GTA Trilogy Definitive Edition - data premiery, cena, wymagania
Oficjalna okładka wydania pudełkowego
Widzę że zmiany sięgają dalej.
Wstyd Take2 za to jak potraktowaliście moderów i że zbanowaliście mody na Unrealu i teraz wydajecie taak samo wyglądające GTA jak na modach i chcecie za to 270 zł. Na pluć na was jak wy na moderów i graczy to za mało. Chyba czas odpalić sklep ze 100% zniżką ;)
Wstydu nie ma, szczęka mi też nie opadła, w sumie (mniej więcej) czegoś takiego się spodziewałem - od początku słyszałem, że chcą zachować oryginalną, komiksową stylistykę (która mi akurat podoba się znacznie mniej niż realistyczna z IV i V) i to się udało. Przy czym oświetlenie ładnie podciągnięto, zasięgi rysowania też, tak samo tekstury. Postacie też dostały nowy sznyt, w starym stylu, doskonale to rozumiem.
Premierowo grałem na PC w trójkę (skończyłem) i Vice City (jakiś czas po premierze, nie skończyłem, sterowanie było tragiczne), San Andreas pominąłem. Także wstępnie jestem zainteresowany, aczkolwiek pewne warunki muszą być spełnione: poprawione sterowanie (podobno jest z V, więc stawiam "ptaszka"), poprawiony system sejwowania (ten z oryginałów jest tragiczny, zupełnie "out of date" w 2021 r.), poprawione bugi (np. AI policji z IV lub V, absolutnie nie zdzierżę policji jeżdżącej po chodnikach, jak w Vice City, podczas pościgów). Poczekam więc na recenzje i wtedy podejmę decyzję, pośpiechu naprawdę nie ma.
Co do ceny - jest akceptowalna, to są w końcu trzy duże gry. Mogłoby być ciut taniej, ale zdzierstwa też nie ma, pracy trochę było, całość hula na nowym silniku.
Wymagania? Jak najbardziej zrozumiałe, standardowe dla UE4 (GF 760 to zabytek od kilku lat!), przesiadka z RenderWare też konieczna (starożytny, niewspierany od lat silnik), UE4 jest uniwersalny, pójdzie na wszystkim (PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox S/X, Switch, smartfony).
Wstępnie jestem na tak, ale jak pisałem wcześniej - czekam na recenzje i informacje, jak potraktowano rzeczy najbardziej istotne dla mnie, tym bardziej, że IV i V (zwłaszcza ta druga!) biją te klasyki na głowę.
Byly "przecieki" i nieoficjalne wiadomości, by ludzie spodziewali się remake'a na poziomie "Mafia Definitive Edition" - a co za tym idzie - zamkneli mordy na usuwanie przez Take-Two oryginalnej trylogii ze sklepu, a także banowanie modów nad którymi niektórzy pracowali kilka lat.
W ogóle cena to jedno, ale te wymagania to są jakieś niepoprawne. GTA III wygląda jak na modzie "Xbox Conversion HD" z podmienionymi modelami postaci i ostrzejszymi cieniami. I na co w rekomendowanych 16 GB Ram? Nawet jakby wszystkie trzy gry działały jednoczenie z możliwością przeskoczenia między nimi w dowolnym momencie(jak z postaciami w GTA V), to i tak z WIN 11 powinno to zajmować nie więcej niż 8 GB. Przez ostatnie 10 lat pracy Rockstara doczekaliśmy się zaledwie trzech gier, a tu taka bieda
To ja podam niepopularną opinię i stwierdzę, że wygląda to naprawdę nieźle - nawet lepiej niż się spodziewałem. Czy w tej chwili jest to warte prawie 3 stówy? Ni ma wacława we wsi, ale jeśli jeszcze udostępnią jakieś usprawnienia gameplayowe to w sumie będzie to nawet całkiem kompetentny remaster.
Najlepsze jest to ze na YouTube pod trilerem praktycznie same pozytywne komentarze albo to boty, albo ludzie są tka głupi ze widząc takie coś piszą AMAZING. Byle który Mod do Gta bije to na głowę.
Jak to nie będzie wyglądać mniej więcej tak samo jak GTA V to się tylko ośmiesza i mam nadzieję, że zostaną zmasakrowani tak samo jak ostatnio Blizzard i CD Projekt Red.
270zł? Aż mnie ciekawi trailer, bo jak mało zmienili to będę mieć beke :D
11 listopada na PC, PlayStation 5 i Nintendo Switch, 6 grudnia na PlayStation 4 i Xboksach
6 grudnia to wersje pudełkowe, cyfrowo na wszystkich platformach 11 listopada.
Ciągle nie bangla
Cena, data premiery (11 w wersjach cyfrowych, 6 grudnia w pudełkach)
Brak miesiąca w wersjach cyfrowych
Że wygląda dobrze i tak samo powinny wyglądać te odświeżone trzy części skoro tyle kosztują, a już zwłaszcza mają takie wymagania sprzętowe na PC.
Poczekam aż srogo stanieje albo trafi do GamePass.
GTA: VC to moja ulubiona część GTA, z chęcią wrócę do tego tytułu zobaczyć na ile się gra broni po tylu latach. Ale jeżeli ktoś myśli, że zapłacę 269 zł za trzy tak stare gry, to jest w dużym błędzie :D
Hahahaha xD
Pamietajcie pre ordery !! Wy kupicie remastera za chora kase a Rockstar sie ucieszy bo nie dosc ze zarobi na frejerach czyli na was. A potem pomysli sobie. Dobra panowie GTA 6 mozemy zaczac robic za rok lub nawet 2 skoro ci gracze sa tacy glupi i nam placa to po co zaczynac prace nad GTA 6 ?? :D Musimy pamietac ze dalej nam placa przy GTA 5 i zaraz rzuca sie na nowe wydanie tej gry na nowa generacje konsol. Zaplaca nam za gre 3 raz !!! Az to jest nie mozliwe :):) Wiec panowie. Przygotujcie szampany. Mamy co swietowac !! ^^
Te Remastery to nie jest pomysł R*, a Take2. A GTA VI spokojnie powstaje.
