Tak mógł wyglądać Warcraft 3: Reforged, gdyby Blizzard przyłożył się do pracy
Może i by mógł tak wyglądać tylko jest jeden mały minusik. Warcraft jest uniwersum mimo wszystko lekkiego fantasy a nie dark, jego siłą była kreskówkowa oprawa a w grafice w jakiej zrobił ten pan wygląda mimo wszystko trochę mroczniej i poważniej.Oczywiście szanuje za ogrom pracy jaką włożył i to jak to wygląda ,że planuje coś więcej tylko jak mówię - do tego uniwersum po prostu tak średnio pasuje.Pozdrawiam i proszę pamiętać,że to tylko moje zdanie.
Warcraft jest uniwersum mimo wszystko lekkiego fantasy a nie dark, jego siłą była kreskówkowa oprawa
WarCraft 1 ma inne zdanie niż Ty. ;)
Nic, a co mamy zrobić?
Warcraft 1 dobrze pamiętam, ale na dysku gości zawsze u mnie Warcraft 2 i 3.
Polacy zrobili świetną polską lokalizację niedawno w postaci napisów i dubbingu do Warcraft 2 i Diablo 1. Pełen profesjonalizm.
ja pamietam , i co mi zrobisz ?
Dam ci medal z kartofla. Też pamiętam, ale co z tego? Obecnie ta gra nikogo nie obchodzi. To relikt przeszłości, a ludzie słysząc Warcraft myślą o WoWie, albo ostatecznie o 3. Obie te gry nie były specjalnie mroczne i wspominanie 1 w tym temacie nie ma sensu.
Zrobić worcrafta na silniku Unreal to bardzo dobry pomysł wkońcu UE to jeden z najpotężniejszych śilników graficznych dodać fizyke z Source. Natomiast ten filmuk to jakis mini fanowski pomysł odwzorowania jednej misji z wc3. nie ma sie czym podniecać. A co do WReforged, brak opcji klanu itp. to mało istotny problem. Nie wkur..a was to wiecznie tnące sie menu. mnie doprowadza do szału.
Wygląda świetnie. Coś niesamowitego, że jeden amator jest w stanie zrobić coś czego nie potrafiło zrobić całe studio. Tutaj jest zapis jeszcze z wersji na UE4. Ue5 w tej generacji to będzie prawdziwe cudo. A dopiero jest early access.
https://www.youtube.com/watch?v=hYeCPCMCHwM
Co to jest eu5? Artykuł jest youtuberze, który przygotował warcrafta na silniku ue5.
To nie silnik tworzy grę tylko artysta. Jego wizja, jego umiejętności i jego doświadczenie się tutaj liczy, a to, że wybrał akurat Unreal nie świadczy o tym, że jest to "cudowny i wspaniały" silnik do gier.
To nie silnik tworzy grę tylko artysta
No co ty sherlocku?
Jego wizja, jego umiejętności i jego doświadczenie się tutaj liczy, a to, że wybrał akurat Unreal nie świadczy o tym, że jest to "cudowny i wspaniały" silnik do gier.
A o czym świadczy? Wybrał narzędzie, które najlepiej umożliwi mu wykonanie swojej pracy. Chleb też możesz pokroić nożem do masła ale znacznie lepiej sprawdzi się nóż do chleba. A w przypadku ue, to krajalnica do chleba, każdy kawałek o idealnej szerokości ;)
Smoke
ja też pamiętam warcraft 1 nawet po latach wróciłem do tej klasyki . Jak za dawnych złotych lat z radością gram w te klasykę na nowo ......
Tak mógł wyglądać Warcraft 3: Reforged,
gdyby Blizzard przyłożył się do pracy
Ah - kolejny raz będziemy robić przytyk do Blizzarda i to w samym tytule...
Ostatni raz o Warcraft 3: Reforged pisaliśmy prawie rok temu.
Wiadomo...
Mimo braku wielu obiecanych wcześniej funkcji, zespół Blizzarda od miesięcy milczy i nie wypuszcza większych aktualizacji.
Oczywiście, że tak - w końcu wystarczy wyszukać w wyszukiwarce patch notesów i się okazuje, że sporo ich wydają, a ich lista zmian i poprawek potrafi być baaaaardzo długa...
Jakiś czas temu chyba nawet ogłosili, że studio odpowiedzialne za tę grę zostało rozwiązane i i jej naprawianie zostało oddelegowane innemu zespołowi...
