 (też coś koło 120mln).
To dosłownie najpopularniejsza gra na świecie, więc jakiekolwiek zaprzeczanie, że nie jest to gra przełomowa mija się z celem.
po prostu haters gonna hate, zawsze się znajdzie jakiś płaz spod kamienia, który myśli, że jak on w lola nie gra to pewnie nikt nie gra...
No to jest popularna,ale NIE JEST przełomowa. Oni nie wymyślili gatunku od nowa,tak naprawdę większość rzeczy ściągnęli z Defense of the Ancients. Dark Souls jak najbardziej jest przełomowe,From Software wymyśliło nowy gatunek gier: Soulslike. Ale LoL to tylko kolejna moba,której przypadkiem się udało,bo w tej grze nie ma nic interesującego ani nic co wyróżniałoby ją na toe konkurencji
No jak dla mnie to oni spopularyzowali ten gatunek. I po sukcesie tej gry, pojawiały się inne moby. Więc "przełomowa" jest jak najbardziej właściwym określeniem.
Czytanie boli mocno. "Przełomowych marek", a nie przełomowych gier. League of Legends jako brand jest rozpoznawalny dosłownie na całym świecie, musiałbyś chyba żyć w jakiejś grocie na Syberii żeby nie wiedzieć co to jest LoL.
Nie przeczę popularności LoLa,ale jeszcze raz pytam,w czym on jest przełomowy? Przesunął granice gatunku? Wymyślił nowy gatunek? Nie wydaje mi się.
Druga sprawa,w tekście pisze "przełomowych marek". Nawet jeśli lol jest w jakimś mikroskopijnym stopniu przełomowy biorąc pod uwagę jego olbrzymią popularność,to wciąż jest tylko jedna marka,podczas gdy w tekście pisze "marek",jakby było ich więcej. To ja się pytam,gdzie są te przełomowe marki? Valorant? Jest bardzo wzorowany na CS:GO i cały czas jest w jego cieniu. Nawet nie spopularyzował gatunku,więc jak może być przełomowy? Legends of Runeterra? Jest wzorowany na Hearthstone i jego popularność jest o wiele niższa niż Heartstone'a. Gdzie tu przełomowość? Wild Rift? Gry mobilne "LoLo podobne" były już kilka lat przed Wild Riftem,a jego popularność dalej nie sięga Mobile Legends. Jeszcze raz się pytam,gdzie jest przełomowość w tych grach? Ich gry to w większości klony(nie do 1:1 i dobrze zakamuflowane,ale wciąż mocno wzorowane) znanych marek.
LoL jest przełomowy bo wprowadził MOBĘ na rynek. I zrobił to w taki sposób, że zdominował ten rynek na zawsze. Tak samo jak o Soulsy skopiowany inne gry, dały w lekko zmienionej formie a ty się jarasz że nowy gatunek przez nie powstał. 99% ludzi nie ma pojęcia co to jest DotA, za to kogo nie spytasz to zdecydowana większość słyszała o LoLu.
Soulslike jest gatunkiem tylko i wyłącznie dlatego, że Soulsy są popularne. Tyle. Jest masa gier, która była soulsowa już wcześniej, najwyraźniej jesteś za młody, żeby o tym wiedzieć. Już w ogóle pomijam, jak często to pojęcie jest używane z dupy bo każda gra, która ma action combat to teraz soulslike...
No i właśnie o to chodzi. Były już wcześniej gry soulslike w stylu king's field,ale dark souls miało tak solidne fundamenty że dopiero po premierze soulsów ludzie zaczeli nazywac te gry soulslajkami. I zgadzam się,większość soulslajków to action rpg które nieudolnie próbują zabierać mechaniki z dark soulsów.
Nie powinno to być dużym zaskoczeniem, skoro duża część udziałów Epic Games należy do Tencentu, w którego rękach jest właśnie Riot Games.
A Ruined Kinga jak nie było tak nie ma. A miał być już na początku tego roku.
Przekleje swój komentarz z fejsbunia:
"Co w tym ciekawego... Tencent jest większościowym właścicielem Riot Games i ma także 40% udziałów Epic Games. Ot, i cała odpowiedź na pytanie "skąd taki pomysł?/dlaczego?""
Jak darmowa gra przyciągnąć graczy którzy mają płacić za gry, mistrzostwo po prostu. Znam sporo osób co gra w Lola i nie ma zamiaru kupować gier bo to ich nie interesuje.
Epic dalej się niech pogrąża.
Jak darmowa gra przyciągnąć graczy którzy mają płacić za gry
W bardzo prosty sposób. Część z nich kupi, część użytkowników EGS zagra i zostanie na dłużej na epicu i kupi, ilość godzin użytkowników egs w grze zwiększy się, przypomnę, że darmowego pc builder przypisało do konta 10 mln graczy i jakiś procent z nich z całą pewnością coś na egs kupi.
Z całą pewnością jakiś procent kupi, tak to działa, a KPI tylko to przedstawiają. Dlatego Epic w to inwestuje.