Star Wars: Knights of the Old Republic Remake zapowiedziany - KOTOR zawita na PS5
Spokojnie, będzie też na PC. Lucasfilm Games potwierdziło na Twitterze...
https://twitter.com/LucasfilmGames/status/1436066933032439824
ogarnijcie się zieloni zanim bólu dupy dostaniecie
Oby nie zmieniali nic oprócz tylko grafiki i animacji.
No to tym ruchem Sony/EA/Disney wkurzyło SPORY legion ludzi.
Bo zrobili z tego exa na PS5.
I ja się zaliczam do tych wkurzonych. Tyle lat czekania na remake tej genialnej gry...tylko po to aby teraz dostać w twarz "only na PS5".
marcing805
Przecież MS robi dokładnie to samo ze Stalker2 Wiadomo ,że Sony nie może sobie pozwolić sobie na pozostawienie poczynań MS bez odpowiedzi. A Kotor: Remake to będzie dla jednym z powodów dla których obok świeżo zakupionego Xbox SX wyląduje PS5. Bo ja gram w gry i nie widzę przeszkód , aby się ograniczać do tylko jednej platformy.
Przecież MS robi dokładnie to samo ze Stalker2
No nie do końca, bo pojawi się na PC. A oryginalny KOTOR był ogrywany głównie na PC, mimo że wylądował swojego czasu też na Xie. Właśnie tego PC tu brakuje najbardziej.
MineBeziX -> Oryginalny Kotor wyszedł najpierw na Xboxie, dopiero pół roku później pojawił się na PC. Właściwie to jest gra z konsolowym rodowodem ;)
MineBeziX
Przecież nie jest wykluczone , że po pewnym czasie Kotor :Remake wyjdzie również na PC. W tym przypadku status exa oznacza tylko tyle , że tej gry nie będzie miała konsolowa konkurencja. W tej całek wojnie konsolowej PC jest nautralny stąd są gry które są dostępne na jednej konsoli i PC podczas gdy inne konsole tych gier nie mają. A zresztą takie PS5 jest tanie niż drogie obecnie GPU i wielu graczy którzy nie chcą czekać na porta PC kupi po prostu konsole Sony bo to będzie dla nich bardziej opłacalne.
Ale co wy świrujecie, nikt nie potwierdził, że ex, z uwagi na właściciela marka, spokojna wasza, nie ma na to opcji, po prostu na filmie dla sony nie będą informować, że wyjdzie tez na inne platformy, tak jest od dawna.
"Produkcja zadebiutuje na PlayStation 5 i PC, ale niewykluczone, że jakiś czas po premierze ukaże się też na innych platformach.
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/star-wars-knights-of-the-old-republic-remake-zapowiedziany-kotor/zc206bb"
Informacja o tym, że gra wyjdzie również na PC pojawiła się później. Początkowo artykuł wprowadzał w błąd mówiąc tylko o konsoli Sony. I stąd to zamieszanie.
Tym bardziej zaskakujące, bo KOTOR 1 i 2 wydane zostały na Pc i Xbox, a na Playstation nie było.
Jestem niemal pewny, że remake zmieni się w płytszą grę akcji kosztem rpg. Rzadko, który remake mi podobał się poza tymi prawie 1 do 1 jak Sid Meier's Pirates!, Monkey island 1 i 2, Gabriel Knight, Crash Bandicoot 1-3 oraz jednym wyjątkiem Re1 remake, gdzie gra mimo pewnych zmian i rozbudowy gry rewelacyjnie zachowała najważniejsze atuty oryginału. Inne remaki zawsze ssały, bo kilka rzeczy, które są rewelacyjne w oryginalnych wersjach brzydko popsuły.
Przecież to nie będzie EX, najwyżej Sony będzie miało wyłączność na kilka miesięcy.
Hahaha
In you face Xbox players!!!
Co za gry. Sony pozamiatało XBoxa.
