Cyberpunk 2077 - lista zmian w aktualizacji 1.3 oraz informacje o pierwszych DLC
Przekleje samego siebie z forum CDPR, bo to jest aż smutne:
Szkoda tylko, że nawet podczas tego streamu, który pokazywał urywki i fragmenty "kontrolowanego" gameplaya pojawiały się kolejne błędy, które przeczą temu co było powiedziane. Podobno gra była odpalona na "awesome rig", naprawiono/zoptymalizowano sporo w związku ze streamingiem danych, poprawiono niektóre zachowania NPC a wciąż:
- V wychodzi z apartamentu i podczas obracania "na naszych oczach" doczytuje się postać, najpierw widać jej nogi, później ręce a następnie korpus i ubrania (scena z 4 ncptami, naprawdę...),
- niby lustro naprawione a po jego odpaleniu falujące włosy dosłownie rozmywają twarz V, głównie nos,
- przed rzuceniem granatem koło mostu widać jak znika i pojawia się fragment budynku,
- później V biegnie, widzi kilku npctów kilkadziesiąt metrów od siebie, po chwili nagle przed nią doczytują się lub spawnują dwa npcty, na kilka metrów przed...
- npcty po zobaczeniu czerwonego światła dla pieszych na skrzyżowaniu zawracają i wesoło idą dalej, zamiast poczekać tak jak inne na światłach,
- po przywołaniu pojazdu na badlandsach nie przyjechał tylko stał kilkadziesiąt metrów dalej, błąd czy celowy zabieg, żeby nie było przypału na streamie, że wyleci w powietrze? nie wiem,
- cały czas pojawia się "entering new area" wjeżdżając do dzielnic, które się już zna (naprawdę tak ciężko jest dodać jakieś storage id, które zapamiętuje odwiedzone dzielnice?),
- minimapa oddalona w aucie bo streaming poprawiony, super, ale naprawdę czy tak trudno wykończyć to efektem ładnego oddalenia a nie przeskoku? chyba aż tak nie wpływa to na wydajność skoro zrobili to moderzy i jest to tylko efekt wizualny.
I jeszcze odnosząc się do patch notes:
Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V.
Czyli pojazdy dalej nie będą w stanie omijać przeszkód tylko będą wbijać się w V? Zmieniliście to chyba w 1.2 że pojazd zamiast stanąć 2 metry przed V (a czasami 50m zależnie od lokacji) po prostu w niego wjeżdża i się zatrzymuje, no ale to wciąż workaround.
Przecież to już nie jest śmieszne... fajnie, że naprawiają bug etc. ale takie rzeczy jak oddalanie minimapy tworzenie więcej przedmiotów naraz powinno zostać dodane po tygodniu góra miesiącu od premiery a nie po 8 miesiącach no i te dlc... 8 miesięcy i dostajemy 1 pojazd 2 kurtki i wygląd dla johnnego... po 8 miesiącach takie dlc to oni powinni dodać również tydzień góra miesiąc po premierze... pierwsze dlc do wieśka wyszło na drugi dzień
Spokojnie, będzie trailer wiedźmina 4 będzie ultra hype train, udostępnią okładkę gry oraz opcję pre orderu i będziecie brać jak szaleni a potem płacz że gra chujowa na premierę, pozwalają se na takie praktyki jak dajecie im już przed premierą zarobić, plus własne spekulacje będziecie tworzyć i się nakręcać, będzie powtórka z rozrywki przy kolejnej ich grze, faktycznie zanim wyszedł cyberpunk to też wiele osób czekało patrząc przez pryzmat wiedźmina 3 bo jest zajebisty i cyberpunk musi wieśka przebić, niestety się przeliczyliśmy i z cyberpunka trzeba wyciągnąć lekcje i przy kolejnej ich grze nie dajmy im przed premierą już zarobić, nie kupujcie pre orderów
Jak ja się cieszę, że nie dałem się ponieść hypowi i nie kupiłem tej gry na premierę. Po tych wszystkich informacjach, wiem też, że nie kupię jej nawet teraz. No chyba, że będzie za 30zł albo dorzucać ją będą za free do paczki chipsów.
Przecież to już nie jest śmieszne... fajnie, że naprawiają bug etc. ale takie rzeczy jak oddalanie minimapy tworzenie więcej przedmiotów naraz powinno zostać dodane po tygodniu góra miesiącu od premiery a nie po 8 miesiącach no i te dlc... 8 miesięcy i dostajemy 1 pojazd 2 kurtki i wygląd dla johnnego... po 8 miesiącach takie dlc to oni powinni dodać również tydzień góra miesiąc po premierze... pierwsze dlc do wieśka wyszło na drugi dzień
Skyrim był łatany blisko 2 lata, a po 5 latach dostał remaster delikatny, a nie dodali lepszej mapy i interfejsu, który jest ohydny i niewygodny w operowaniu przedmiotami.