A ani jednego screenshota jak nie było tak nie ma.
Przynajmniej będzie po polsku. Chociaż jakiś pozytyw.
Oby nie.
Czyli można już kupić mimo jakiejkolwiek informacji o tym, jak to będzie wyglądać.
No ewidentnie szukają jeleni.
Ewidentnie to trailer pojawi się za jakieś 3 godziny.
Czemu uruchomili pre-ordery wcześniej? Może dla pewności żeby dało sie grę bez problemów zamówić gdy już trailer się pojawi?
W USA dopiero się dzień zaczął. Jelenie jeszcze śpią. xD
całkiem prawdopodobne, że trailer pojawi się o godzinie 18 naszego czasu.
A jednak wymagania są prawdziwe, za pare godzin zobaczymy co wymaga GTX 970 żeby grać na Wysokich 1080P oraz 45 GB miejsca na dysku.
Mały EDIT: Cudów się nie spodziewam więc już się śmieje chociaż dalej jakaś nadzieja jest że chociaż będzie to jak GTA IV wyglądać.
Ta gra ma minimalne wymagania wyższe od Mafii Definitive Edition.
270 zł za 3 gry to po 90 zł za jedną wychodzi. No i brak informacji jak gra będzie wyglądać, jak okaże się, że jest to porządnie zrobiony remake to kupię, inaczej czekam aż będzie taniej.
Edit.: Po obejrzeniu trailera stwierdzam, ze nie warto za taką cenę, mody lepiej upiększały te gry...
Chcę się pozytywnie zaskoczyć. Nie hajpuję, nie skreślam. Jeśli okaże się, że to coś więcej niż darmowy przez lata fanowski SilentPatch + jakieś bieda ENB z mokrymi ulicami to i tak będzie już spory plus.
No, za taką cenę to musi być pełny remake. Jeśli nie będzie w 100% nowych assetów, to taka cena to żart.
Trzy duże gry z masą zawartości w jednym zestawie i drogo?
Może chciałbyś premierowe wydanie jak np. część gier wydawanych przez CD Projekt gdy zaczynali albo jak Painkiller na premierę.
W obu przypadkach premierówka za 19.90zł.
Ale dla ciebie pewnie nadal za drogo bo trzeba płacić...
Tak jak mówiłem. Krótki trailer jak zawsze.
Ja pierniczę, ten pakiet to powinien za 50 złotych być, a nie za 270. Nawet im się nie chciało nowych modeli zrobić. Bo same efekty nawet ładne, tylko w połączeniu z modelami które mają 15 lat, i więcej, to wygląda to biednie.
Przecież to jest nowy model... no chyba, że nie widzisz różnicy to OK... dla porównania daje "stary model" XD.
To jest ten sam model z zagęszczoną siatką i lepszymi teksturami
Jak robili remaster Mafii 1 to tam faktycznie było wszystko od nowa, co prawda ludzie narzekali że twarze są inne ale wszędzie widać było że jest to nowa generacja grafiki
xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD super robota r*
no nie wiem...
wygląda trochę jak wyrwane z jakiegoś Simpsonopodobnego uniwersum.
ale z drugiej strony rozumiem, ze chcieli zachowac "styl" oryginalow.
otoczenia sa okropne.
dalbym za to jakies 9 dyszek, czyli mogliby startowac z pulapu 149.99.
Po trailerze i screenach powiem, że bardzo średnio to wygląda. 269 zł za takie coś to za dużo stanowczo. Ograć ogram, ale na promocji. Moim zdaniem, jak już chcieli dłubać przy tych grach, to mogli iść w remake, a nie remaster. I te wymagania PC z kosmosu... Albo zawyżyli mocno albo optymalizacja leży i kwiczy.
Na tych screenach z ich strony te postacie wyglądają turbo sztucznie. Jakiś trailer by dali. No chyba że nie ma czym się chwalić to w sumie się nie dziwię.
Tutaj masz trailer:
[link]
coś wam się 2x switch pojawił w głowach
ps.1 nie ważne
Stary port, to był, jak sama nazwa wskazuje, port gry. Tu miało być odświeżenie, cóż, niby jest, ale po kosztach, oczywiście nie byłoby to złe, gdyby nie cena tego pakietu. Za 50 złotych to może warto by to kupić, za ponad 250 nie. Przynajmniej według mnie.
Coś tam zmienili - jestem zszokowany... ale nadal twórcy modów ładniej odnawiają gry XD.
Średnio wygląda i ta cena to już to Diabolo 2 wygląda lepiej ale działa słabo Xd już lepiej na modach zagrać w te GTA albo kupić klasyka fajnego o nazwie Stranglehold
Gry na modach prawie zawsze lepiej wyglądają, ale remastery Mass effect 1, Diablo 2 i NieR Replicant były wyjątkami od reguły.
No to się nie popisali. Tak naprawdę mogło to wyglądać i tak o wiele gorzej znając realia ale to jest zaprzepaszczona okazja na zrobienie tego świetnie. Widać różnicę, no widać ale bez jaj. Za 100zl kupił bym od razu ale taka chała, za tyle kasy to nigdy w życiu.
Spieprzyli sprawę, to mogła być naprawdę fajna renowacja w którą bardzo chciałbym zagrać a tak...
Ja wiem że to trzy gry ale mimo wszystko cena trochę przegięcie. Na premierę na pewno nie kupię.
Oj ale się zawiodą ci co myślą, że to będzie coś dobrego. W dalszym ciągu brak zdjęć czy filmów. Cały ten remaster robi tyle co pierwszy lepszy darmowy mod.
