Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Postacie z Wiedźmina 3 jak żywe dzięki SI

23.09.2021 21:13
😊
1
wojtek750
61
Pretorianin

Kogoś chyba zainspirował filmik z Dark Souls
https://youtu.be/tcr9uh3lv2E

23.09.2021 21:46
2
15
odpowiedz
5 odpowiedzi
zanonimizowany1343770
18
Generał
Image

Ok

23.09.2021 21:51
2.1
boy3
112
Senator

Nice xD

23.09.2021 22:59
xKoweKx [stalker.pl]
2.2
13
xKoweKx [stalker.pl]
143
Stalker
Image

U mnie wyszło co innego

24.09.2021 00:21
A.l.e.X
😁
2.3
A.l.e.X
151
Alekde

Premium VIP

i teraz już wiem czemu każdy chciał mu zrobić oklep za twarzowe ;)

24.09.2021 13:35
Wujek Face S.
2.4
Wujek Face S.
38
Gęstochowianin
Image

24.09.2021 13:35
Wujek Face S.
2.5
Wujek Face S.
38
Gęstochowianin
Image

No nieźle.

24.09.2021 03:59
3
odpowiedz
4 odpowiedzi
wassew
17
Legionista
Image

Trochę przydałoby się to jeszcze dopracować, ale tak to fajna zabawka.

24.09.2021 04:04
3.1
3
wassew
17
Legionista
Image

Szkoda tylko, że twórcy gier nic szczególnego w kierunku takich technologii nie robią, zamiast tego idąc po taniości na łatwiznę.

24.09.2021 11:53
Sevek007
3.2
Sevek007
86
Lost Heaven citizen

wassew W tym przypadku w jakim sensie pójść na "łatwiznę"?

24.09.2021 13:02
3.3
wassew
17
Legionista

Sevek007 Aktorzy użyczający twarzy w oryginalnej Mafii albo po prostu nie istnieli, albo nie żyli, albo byli za starzy. Tworząc odświeżoną wersję gry nie można było więc ograniczyć się do skorzystania z technologii takich jak motion capture, face capture itd, bo nie było na kim. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby takie postacie pieczołowicie odtworzyć ręcznie, w razie potrzeby posiłkując się podobnymi technologiami opartymi o AI (przy okazji pewnie dokładając jakąś tam cegiełkę do ich rozwoju), no ale po co, skoro można pójść na łatwiznę - po prostu zmieniamy aktorów i dalej już lecimy standardowymi metodami, co jest tańsze, szybsze i wymaga dużo mniejszego nakładu pracy.

post wyedytowany przez wassew 2021-09-24 13:11:38
24.09.2021 13:11
Sevek007
3.4
Sevek007
86
Lost Heaven citizen

Szok i niedowierzanie, prawda? ;)

24.09.2021 08:37
Mówca Umarłych
👍
4
1
odpowiedz
Mówca Umarłych
125
Pan Milczącego Królestwa

Przyznaję, robi wrażenie.
Idealne narzędzie do wspomagania tworzenia remasterów starych gier, przynajmniej w temacie twarzy. ;-)

post wyedytowany przez Mówca Umarłych 2021-09-24 08:40:13
24.09.2021 09:06
keeper_4chan
5
1
odpowiedz
keeper_4chan
104
Generał

Teraz dodać jeszcze animacje twarzy rodem z Mass Effect Andromedy i mamy zagwarantowane mocne koszmary.

24.09.2021 09:18
6
odpowiedz
zanonimizowany1255967
74
Generał

Wyglądają dużo lepiej tylko że ten program przerabia zdjęcia/screeny a nie modele 3d więc nie będzie z tego moda chyba że jako teksturę ale to by bardziej do morrowinda pasowało
Ale może w przyszłości algorytmy będą generować unikalne i realistyczne twarze na bieżąco w czasie gry tak samo sztuczna inteligencja mogła by generować dla nich animacje mówienia a nawet głosy a projektant pisał by tylko co mają powiedzieć

24.09.2021 12:55
7
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1309457
15
Chorąży

Pomyślałem sobie kiedyś właśnie, dlaczego CD Projekt, nie zrealizował filmu, albo serialu utrzymanego w takiej grafice jak gra? Przecież skoro tworzy się scenki, i całe sekwencje ruchów postaci w grze, to można by jednocześnie stworzyć animacje w postaci filmu, czy serialu jak to zrobiono w przypadku Resident Evil, gdzie filmy i teraz serial są zrobione w tej samej stylistyce co gry. Uważam że to by się wspaniale sprzedało, i odniosło ogromny sukces, bo na ten twór który stworzył Netfliks nie można patrzeć bez obrzydzenia.

24.09.2021 14:21
7.1
torlof221
15
Legionista
Wideo

Może po prostu stworzenie takiego pełnometrażowego filmu czy serialu byłoby za drogie/czasochłonne. Ciekaw jestem ile kosztowało i zajęło czasu stworzenie chociażby tego niespełna 4. minutowego intra z Wiedźmina 2:
https://youtu.be/YJ_KtvVvolY

post wyedytowany przez torlof221 2021-09-24 14:25:28
25.09.2021 11:32
7.2
zanonimizowany1309457
15
Chorąży

torlof221 Z pewnością finanse są tutaj jedynym czynnikiem. Choć podejrzewam że może CD Projekt po prostu też nie jest zainteresowany czymś więcej niż grami.

post wyedytowany przez zanonimizowany1309457 2021-09-25 11:32:47
27.09.2021 15:09
7.3
Majorbajor_123
21
Legionista

Bo tworzenie filmu animowanego kosztuje fortunę i robi się go zupełnie inaczej niż gry. A że Redzi nie są wszechpotężni pokazał to Cyberpunk, gdzie okazało się, że nie mieli pojęcia nawet jak robi się grę z otwartym światem (sorry, ale Wiedźmin 3 to jednak nie jest gra jak GTA).

Druga sprawa, że filmy w realistycznej animacji nie odnoszą sukcesu. Resident Evil (film i serial) to produkcje niszowe, które są tylko przeznaczone na japoński rynek (oni lubią takie rzeczy). Reszta świata nawet nie słyszała o tej serii i z Wiedźminem będzie podobnie.

Wiadomość Postacie z Wiedźmina 3 jak żywe dzięki SI