Na Nexus mod na bardziej czytelną mapę ma mnóstwo pobrań (prawie 12 mln), a mod na o wiele lepszy interfejs SkyUI 5.1, gdzie mamy przedmioty jakie posiadamy w tabelce uszeregowane w czytelny sposób jest na drugim miejscu w najczęściej pobieranych modyfikacjach (blisko 24 mln pobrań)
Tak ciężko było Bethesda dodać to dla ludzi, którzy nie potrafią wgrywać modów lub mają wersję konsolową ?
https://www.nexusmods.com/skyrim/mods/3863
Takie praktyki jak widać stosują najwięksi giganci i jak nie zrobimy czegoś sami to nie mamy wcale.
Wiele przed nimi roboty zanim będzie Definitive Edition.
Naprawa i udoskonalanie gry.
Wersja na nowe konsole.
Co najmniej dwa duże dodatki fabularne, a może nawet trzy.
Długo im to uchodziło na sucho, bo na tamte czasy całokształt robił wrażenie oraz możliwości modowania.
Gdzie jest w takim razie odpowiednik Creation Kit dla CP77?
WolvenKit mimo prężnego rozwoju ma jedynie namiastkę możliwości CK, chociaż to i tak więcej niż wcześniej używany konsolowy (od wiersza poleceń, nie maszyn) CP77Tools.
CK doczekało się nawet oficjalnych poradników od Bethesdy.
Construction Kit do Morrowind istniało już 20 lat temu. I swego rodzaju odpowiednik Script Extender również. Poza tym rzadko kiedy implementuje się mody do gry. Są oczywiście wyjątki, ale Bethesda ma inny model. Oni płacą swoim wybranym moderom, taką przynajmniej ściezkę obrali - biznesową.
Druga rzecz. Po to stworzyli system pluginów, a następnie Creation Club, aby mody były opcjonalne. Tak, aby każdy mógł dostosować sobie rozgrywkę według własnego życzenia. I to się w praktyce świetnie sprawdza.
Igi181879
Nie porównywałem tych gier, a stosunek jednego i drugiego studia w kwestii ulepszania gry w punktach, które są mocno wytykane przez społeczność.
Jeśli chodzi o porównanie tych gier to wypowiem się teraz skoro zostałem wywołany do tablicy :)
Cyberpunk ma lepszą fabułę główną, zadania poboczne, interfejs i grafikę od Skyrim więc nie jest we wszystkim gorszy.
Czysta wersja Skyrim z 2011 robi mniejsze wrażenie od Oblivion z 2006 i o wiele mniejsze od Morrowind z 2002, który jako RPG jest najlepszym TESem i nawiązuje do złotego okresu RPG i najlepszych części Ultima, Wizardry, Might and Magic i innych arcydzieł RPG, gdzie wcześniej TES-Arena i TES-Daggerfall były w ich ogromnym cieniu. Bethesda przy Morrowind wspięła się na wyżyny swych możliwości tworząc najlepszą część TES, jedno z najlepszych RPG w historii. A pomogło im to, że groziło im nawet bankructwo. Nic nie daje takiej motywacji jak widmo utraty dobrej pracy :)
Skyrim to najlepsza piaskownica do modów obok G2NK. Po porządnym zmodowaniu i dodaniu ok 520 modów, by ulepszyć grę pod prawie każdym względem dostaje rumieńców, ale i tak przegrywa z elitarnymi RPG ostatnich 40 lat.
Jeszcze większy pacz niż 1.2 a pewno dojdzie jeszcze więcej poprawek kiedy ogłoszą premierę, ale tak jak malkontenci mówili CDPR już porzucił grę, a przez te dwa miesiące to wszyscy łącznie ze sprzątaczkami robili wiedźmina na komórki :D
Jakiś koleś z CDPR co odszedł mówił iż tego nie da się naprawić bez nie zrobienia tej gry od nowa.