Mi tam się podoba i szczerze nie będę narzekać kupię nawet za pełną cenę lecz raczej nie na premierę poczekam może gdzieś będzie taniej jak nie to się kupi za te 270 zł :P Ogólnie nie wiem jak wy ale jak patrzę czasem na te sceny odświeżonego GTA VC to mi dziwnie przypomina grafikę takiego cukierka jak Fortnite XDDDD
Wygląda paskudnie. Stare modele nie pasują do nowych efektów i oświetlenia. Wystarczy zobaczyć, że wszyscy mają żółte mordy w stosunku do tekstur z oryginału, a Vice City ma oświetlenie niczym shader z modów do Minecrafta.
W końcu oficjalnie, ale szczerze biednie to wygląda. Liczyłem na wiele zmian.
Swoją drogą, czemu filmu nie daliście?
https://www.youtube.com/watch?v=D71cBUeAL58
Najlepiej prezentuje się chyba trójka. Ogólnie to postarali się z głównymi bohaterami, ale olali pozostałych, którzy i tak w oryginale byli przerysowani no i stąd wyglądają jak wyglądaja xD
Jeżeli to UE4 to jest potencjał dla moderów żeby gra wyglądała jak remake chociaż w 5 procentach, licze na próbę zrobienia fotorealistycznych modeli postaci oraz pojazdów.
Z pewnością, jeśli gra została przeniesiona na nowy silnik i jest to UE4 to powstaną świetne mody więc gry zyskały nowe życie.
Trochę drogo ale biorę to :D
Na ps4 cena szybko spadnie :)
Wygląda naprawdę dobrze, szczerze mówię. Niestety cena raczej nie jest adekwatna do wprowadzonych zmian. Nadal ciekawi mnie jak z starą trylogią. Być może będzie można rotować wyglądem gry niczym w Halo MCC.
Straszna bieda. Sam Andreas jeszcze wygląda dobrze, ale Vice City wygląda paskudnie, plastikowo. Jakby te postacie z modeliny lepili. Można będzie kupować oddzielnie? Bo takiego SA może i bym wziął ale reszty nie chcę.
Nie miałem żadnych oczekiwań a i tak się zawiodłem. Choć może lepiej warto poczekać na jakikolwiek gameplay?
Wygląda strasznie nierówno. Momentami bardzo dobrze, a czasami bardzo źle. Mam wrażenie że VC wypada najgorzej, szczególnie coś jest nie tak z postaciami.
Mniej więcej czegoś takiego się spodziewałem. Teraz kwestia tego jak wygląda gameplay. Czy trochę jest zmieniony czy taki sam.
Wyglada biednie, cena wysoka a ludzie i tak kupią. Wszystko się zgadza. Choć możliwe, że w ruchu to wszystko wygląda bardziej „nowo” i z życiem.
No i fajnie dostaliśmy GTA 6, GTA 7 i GTA 8 co z tego że to klony poprzednich części :) Teraz czekamy 10 lat na GTA 9 czyli GTA4 HD 4k, a później będzie GTA 10 czyli GTA5 HD 4k :)
KUBA1550 <-> "Jeszcze. Dopiero zacząłem" xD
GTA: The Sims Trilogy
Byly "przecieki" i nieoficjalne wiadomości, by ludzie spodziewali się remake'a na poziomie "Mafia Definitive Edition" - a co za tym idzie - zamkneli mordy na usuwanie przez Take-Two oryginalnej trylogii ze sklepu, a także banowanie modów nad którymi niektórzy pracowali kilka lat.
W ogóle cena to jedno, ale te wymagania to są jakieś niepoprawne. GTA III wygląda jak na modzie "Xbox Conversion HD" z podmienionymi modelami postaci i ostrzejszymi cieniami. I na co w rekomendowanych 16 GB Ram? Nawet jakby wszystkie trzy gry działały jednoczenie z możliwością przeskoczenia między nimi w dowolnym momencie(jak z postaciami w GTA V), to i tak z WIN 11 powinno to zajmować nie więcej niż 8 GB. Przez ostatnie 10 lat pracy Rockstara doczekaliśmy się zaledwie trzech gier, a tu taka bieda
Jeśli ta trylogia byłaby zrobiona na tym samym poziomie co Mafia to byłoby fajnie. To tutaj wygląda komicznie, jak klepana na kolanie przez hindusów gra mobilna, jedynie San Andreas się tutaj broni wyglądem (a to dlatego, że nie wygląda jakby wiele zmienili). Mówiłem kiedyś, że to coś powinno kosztować maks. 40 dolarów. Patrząc teraz to 15 byłoby już zdzierstwem.
Do tej pory wiedzieliśmy, że Rockstar nie umie w multi. Dziś wiemy także, że nie umie w rimejki.
Na korki do SE, Capcomu i Bluepoint, ale już!
To nie Remake
I jako posiadacz oryginalnych gier na pececie miałbym za to coś jeszcze dodatkowo zapłacić?
Odjechali jak to Rockstar - jedynie można czekać na wersje od chłopaków bez oka w takim razie albo xbox game pass.
Ktoś mi jest w stanie wytłumaczyć jak gry, które śmigały mi kilkanaście lat temu na GeForce 2, 128mb RAM i Pentium 4 (poza San Andreas, tutaj już musiałem zrobić potężny apgrejd do 256mb RAM) teraz po delikatnym liftingu i dodaniu dynamicznego oświetlenia nagle wymagają 8GB RAM, GTX 760 i 45gb miejsca na dysku (jak grałem w GTA 3 chwilę po premierze miałem dysk 40gb)?
O cenie nawet nie wspomnę.
Przecież to celowe i sztuczne podnoszenie wym. sprzętowych.
