Far Cry 6 będzie wyglądał świetnie na PC dzięki ray tracingowi i FSR
Ale jak to, przecież ponoć EA specjalnie ograniczyło wersję PCtową FIFY22 z powodu zbyt słabych komputerów, a tutaj się okazuje że jednak to nie prawda?
Ale jak to, przecież ponoć EA specjalnie ograniczyło wersję PCtową FIFY22 z powodu zbyt słabych komputerów, a tutaj się okazuje że jednak to nie prawda?
to może być prawda, bo to zupelnie inne gatunki i inny target.
z tego samego powodu nigdy nie zrobią prawdziwie next-genowych Simsów.
Spoko. Co do FIFA 22, to zagłosowałem już poniekąd portfelem - czekam na premierę i mam gotowe 60 złotych na wykupienie EA Play Pro. Wyhaczyłem na Allegro kartę podarunkową Origin za 40 złotych o wartości 60 złotych, zwykle ceny są wyższe na Allegro, czyli karta podarunkowa o wartości 60 złotych leci za 68 złotych, ale na Allegro Lokalnie przypadkiem natrafiłem na okazję. W miesiąc ogram karierę menadżera 2-3 razy różnymi klubami i mi starczy, FUT nie tykam, bo albo grindowanie, albo okupowanie rynku tranfesrowego kart i handel, albo miliony na koncie i masa paczek, żeby mieć skład najwyższej klasy.
A i AI na najwyższym poziomie trudności sprawia mi masę problemów, więc skilla nie mam do grania w multi w FUT. Lubię za to podłubać w składzie, a teraz będzie można tworzyć swoją drużynę, więc trochę zabawy będzie. :)
Pierdzielenie farmazonów, oczywistym jest, że fifa stoi na konsolach, więc żeby napędzić zakup nowej konsoli wydają "eksluzywnie" nextgena tylko na nową generacje, tak samo jak w przypadku dawnych FIF w 2008 roku, a żeby taki gracz jak ja napalony na nową fifę poleciał i kupił konsolę. Ale niestety jak bardzo bym się nie napalił na nową fifę, to nie jestem aż takim głąbem, żeby kupić konsolę za 3k dla jednej gry.
Kurde przypomina mi Far Cry 2, choć z o wiele lepszą grafiką.
no tak oczywiście od wersji konsolami różni się lepszym renderem, ale podłoga i ilość assetów wygląda już jak wyjęte z sandboxów tpp z poprzedniej generacji.
czyli jednak ps4 i xbox takie słabe że nawet tekstur w wysokiej rozdzielczości nie dostaną
Ten pakiet HD tekstur to pic na wodę w grach Ubi.
Różnica jest minimalna i dosyć bardzo minimalna.
Pewnie na Pro i One X będą lepsze, ale na pewno nie będą na poziomie tych z PS5/XSX
Teraz już trzeba sie przyzwyczaić że premiery next-genów oznaczają to że gry na PS4/XONE będą wizualnie na poziomie gier na PC na ustawieniach niskich-(może) średnich, co najwyżej modele Pro i X będą nadrabiać wyższą rozdziałką czy liczbą klatek, ale teraz tak każde ostatnie największe premiery w ciągu tych dwóch lat będą wyglądać więc nie ma co oczekiwać że na prawie 7-letnim PS4 dostaniesz tekstury HD (i tu nie chodzi o to że tamte podstawowe nie są HD, po prostu Ubi to do dupy nazwało) a zresztą i tak te tekstury dają niewielką różnice
Ten pakiet HD tekstur to pic na wodę w grach Ubi.
Różnica jest minimalna i dosyć bardzo minimalna.
No nie jest.
Przynajmniej nie w wydajności. xD
Panowie i panie ta moda z dogrywaniem osobno tekstur to też słabe praktyki twórców. Już tak było w FF XV, KCD, Far Cry 5 i 6 i kilku innych. Coś tam różnica jest, ale nie o to mi chodzi, a o fakt, że to powinno być od razu wbite w grze w ustawieniach ultra. Potem przychodzi jeden z drugim, którzy nie dograli, że tekstury w grze są przestarzałe w grach największymi budżetami mimo najwyższych ustawień i wyglądają na rozmazane jak po wypiciu piwa :)
Pc to multum ustawień graficznych i każdy dopasuje do mocy swego komputera więc te osobne tekstury to słaba praktyka twórców gier.
FSR to akurat prędzej zepsuje obraz.
W Deatloop po włączeniu tej opcji obraz jest bardzo rozmyty
Nie no ta tabelka dla nowych konsol i samo NIE wygląda żałośnie jak na 2021.
Ubi mogło po prostu wpisać, "NIE, bo nam się nie chce"
Wszystko z tego mogliby zrealizować jakby chcieli.
Ubi to totalna żenada.
By się lepiej fizyką i sztuczną inteligencją zajęli a nie wszystkie zasoby w odbicia i w tekstury ciul wie ile k
FSR nvidia ? Osz kutwa, nie znam. Muszę uzupełnić wiedze
Edit.
Wow, super. Brawo ubi. Będzie gierka zasuwac
Każda gra z RT wygląda świetnie. Faktem jest że oprócz grafiki, mapy i drobnych mechanik to FC się od siebie za wiele nie różnią, nie ma mowy tu o rewolucji a co najwyżej powolnej ewolucji, żeby chociaż AI miało jakies znaczne zmiany w zachowaniu.
Far Cry 1 mocno różni się od reszty serii, ale to jedyna część wyprodukowana przez Crytek, a nie Ubisoft. Stawiała ta część na konkret, zróżnicowane poziomy, wyższe wyzwanie stąd miodnością i grywalnością wyróżnia się. Taki 100% shooter w starym dobrym stylu. Później seria poszła w innym kierunku, bo stawiała na otwartość i poboczne duperele, więc można było w niej spędzić znacznie więcej czasu, aż wyczyści ktoś większość mapy, a Crytek zajmował się serią Crysis, która podobnie jak FC1 miała konkretne single player.