Przekleje samego siebie z forum CDPR, bo to jest aż smutne:
Szkoda tylko, że nawet podczas tego streamu, który pokazywał urywki i fragmenty "kontrolowanego" gameplaya pojawiały się kolejne błędy, które przeczą temu co było powiedziane. Podobno gra była odpalona na "awesome rig", naprawiono/zoptymalizowano sporo w związku ze streamingiem danych, poprawiono niektóre zachowania NPC a wciąż:
- V wychodzi z apartamentu i podczas obracania "na naszych oczach" doczytuje się postać, najpierw widać jej nogi, później ręce a następnie korpus i ubrania (scena z 4 ncptami, naprawdę...),
- niby lustro naprawione a po jego odpaleniu falujące włosy dosłownie rozmywają twarz V, głównie nos,
- przed rzuceniem granatem koło mostu widać jak znika i pojawia się fragment budynku,
- później V biegnie, widzi kilku npctów kilkadziesiąt metrów od siebie, po chwili nagle przed nią doczytują się lub spawnują dwa npcty, na kilka metrów przed...
- npcty po zobaczeniu czerwonego światła dla pieszych na skrzyżowaniu zawracają i wesoło idą dalej, zamiast poczekać tak jak inne na światłach,
- po przywołaniu pojazdu na badlandsach nie przyjechał tylko stał kilkadziesiąt metrów dalej, błąd czy celowy zabieg, żeby nie było przypału na streamie, że wyleci w powietrze? nie wiem,
- cały czas pojawia się "entering new area" wjeżdżając do dzielnic, które się już zna (naprawdę tak ciężko jest dodać jakieś storage id, które zapamiętuje odwiedzone dzielnice?),
- minimapa oddalona w aucie bo streaming poprawiony, super, ale naprawdę czy tak trudno wykończyć to efektem ładnego oddalenia a nie przeskoku? chyba aż tak nie wpływa to na wydajność skoro zrobili to moderzy i jest to tylko efekt wizualny.
I jeszcze odnosząc się do patch notes:
Pojazdy w ruchu ulicznym trąbią teraz po uderzeniu w V.
Czyli pojazdy dalej nie będą w stanie omijać przeszkód tylko będą wbijać się w V? Zmieniliście to chyba w 1.2 że pojazd zamiast stanąć 2 metry przed V (a czasami 50m zależnie od lokacji) po prostu w niego wjeżdża i się zatrzymuje, no ale to wciąż workaround.
Jeszcze dodam tylko jedną rzecz. Przyznali na streamie, że widzieli listę niedziałających perków z reddita (która wychodziła w sumie przy okazji każdego patcha). No i najlepsze jest to, że część z nich naprawi patch 1.3... ale inne poprawią dopiero w kolejnych aktualizacjach. Kumacie to? Ile osób musiało przejść grę nie wiedząc nawet, że pewnie połowa perków, które kupili nawet nie działa.
Jedyny plus z tego streama, że po 9 miesiącach przyznali, że są świadomi, że część osób zawiodła się na tej grze.
Aktualizacja 1.3 wprowadzi trzy darmowe dodatki do gry - będzie to m.in. dwie nowe kurtki.
w przyszłości ukaże się więcej darmowych DLC podobnych do tego, co otrzymamy niebawem przy okazji aktualizacji 1.3
HAHA :D
Nasuwa się pytanie. Jakie fundamentalne zmiany przyniesie patch, kiedy wyjdzie pod nowe konsole? Ten tytuł potrzebuje integracji w szkielet gry, a nie tylko poprawy optymalizacji.
Ponoć ma wyjść łatka W3 na nowe konsole oraz PC.
Duży sens, akcje podskoczyły o jeden punkt do góry. A sama reakcja ludzi i produkt którego reklamowali był nieważny.
Sasko zażartował z DLC pod koniec lipca, zrobił to by akcje na giełdzie podskoczyły o parę złotych, bo akurat zdarzy się, że jakiś inwestor będzie oglądał Pawła Sasko jak gra w Cyberpunka.
nie lubię darmowych przedmiotów to gry. :P chyba że tylko kosmetyczne . Pamiętam jak dostałem w dlc do finala 15 najlepsze bronie z gry............
"Jak wspomniałem wcześniej, lista zmian jest naprawdę długa i imponująca" Dzieki GoL, poplakalem sie. 25 tys osob ogladajacych streama Redow oglaszajacych te zacne zmiany mialy jednak odmienne zdanie. Po niemalze roku chwalenie sie kurteczka, samochodzikiem i paroma fixami, ktore zalatwialy mody 2 tyg po premierze, to chyba nie to czego oczekiwali gracze. Po godzinnej mece jaka byla ta transmisja jedyne czego jestem pewien to to, ze z tej gry juz nic wiecej nie bedzie. Widac, ze praca z tym kodem to katorga dla devsow i cud ze to w ogole dziala
Powinni się wstydzić, robić stream nie mając nic do pokazania.