To, że u was na GOL-u jest cisza, to nie znaczy, że nic się nie dzieje...
jednak mimo tego możemy dojrzeć, że amator jest w stanie stworzyć coś, co wizualnie prezentuje się znacznie lepiej od tego, co przygotował Blizzard.
I jak to będzie/by działało? W sensie wymagań sprzętowych?
Ue5 w tej generacji to będzie prawdziwe cudo. A dopiero jest early access.
Nie ma nic przeciwko UE5, ale chyba na dzień dzisiejszy to jedyny taki "next-generation engine" - niech "pokazuje pazurki" itd., ale jeżeli np.w niedalekiej przyszłości takie EA DICE pokazałoby "next-genowy" silnik Frostbite, albo taki Crytek pokazał nextgenowy CryEngine, to pewnie pozamiatałyby możliwościami ten UE5...
silnik Frostbite, albo taki Crytek pokazał nextgenowy CryEngine, to pewnie pozamiatałyby możliwościami ten UE5...
Czemu "pewnie"? Po czym to wnioskujesz? Obecnie frostbite i cryengine ma ten problem co kiedyś ue. Czyli są dostosowane głównie do shooterów. Na ue możesz obecnie stworzyć absolutnie każdy gatunek gry. Nie piszę tylko o wyglądzie ale też o ułatwieniach dla twórców. A tego jest ogrom. Wiele rzeczy jest zautomatyzowanych. Od asetów po oświetlenie.Tworzenie takiego silnika jak ue jest ekstremalnie drogie. I Ue nie jest z całą pewnością obecnie rentowny.
Tytuł do dupy powinno być Tak mógł wyglądać Warcraft 3: Reforged, gdyby Activision nie obcieło funduszy
Tak cała prawda jakiś czas temu wyszła na jaw dzięki insiderowi z firmy, bo W3R miał być taki jak w zapowiedziach z Blizzconu, ale przyszedł smutny pan z Acctivision i powiedział za długo, za drogo i dostaliśmy potworka :P Blizzarda już nie ma od paru lat oni sami nie mogą podjąć jakiejkolwiek decyzji.
No, ale ten serwis ma teraz tylko clickbaitowe tutuly. Chodzi o to, zebys wszedl i przeczytal.
No ba, się wie, że tylko clickbaity. A wy na dodatek pięknie i posłusznie to komentujecie. Czy można chcieć coś więcej.
Good job guys!
No w końcu można napisać clickbait, jeszcze nie tak dawno za taki czyn kasowano posty i banowano ludzi :D
No widzisz brawo brawo. A teraz pamiętaj. Więcej postów, obowiązkowo używaj łapek gdzie się da i załóż kilka wątków o tym, że się staczamy czy coś podobnego. Oczywiście wszystko w imię wolności słowa i "prawdy".
załóż kilka wątków o tym, że się staczamy czy coś podobnego
Ale po co mam zakładać jakieś wątki, nie wystarczą wam newsy z pierwszej strony? One mówią same za siebie :D
Równie dobrze można pokazać Maybacha i FSO 1500 i powiedzieć że gdyby ci drudzy mieli możliwości to już za Gierka .... Jedni żyją z produkcji Mercedesów i innych. I mają klientów na Fiata. Na każdy towar znajdzie się klient. Jest to tylko kwestia uczciwej wyceny produktu czego zabrakło w W3R. I jest to sama sytuacja z D2R - bo to ta sama firma. Blizzard stał się synonimem opychania syfu w zamian za kosmiczne pieniądze.
Wygląda to ładnie, ale jednocześnie wolę wersję oryginalną. Ta wydaję mi się nazbyt... realistyczna jak na Warcrafta.
Wygląda świetnie, mroczna i ponura historia Arthasa idealnie nadaje się na tą stylistykę, trzeba nieco szerzej na to spojrzeć jako, że jesteśmy przyzwyczajeni do kolorowej bajkowej wersji warcrafta. Zobacz na ich cinematici, toż tam ponurość aż kipi z ekranu. Filmik w.momencie gdy Arthas wkracza do sali tronowej i morduje ojca, serio która wersją lepiej sie prezentuje, pstrokata baśń jak gra, czy ta którą nakręcili? Akurat wtedy dobrze wiedzieli co robią, że filmiki były mroczne. Generalnie misje typu rzeź mieszkańców czy w ogóle mroczna kampania nieumarlych tylko by zyskała na takiej stylistyce. Mimo, że każdy kojarzy grę w.stylistyce bajkowej, to cała historia jest zdecydowanie z tych smutnych i ponurych, a realizm nic a nic by jej nie zaszkodził.