Dokładnie ha ha, a masz ty zła niedobra konsolo konkurencji, do boju niebiescy!
jeśli 1982 to twój rok urodzenia, to nie jesteś już za stary na głupie wojenki posiadaczy różnych konsol ?
A czy klasyczny KOTOR nie startował jako konsolowy exclusive który dostał port na piecu parę miesięcy później?
No i jak rozwiążą sprawę z możliwością rozbierania ekipy przy obecnej polityce Słony. Wytną? Taktyczne flary zasłonią co trzeba?
https://twitter.com/LucasfilmGames/status/1436066933032439824
ogarnijcie się zieloni zanim bólu dupy dostaniecie
Ja tu widzę głównie niebieskich którzy się ekscytują jak to mają coś czego xbox nie ma...
A niech sobie SONY bierze na wyłączność wszystkie remastery świata... Nie pierwszy raz będą się szczycić odgrzewaniem kotleta na każdą kolejną konsolę (jak Shadow of the Collosus).
A wracając do gry - mechanika KOTORA mocno już trąci myszką (jak pierwszy Wiedzmin, albo DragonAge Origins) i choć samą fabułą spokojnie się obroni, tak do pełnego sukcesu trzeba w tej grze czegoś więcej niż podkręcenia grafiki...
Sztos! Nie no, nie wierze. To moze byc pierwszy remake, który pokocham.
Nigdy nie miałem okazji,słyszałem wiele dobrego.Czekam. Chociaż mam nadzieję że trafi to też na PC
Jednak trafi też na Pc.
https://twitter.com/LucasfilmGames/status/1436066933032439824
Jedna z najlepszych gier z tego uniwersum. Mega, że odświeżyli, bo nowi gracze nie mają okazji pograć. A i dość mocno sie zestarzała. Tak sie robi konferencje, takie gry się pokazuje.
To chyba nie oglądałeś, bo pokazali logo i dwa miecze.
To chyba nie oglądałeś, bo pokazali logo i dwa miecze.
To jest głupi troll, wiadomo że będzie pisał bzdury.
Przecież fabuły nie zmienią, a to jest w tej grze najważniejsze.
Biorąc pod uwagę to że oryginał nie jest już kanoniczny, to fabuła się właśnie może zmienić.
Świetnie! Jeśli sprzeda się dobrze to może dostaniemy w przyszłości również odnowione The Sith Lords, a następnie może trójeczka?
Spokojnie, będzie też na PC. Lucasfilm Games potwierdziło na Twitterze...
OG Kotor to było goty 2003 i ex dla Xboxa i PC. I teraz ma być na PS5 i ominie Xboxa? No powiedzcie mi, że ja śnię. To jest jakiś koszmar. Jestem absolutnie załamany. Jak oni mogli coś takiego zrobić fanom.
Co ten Microsoft? Skończyła im sie kasa? Przecież ta gra była exem na Xboxa przez pewien czas. Seria ogólnie była exem xboxowym, a tu taka informacja. Microsoft nie mógł sypnąć groszem, by i na Xboxa wydali? To jakby Sony nagle zapowiedziało jakiś remaster/remake exa pokroju Salient Hila z PS2 na Xbox X i PC.
Dobrze, że chociaż na PC będzie.
Przecież Microsoft też ją dostanie, w końcu wychodzi na Windowsa.
Ale to był ex konsolowy Microsoftu, a teraz jest exem Sony. Dali sobie odebrać jeden z najlepszych erpegów. Tego się chyba nikt nie spodziewał.
Fajnie, ale szkoda że w ostatnich latach nie wychodzą już nowe gry tylko same remaki.
Trzeba umieć odróżnić remake i remaster.
No i dobry remake vs zły remake.
Remake KOTOR'a to coś na co wielu czekało i oczekiwało. Genialna gra która od strony technicznej i graficznej mocno się zestarzała.