A widzieliście reakcje Tostera na komentarze na twitchu ? Koleś wyglądał na zszokowanego że ludzie nie są zadowoleni że dostają 2 kurtki jako DLC. Idiota.
DO 2077 może ta gra będzie wyglądać i działać jak należy. Żenada
Ulepszono efekt SSR, aby był mniej ziarnisty na konsolach i na niższych ustawieniach na PC.
No kurde wreszcie, ile można było czekać. Ciekawe jak to teraz będzie wyglądać. A co do reszty patcha, cóż, pożyjemy zobaczymy, oby faktycznie było lepiej, ciekawe kiedy dodadzą FSR, bo tej grze się on przyda jak mało której. Natomiast darmowe dlcki to takie popierdółki na razie. W sumie jak w wieśku 3. Nie ma czym się tu jarać.
8 czy 9 miesięcy po premierze... żałosne.
Całej gry nie przepiszą w nieco ponad pół roku, a nie oszukujmy się, to takie przepisanie gry jest tu potrzebne.
Wg. Mnie powinni wziąć całą tą grę na klatę, przyznać się do błędu, porzucić ten tytuł i ruszyć z produkcją kolejnej gry, bo z tego już nic poza rewelacyjną fabułą nie będzie.
Prędzej policję naprawią.
Powinni porzucić grę na PS4 i XONE bo to kula u nogi.
Nic nie można zrobić sensownego w tej grze, zmienić AI ruchu ulicznego czy policji, bo g*wnokonsole nie wyrabiają.
Powinni też odpuścić dalsze naprawianie gry, jeżeli nie potrafią ogarnąć silnika gry i sami tak naprawdę nie wiedzą co chcą.
A według mnie powinni doprowadzić grę do porządku.
Jest tylko jeden problem. Cyberpunk został zapowiedziany wtedy, kiedy stara generacja konsol dopiero zaczynała być nową generacją konsol (2012 rok) i na nie docelowo zmierzała. Także na PS4 i Xbox One ta gra powinna śmigać jak marzenie, tak jak GTA V czy RDR2
Problemem graczy jest to, że przez lata ubzdurali sobie masę rzeczy, których nie dostali. Ogrywam serię Asasynów. Pierdylion bugów, ale ludzie i tak wciąż kupują gówniane DLC za duży hajs. CDPR nauczyło się, że nie będzie mówić o niczym co nie jest gotowe. Źle. Na streamie mówili, że działanie mapy jest takie a nie inne przez konieczność 9 platform na których została wydana gra. Też źle. Dodali zoom mapy i ułatwili crafting. Też kuźwa źle. Wszystko źle. Ludzie wiedzą ile w tej grze jest błędów a mimo to oczekują od zaraz nowych expansion packów i gry chodzącej jak tralala. Albo jedno albo drugie. NIe jestem programistą i nie będę udawał speca od wszystkiego, więc po prostu czekam aż zrobią co zrobią, bo mam życie i masę innych rzeczy do roboty. Peace.
Oni siedzą na Fatach i myślą, że nowoczesne multiplatformy będą działać na biedakonsolach przez następne 10 lat w 4k@60fps.
Jeśli ludzie widzą, że moderzy potrafią ogarnąć coś szybciej i lepiej, to zawsze będą marudzić na Twórców.
Porównywanie zarobków do myślenia, świadczy o żenująco niskim poziomie Twojego własnego. Rozumiem wszystko, ale rzucanie takimi argumentami sprawia, że zaczynam wątpić, czy każdy człowiek posiada mózg.
Chłopie, 9 miesięcy od premiery. Żaden Assassyn, nawet Unity nie był tak niegrywalny i zniszczony. Wszystko było łatane w ciągu kilku tygodni a oni po 9 miesiącach przyznają, że dalej nie działają perki.
Mapa... Przecież tu sprzęt nie ma znaczenia, to problem z tym, jakim syfem jest ten silnik, bo jakoś w 2013 roku GTA potrafiło to ogarnąć a w 2021 Redzi mówią że się nie da bo sprzęt słaby... I te 9 platform to jest obłudne kłamstwo, takim samym się wykręcali przy przekładaniu premiery na jesieni, ale przecież nie ma 9 platform, jest PC, Xbox One i PS4, ewentualnie Stadia bo nie wiem jak wygląda portowanie gier na tą platformę i czego to wymaga od programistów. Ale na wersjach Pro i next-genach Cyberpunk działa bo jest wsteczna kompatybilność, wersji next-genowej nie było, 9 miesięcy po premierze dalej nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. To jakie 9 platform, jak PS4 Pro, PS5, XOX, XSX i XSS wymagało zero wkładu, 5 z 9 platform nie wymagało pracy. To kogo oni chcą oszukać?
