Gracze PC Warzone mają przewagę nad konsolowymi. Trwa spór
No i dobrze tak powinno być że PC zawsze powinno mieć przewagę nad aim assistami aka konsole
A niech dadzą graczom konsolowym możliwość ustawienia FOV. Jak ustawią na 120 i konsola wykręci 10 fps no to trudno xD
A niech dadzą graczom konsolowym możliwość ustawienia FOV. Jak ustawią na 120 i konsola wykręci 10 fps no to trudno xD
Nie wiem jak w Codzie ale w tej grze ustawienie FOV nie zmniejsza FPS, to czego nie widzisz i tak jest renderowane, więc nawet jak zwiększysz FOV to FPS będzie taki sam bo konsola nie będzie musiała renderować nic więcej. (A wiem to na podstawie takiej że tak samo jak w prawie każdej innej grze FPS w Call Of Duty Warzone na PC mi nie spadł.)
Czy będzie renderowane czy nie, z dużą rozdzielczością tekstur czy najmniejszą, to zależy od silnika gry, Rage miało nawet ciekawy patent przy szybkich obrotach kamery.
No i dobrze tak powinno być że PC zawsze powinno mieć przewagę nad aim assistami aka konsole
Dokładnie. Celowanie myszą wymaga umiejętnośći i lat doświadczeń, a tu chłopek z padem ma niemal zero recoila i również elegancko mu namierza graczy...
Gadacie, jest trochę powalona asysta w Warzone, a wiem bo swego czasu grałem na XONE jak mi PC padło, ale be przesady, dobry gracz i tak będzie miał lepszy wynik ma K+M niż dobry gracz na padzie.
A to tak ciężko podłączyć klawiaturę i myszkę do konsoli?
Dokładnie. Gracze PC i tam mają ciężko. Przecież pokazać gdzie się chce trafić jest bardzo trudno.
Podepnij sobie pada do PC i włącz auto aim co za problem ? Różnica między konsolą a PC jest taka że do PC podłączysz pada i masz i autoaim i FOV a w konsoli masz tylko autoaim. Widzisz różnicę czy to dalej za mało ? Weź pada do ręki i pokaż jak łatwo się gra na padzie. Bo widzisz gra na padzie dla wielu osób jak nie dla większości jest niegrywalna w FPSy a autoaim w grach ma swoje wady. Nie wiem jak dokładnie jest w COD (bo to gówniana gierka nieważne czy na PC czy konsoli , zresztą jak każdy COD) ale w innych strzelankach zdarza się tak że autoaim namierza środek przeciwnika co znaczy że po namierzeniu musisz jeszcze zareagować i próbować skontrować jesli chcesz headshotować a bardzo często zanim skontrujesz to już leżysz.
Ta przewaga jest od... Baaaaardzo dawna, ale dzieciarnia z TT i Reddita dopiero teraz się obudziła.
O FOV na PS4/XB1 mogą pomarzyć, na PS5/XBSX|S nie powinno być problemu, ale Warzone to kupsko posklejane taśmą wystarczy dmuchnąć i się rozlatuje, co zresztą regularnie pokazują twórcy przy eventach czy aktualizacjach gdzie wracają glicze/bugi które były w grze naprawione rok temu etc.
Grożą że nie kupią gry a i tak kupią, btw Vanguard będzie miało FoV slider na current genach (PS5/XBSX|S)
Swoją drogą w BF1, BF5 jest FoV slider, ale nikt nie korzysta bo FPS spada ;)
Większym problemem są konsolowi cheaterzy z Cronus Zen i innymi Action packami gdzie urządzenie im samo celuje i niweluje odrzut, tak samo urządzenia które "udają" pada a gościu gra na klawie + myszce.
To weź pada w ręce i pokaż jak samo za Ciebie celuje, wszyscy myszkowcy tak miałczą bo aim assist, a tak naprawdę trzeba sporych umiejętności żeby dobrze grać na padzie i umieć wykorzystać aim assist. Po za tym idiotyzmem jest wypominać aim assist jak CoD to gra konsolowa. To tak samo jakbym odpalił CSa na PC i narzekał, że nie ma możliwości gry padem.
A to tak ciężko podłączyć klawiaturę i myszkę do konsoli?