Grałem w KOTOR 1 jeszcze przed erą steam, bardzo dobrze ją pamiętam, była to bardzo dobra gra cRPG, w której można było lawirować między Jedi, a Sithem, fabuła też bardzo dobra, NPC tak samo, dwójka też jeszcze trzymała poziom, jedynka to jeszcze były dobre czasy BioWare, nie to co jest teraz.
Wszyscy mówią o tym jak oryginał się zestarzał mechanicznie, a dla mnie do dzisiaj jest wzorem nawet dla nowszych gier. Uwielbiam ten system walki, sposób poruszania, ogólnie wszystko w tej grze i nie rozumiem co tam chciecie poprawiać.
Jestem bardzo ciekawy jak to będzie wyglądało mimo, że w oryginał nie grałem. Dobrych RPG nigdy za wiele.
https://twitter.com/Nibellion/status/1436072902651228167
- przebudowa od podstaw
- przerobiona warstwa wizualna
- najambitniejszy projekt Aspyr
- przy pracach biorą udział weterani branży, którzy pracowali nad znanymi RPGami a także
oryginalni twórcy KOTORa
- mają też wprowadzić coś z drugiej części (wydarzenia?) by było to bardziej spójne z
kanonem Disney'a a za zmiany w tekstach i dialogach odpowiada... Sam Maggs? Tą samą która mówiła, że nie znosi KOTORa i wylewała wiadro pomyj na fanów starych SW i hejterów nowych części? Dziwne.... O tym że teksty w starych i nowych RPGach się różnią to wiadomo ale jeśli odświeżanie starych gier niesie za sobą zmianę w tekstach i dialogach to nic tylko się cieszyć :/
https://twitter.com/Dataracer117/status/1436168804191531010
Mam nadzieję że obecność starych weteranów zapewni jakąś jakość...
https://www.youtube.com/watch?v=lEjsPYfSqao
Nie pamiętam kiedy ograłem jakiegoś RPGa więcej niż raz (tyle ich wychodzi) więc chyba będzie okazja to zmienić.
Po tym, co wyczytałem nt. Sam Maggs, nabrałem srogiej obawy o jakość produktu.
Mam nadzieję, że zmienią ten beznadziejny system walki na coś podobnego co było chociażby w Fallen order, bo niestety pomimo wielu prób nie mogłem przebrnąć przez tą grę, bo po prostu mnie usypiała
NO to sie chyba kurde zdziwisz, KOTOR to RPG a nie action RPG, zaloze sie ze system walki zostanie taki sam albo podobny. I dobrze!
Świetna wiadomość! Jeden z najlepszych rpg-ów, w jakie miałem przyjemność grać.
Osobiście, oprócz odświeżenia wizualnego i nowoczesnej "filmowości", chętnie zobaczyłbym też zmiany w systemie walki z taktycznej pauzy i klikania w ikonki na manualny i dynamiczny, jak w dzisiejszych grach action-rpg.
Oby popracowali nad systemem walki, bo ten się dobrze nie zestarzał i dzisiaj jest po prostu nudny i mało taktyczny.
On nawet w dniu premiery był tragiczny. Gdyby nie historia to jedynkę i dwójkę bym rzucił w pewnym momencie pewnie w kąt, bo walki stawały się bardzo szybko strasznie nudne i monotonne. A że było ich dużo no to niestety, ale trzeba było przez nie przebrnąć. Właśnie za to też tak mocno poleciał w swoich ocenach tych dwóch gier - za tą tragiczną walkę.
Podobno mają to zmienić.
Co mnie dziwi czemu KOTOR, który najpierw pojawił się na konsoli, miał taki słaby system walki. Wtedy konsole bardziej kojarzyły się a akcyjniakakami więc brak angażującego systemu walki trochę dziwi...
Jesli Sam Maggs bedzie przepisywala KOTOR.. Nie zdziwilbym sie, jakby byla sytuacja z TLoU2 jesli chodzi o fanow KOTOR.