Reszta rzeczy o których piszesz, to dalej odsyłam do pierwszego zdania. 9 miesięcy po premierze dodali przycisk do resetu umiejętności i ułatwili crafting który ponoć już na 1.2 naprawili tyle że nie działał. Oni nie mówią co mają gotowe, bo nic nie mają gotowe, cały patchnotes zawalony jest śmieciami, które powinny być naprawione w ciągu miesiąca od premiery.
A gracze narzekają i wymagają, bo gówno ich obchodzą problemy studia. CDPR coś obiecało, dali rozpiskę naprawy gry na ten rok i się z niej nie wywiązują, a może grę masz z torrenta albo nie znasz wartości pieniądze, ale miliony osób zapłaciły dużą sumę za ten tytuł, zostały oszukane na premierę i dalej są oszukiwane, więc mają prawo wyrażać swoje niezadowolenie.
Właśnie wyjaśniłeś jak działa granie na konsoli.
Kupujesz konsolę w dniu premiery i gra ma działać przynajmniej OK.
Bez 4k@60fps. Po prostu działać, bez spadków klatek, bez żadnych większych problemów.
Żadne z tych słów nie opisuje premiery CP 2077.
Dodatki takie jak PS4Pro/XONE X to tylko dodatki do właśnie 4k@60fps.
A nawet na tych sprzętach Cyberpunk miał problem z wyżej wypisanymi wymaganiami.
Z czym do ludzi?
Wniosek. C2077 jest skończony. Dosłownie. Tak jak i ta firma. Są na równi z Blizzardem dziś. A to duża sztuka "dogonić" tak szybko ten twór. A nad grą przez 8 miesięcy pracowały 2 osoby. Reszta - tj. 100 osób robi filmy o patchu i płodzi na forach jaki to CDPR jest zajebisty i jakie cuda Kiciński ma w swojej ...
Znaczy CDP jak Blizzard będzie notował większe przychody, większe zyski (a nawet rekordowe) i zwiększał zatrudnienie? "Skończenie" jak się patrzy.
Ja dziś niczego od Blizzarda nie kupię. Od CDPR także. Inni niech się męczą za własne pieniądze, robią sobie nadzieję, tłumaczą, modlą się o naprawę itd. Wiem, że Blizzard notuje rekordowe zyski. CDPR przecież też. Ale gdy ma się już doświadczenie z tymi firmami to trudno (a może i nie?) nabrać kogoś po raz drugi. Ludzi jest ponad 7 mld na Ziemi wiec mają sporo potencjalnych klientów. Minus 1 (mnie). Pisząc upadek mam na myśli wyłącznie własną ocenę tych zespołów developerskich.
Jak ja się cieszę, że nie dałem się ponieść hypowi i nie kupiłem tej gry na premierę. Po tych wszystkich informacjach, wiem też, że nie kupię jej nawet teraz. No chyba, że będzie za 30zł albo dorzucać ją będą za free do paczki chipsów.
Pytanie z kogo większy?
Ja kupię zaraz kiedy pojawi się w Biedrze. Czyli sądząc po obecnej jakości gry - całkiem niedługo.
Spokojnie, będzie trailer wiedźmina 4 będzie ultra hype train, udostępnią okładkę gry oraz opcję pre orderu i będziecie brać jak szaleni a potem płacz że gra chujowa na premierę, pozwalają se na takie praktyki jak dajecie im już przed premierą zarobić, plus własne spekulacje będziecie tworzyć i się nakręcać, będzie powtórka z rozrywki przy kolejnej ich grze, faktycznie zanim wyszedł cyberpunk to też wiele osób czekało patrząc przez pryzmat wiedźmina 3 bo jest zajebisty i cyberpunk musi wieśka przebić, niestety się przeliczyliśmy i z cyberpunka trzeba wyciągnąć lekcje i przy kolejnej ich grze nie dajmy im przed premierą już zarobić, nie kupujcie pre orderów
otóż to
serio ja nie widzę nic złego że powoli naprawiają grę i dają pierwsze dlc
ale ludzie się zresrali bo hyyh tylko takie rzeczy,nic nie działa itp?