Nie tylko remastery, bo nawet bardzo stare gry, gdy pojawiają się w ofercie cyfrowej nagle mają chore wym.sprzętowe w stosunku do tego jak malutkie miała wersja FDD czy CD. I wszystko przy identycznym wyglądzie gry :)
Zalecane 16 gb ram zwłaszcza kłuje po oczach. Jakim cudem ? Nie dowierzam :)
Dlatego, że to nie są te same gry. Nie od technicznej strony:
spoiler start
"Jeśli chodzi o oprawę graficzną, to otrzymamy między innymi przebudowany system oświetlenia, ulepszone cienie, pogodę i odbicia, poprawione modele postaci i pojazdów ora nowe tekstury budynków, broni, dróg i wnętrz (wszystko to osiągnięte dzięki Unreal Engine)"
spoiler stop
To nie są tanie rzeczy jeśli chodzi o moc obliczeniową, szczególnie cienie i odbicia. A to że gra wygląda kiepsko nie oznacza od razu, że musi mieć niskie wymagania sprzętowe, jest pełno brzydkich gier z wysokimi wymaganiami.
Grałeś wtedy w dużo niższej rozdzielczości i to pewnie nie wyższej niż 1024x768. Do tego pewnie w 30 fps (to był standard).
Do gier pododawali dużo nowych i zasobożernych efektów graficznych (dynamiczne cienie i mgła wolumetryczna potrafią być bardzo zasobożerne, gdzie w czasach kiedy grałeś to komputery miały problemy z prostymi cieniami samych postaci i antialiasingiem oraz potrójnym buforowaniem).
To i tak nie usprawiedliwia takich wymagań, te odświeżenia wyglądają np. dużo gorzej od Mafii 2 sprzed 11 lat, a wymagania i tak są większe.
W Fortnite nie pograsz na tym sprzecie co napisales, a to wyglada wlasnie jak Fortnite
Taki plastik fantastik, ale mimo wszystko i tak sprawdzę raczej
Blackthorn
Port pc GTA III wydany został po roku od wersji Ps2 w 2002 i pozwalał pograć w znacznie wyższych rozdzielczościach niż 1024x768. Bez problemu można było odpalić w 1280x1024 i 1600x1200 oraz wyższych. Grałem w 1600x1200. Ale max gry to 2048x1536. To samo porty Pc Vice City i San Andreas. Ps2 było mocno w plecy w rozdzielczościach w stosunku do pc.
Rok 2002 i rozdzielczość 2048x1536 budzi skojarzenia z obecnym 8K.
Bardzo popularne monitory CRT 20' miały 1600x1200.
To żaden spisek czy niesamowicie zasobożerne efekty.
To po prostu nowsze silniki graficzne i systemy opracyjne narzucają większe zużycie zasobów. Są gorzej zoptymalizowane, ale dzięki temu szybciej się w nich koduje / tworzy gry i jest mniej problemów z różnymi rodzajami sprzętu. Nie trzeba pisać tak niskopoziomowo jak kiedyś.
Tworzenie rzeczy dobrze zoptymalizowanych po prostu się nie opłaca - jest dużo trudniejsze, kosztowniejsze i na dobrą sprawę wymaga pisania swojego silnika.
Tak jak juz się czepiamy to ja w GTA Vice City gralem na Radeonie 9200, 256mb ram i Duronie 1600mhz i chodziło bardzo dobrze, ale juz GTA SA chodziło gorzej, choc znosnie. 3 czesc z tego co pamietam miala wyzsze wymagania od VC, ale nie gralem w nią na tym PC, wiec ten GF2 i 128mb ramu mnie dziwią
Nowe windows, nowy silnik gry, poprawa grafiki, brak optymalizacji, zabezpieczenia.
Ale GTA 3 to nadal gra z 2001 roku wiec ten wzrost z 256mb ram na 16 gb ram to bardzo dużo.
GTA V z modem Redux jak wygląda, a jak remaster GTA III. Przepaść kilku generacji.
Remasterowi GTA III daleko nawet do wyglądu Mafia 2 z 2010 (Zalecane 1,5 gb ram na Win7)
Jedyny plus to taki, że teraz podrożeją pudełkowe wydania oryginalnej trylogii gdy ludzie zobaczą tą biedę.
To jakiś żart? Ciekawe czy będzie chociaż wsparcie HDR i DLSS na PC, ale ogólnie wygląda to mega mizernie - nic ponadto co dodają mody.
To ja podam niepopularną opinię i stwierdzę, że wygląda to naprawdę nieźle - nawet lepiej niż się spodziewałem. Czy w tej chwili jest to warte prawie 3 stówy? Ni ma wacława we wsi, ale jeśli jeszcze udostępnią jakieś usprawnienia gameplayowe to w sumie będzie to nawet całkiem kompetentny remaster.
A mi sie podoba.
Wyglada bardzo ladnie przy zachowaniu charakteru orginalu. IMO idealny kompromis.
Z jednej strony to remaster a z drugiej strony ciężko mi na te gre pod tym kątem patrzeć biorąc pod uwagę całkowitą zmiane stylu artystycznego która była próbą zachowania starego stylu.
Jakoś tak całkowicie innaczej te gry wyglądają, tylko nie w dobrym tego słowa znaczeniu.
W sumie to mi się podoba a w sumie to chce rzygnąć, nie wiem, nie jestem jednoznacznie zdefiniować co o tej grze myślę, myśli krecą mi się w okół ale gunwo, fortnite, xd, i o kuwa co oni zrobili chce w to zagrać.
Ten remaster to definicja mieszanych odczuć.
I pomyśleć, że dobrych parę lat temu na Steamie kupiłem wszystkie GTA do IV włącznie za jakieś 80 pln...
Chyba wymagałem trochę zbyt wiele, ale wygląda to po prostu jak mobilka.