Z racji, że pierwszeństwo ma tu PS5 obawiam się o podejście do sterowania i walki. Boję się, że wyjdzie z tego coś w stylu DA Inkwizycja od którego odbiłem się właśnie przez walkę i sterowanie , które denerwowały przy graniu na klawiaturze i myszce. Mam nadzieję, że tutaj pozostaną jak najbardziej wierni pierwowzorowi. To właśnie dzięki pierwszemu KOTOR-owi przekonałem się do taktycznych rpgów.
Z racji, że pierwszeństwo ma tu PS5 obawiam się o podejście do sterowania i walki.
Ale wiesz, że oryginalny KotOR wyszedł najpierw na xboxa, a dopiero 4 miesiące później na pc?
Klasyczny KOToR był robiony na Xboxa i sterowanie padem :). PC dostał porty, z opóźnieniem (4 miesiące obsuwy - jedynka, 2 miesiące obsuwy - dwójka).
Mam nadzieję, że tutaj pozostaną jak najbardziej wierni pierwowzorowi.
^^Uważaj czego sobie życzysz :P
Według przecieków z Shreiera sprzed kilku miesięcy Remake Kotora od Aspyr ma być grą akcji.
""Według przecieków z Shreiera sprzed kilku miesięcy Remake Kotora od Aspyr ma być grą akcji.""
Będą duże zmiany i pójdą w casualowy produkt, który niczym nie wyróżnia się na tle innych wysokobudżetowych gier to raczej pewne. Patrz wykastrowany całkowicie z gameplayu Bioshock 1 względem System Shock 2 czy skrajnie bezpieczne prequele Deus Ex, które niczym nie wyróżniały się, a Deus Ex 1 to gra wybitna i przełomowa z ogromnymi możliwościami. Human Revolution solidna, ale bezpieczna produkcja, a Mankind Divided średniak przeciętnie oceniany na raz i zapomnieć. Albo Thief z 2014 odmóżdżacz na tle mega grywalnych Thief 1 i 2, które dają mnóstwo frajdy i satysfakcji.
Do tego większość remaków to osobny byt i nie ma wiele wspólnego z oryginałem. Dlatego zawsze mnie bawiło, gdy ktoś pisał, że nie grał w legendarny oryginał i zastąpi go sobie remakiem, które praktycznie zawsze są już tylko cieniem chwały pierwowzoru i nie są w stanie zastąpić klasyka, bo to całkowicie inne gry.
Młodszym starcza sama grafika i pieją z zachwytu. Dla branży to raj, że pokolenie jest skrajnie mało wymagające i mogą klepać rzemieślnicze twory olewając wizjonerstwo wożąc się na tym co było podając w odmóżdżającej przystępnej formie, gdzie nie trzeba używać szarych komórek wcale.
Mi przeszkadza bardzo w obecnej branży brak odwagi na stawianie na coś nowego czego wcześniej nie było jak w erze klasycznej i ogromny regres w tak ważnych aspektach jak grywalność, mechaniki i sterowanie (całkowity brak zróżnicowania i prostota), całkowity brak wyzwania i gry produkowane niemal pod 6-7 lat często kilkadziesiąt razy prostsze od normy z ery klasycznej. A przez to nuda i brak jakiejkolwiek satysfakcji.
Bardzo chętnie zagram, świetna gra a przynajmniej taką zapamiętałem a wiadomo pamięć bywa zawodna :)
Super wiadomość, jeden z moich ulubionych RPGów. Moja ulubiona czynność w tej grze to nazywanie swojej postaci Revan i potem śmianie się kiedy tłumaczę członkom załogi że nie jestem już Revan, teraz nazywam się Revan.
Z jednej strony fajnie z drugiej gra jest tworzona od podstaw pod aktualne uniwersum SW od Disneya.
Premiera 2025.
