Skyrim Anniversary Edition nawiąże do Morrowind i Oblivion w nowych przygodach
Bethesda chyba rywalizuje z Rockstarem ile razy można wydać te samą grę
Jak ja się cieszę, że te parę lat temu zdecydowałem się na wybór klasycznej, Legendary Edition, zamiast SE. Mody będą dalej tam działać.
Przecież do LE masz SE gratis.
No i jednak dzisiaj na SE mody działają lepiej ze względu na 64bitowy silnik nie ma aż takich problemów z pamięcią.
Jeżeli kupiłeś Legendary po wyjściu SE, to nie otrzymywałeś SE za darmo.
Mody faktycznie lepiej chodzą na 64bit exe, ale wciąż wiele z nich nie zostało nigdy przekonwertowanych na SE, a teraz, po wyjściu Anniversary, wszystkie mody bazujące na SKSE przestaną działać na SE, gdyż SE zostanie automatycznie zaktualizowane do Anniversary.
Akurat z zarządzaniem pamięcią na LE nigdy nie miałem problemów, a w swoim czasie miałem 150 modów, w tym kilka zasobożernych. Jeżeli idziesz w najbardziej wymagające mody graficzne, to faktycznie SE pomaga. Najważniejsze, żeby mody "nie gryzły" się ze sobą i łączyć pluginy.
Żenada. O TES6 nadal nie ma ani słowa, a do daty premiery trzeba będzie pewnie doliczyć z rok na naprawienie błędów, które tradycyjnie będzie można spotkać na każdym kroku.
Miałem nadzieję, że może Microsoft ich trochę przyciśnie a tu cisza ??
Też miałem taką nadzieję, ale widocznie Microsoft podziela filozofię Bethesdy, że skoro dobrze się to samo sprzedało 2 razy, to czemu by nie sprzedać i 3 raz. Spory zysk, minimalnym nakładem pracy. I jeszcze te płatne mody...
No przecież jest dana premiery na przyszły rok Starfielda. Wiadomo od lat jest, że Tes6 wyjdzie w kilka lat po nim.
TES VI to na razie pieśń przyszłości jak GTA VI. Padły ofiarą sukcesu finansowego poprzedników. Dla Bethesda i Rockstar kolejne pełnoprawne części najchętniej ukierunkowaliby na online. TES VI nie ma pewności czy wyjdzie na tą generację, ale jeśli tak to pod koniec. Najpierw Starfield.
Co do błędów to TES V był łatany 18-miesięcy, a i tak łatka nieoficjalna z nexus naprawia ok 1 tys. w większości drobnych bugów jakie zostawiła Bethesda na ostatnim patchu. Problem taki, że łatka nieoficjalna do Obsidian i Skyrim lubią powodować bugi krytyczne (Oblivion pod koniec wątku gildii zabójców czy w Skyrim pod koniec wątku gildii zabójców i na początku wątku Towarzyszy. Zabawa z wyłączeniem nieoficjalnej łatki tylko pomaga, a potem znów można ją załączyć).
Przeszedłem Skyrima LE na nieoficjalnym patchu (Unofficial Skyrim Legendary Edition Patch) i nigdy nie miałem problemów z "błędami krytycznymi", o których wspominasz. Może jakiś konflikt modów miałeś?
Jedyne bugi jakie doświadczyłem na tym patchu, to jakieś drobne glitche, które mogły być efektem niewielkich konfliktów z innymi modami, które miałem w owym czasie zainstalowane.
Nie wiadomo czy to było losowe czy nie. Konflikt pojawił się, gdy użyłem polskiego języka i wtedy nie odpalał skrypt.
Skyrim mam i tak zmodowany od dawna 520 modami całkowicie po angielsku i takich krytycznych bugów nie miałem. Dogranie tekstur 4K z łatkami na stabilność i dobrym sprzęcie oraz dyskiem SSD i przez 300 godzin nie miałem crashy czy wywalenia do pulpitu. Nawet przy przejściu do nowych krain jak Falskaar.
zawsze możesz pograć w ESO. Masa kontentu za niewielkie pieniądze, unikatowe questy z voice coverem.
Przecież było wiadome od dawna, że ten drugi remaster Anniversary będzie czymś o wiele gorszym niż samodzielne zmodowanie tej gry kilkuset najlepszymi modami zarówno w kwestii grafiki (ogromna przewaga) i zawartości. Ale nawet ja nie sądziłem, że zablokują SKSE, SkyUI, ENB itd. Projekt skierowany pod odbiorców konsolowych.