Możliwość ustawienia FOVa pod siebie to bardzo duża przewaga, a szczegoonie w Warzone gdzie często gęsto gunfighty odbywają się w terenie zabudowanym lub w budynkach. Druga sprawa to to, że nie każdy ma smykałkę do gier fps i normalnym jest, że większy FOV nie zrobi z kogoś pro gracza, trzeba umieć go wykorzystać, a nie być tylko podjaranym, że można więcej zobaczyć ;P
Po trzecie FOV zmniejsza recoil wizualny i duuużo łatwiej kontroluje się bronie.
Taka opcja powinna się pojawić już dawno temu w serii Call of Duty. Battlefield, Apex i inne gry posiadają suwak FOV no, ale nic dziwnego jak seria Call od Duty jest od lat robiona na modyfikowanym silniku Quake idTech.
Powinien byc wybor: cross albo nie. Ewentualnie cross w standardzie a rankingowki i turnieje juz nie. I sprawa zalatwiona. FOV i klatki na konsolach zawsze byly blokowane z powodu ograniczonych zasobow ale nowa generacja, szczegolnie jej bardziej wydajne wersje i sieciowe produkcje imo juz dawno powinny otrzymac taka opcje. FOV zwieksza pole widzenia ale oddala obiekty, poprawia to swiadomosc sytuacji i umozliwia planowanie ruchow z wyprzedzeniem ale wymaga tez wiekszej precyzji i blyskawicznej reakcji. Bez treningu i tak sie nie obejdzie :]
No to jeszcze trzeba graczom o szerszych proporcjach ekranu niż starodawne 16:9 monitory przycinać, albo graczom konsolowym dosyłać kawałki ekranów na boki telewizorów, żeby broń Boże ktoś o lepszym setupie nie miał nad nimi przewagi. U nich pole jest nawet szersze bo 120 + dodatkowa przestrzeń poza 16:9. Chcesz zamienne pole widzenia, graj na kompie, a nie drzesz ryja.
Ja bym poszedł o krok dalej: dlaczego na konsolach nie ma masy opcji graficznych, jak na PC? Szczególnie teraz, kiedy takie PS5, to upakowany do małego pudełka pełnoprawny pecet.
Jako gracz pecetowy zawsze dążę, aby w grze osiągnąć płynne i stabilne 110+ fps, z drobnymi wyjątkami. Gdy miałem sprzęt dosyć słaby, to obniżałem detale do tego stopnia, że niejedna gra wyglądała wręcz brzydko, ale miała mieć te 110+ fps i kropka. Ścigałki, gry sportowe i fpsy najczęściej 140 fps. Teraz kupuję topowe karty, by to wyglądało bardzo dobrze i chodziło mega płynnie. Dlatego też gram w 1080p, jak będzie kolejna generacja kart graficznych 40XX, to sprzedaję RTX 3070 Ti, bo przechodzę na 2k, ale koniecznie z G-Sync i minimum 144Hz.
Kompletnie zapomniano o graczach, którzy chcą super płynną rozgrywkę kosztem detali i rozdzielczości.
Czemu nie mogę na konsoli wybrać samodzielnie ustawień graficznych jak na PC? To jedna z dwóch przyczyn, dla których nigdy nie kupiłem konsoli. Druga to mody i możliwość ingerowania w pliki gry, podrasowania ustawień ponad te "uber maksymalne" - no i komfort grania m+k.
Uważam, że aby było sprawiedliwie, gracze PC powinni mieć bana na używanie myszki i klawiatury podczas grania kompetytywnego z graczami konsolowymi i byli zobligowani do korzystania z pada.
ja bym dal konsolowcom fov'a a pctowcom dal autoaima czyli aim assist taki jak maja konsolowce, co bylo udowodnione juz 1000x i nawet na fb czy przez sg sciaga im celownik na przeciwnika. i wilk syty i owca cala.
FOV to raczej kwestia preferencji i dlatego jego zmiana powinna być zawsze możliwa. Natomiast część innych ustawień, powinna być w grach mulitplayer stała. Jak na przykład poziom roślinności. W CODa nie gram, ale w takim War Thunderze, jest ogromna różnica pomiędzy włączoną trawą, a wyłączoną. Niektóre ustawienia detali również mogą wpływać na balans rozrywki. Generalnie, gracze którzy wybierają wyższe ustawienia, nie powinni być z automatu zostawiani na gorszej pozycji.