No ja wlasnie bym powiedzial inaczej. To jest remake, nie remaster, wiec mam obawe, ze zaczna zmieniac w fabule rzeczy,a slowa lead-producera Aspyr powiedzial, ze chca zrobic fabule "Dla obecnej widowni", wiec moje obawy raczej sa potwierdzone, a im bardziej patrze w twitter i osoby, ktore maja cos wspolnego z ta produkcja jeszcze bardziej potwierdzaja to.
A osoba, ktora "przpisowuje" fabule jest... coz, mozesz sam zobaczyc.
https://www.youtube.com/watch?v=neTTQLbmhcA&t
Nie wiem, co ludzie widzą w tej grze, jakaś taka meh dla mnie i totalnie nie rozumiem jej fenomenu.
Poza tym co za czasy, zamiast trójkę, to kolejny stary tytuł odświeżają.
Bo pewnie zagrałeś za późno albo w ogóle nie grałeś, w okolicach premiery to był Hit i cały czas są tam elementy które biją na głowę dzisiejsze tytuły. Gra może być tylko niegrywalna dla dzisiejszych graczy przez grafikę.
Jest to najlepsza gra 2003 roku zaraz po GTA VC. Tylko w tą grę trzeb było zagrać w okolicach primery, bo dziś się zestarzała dość mocno. Coś jak Gothic 1 - dziś niegrywalna, ale w dniu premiery, to było coś najlepszego na tamte czasy.
W Kotorze najlepsza jest fabuła. Mało gier w tamtym czasie stawiało taki duzy nacisk na dobrą spójną fabułę.
Pewnie na metacritic zaraz polecą same 0, bo to był Ex MS, a teraz będzie ex Sony.
Jeżeli miałbyś wybrać inne najlepsze gry z 2003 roku to GTA VC jest już tytułem niegrywalnym w porównaniu z Max Payne 2, Star Wars Jedi Knight Jedi Academy albo Warcraft III The Frozen Throne.
Z tym Gothicem to też przesadziłeś, do dzisiaj grą w tą grę wiele osób tylko trzeba ją dostosować pod dzisiejszy sprzęt instalując kilka modyfikacji.
Olekek
Nie ośmieszaj się. Gothic 1 i 2 grywalnością ośmieszają obecne gry, gdzie akurat grywalność jest tylko słaba/przeciętna. Grywalność mają o wiele lepszą starsze gry.
Poza tym G1/G2 dna modach są o wiele lepsze.
G2NK z Returning 2.0 + Alternative Balance grając magiem na myszce miażdży wygodą i grywalnością wszystkie gry rpg z widokiem TPP w 3d. Wszystko co wyprodukowali przez ostatnie 20 lat.
Na modach jest skrajnie wygodniejsze sterowanie. Kto gra bez modów w G1/G2 w ostatnich 10 latach ? Bądź poważny.
G2NK i Skyrim to dwie najmocniej zmodowane gry w historii i ulepszone pod każdym względem. Bez modów nie istnieją.
Gothic 1 broni się sam. Mody System pack, ER, dx11, Texture pack sporo go ulepszyły. A do sterowania każdego idzie przywyknąć. Dla mnie zróżnicowane mechaniki i różne sterowania w starszych grach to zaleta, a nie wada. Obecne gry wszystkie są takie same. Nudne na maxa. W Gothic 1 podnoszenie przedmiotów przez CTRL+strzałka może kogoś młodego drażnić, ale starszego nie będzie. W G2 było przez samo CTRL. Na modach jest podnoszenie kliknięciem myszki, a z AB nawet ognik może podnosić za ciebie.
Grałem w G1 w okolicach premiery i nie dałem rady. W G2 było normalne sterowanie, gdzie LPM robił akcje, a nie crtl + LPM. Sterowanie z 1 w 2 było alternatywne.
