League of Legends - większe kary dla graczy za opuszczanie kolejki
Twórcy League of Legends postanowili przyjrzeć się jednemu z największych problemów popularnej gry MOBA i wprowadzili większe kary za notoryczne opuszczanie kolejki.
Nic w związku z toksycznymi dzieciakami - bluzgi wciąż na czacie zanim nawet gra się zacznie...
Na dodatek coraz więcej dzieciaków spod znaku 1/17 Nunu mid w ciągu kilku pierwszych minut gry, ponieważ "on ma to gdzieś, jak zbanują mu to konto, to sobie za grosze kupi nowe"...
A teraz to... Bardzo to pomoże xD
,,Twórcy, mimo że byli zadowoleni ze swoich obecnych metod walki z toksycznymi graczami, zdali sobie sprawę, że nie rozwiązywały one problemu do końca, ponieważ 9 procent wszystkich użytkowników nadal powtarzało te same złe zachowania."
9% zbuntowanych graczy ktorzy mysla ,lepiej wyjsc z kolejki niz grac z debilami
Osoba bluzgająca na czacie w przeważającej większości przypadków i tak nic wartościowego nie napisze, więc w czym problem, żeby ją całkowicie wyciszyć?
Ja zawsze miałem właśnie taką taktykę, mi tam pingi wystarczały zawsze do komunikacji i przy okazji sobie nerwów nie szarpałem buractwem. Czasem zdarzało mi się wchodzić w jakiś dialog z takimi osobnikami żeby trochę zluzowali ale zwykle nie przynosiło to żadnego pozytywnego rezultatu więc sobie odpuściłem.
Żeby grać PvP trzeba mieć 30 poziom, a jego nabicie zajmuje trochę czasu, prościej kupić sobie 30 lvl konto wyfarmione przez bota, aktualnie na Allegro to koszt rzędu 10 zł...
Poprawka, żeby grać rankingowe PvP trzeba mieć 30 poziom.
Żeby samo PvP nierankingowe wystarczy bodajże 5 poziom, a żeby komfortowo grać ze wszystkim odblokowanym co inni mają to chyba 10 poziom.
Największe emocje udzielają się ludkom na rankedach. Kiedy gra idzie o jakąś stawkę. I tam problem z toksycznymi zachowaniami graczy jest największy. Tam też leci większość banów.
Tak tak, geniusze. Kary za opuszczanie ale nie pomyślą, żeby wypierdzielić tego gó@#!$% autofilla albo w jakiś trybach dać jak w ARAMach dwa rolle. W ARAMie leavera to ja dawno nie widziałem. W rankingach cały czas ktoś napisze, że autofill i z litości dla drużyny wyjdzie.
Trochę zabawne jest, że gracze narzekają na autora gry. To, że w grę gra mnóstwo dzieci, albo po prostu idiotów nie czyni ich winnymi toksycznej społeczności. Winę ponoszą sami gracze. Inna sprawa jest w grach gdzie jest masa cziterów jak Warzone. Tutaj można winić autorów za brak dobrego antyczita, ale tak samo też producentów tych czitów i pok**wieńców co ich używają. Generalizując - grając w multi zawsze trzeba się liczyć, że gramy z ludźmi, a ludzie to ... sami sobie dopowiedzcie.
Największym problemem tej gry to nie są afki. Tylko flamerzy, nie ma meczu, żeby ktoś cię nie wyzywał...
Nie zgadzam się.
Flejmerów wyciszysz, od dawna nie mam włączonego all chata.
AFKerów nie poruszysz. Będą ciągle stać. To wciąż będzie nierówna walka, która przez ten jeden brak może przeważyć na grze.
Flejmer nadal może zabijać. AFKer nie.
Wy chyba macie jakieś rozdwojenie jaźni. W 99% gier nikt nikogo nie wyzywa, bo ludzie boją się bana, Teraz za flame się wyłapuje bana od strzała. Ludzie teraz piszą złośliwe uwagi, albo cię pingują po śmierci. itp. Ale żeby ktoś autentycznie wyzywał to się praktycznie nie zdarza...
Teraz za flame się wyłapuje bana od strzała.
Ta jasne od starzała lmao. Byłem właśnie bardzo ciekawy jak to działa i postanowiłem przeprowadzić eksperyment na sobie. Wynik był taki. Przez ładne kilka miesięcy pisania na czacie soft tekstów typu noob, useless itp. zero reakcji nawet jak sypały się raporty.
Dopiero po wytoczeniu cięższych dział i wyzywaniu kogoś ostrzej po kolejnych paru miesiącach pojawiła się kara w postaci - uwaga - ograniczenia liczby pisania wiadomości do pięciu na 3 (słownie trzy) dni.
Po kilku dalszych miesiącach było dłuższe wyciągnięcie i po kilku kolejnych czasowy ban. Serio, trzeba chyba ponad rok czasu flejmować by coś kogoś realnie ruszyło.
Takie kary to gówno nie kary.
Riot potrafi zająć się tylko najmniej ważnymi problemami.
PS. Tak mi się przypomniało, że znowu im padły serwery na ostatnim clashu. Robią go już od tak długiego czasu, że mogliby spiąć poślady i to ogarnąć, a nie bardzo często wywala wtedy serwery (postawione na zgniłym ziemniaku).
Największym źródłem problemów w LoLu to gracze będący w silver i myślący, że należy im się diamond, bo przecież są tacy super.
A wiadomo, jak ktoś myśli, że jest lepszy niż jest w rzeczywistości, to jest bulwers, że przecież gra z noobami, że jak on jest w dżungli to nigdy nie ginie, jak gra mid to zawsze jest 7/0 a bot lane zawsze carruje supportem bo jego adc to trash i stąd się pojawia flame, wychodzenie itd...
No ale niestety na głupotę ludzi nic się nie poradzi.