Bethesda ujawnia trzy nowe lokacje z gry Starfield
3x artwork zamiast jakiegokolwiek, choćby statycznego obrazu z gry. Premiera za nieco ponad rok, a oni nawet 1 lokacji w grze nie mają zrobionej?
11.11 -- i już wiadomo, że nie przełożą.
Fajnie że wreszcie powiedzieli cokolwiek więcej o uniwersum. Lokacje na artach wyglądają fajnie, ale... jak to będzie wygalać w grze? Jak przypomnę sobie malutkie miasteczka ze Skyrima to mam wątpliwości czy w grze to będzie równie imponująco wyglądać. Chyba, że zrobią jak w trylogii Mass Effecta i będą dostępne tylko wycinki tych miejscówek, ale wątpię bo Bethesda słynie ze swoich open wordów.
Skyrim wyszedł w 2011 a F4 w 2015, 76 to kopia 4, więc ogólnie, od 2015 Bethesda nie wydała nic co można było by porównać.
Mimo grafiki to pewnie pod względem postaci i fabuły będzie daleko za obsydianem i the outer worlds
Bahal wyluzuj troche. Powiedział swoje zadnie (przypuszczenia) z którymi pewnie wiele osób się zgodzi, nie napisał niczego obraźliwego a ty z kretynami wyjeżdżasz. Jesteś fanem gier Beci fajnie ale nie każdy musi się z tobą zgadzać.
Nie powiem, żeby byli kreatywni jeśli chodzi o wymyślanie nazw. Ale i tak czekam na jakieś gameplaye, bo growych kosmicznych sag nigdy za wiele ??
Liczę na przynajmniej dobrą eksplorację a resztę się zobaczy.
To masz zagwarantowanie. Gry Bethesda Games Studio czy Piranha Bytes, na przykład, od zawsze oferowały najlepszą eksplorację.
Muzyczka jak zawsze „zajebista”.
Zobaczymy co wyjdzie, jestem pełen nadziei lecz ostrożny, ogrywam The Outer Worlds które jest genialne w swojej prostocie, to tylko gra AA, ale daje mi dużo frajdy.
Bethesda to nie klauny. Jak się nie podoba, to nie graj. Oni robią gry, jakich nikt nie robi. Przez te 30 lat? Kto stworzył coś podobnego?
outer worlds ma coś czego nie ma w grach bethesdy a sprawiłoby, że ich gry byłyby dużo lepsze. chodzi mi o dialogi, możliwość wykonywania zadań na wiele sposobów przy pomocy różnych statystyk, elementy rpg... jak dobry byłby Fallout 4 jakby za te rzeczy odpowiadał obsydian.
sakrastyczny humor odnoszący się do dzisiejszych czasów i dialogi w outer worlds to było mistrzostwo świata.
Fallout4 miał fajną fabułę.
Ja wiem jedno. Nieistotne czy to W3, czy Skyrim, czy GTA VI. Ja np. chcę robić kupę w grze. I tylko mody mogą to zrobić. To też wpływa na rozgrywkę. Taki przykład, jest tysiące, ale obwinianie Bethesdy za to, że daje taką możliwość, jest absurdem. To jest po prostu chore, aby taką wielką zaletę obracać w „wadę”. Spójrz na TakeTwo, ludzie tworzą świetne mody do GTAV, a oni je blokują i usuwają. Po prostu karygodne!
Dialogi? Dla mnie w grach Bethesdy dialogi są OK. Ale też licz się z tym, że Obsydian był podwykonawcą Bethesdy, tak więc Todd ich docenił. Dziś oboje należą (nawet Fargo, dosłownie wszyscy na to zgodzili się...) do Microsoft xD. Ciekawe co z tego wyjdzie?
Chciałem ci odpowiedzieć, ale raz to twoje wypowiedzi to czysty bełkot. Dwa to w trzech wypowiedziach wspominasz o robieniu kupy i w tym momencie traktuję cię już jako trolla.
Lepiej mi nie odpowiadaj, bo to nie ma sensu. Jesteś być może człowiekiem nierozumnym. A czy to, że życie w kosmosie jest wszechobecne, akceptujesz? Wierzysz w Boga? Pogadajmy i zobaczmy, kim jesteś!
