Deathloop - wersja PC otrzymała pierwszą aktualizację, ale na poprawę wydajności trzeba jeszcze poczekać
Gra dosyć skutecznie obciąża CPU, wiec jest spora szansa, że Denuvo, które też siedzi na CPU robią sieczkę z wydajności i są dropy.
Na konsolach tego nie ma.
Za rok w Gamepassie się ogra, wersje poprawioną, a może wyjdzie jak ich poprzednie na gry na GOGu poprawione bez DRM.
Nope.
Mouse jitter + Stuttering + Camera stutter
Podstawa wersji PC w połączeniu z stutteringiem tak masakruje wydajność na PC.
FIX:
Musisz mieć +100fps inaczej wydajność będzie masakrowana
raczej każdy kto jest zaznajomiony z Arkane wie że to nie denuvo jest odpowiedzialne za problemy tylko ich partactwo związane z silnikiem.To że ludziom którzy nie maja pojęcia nawet jak denuvo funkcjonuje najłatwiej jest wszystko zrzucić na drm to inna sprawa która nie pomaga twórcom, bo trzeba przefiltrować zbędny spam.
Dla mnie już sam fakt, że trzeba pisać takie artykuły jest porażką Denuvo.
Jak to nie jest wina Denuvo, a innym razem mamy sytuacje jak w Resident Evil.
Nie wiem czym ktoś robił porównanie, ale na PC są dosyć długie loadingi, gdy na konsoli trwają 5 sekund.
Problemem denuvo zawsze było to, że wydłużał loadingi, nawet w grach gdzie nie odbijało się na wydajności.
Hmm... u mnie gra chodzi w około 80fps, nigdy nie przyglądałem sie ich górnej lub dolnej granicy ale gra przycięła mnie sie ze 4 razy za pierwszym uruchomieniem w tym mieście(tam gdzie colt ma mieszkanko), od tego momentu chodzi bez problemów nie licząc okazyjnego zawieszania się
Dishonored 2 miało podobne problemy. Najgorsze jest to zjawisko zwane stuttering, czyli zawieszenie animacji i spadek klatek, co powoduje, że gra może zwyczajnie przestać być grywalna. W D2 tego nie naprawili, zrobili to dopiero w samodzielnym dodatku. Prey miał podobnie, tyle że w wersji na PS4. Arkane robi świetne gry ale technologicznie to się w ogóle na błędnych nie uczą. From Software w Sekiro już sobie poradziło ze swoimi słabościami, które były w DS i BB ale Francuzi już któryś raz z kolei to powtarzają. Najgorsze jest to, że znowu to się odbije na odbiorze i sprzedaży gry, bo duża cześć graczy PC oleje ją teraz i poczeka na dużą obniżkę.
eh, Problemy ludzi 3 świata ;) znajomi na 1070 i 1080 bawią się doskonale i nie trzeba mieć 3080 czy 3090. Co wiecej gra ma nawet możliwość wyboru ustawień. Gramy w PvP w deathloopie gdzie jakikolwiek stuttering by to uniemożliwił.
Jako posiadacz 1080 potwierdzam słowa Aleksa. Dlatego jestem ciekaw, co się okaże przyczyną problemów ludzi z lepszym sprzętem.
Bukary - wiadomo co nie chciałem pisać wcześniej bo ludzie dzisiaj to typowe żelki którym nawet nie chce się przeczytać pliku zrzutu błędu który ktoś wrzucił na steam i nawet na gola. Problem w nim to przeciążenie ustawień do śledzenia promieni względem tego co mają. Najśmieszniejszy był jednak pokemon z 3090 który nawet nie zamaskował w zrzucie że błąd ten który mu wyskoczył to na 2070tce. Jak wszystko w prawo bez pomyślunku + jeszcze pewnie ustawienia z NV Panelu na 16AA to nikogo nic nie powinno dziwić w dzisiejszych czasach :)
ta gra właściwie na ultra śmiga na kartach 3 generacje do tyłu / ten silnik jest tak dobrze zoptymalizowany że właściwie ręce opadają jak czyta się niektórych wywody
Ale co z tymi, którzy wszystko ustawili w lewo i dalej gra dropi poniżej 60 klatek bo tak dobrze jest ten silnik zoptymalizowany (lol)?
No tak, nie mogło zabraknąć klasycznego Alexa ignoranta "u mnie działa", bez tego nie wiesz, że jesteś na golu. Oczywiście wszyscy co mają problemy, jak zwykle sobie to wymyślili. Widocznie proste sprawdzenie treści na steam to nadal za trudne zadanie.
Check. Next.
Może po prostu nie mieli czasu na zoptymalizowanie gry na PC.
Podpisali umowę z Sony jeszcze przed przejęciem studia przez Microsoft. U Sony gry mają pewne wymogi co do jakości które gra musi osiągnąć by mogła być dystrybuowana na ich konsoli. Arkane wzięło sobie do serca by ich produkcja była w jak najlepszym stanie na Playstation (w końcu jest czasowym półexem) i skupiła się całkowicie na dopracowaniu gry na PS wypuszczając niezoptymalizowanego stwora na Steamie. Ostatnio jest moda na wypuszczanie gry w słabym stanie by po wielu łatkach w końcu zaczęła przypominać to co powinno na premierę. Dobrze że w tym wypadku gra faktycznie jest dobra.
Jeszcze bym zapomniał o cenie, tą na steama można wyrwać za 190zł co jest zdecydowanie lepszą ceną niż to co oferuje nam oficjalnie (249zł). Za tę cenę to bym się zastanowił zakupić wersje pudełkową żeby mieć coś namacalnego, ale i tak tylko wtedy jak by grę dopracowali.
obecne PS5 i XboX SX czy SS to nic innego jak PCty zapakowane w inne obudowy. Masz screena wydajności wyżej w ustawieniach maksymalnych ultra więc jak widzisz gra jest dobrze zoptymalizowana a zawsze mając wybory można ustawienia poprzesuwać bo nie wszystkie muszą być ustawione wszystko w prawo.
Jasne, ale jako świadomy klient chcę mieć pewność że nie zakupię bubla. Jeśli ilość pozytywnych opinii będzie przytłaczająca, to w tedy będę wiedział czy kupić, czy nie.
Coś musiało się złego stać skoro te pierwsze są takie jakie są. Ludzie się skarżą że gra im tnie na najniższych ustawieniach także może być to wina ich konfiguracji komputera z którą ta gra ma problemy. Czekam aż wszystko się wyjaśni.
Słabiutko, z drugiej strony skoro przez lata tworzenia gry kładli lachę na testy PC to trudno oczekiwać, że teraz pstrykną palcem i naprawią swoje wieloletnie zaniechania w ciągu paru dni.
Kupilem Dish2 chyba z rok po premierze - i optymalizacja po tak dlugim czasie wciaz byla bardzo slaba... W Prey chyba wszystko bylo dobrze bo nie pamietam takich problemow jak z Dish2...