a później hype przy kolejnych odsłonach fify
i później płacz jakie to gówno jest
spoiler start
serio ja nie widzę nic złego że powoli naprawiają grę i dają pierwsze dlc
spoiler stop
Bez urazy ale to jest jakiś nowy standard w branży, że deweloperzy wypuszczają grę, która w wersji na same komputery kosztuje w dniu premiery ponad 200 zł i na dodatek działa jak gówno po czym łaskawie przez kolejne miesiące, kiedy jej cena spada na łeb na szyje, raczą nas dennymi streamami z korpo bananami na twarzach dając lipne skórki (do gry singleplayer dodajmy) i udając że cokolwiek im się przez te miesiące udało zrobić?
spoiler start
ale ludzie się zresrali bo hyyh tylko takie rzeczy,nic nie działa itp?
spoiler stop
FIFA to gówno, a Cyberpunk to jeszcze większe gówno. Ludzie się nie zesrali tylko srają teraz na CD Projekt, bo dostali obietnice jakości jak w Red Dead Redemption 2 a dostali zamiast tego zepsute garnki.
Za niecałe 4 miesiące minie ROK od premiery, a oni nie naprawili dalej podstawowych funkcji. Tyle ludzi, tyle ekip przy tym pracuje i nie potrafią tego naprawić w przeciągu roku? To jest śmiech na sali.
Takie DLC po 8 miechach ? :) uśmiałem się.
Większość pewno pokończyła grę już po dwa trzy razy i nie wierzę w to że bedzie im się chciało użerać z tą kiepską pod względem rozwoju grą po raz kolejny dla kurteczki.
Po tych wszystkich premiach chyba wszyscy pracownicy poszli na pół roku na urlopy.
To teraz dodanie kurtki do gry to dlc ?? Jaki to ma sens zresztą jak nie ma w grze transmogu
Teoretycznie jak najbardziej pasuje to do terminu DLC (downloadable content). W praktyce, chwalenie się czymś tak błachym jak kurteczka dla postaci NPC (coś w podobie słynnej zbroi dla konia z Obliviona) podczas gdy stan gry po tak długim czasie od premiery wciąż woła o pomstę do nieba jest co najmniej kuriozalne...
Pal licho tempo prac, ale każdy kolejny miesiąc coraz dobitniej pokazuje jaki burdel panuje wewnątrz studia. Dodatkowo potwierdza się w jak złym stanie była gra, że ona za nic w świecie nie była gotowa na zeszłoroczną premierę, ba nawet na tegoroczną premierę nie byłaby gotowa. Rzucają takimi dodatkami, bo nic innego nie mają, a to oznacza że syf w grze jest tak ogromny, że jeszcze przez bardzo długi czas nie ujrzymy nic konkretnego co rozwinęłoby grę.
Co do streamów to trzeba zrozumieć, że są one w gruncie rzeczy zaadresowane do inwestorów, aby nieco ich udobruchać, pokazać że cokolwiek jest w grze robione i nie zostawili tytułu w tak miernym stanie w jakim była w grudniu 2020. Gra była niestety za duża, aby zaszyć się jak w przypadku No Man's Sky i wracać z konkretami co jakiś czas.
Czy Cyberpunk będzie naprawiony? Oczywiście, że tak, gra już dziś jest na przyzwoitym poziomie, do ideału daleko, ale da się w to dziadostwo grać. Czy gra będzie taka jak oczekiwali niektórzy? Jasne, że nie. Twórcy musieliby tutaj stanąć na rzęsach i przepisywać wszystko od zera, aby gra stała się tym co niektórzy sobie wyobrażali.
Powiem szczerze, że chętnie obejrzałbym jakiś film dokumentalny o tym jak powstała gra. Cała prawda o tym ile było resetów (mówi się o dwóch), co dokładnie zawiodło, czy "góra" studia miała w poważaniu opinie "dołu" itd. Chyba jeszcze w historii gamingu nie mieliśmy takiej sytuacji, aby gra skończyła się tak spektakularną wtopą. Redzi przebili Bekathesdę z ich Falloutem 76, czy wyżej wspomniane NMS, które dziś swoją drogą jest bardzo przyjemną grą mimo początkowej biedy.
Ja widzę pozytyw. jest to jednak krok do przodu. Gdyby nawet takimi kroczkami poprawiali grę to jest ok, tylko częściej, szybciej. Co do DLC... hm... za mały kontent aby to nazywać DLC. Po prostu fajnie że coś nowego ale niech to się nie nazywa DLC. Powinno to być po prostu zawartością patch 1.3. Wtedy byłoby chyba uczciwiej. Chipsy nie są dobrym obiadem, ale jako przekąska mogą być OK, szczególnie jak człowiek głodny a chipsy dobre. Tylko nie nazywajmy tego obiadem.