A taki CDPR nie robił wcale lepiej, a nawet w sumie gorzej, więc porównanie jak najbardziej na miejscu.
ja mam nadzieję, że bethesda zrobi jakąś grę a obsydian wykorzysta asety, mechaniki, mapę i inne takie tam i zrobi jakiś spin off
Wszystko w materiałach zbyt przypomina rzeczy, które już były w popkulturze, więc Bethesda nieźle się nagimnastykuje, żeby nadać im ciekawe ujęcia
Z góry zakłada się „porażkę”, a gra i tak się sprzeda minimalnie w 20 czy 30 milionach. W tych 30 milionach znajdą się starzy i nowi fani, a także typowi „drwale”, którzy nie lubią „drewna” xD Masakra, ale historia lubi się powtarzać.
Drewno które sprzedaje się lepiej niż złoto xD
Czego jeszcze nie było w horrorze? Czego jeszcze nie było w literaturze, w filmie, w popkulturze? Napisz, czego byś chciał, coś, czego jeszcze nie było w popkulturze. Po drugie, w popkulturze mogło być, ale czy konkretnie w grach?
Są ludzie, którzy we wszystkim szukają dziury i nic więcej. Aby się tylko doczepić. Bardzo irytuje takie coś!
Te opisy są bardzo skrótowe jak na nową markę, która ma się sprzedać, a strzałem w stopę całej prezentacji jest brak wizerunku bestii ashta, skoro mają być podstawowym elementem charakterystyki lokacji Akila
Poza tym nie odpowiedziałeś nawet na moje proste pytania. Ludzie tylko oczekują, a sami nic nie potrafią. Oceniają innych... w tym wielkich ... to najwięksi nieudacznicy w życiu.
Kolejny "pajac" czy "klaun", który szuka dziury w całym. Jeszcze nic nie powiedziano, żadnych konkretów, a już negatywne szukanie dziury. To najwięksi nieudacznicy w życiu. Może to dlatego gracze mają tak złą opinię — że to głupi ludzie.
To było ogólne stwierdzenie, więc proszę tego nie brać personalnie.
Bo to był tylko teaser. Przed E3 2022 nie spodziewaj się więcej. Bo nie będzie! Po E3 2022 dopiero coś na jesień... przed premierą. Tak to już jest. CDPR zrobił jeszcze gorzej. Czekał do 3 dni przed premierą z recenzjami. Bo chciał ukryć prawdę, by jak najwięcej osób dało się nabrać. Karygodne.
Bahal to albo członek Bethesda Polska albo jakiś youtuber/turbo fanboj tych giereczek od Beci.
"Oni robią gry, jakich nikt nie robi"
No tak mało kto robi pseudo "rpgi" z kulawą fabuła, postaciami bez polotu, nudnymi zadaniami i powtarzalnymi "lochami", słabymi dialogami i to wszystko wystrugane z drewna.
Ja jestem fanboyem Bethesda i ich gier. Uważam że są świetne.
Bardzo czekam na Starfield, kupię go w przedsprzedaży w najdroższej wersji elektronicznej na PC i będę się świetnie bawił, przez długie miesiące, podobnie jak w ich poprzednie gry.
Czemu oni się czepili tego SF i nie mogą się odczepić.
Ulepszyli by system walki i poszli np w stronę naturalnego średniowiecza i zrobili cos na wzór Kingdom Come Deliverance. Pewnie wówczas zarzucano by im że gra słaba bo nie ma symulacji lub jest próbą skopiowania. Mi jednak brakuje naturalnych gier średniowiecznych z fajną fabułą ale bez robienia z nich SIMSÓW - nic do Simsów nie mam ale chciałbym wczuć się w historię bez ciągłego słuchania JESTEM GŁODNY, co psuje mi grę. Wykorzystując doświadczenie z Gothic 1 powinni skupić się na systemie walki i historii, zrobieniu walk osad , podbijaniu zamków - nie tak jak w MOUNT AND BLADE. Możliwość dołączenia do danej frakcji, zrobił bym to lekko w klimacie Władcy Pierścieni ale bez magii i magicznych stworzeń.