Mi nawet się podoba, klimat oryginału zachowany, tylko postacie zbyt Fortnajtowe, pewnie najtaniej dało się to zrobić na Unreal Engine :/
To jest taki soft remake, tak bym to nazwał, ludzie czekali na pełny remake zrobiony od nowa, wiec nie dziwie sie ze niektorzy są rozczarowani
Na pewno duzo lepsze to niz, remaster z podbita rozdzielczością
To nie jest nawet soft remake, tylko kiepskiej jakości "remaster" Dowalili wszystkich efektów jakich się dało dowalić. Szczerze to modyfikując oryginalne wydania da się uzyskać o wiele lepszy efekt.
Co się stało z twarzami bohaterów w Vice City? Przecież to wygląda okropnie, a sama gra wygląda jakby ktoś ją lepił z plasteliny... 3 i SA jeszcze w miarę wygląda, ale też szału nie ma. I ta cena.... poważnie?! : O
Gdyby wszędzie różnice były takie to byłoby super
Niestety wygląda to jakby jakiś moder bez krzty gustu zabrał się za to. Otoczenie wygląda bardzo realistycznie a postać CJ jak zrobiona z plasteliny. Kompletnie to ze sobą nie gra. Nie wiem dlaczego postacie zaliczyły taki minimalny upgrade, przecież choćby spodnie CJa mogłyby mieć lepsze tekstury. W porównaniu z lampą auta obok różnica jest dramatyczna. Na wielu modelach postaci jest ten sam problem. Mała ilość szczegółów albo jakieś biedne rozmazane tekstury, czy wypalone cienie.
Postacie to nowe modele, ale najwidoczniej na UE4 robiąc grę także pod Switcha i inne slabe platformy, trudno stworzy realistycznie wygladajace postacie
Takie wysokobudzetowe Gears of War 4 czy 5 mimo swietnej grafiki tez mialo postacie, ktore swiecily sie jak psu jajca, ofc wygladały duzo lepiej niz tu.. No, ale to pokazuje, ze jakis problem z tym silnikiem jest
San Andreas wygląda w pytę, ale 3 i Vice City? Coś jest nie tak z postaciami, wyglądają jak błyszczące plastusie, wczesna stylistyka GTA 3 bardzo się tutaj udziela, i 20 lat później takie coś nie wygląda za dobrze
Tutaj płacz o jakość, a na YT pod trailerem international wysyp zachwytów. Sprzeda się jak ciepłe bułeczki mimo ceny, zobaczycie ;) trendzie na remastery trwaj!
My narzekamy nie na wszystko.My się nie zachwycamy byle czym.Na Zachodzie wystarczy podbić tekstury, i już klaskają i kupują .My jeszcze mamy takie Wschodnie poglądy ;D
Coś w unmodel/UE4 modelerze nie pykło.
Zegarek dalej 2D z teksturą z PSX.
Na Epicu za darmo albo jakieś 69zł może warte. Ogólnie tylko SA wygląda w miarę, reszta to jakiś żart i karykatura. No i brak wsparcia dla Win7 takich starych gier, gdy Kena - nówka, go ma to trochę żal. Stare z modami wyglądają lepiej.
San Andreas wygląda całkiem nieźle.
Trójka ujdzie, ale mogłaby wyglądać lepiej.
Vice City z kolei wygląda okropnie, jest bardzo plastikowo, a postacie wyglądają jak niskiej jakości lalki. Coś poszło tu nie tak.
Wygląda to... niespójnie. Przedpotopowe assety z czasów PS2, które z nowymi teksturami i małą ilością poligonów przywodzą na myśl kreskówkę. Wszystko to dodatkowo okraszono całkiem współczesnymi, dopasionymi efektami zapewnianymi przez Unreal Engine (np. odblaski czy deszcz). Zupełnie mi się taki miks nie podoba.
Już bym chyba wolał, żeby nałożyli na całość komiksowe tekstury (w stylu Borderlands czy nawet XIII), bo te całkiem ładnie prezentują się w wysokiej rozdzielczości, nawet na modelach z małą ilością wielokątów (czego sama XIII jest doskonałym dowodem).
Na screenie mod do GTA IV (przypomina mi trochę gry od Telltale ;d).
Na filmie mod do Vice City:
https://www.youtube.com/watch?v=B1c8rBgUlOk&ab_channel=DylanC.Digel
Oficjalna okładka wydania pudełkowego
Bez kitu, postacie wyglądają jak wyrzeźbione z plasteliny, to już w oryginalnych odsłonach wyglądało to lepiej.
Ależ to wygląda okrutnie źle O.o
Jest ok, wstydu nie ma. Wyszlo jak zapowiadali, czyli na nowo, ale po staremu. Poczekam na pudelkowe wydanie i bedzie grane.
Jak na remaster wygląda całkiem dobrze. Dodali cienie, nowe tekstury i inne bajery. Czego więcej można spodziewać się po remasterze?
nadal biednie to wyglada
jak ktos to kupi, zwlascza w preorderze to jest skonczonym idiota
To wygląda, jak by 12 letnie dziecko, absolutnie nie wgłębiając się wcześniej w temat, zainstalowało kilka losowych modyfikacji z netu żeby mieć wypasioną grafikę. Daleko mi do zaglądania i rozporządzania czyimiś funduszami, ale ci co to kupią mogą, mogą od razu sobie na plecach, albo lepiej na czole wytatuować jakiś graf typu "Frajer Roku"
EDIT:
A zobaczcie na taką Mafie Definitive Edition. Dało się zrobić coś naprawdę konkretnego? Ale po co, lepiej wydać grę z zakoszonymi modyfikacjami z internetu pod postacią remake.
wydali bieda remaster, po raz kolejny już zresztą, bo przecież wcześniej wyszły wersje na smartfony (...)