Gracze PC (...) mają przewagę nad konsolowymi
W końcu nasz ulubiony portal o grach napisał prostą jedyną najprawdziwszą prawdę.
Najwidoczniej silnik IW8 (Modern Warfare, Warzone, Vanguard) ma ewidentny problem z FOV'em na konsolach i krucze oprogramowanie wraz z resztą deweloperów nie są w stanie tego ogarnąć. MW, WZ nie mają, beta VG na konsolach nie miała. Black Ops CW działa na innym silniku i opcja na konsolach jest. BF działa na frostbite, fov na konsolach jest. Gdyby dodanie tej opcji było takie proste jak się może wydawać to już pewnie dawno by było. Konsolowcy to pewnie znaczna większość graczy Warzone i trąbią o tym nie od dziś, nie od wczoraj ale praktycznie od początku. Jeszcze na paździerzach z poprzedniej generacji można zrozumieć bo to ledwo działa ale na nowych? Jak nie dać tej opcji to czemu domyślnego FOV nie ustawić np. na min. 100 ? Szczerze to jakbym miał w to grać na konsoli to bym nie grał. Co sezon, większa aktualizacja to nowe błędy, powrót starych, coś nie działa, coś się zacina, gra wywala.
Jedni płaczą, jak to myszką się super celuje to niech mi wytłumaczą dlaczego tyle pro graczy warzone oczywiście grających na PC grają padami ? Poza tym można podpiąć mysz i klawe do konsoli.
Drudzy co grają myszkami płaczą o aim assist a co to za problem podpiąć lub kupić pada i mieć to samo "auto namierzanie" co inni ?
Spór trwa odkąd warzone stało się darmowe. Teraz żeście się obudzili? I to pitolenie, że aim assist daje przewagę - g prawda, nie daje przewagi. Wcale to nie działa tak, że automatycznie namierza gracza, jak sądzą ignoranci grający na PC. Druga sprawa, i śmieszki tych samych ignorantów, że fps spadną na konsolach - kolejne g prawda, albowiem Cold War na konsolach ma suwak fov i działa to normalnie. Zwyczajnie, skrw synom z activision nie chce się tego dodawać na "starym" silniku mw2019 - mogliby, ale po co? Są zajęci zasrywaniem sklepu w grze kolejnymi świecącymi skórkami broni i operatorów. I na koniec najważniejsze - żaden normalny gracz konsolowy nie chce grać z PC - nie chcemy waszych zmiennych fov, mysz i klawiatur oraz filtrów nvidia, o masie oszustów i cheaterów których 99% właśnie z PC wypełza nie wspominając. Tylko playstation ma możliwości wyłączenia w warzone crossplayu. Ja grając na xboxie jestem zmuszony zgodzić się na crossplay, inaczej nie uruchomię wyszukiwania meczu. Sony zapłaciło activision, aby pozostałe platformy miały gorzej, to proste - chcesz grać miło i przyjemnie? Wybierz playstation. A że gra wszędzie kosztuje tyle samo i nigdzie nie ma informacji, że ze względu na platformę będę dyskryminowany, to tam uj, ważne, że dałem się orżnąć na kasę. Z resztą sony to właśnie takie oszołomy - kreują się na przyjaznych graczom, a to zwykli oszuści, którzy winni stanąć przed sądem za stosowanie nieuczciwych praktyk wobec konsumentów i działanie na szkodę konkurencji. Zapłacili capcomowi, aby re village przez rok od premiery nie pojawił się w game pass, deathloop - roczna wyłączność dla playstation. Takich akcji są dziesiątki. Ja rozumiem exy, ale grzebanie w tytule multiplatformowym, to czyste urestwo i złodziejstwo. Cały ten cyrk to efekt wzajemnego lizania sobie jajec przez dwie korporacje, kosztem konsumentów, za konsumentów kasę, i aby tej kasy naruchać jeszcze więcej. Szukacie winnych takich sytuacji? Spójrzcie w lustra. A następnie zajrzyjcie w swoje portfele komu płacicie swoimi pieniędzmi. To my konsumenci jesteśmy winni tego, jak wygląda rynek. Ludzie nie myślą, łykają wszystko jak pelikany, nie liczą, nie są konsekwentni, do tego e bane fanboystwo, gdzie takie playstation i sony, które swoje brudne łapska pcha głęboko w zady graczy, jak i do ich portfeli jest walecznie bronione. Przy kulcie playstation fanboye xboxa to cienkie bolki.