noo taak. kilkasek najlepszych modow, ktore powstawaly przez pare lat. a ten remaster? w pare lat, a zespol duzo mniejszy. niz cala grupa, ktora tworzyla wszystkie te mody :). niezle sobie porownales. tak jakby moderzy byli specjalnie duzo lepsi od tworcow gier. kiedy to niewiele sie roznia, czasem sa lepsi, czasem sa gorsi od tworcow. ale no bez przesady. kwestia czasu i zespolu. kwestia podejscia do tworzenia. widzisz, tworcy robia gre, ale kazdy z nich nie robi dany element od poczatku do konca jak moderzy. dlatego, ze gra dopiero co powstaje i to jest fakt, ktory utrudnia dopracowanie od samego poczatku do samego konca. oczywiscie nie umniejszam moderow. moderzy maja znacznie latwiej, maja juz gotowy element, nad ktorym moga popracowac do woli. takze, sory, ale czego sie spodziewales? gry z wybitna grafika? gry z taka grafika, ze bylaby lepsza od zmodowanej setkami modow? cos troche ci sie pomieszalo i piszesz bzdety. no sory, gry po zmodowaniu setkami modami z zintensyfikowanymi danymi elementami, nie sa raczej biednie wygladajacymi. a zwlaszcza, ze tu mowa o SETKACH modow? serio to naprawde duzo modow, powaznie malo komu by sie chcialo tak modowac. to jak mialo byc? praktycznie wiekszosc modow upiekszajacych grafike, to myslales, ze co bedzie? no powaznie? XD
Dopisałeś coś czego nie miałem na myśli.
Wiadoma sprawa, że mody powstawały latami i do tego przez ogromną ilość twórców. Nie zrobiła tego jedna osoba.
Co do grafiki to wielu tu na forum myśli, że remastery ładniej wyglądają od modów graficznych, gdy w zdecydowanej większości przypadków jest odwrotnie i ja to doskonale wiem dlaczego tak jest.
bron z morrowinda? pewnie i tak slabsze niz bron lepszego rodzaju typu szklanego, ebonowego, az w koncu daedrycznego. w koncu byle bron nie moze byc silniejsza niz specjalnej jakosci bron. lokalna bron zawsze jest slabsza od specjalnych broni. najwyzej dla kolekcji :).
A to jakiś problem będzie dla moderów zrobić konwersję tych modów? Nie, nie będzie.
Może do tej edycji zostanie dodany skywind i skyblivion, bo jest taka szansa.
jesli to jest na tym silniku z ograniczeniem wywolanym przez liczbe fps, to tak.
"Na PC za owe przygody trzeba będzie zapłacić dodatkowo."
Słabo Bethesda/Microsoft, bardzo słabo!
Czyli to nie jest remaster graficzny w żadnym stopniu? Dodali tylko kilka modów, które były wcześniej za darmo ?
Dżizus, jaki bajzel z tą grą. Chętnie bym sobie kupił skajrimka po raz trzeci, ale w sumie nie mam pojęcia co tam naprawdę ma być. Wiem tyle, że jako posiadacz Special Edition na ps4 dostanę jakąś darmową aktualizację, ale nie do pełnej Anniversary, tylko część jej zawartości. Ale reszta? 500 modów, ale co tam dokładnie jest, jak działa, czy jakaś część z tego jest spolszczona, jak bardzo będzie się różniło graficznie? Za dużo nie wiadomych jak dla mnie.
Wielkie mi halo...
Prakrycznie przy każdej aktualizacji gier od Bethesdy Script Extendery przestają działać i trzeba czekać na ich aktualizacje.
A bez SE nie działa 80% modów...
Czy jest jakaś różnica miedzy tą aktualizacją a wszystkimi poprzednimi?
No tym razem update po stronie SE i innych extenderów (a jest ich więcej, jak choćby te dla animacji jak FINIS czy te dla fizyki) będzie trudniejszy i bardziej czasochłonny niż szybki update po podniesieniu wersji gry.
No i to w zasadzie tyle na temat przyjazności becie dla moderów.
"Posiadacze Special Edition w wersjach na PS5 i Xboksa Series X/S otrzymają przygody „Ghosts of the Tribunal” oraz „The Cause” za darmo w formie aktualizacji. Na PC trzeba będzie zapłacić dodatkowo za te atrakcje."
Nic z tych rzeczy ;) Te dodatki są częścią pakietu Creation Clubu, który dostaną wszyscy kupujący Anniversary Edition. Absolutnie nie ma takiej sytuacji, że gracze jednej platformy dostaną coś za darmo, a inni nie.
Obecni posiadacze Special Edition dostaną cztery bezpłatne dodatki: "Bóstwa i kusiciele" (nowy wątek), "Niecodzienne osobliwości" (karawany Khajiitów), tryb Przetrwania i łowienie ryb, plus odświeżoną grafikę - w ramach aktualizacji, przy czym Anniversary Edition NIE zastąpi Special Edition.
AE będą mieć tylko ci gracze, którzy je kupią. Pozostali dostaną bezpłatnego patcha z tym, co wymieniłem wyżej: przy czym faktycznie, jeśli ktoś czuje się z tym bezpieczniej, może tymczasowo wyłączyć automatyczne aktualizacje i zobaczyć, jak mu ten temat będzie "leżeć" po premierze.
NIC z tych aktualizacji NIE JEST obowiązkowe; jeśli kogoś nie interesuje łowienie rybek, a za to chce dalej grać w swojego zmodowanego Skyrima i poślubić sobie Seranę, jak najbardziej może to robić. Wystarczy wyłączyć automatyczne aktualizacje ;)