...które nie były remasterami, tylko portami. O tym też poczytaj ;-)
(...) które potem te same wersje "wydali" na PC
Nic mi o tym nie wiadomo. Mógłbyś przytoczyć jakieś źródło?
Zamiast przysiąść trochę i zrobić jakieś konkretne odświeżenie serii, w postaci właśnie remakeu, tak jak zrobili z Mafią.
Nie wystarczy "przysiąść trochę" żeby zrobić remake. Remake to stworzenie gry w całości od początku, co wiąże się m.in. ze stworzeniem całej mapy od zera, czy też nagraniem na nowo wszystkich dialogów (Samuela L Jacksona w nowej wersji raczej byś już nie uświadczył). Każda z trzech części trylogii zawierała więcej contentu niż pierwsza Mafia i stworzenie wszystkiego na nowo wiązałoby się z ogromnymi kosztami, które przełożyły by się na cenę (samo San Andreas w dniu premiery na PC kosztowało ok. 260 PLN. Ile mogłoby kosztować teraz? Z pewnością ponad 3 stówy). R* ma trochę inną politykę dotyczącą gier. Ich GTA IV stanowi niejako remake GTA III (Liberty City zaprojektowane całkowicie od zera), a GTA V to trochę remake San Andreas.
Jakoś tak plastikowo wyszło :/ Słabo wyglądają modele postaci, zwłaszcza na twarzach, w sumie w Vice City to najgorzej wyszło(wygładzony i okrągły Tommy), oczy za to jakieś jeszcze mniejsze niż były, nawet w SA niczym chiń... ale 3ka chyba wychodzi najlepiej, Claude wygląda spoko ;)
Te shadery i "blur" to walą po oczach gorzej niż CGI w Mrocznym widmie i LotR-ze.
Kurde aż się musiałem zalogować bo muszę to skomentować - GTA to moja ulubiona GTA VC to pasja - chyba przeszedłem z 11 razy i powiem tak! Zjebali twarz Tommiego doszczętnie psując mi dzieciństwo, ale patrząc na efekty na GTA3 to muszę powiedzieć ze na pewno ogram, tam przeskok i efekty wydają się być na miejscu. Będzie do tego przyjemnie wrócić bo mapa liberty city jest bardzo ciekawa w trójce. Do VC miałem ogromne nadzieje i oczywiście przejdę ale raczej będę niemiło zaskoczony. Co do SA? Hmm grafika wyglada ciekawie ale czy warto poświecić tyle czasu tylko dla grafiki? Nie wiem…
Nie spodziewałem się niczego wielkiego, ale chociaż miałem nadzieję, że zostanie to zrobione ze smakiem i starannością. To wygląda tak, jak powiedział Persecuted - nic do siebie nie pasuje, zrobiła się z tego kupa w lesie. To nie wygląda jak porządny remaster, tylko jak paczka tekstur i shaderów, w dodatku kiepskiej jakości, stworzona przez jakiegoś początkującego moddera. Ale w sumie po tym studio już raczej niczego dobrego spodziewać się nie można. Od kiedy odeszli Benzies, Houser, Lazlow i pewnie wiele innych nazwisk, to ze starym R* nie mają wiele wspólnego. To byli ludzie, którzy wiedzieli co robią, czuli to. A teraz została tylko wydmuszka służąca do robienia pieniędzy na graczach z piszczącymi głosikami. W całości połknięta, strawiona i wys*ana przez Take-Two.
No tak bo Houser miał by coś wspólnego z remasterem robionym przez jakieś boczne studio Rockstara
No wygląda to dosyć pokracznie, po prostu ta grafika gryzie się z wszechobecnym drewnem typowym dla starych gier. Jakby chcieli za to maksymalnie 100 zł to może nie było by takiego hejtu...
Mówili,że chcą zachować wygląd starych gier.Więc widać że dali nowe oświetlenie i cienie plus tekstury,i zachowali tą kanciastość . I to ma wymagania jak GTA 5? XD No wybaczcie, ale to jest kpina.Z tego co widzę, animacje też tylko trochę doprawione,i dodane jakieś małe poprawki. Zastanawiałem się nad ewentualnym zakupem kiedyś,ale nie.Po prostu nie.Przeszedłem,bawiłem się dobrze,super dużo nie pamiętam, bo to było dawno.Ale jak będę chciał, to sobie zagram w stare części. Mody są dwa razy lepsze.
Ogólnie gdybym nigdy nie grał,i już nie miał okazji kupić starych wersji,to bym to kupił.Ale to wygląda jak z plastiku albo z plasteliny. Więc na pewno nie za tyle kasy.
I tak jak wyżej.Ogólnie otoczenie spoko,ale postacie nie za bardzo. To jakoś dziwnie wygląda. Ogólnie widac też,że głównie skupili sie na grafice,plus jakieś zmiany w mechanice,pewnie lepsze strzelanie. Ale już pewne rzeczy są stare. Zawsze mówiłem,Co mi po super wypasionej grafice,skoro animacje są po staremu?
Spodziewałem się czegoś lepszego. Dla mnie to wygląda jak GTA na modach. Chociaż powiedziałby że lepiej GTA na modach wygląda stworzonych przez graczy niż przez nich. Ciekawy czy będzie chociaż 60 FPS i poprawiony rendering obiektów.
Ekspertem od grafiki nie jestem, ale nie wydaje mi się żeby te budynki w tle miały miały mieć tak dramatycznie niską jakość.
I przy okazji trochę komicznie wygląda ta kolejka która jest niedopasowana do tych poprawionych zaokrąglonych torów :D
Wg mnie takie niedociągnięcia mogłyby przejść w momencie premier tych gier, ale teraz ?
edit: Cóż, pewnie znowu trzeba będzie liczyć na poprawki od modderów :/
Ale zasięgi widzenia sporo poprawili. Bez cienia wątpliwości.
Nie pamiętam już jak było w oryginale ale tu jest nie za wielki.