Ale ogólnie - pozytywnie. Przyjmijmy że CDPR się rozkręca. Ja im jednak kibicuję.
Cyberka kupię jak już wyjdzie jakaś gold edycja czy coś.Podobnie zrobiłem z Wiedźminem 3 i nie żałuję !
O ile wcześniej uważałem, że powinni ostro dopracować tę grę do stanu z zapowiedzi, tak teraz myślę, że pora odpuścić. Szkoda energii na tworzenie DLC (oczywiście chodzi mi o te duże dodatki, nie pierdoły w stylu kurtek) gdy w USA gra chodzi na promocjach za 10$.
Zresztą, skoro na ten patch czekaliśmy 3-4 miesiące, to po prostu sprawa jest zepsuta na poziomie samego silnika - czego nie naprawią, to sypie się 5 kolejnych rzeczy, nawet na streamie nie są w stanie wybierać takich ścieżek, żeby nie było tam glitchy (8 miesięcy po premierze!!). Wątpię, żeby specjalnie robili z siebie „nieudaczników” wypuszczając takie kwiatki, po prostu nawet te poprawki muszą zajmować nieproporcjonalnie dużo czasu.
Może i pozostawią za sobą niesmak, ale nie takie rzeczy gracze już przebaczali, w ciągu tych 5-6 lat (które poczekamy Wiedźmina 4) zapomną. Pora iść dalej.
Ogólnie w programowaniu, niemalże wszystkiego, istnieje zasada, że jeżeli coś nie styka w jednej gałęzi kodu, to za cholerę nie rozbudowuje się go dalej bez naprawy, jakby to ująć, problemu pierwotnego, bo to powoduje dalsze błędy. Możesz sobie rozbudowywać oddzielne gałęzie, odpowiedzialne za inne rzeczy. I tu nasuwa się pytanie. Czy to wszystko, co leży i kwiczy z rozpaczy w CP znajduje się w jednej gałęzi kodu? Jeśli tak - gratuluję, nie naprawicie tego bez przepisania go na nowo, a to po prostu nie jest opłacalne i lepiej, żeby o tym szary człowiek nie wiedział. Problem możliwe, że leży w samym kodzie, który został napisany z 5 lat temu, a ludzie, którzy go pisali mogą najzwyczajniej w świecie już nie pracować u Redów. A programista programiście nie jest równy, każdy w pewien sposób inaczej pisze.
[tutaj cytat Siary z Kilerów Dwóch]
Przede wszystkim to błędem od samego początku było pracowanie na RedEngine.
Próbowali sobie z silnika, który dorastał na grze RPG (Wiedźmin) zrobić strzelankę RPG z pierwszej osoby.
90 % ludzi z branży jak wpada na nowatorski pomysł to nie bawi się w swoje silniki i ich dostosowywanie tylko wybiera od razu Unreal Engine. A CD Projekt poczuł się jak EA ze swoim Frostbitem.
Jeśli nie pracują już tam ludzie, którzy budowali RedEngine od podstaw to życzę im powodzenia, ale w takim razie w ogóle nie powinni się za to kiedykolwiek zabierać.
Ciekaw też jestem co z tymi zapowiadanymi dwoma DUŻYMI dodatkami, o których wspominali, bo nie chciałbym być programistą, który miałby je tworzyć - to byłby istny koszmar XD
Moim zdaniem to oni już odpuścili na całego tego Cyberbuga i myślą nad nowym projektem a sądząc po szybkości wydawania łatek (i ich jakości) to prawdopodobnym wydaje się, że pracuje nad nimi tylko jakiś mały zespół - stawiam góra 20-30 osobowy.
Na całe szczęście nie naplują graczom jeszcze w twarz, jak to sugerujesz, uciekając od konsekwencji, jak to ma w zwyczaju robić Blizzard, EA czy Ubi, przyjęli na klatę krytykę hejt i groźby śmierci, przyznali się do winy i teraz pracują, żeby doprowadzić grę do jak najlepszego stanu, tak nie naprawia wszystkiego. To jest ich nowa duża marka, główny hejt poszedł ze starych konsol za brak grywalnosci gdyby gra na nich działała tak jak na PC, to zupełnie inaczej by się to wszystko rozegrało.
Przy serii wiedźmin pokazali, jak potrafią się rozwijać i przy tej całkowicie nowej marce gdzie musieli uczyć się masy nowych rzeczy, też się rozwiną w następnych częściach tego uniwersum.