Jak pisałem zróżnicowanie gier klasycznych w mechanikach i sterowaniu, wyzwanie, grywalność i łamanie barier czego wcześniej nie było to ogromna przewaga gier klasycznych nad casualowymi.
Co tak ciężko komuś podnosić przedmioty w G1 CTRL+stzrałka jak po chwili przyzwyczajasz się czy walczyć strzałkami + CTRL jak grę idzie przejść bez ani 1 zgona, bo jest prosta.
W Tomb Raider 1-4 z lat 90' czy Indiana Jones & Internal Machine mimo, że ktoś je przeszedł po 10 razy do dziś ludzie wracają z powodu mega grywalności, fajnego wyzwania, mega klimatu, a sterowanie na klawiaturze mają inne niż Gothic 1 i 2, ale też dość wymagające. A ludzie kochają je o wiele mocniej niż proste casualowe Tomb raidery z lat 2006-2018, które same przechodzą się. Sterowanie w TR1-4 jak opanujesz to radzisz sobie perfekcyjnie. Dla słabszych graczy będzie ciężkie. Gra nagradza dobre granie, a karze słabe. Identycznie jak w Gothic 1 i 2. I to tak ci przeszkadza, że starsze gry skutecznie potrafiły osiewać słabszych graczy ? Najlepsi byli w stanie przejść grę bez ani 1 śmierci, a najsłabsi nie przeszli jej wcale lub zginęli 1000 razy.
Zagrałem po Jade Empire, którą uwielbiam i szczerze, grając w te gry, widać, jak jedna od drugiej sporo bierze, choćby ten mocny moment fabularny, w JE mocno mnie wbiło ten zakręt, w KOTOR miałem uczucie, że już to widziałem.
Ponadto jakoś statyczna gra w KOTOR mi nie podchodziła, wtedy wolałem już raczej bardziej akcyjne RPG.
Mam nadzieje, ze się sprzeda i doczekamy się odnowionego KOTORA 2.
A później kontynuację KOTOR 3 olewając cała tandetny lore SWTOR.
Spoko, tylko po co na pokazie kłamali że to tylko na ps5, skoro na pc też będzie? Oj sony sony...
Co konkretnie powiedzieli?
Sprawdziłem teraz na szybko livestream i nie widzę żadnej informacji że tylko pojawi się na konsoli PS5. W rozmowie niczego nie wyłapałem.
A w trailerze jest linijka 'a legend remade for PS5'. To ich platforma więc wiadomo że nie będą robić reklamy dla PC. Nigdzie nie ma słowa że nie pojawi się na komputerach.
Dobrze, że MS oddał Kotora konkurencji, bo jeszcze wyszłaby z tego kaszana taka jak z Dirtem.
[link]
No jest to dość dziwna praktyka, niby szybko da się zweryfikować, że jednak będzie i na PC, ale ten chwilowy zawód jest : / Podobnie było chyba w przypadku Hogwarts Legacy.
Na chwilę obecną nie jest to czasowy ex. Nie ma oficjalnej informacji, by był to czasowy ex na konsole. Chyba, że coś już udostępnili, ale nic nie widzę na portalach Aspyr.
To słabo szukałeś.
"The long-rumoured remake of Star Wars: Knights of the Old Republic was officially announced as part of today’s PlayStation Showcase event, and naturally, that trailer only made mention of a PlayStation 5 version. However, a follow-up blog post from the developers confirms that KOTOR is only a PlayStation exclusive in console terms – and only a timed exclusive at that.
This requires a bit of unpacking marketing terminology, but the official blog post says the KOTOR remake is “a console exclusive on PlayStation 5 at launch”. Which means you should expect a wait before it lands on Xbox – but as Lucasfilm Games confirms on Twitter, it’s coming to PC, too."
Nawet na oficjalnym blogu stoi jak byk
"And it’s a console exclusive on PlayStation 5 at launch."