Po obejrzeniu tych trailerów i screenów wydaje się jakby nie wszystkie pochodziły z tej samej wersji gry albo w niektórych miejscach przyłożyli się do roboty lepiej w innych gorzej. Np model Claude zdaje się być wyższej jakości niż CJ. CJ ma paskudne tekstury spodni, pasek jest właściwie płaski a u Claude'a wymodelowany. Samochody w niektórych ujęciach nie dają cienia w innych są dobrze widoczne. Na którymś screenie widać ujęcie Los Santos i budynki nie wyglądają tak paskudnie jak tutaj.
Animacji w grze chyba w ogóle nie ruszali, nie wiem czy to też czasem nie jest powód który blokuje ich w jakieś większe ingerencje w modele postaci. Mimo wszystko w grze za 260 zł to jest kpina.
Wydaje mi się, że chyba właśnie trzeba będzie poczekać na poprawki od moderów.
Ale skok na kasę. Wiedziałem że tak będzie ale jednak człowiek się łudził że będzie to może REMAKE a nie REMASTER.
TO ma niby wymagać 4 rdzeni i 8 wątków od Intela, albo 6 rdzeni i 12 wątków od AMD? Grafiki na poziomie GTX 970? Przecież TO gówno nawet w połowie nie wygląda jak GTA V. No i co z fizyką? Co z modelem zniszczeń? Poprawili cokolwiek? Bo zaraz się jeszcze okaże, że nowej fizyki też wcale nie ma.
A fani i tak sie będą cieszyć jak przy tej ściereczce do ekranu od Apple
IMO jak na remaster wygląda całkiem spoko. Jakby nie patrzeć, to gry sprzed kilkunastu lat. Czekam na filmik z gamplayem, bo we właściwej grze może to fajniej wyglądać.
Ja jestem zadowolony. Nie spodziewałem się wiele więcej, a że bardzo dawno w te części GTA nie grałem, to bardzo możliwe, że kupię ten remaster na premierę. To dalej będzie Grand Theft Auto i będzie się w to po prostu przyjemnie grało.
Ciekawe jak sprawdzi się nowe sterowanie bo mam ochotę wreście wysadzić pewien budynek przy pomocy małego helikopterka ??
Oświetlenie wygląda naprawdę bardzo dobrze, ale cała reszta ssie, nawet animacji nowych się nie chciało zrobić, GTA 3 będzie komicznie wyglądać w ruchu (ta animacja ruchu ze śmiesznie podskakujacymi nogami), pewnie dlatego pokazana jest głównie jazda samochodem.
No i błagam, kwadratowe łapy w 2021 roku?
Smutne jak wiele osób nie widzi różnicy pomiędzy remake, a remasterem... Jak na zwykły remaster wygląda to przyzwoicie, nie jakoś rewelacyjnie, ale w moim przekonaniu akceptowalnie. Najważniejsze w tym wszystkim będzie jednak to jak zmienili podstawowe mechaniki gry. Rzekomo całość ma mocno bazować na stylu rozgrywki GTA V, a to byłaby już bardzo konkretna zmiana, kompletnie wytrącająca z rąk argument "Moderzy robią lepiej". Jeżeli jednak będą to jedynie kosmetyczne poprawki mechaniczne, to wówczas rzeczywiście będzie to mocne naplucie w twarz. Tym niemniej i tak najbardziej kuriozalna wydaje się cena trylogii, gdyby był to całkowity remake trylogii wówczas jeszcze można byłoby to jakoś przełknąć, ale w przypadku remastera jest ona trochę za wysoka.
edit: Swoją drogą, też macie wrażenie jakby za każdą część odpowiadali inni ludzie? Widać to szczególnie po modelach, które takim Vice City są strasznie słabe. Te gry zawsze były nieco przerysowane i kreskówkowe, ale w przypadku tego remastera polecieli na grubo. Co ciekawe w trójce i San Andreas nie razi to aż tak mocno w oczy, dosłownie tak jakby te części tworzyło zupełnie inne studio.
"Smutne jak wiele osób nie widzi różnicy pomiędzy remake, a remasterem" i potem nazywasz zmianę silnika (czyli przepisanie większości kodu, poza jakimiś drobnymi pierdółkami) "zwykłym remaster". W ogóle urocze jest to, że branża dziennikarzy growych wprowadziła do żargonu gier określenia "remake" i "remaster", po czym jako osoby nietechniczne są wstanie zdefiniować remake, albo remaster tylko w przypadku gdy wydawca doda jedno z tych dwóch określeń jako podtytuł.
Są też ludzie niestety i też smutne którzy nie odróżniają Lektora od Dubbingu
No nie jest źle, fajnie że będzie wersja pl.
Ale wychodzi znowu dysproporcja zarobków, niemiec zapłaci 70 euro i będzie cieszył gębe, polak zapłaci 270, dla bogoli to tyle co nic, ale dla tych co pracują na tych bogoli to już sporo.
Tak szczerze to SA i VC wyglądają jak normalne wersje z wgranym ENB, jedynie 3 wygląda w miarę dobrze. Chętnie pograłbym sobie w te GTA i przypomniał sobie fabułę bo dawno nie grałem ale za tą cenę to chyba podziękuje mógłbym za taki remaster dać max 100zł.
Wstydu nie ma, szczęka mi też nie opadła, w sumie (mniej więcej) czegoś takiego się spodziewałem - od początku słyszałem, że chcą zachować oryginalną, komiksową stylistykę (która mi akurat podoba się znacznie mniej niż realistyczna z IV i V) i to się udało. Przy czym oświetlenie ładnie podciągnięto, zasięgi rysowania też, tak samo tekstury. Postacie też dostały nowy sznyt, w starym stylu, doskonale to rozumiem.