Ja daję warzone ostatnią szansę: ulepszony silnik mw2019 jaki będzie w vanguard, nowa mapa, z czasem przeniesienie samego werdańska na ulepszony silnik, możliwość zrezygnowania z crossplayu. Nic więcej nie potrzebuję. Już walić ten fov, nawet z tymi wiecznymi problemami z serwerami i upośledzonym sbmm będę mógł żyć, nawet przestanę narzekać na oszustów, którzy będą dalej bezkarnie psuć innym grę, bo anticheat w warzone to nieśmieszny żart, który ma uciszyć tych płaczących. Jeśli po ograniu singla odpalę warzone w vanguard i przywita mnie informacja, że muszę zgodzić się na crossplay, to ten syf leci z dysku konsoli a płyta leci na sprzedaż.
Sony i Activision - na pohybel.
ja mam od początku wyłączoną grę między platformową... nie bedzie mi jakis stulejarz pecetowiec hackow robil podczas gry.. gram tylko na konsoli i tylko z konsolowcami... jak przegram to wiem ze ktos byl lepszy i nie oszukiwał... żal mi was pecetowcy... widzialem na filmach do czego sa zdolni zakompleksieni niedorozwoje i jakich oszustw uzywaja tylko po to zeby wygrać i myslec ze jest sie dobrym... masakra..
ja mam od początku wyłączoną grę między platformową... nie bedzie mi jakis stulejarz pecetowiec hackow robil podczas gry.. gram tylko na konsoli i tylko z konsolowcami... jak przegram to wiem ze ktos byl lepszy i nie oszukiwał
XIM Apex i konsola myśli że grasz padem, a można tak ustawić wszystko że imput lag jest praktycznie niezauważalny więc myszka i klawiatura działa jak na PC. Tyle w temacie uczciwego grania na konsoli :P
ktoś w 2021r odkrył że PC jest lepsze od konsol
szok !
niedowierzanie !
miliony pytań bez odpowiedzi......
Granie na padzie w FPSy, to jedno wielkie nieporozumienie. To jest to samo co granie w gry wyścigowe na klawiaturze.
Jak można mówić, że na padzie z autoaimem jest trudniej? Pad dosłownie sam namierza na głowę z każdej odległości. Wiadomo że jak ktos mało gra w fpsy na padzie to może mu się wydawać trudniej, ale jak ktoś gra na padzie tyle co ja na myszce to dla niego autoaim jest jak zwykły cheat
Dobra młody, idź dalej grać w GTA bo tam to faktycznie tak działa, ale nie w Call of Duty więc nie pisz bzdur :)
FoV na nowej generacji konsol to fakt, farsa.
Ciekawa sprawa jest też z ustawieniem pada. Nie mam pojęcia dlaczego na konsoli dają nam z automatu odgórnie ustawionego pada w konfiguracji lewo/prawo ręcznej, stary/nowy typ celowania. PO CO xD?
Serio - czy ktoś może mi logicznie wyjaśnić czemu sam nie mogę kurka ustawić sobie każdego przycisku pada tak jak ja chcę i potrzebuję. Chce strzelać "x" to strzelam "x". Chce skakać "R1" to właśnie tym cynglem chcę skakać. Chce biegać strzałkami to tak chcę ustawić. Nie wydaje mi się żeby to był jakikolwiek problem, ale...
Najlepsze rozwiązanie jakie mogą nam dać to do PC dołożyć aim-assist żeby było sprawiedliwie a konsoli fova i wszyscy zadowoleni
Dokładnie albo usunąc aimassista konsolom
Jak FOV to taki dla nich problem, to zaraz jak im to dodadzą to będzie płacz za proporcje wyświetlania. Dla przykładu gram na monitorze 21:9 i też widzę zdecydowanie więcej grając w WARZONE niż gracz z monitorem 16:9 ( na konsoli nawet nie ma opcji aby zmienić proporcje na inne niż 16:9)
Ja nie wiem w co wy grywacie. Nie kojarzę, żeby na konsoli w jakimkolwiek fpsie było łatwiej nacelować wroga za pomocą pada niż za pomocą kursora od myszki. WTF