Oj bedzie placz ;(
Nadal nie ma tam informacji, że po premierze na PC gra trafi na Xboxa. Jest info, że gra będzie czasowym exem, by później ukazać sie na PC. Nie ma nic o tym, by wyszło na Xboxa. Czasowy ex odnosi sie do tego, że wyjdzie też na PC.
MS dał ciała oddają swoje exa w ręce konkurencji. Chyab pierwsza taka sytuacja w historii, by bez kupna studia czy praw do marki, ex konsolowy jednej firmy stał sie exem konkurencji.
Oczywiscie, ze jest, podalem ci ja wyzej. Wiem, ze wymagam niemozliwego, ale pomysl troche. Jak to dalej za wiele to prostu siedz cicho i czekaj, wyjdzie i tak na moje. Reszty nie komentuje, bo twoje urojenia przecza podanym faktom, poza tym staram sie nie znizac do poziomu rynsztoku, a rozmawiajac z toba czuje jakbym grzazl w mule.
Ex Microsoftu stał się exem Sony, ojej i co teraz. No nic. Pograsz na PC. Koniec historii.
Oby nie zmieniali nic oprócz tylko grafiki i animacji.
Oby zmienili jak najwięcej. Ta gra miała tragiczny system rozwoju postaci ze śmiesznie niskim level capem. Finałowa walka też pozostawiała wiele do życzenia i na dodatek niemy bohater/ka.
""Oby zmienili jak najwięcej. Ta gra miała tragiczny system rozwoju postaci ze śmiesznie niskim level capem. Finałowa walka też pozostawiała wiele do życzenia i na dodatek niemy bohater/ka. ""
Za każdym razem można było zagrać trochę inaczej w zależności jaki typ postaci wybraliśmy i w co inwestowaliśmy punkty. Ograniczenie podróżowania do max w trzech też z jednej strony minus w stosunku do innych drużynowych RPG z lat 1980-2003, gdzie max w drużynie to 4-12 postaci, ale z drugiej strony za 2-3 rozgrywką mogłem podróżować z innymi ulubieńcami.
A twoim zdaniem ile ścieżek audio powinno być nagrane pod głównego bohatera/kę do takiego KOTOR czy TESów ?
Twórcy tych gier tłumaczyli się zawsze tym, że musieliby nagrywać kilkanaście audio. Wygodna wymówka :)
W dobie tak wysokobudżetowych gier teraz nie powinno być miejsca na wymówki i podejrzewam, że będzie co najmniej kilka ścieżek nagranych pod męską/żeńską postać główną w KOTOR remake i TES VI.
W grach Bethesdy nie trzeba, bo it just works.
Twórcy tych gier tłumaczyli się zawsze tym, że musieliby nagrywać kilkanaście audio. Wygodna wymówka :)
A twoim zdaniem ile ścieżek audio powinno być nagrane pod głównego bohatera/kę do takiego KOTOR czy TESów ?
Po jednej dla płci dla KOTOR'a (serio potrzeba więcej?).
Za każdym razem można było zagrać trochę inaczej w zależności jaki typ postaci wybraliśmy i w co inwestowaliśmy punkty.
Przez multiklasowość postaci ciężko było zrobić sensowny build jeśli się chciało grać Jedi. Ogólnie klasowość postaci w KOTOR jest pozbawione sensu, bo niby jak Revan mógłby nauczyć się w krótką chwilę jakieś specjalności kiedy był jedi/sith?
W TES'ach akurat lepiej żeby nie nagrywali dialogów, a przynajmniej nie na styl Fallouta 4. Niech to dalej będzie piaskownica.
Czekam z niecierpliwością, bo jedynka to jedna z moich ulubionych gier w uniwersum.
Oby tylko coś zrobili z tym systemem walki. Oby był bardziej dynamiczny albo czymś łączącym Fallen Order z Jedi Knight z naciskiem na to drugie, bo jednak walki w Fallen Order były strasznie powolne.