Premierowo grałem na PC w trójkę (skończyłem) i Vice City (jakiś czas po premierze, nie skończyłem, sterowanie było tragiczne), San Andreas pominąłem. Także wstępnie jestem zainteresowany, aczkolwiek pewne warunki muszą być spełnione: poprawione sterowanie (podobno jest z V, więc stawiam "ptaszka"), poprawiony system sejwowania (ten z oryginałów jest tragiczny, zupełnie "out of date" w 2021 r.), poprawione bugi (np. AI policji z IV lub V, absolutnie nie zdzierżę policji jeżdżącej po chodnikach, jak w Vice City, podczas pościgów). Poczekam więc na recenzje i wtedy podejmę decyzję, pośpiechu naprawdę nie ma.
Co do ceny - jest akceptowalna, to są w końcu trzy duże gry. Mogłoby być ciut taniej, ale zdzierstwa też nie ma, pracy trochę było, całość hula na nowym silniku.
Wymagania? Jak najbardziej zrozumiałe, standardowe dla UE4 (GF 760 to zabytek od kilku lat!), przesiadka z RenderWare też konieczna (starożytny, niewspierany od lat silnik), UE4 jest uniwersalny, pójdzie na wszystkim (PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox S/X, Switch, smartfony).
Wstępnie jestem na tak, ale jak pisałem wcześniej - czekam na recenzje i informacje, jak potraktowano rzeczy najbardziej istotne dla mnie, tym bardziej, że IV i V (zwłaszcza ta druga!) biją te klasyki na głowę.
Tyle to można wycisnąć z samego Reshade... najgorsze to to nie jest ale mogło być lepiej ale 270 to przesada powinno to lecieć po 100 zł.
powinni zrobić remake tych gier jak już a nie remaster bo czasem może to wyglądać komicznie...
Nie no, ale serio, skoro mafia mogła dostać super remake, to czemu trylogia gta nie może? Co, nie stać rockstara na to? Komedia.
xDDDDD
Miło by było, gdyby nie ograniczyli się do grafiki i bzdur pokroju aczików, ale żeby wprowadzili też trochę zmian w rozgrywce. Np. w GTA: San Andreas mogliby wywalić bezsensowne odbijanie dzielnic, a przede wszystkim powinni wprowadzić całkowicie nowy system ruchu pojazdów kierowanych przez AI, bo drugiego tak frustrującego (przez źle zaprogramowaną organizację ruchu oraz głupie AI) jeżdżenia samochodami w grze, która w dużej mierze polega na jeżdżeniu samochodami, chyba nie ma.
Mnie się ta stylistyka podoba, spodziewałem się chyba czegoś gorszego. Pewnie kiedyś kupię i napewno wciągnie bardziej jak przenudne gta V.
Te gry potrzebują remake'ów a nie remaster'ów. 20 lat to szmat czasu, granie w nie teraz to jak jazda na składaku kiedy obok w garażu stoi rower enduro, bez sensu.
Niestety prostej fabuły, prostolinijnych bohaterów i pustego świata nie naprawi żaden nawet Rimejk.
Z sentymentu ogram nową wersje SA i III. Jak mi się spodoba, to zakupie.
SA ogram za free w GP, a III w PS Now.
Gry dość mocno zestarzały się mechanicznie. Przydałby się rimejk jak w Residentach czy Mafii.
Akurat fabularnie VC i SA nadal są świetne
A co tam było takiego fajnego w fabule ?
Mi podobało się okradanie aut i puszczanie muzyczki, akcje z policją i pościgi, lot samolotem, strzelaniny. Misje po pewnym czasie męczyły, bo system zapisu potrafił zniweczyć wszystko i powtórka więc pomału posuwałem się fabularnie więc gry starczały na długo. Ale to stare czasy, bo grałem dawno blisko premier na blaszaku.
Vice City jest zbyt komiksowe więc zostawię na koniec, gdybym zanudził się. Muszę przejść ukochaną trójkę. Była z tych trzech najbardziej mroczna. San Andreas jest cool i na niej wzorowała się trochę piątka. Vice City tropikalne klimaty komiksowe niemal wyjęte z gry XIII z 2003 roku :)
Wyraziste, barwne postacie na pewno.
Rockstar zawsze był mistrzem jezeli chodzi o pisanie dialogów
Zwroty akcji z tego co pamietam tez jakies byly
Vice City sporo czerpie z jednego z moich ulubionych filmów - Scarface, co jest ogromnym plusem
Ogólnie czy to w SA czy VC to zawsze się coś ciekawego działo
GTA 3 za to była nijaka, zdecydowanie najgorsza czesc serii
Zapominasz, że bez trójki nie byłoby Vice City, San Andreas, ani żadnej gry w takiej postaci jakiej poznaliśmy w RDR2 i GTA V. Mogłoby zupełnie inaczej to potoczyć się, gdyby nie pomysł Szkotów z GTA III. Albo ktoś wyprzedziłby ich pomysł i Rockstar nie zdążyłby się wybić i przepadłby z kretesem w branży. Ktoś inny mógłby poprzestać z taką formułą na jednej grze i pójść w innym kierunku.
Vice City masz rację, że jest w klimatach Scarface 1983. Czuć to mocno.
Widzę że zmiany sięgają dalej.
Wiedziałem, wiedziałem że ocenzurują xD
to już nie ten sam Rockstar
Przykład powyżej na obrazku to jest raptem fragment co mogą zmienić (lub wyciąć). Jak zajmą się innymi (bardziej lub mniej) kontrowersyjnymi elementami to w praktyce chyba dostaniemy mieli połowę oryginału, a póki co mowa jest o GTA: VC. Tutaj przykład: https://www.gry-online.pl/newsroom/gta-vice-city-i-protest-haitanczykow/z72b30
W skrócie rasistowska flaga dla niektórych. Można poszukać więcej informacji na Wikipedii lub na innych źródłach.