Powinni kontynuować prace przy poprawkach nawet jeśli to by zajęło więcej czasu, bo to pokazuje, że chcą rozwijać markę i że mają szacunek do graczy, którzy im zaufali czy wydali pieniądze i czekają na poprawki. Popełnili ogromny błąd, i w przeciwieństwie do wielu innych dużych firm pracują, żeby go naprawić w możliwie jak największym stopniu.
To ich pierwsza wpadka teraz trzeba czekać na ich nowy tytuł, by dopiero oceniać, czy wyciągnęli z tego wnioski.
Szkoda mi tych pracowników.
Aktualizacja 1.3 wprowadzi trzy darmowe dodatki do gry - będą to m.in. dwie nowe kurtki.
Yyyy, eeee... buhahahahahaha. Dodatki, dobre sobie, buhahahaha. CDPR upadku dalszy ciąg...
Yyyy, eeee... buhahahahahaha. Dodatki, dobre sobie, buhahahaha. CDPR upadku dalszy ciąg...
To już od czasów wieśka 3 upadają, bo tam też robili takie dlcki, i jakoś wtedy ludzie łyknęli, a teraz mają pretensje.
Noo, jak tak dalej pojdzie to Redakcja bedzie zmuszona zmienic ocene gry na 11.
Nie do końca prawda. Jest tylko napisane że naprawili.A jak jest w rzeczywistości, trzeba czekać jak pojawi się łatka. Jak w obecnym patchu że nie występują już klony NPC postaci obok siebie. A wystarczyło minute żeby znaleźć obok siebie 3 te same postacie dodatkowo tak samo ubrane. Większość co opisali w poprawkach to ściema, jest tylko po to żeby pokazać ludziom że coś zrobili.
C'mon przecież to już dawno naprawili z pierwszym patchem nawet na ps4.
No raczej nie, bo jakiś tydzień temu odpaliłem Cybera i dalej przechodził przez zamknięte drzwi.
Wlasnie. Dzisiaj gralem i obok siebie prawie sie dotykali hehe te same postacie i tak samo ubrane. Patch 1.3 PS4
Wg mnie oni doskonale wiedzą co robią. Cały czas jadą na takim samym picu jak przed premierą. Tym razem w okrojonym składzie, pewnie kilka osób nad tym siedzi w ramach kary. Więcej czasu zajmuje im przygotowanie takich programów na żywo, materiałów, grafik itp. niż poprawki w kodzie. Wiedzą, że ta gra jest niewypałem i jedyne co już im pozostało to wychwalanie poprawek i bycie głuchym na głosy graczy. Dzisiaj pokazywali materiały, gdzie tekstury się wczytywały na ich oczach, gdzie w mieście dosłownie kilka npc, które chodziły jak zombie.
Poza tym, kto pomyślał w styczniu, że te darmowe dlc, to będą kurtki. Oni już wtedy wiedzieli co szykują, ale celowo pompowali. Nie zdziwi mnie, jak płatne dlc to będzie jakieś "legendarne" auto. Nie wiem jacy naiwniacy jeszcze się nabierają.
Hah, dokładnie, znikające/pojawiające się tekstury, ten stream to zajebista reklama gry, nie ma co. CP77 przebił F76 i nawet multiplayera do tego nie potrzebował ;)
Jesteśmy ciągle zalewani masą drobnych poprawek natomiast te duże poważne problemy są prawie całkowicie pomijane. Wydaje mi się że tutaj jest problem w silniku i ogólnie fundamentach kodu gry. NPC ciągle znikają, świat gry doczytuje się na naszych oczach i to w rażący sposób. Sztuczna inteligencja NPC można powiedzieć że nie istnieje. Coś tu jest w podstawach nie tak bo nie chce mi się wierzyć że twórcy są tak ułomni i nie potrafią tego zrobić. Coś mi się wydaje że ich rewolucyjny silnik jest po prostu do kitu albo potrzebuje znaczących usprawnień tyle tylko że ich się już w cybera nie da wrzucić bo by trzeba było przebudować całą grę na nowo a to aktualnie bez sensu. Oczywiście jest też faktycznie możliwość że twórcy są tak ułomni a to na prawdę słabo wróży zwłaszcza że widziałem mody które naprawiały te błędy... a sam stream z tymi babkami to jakaś porażka.
"Jeśli coś jest za trudne do wykonania, udawaj, że wszystko jest super i dodaj nową kurtkę do gry." - Sasko, 17.08.2021
Kogo w ogóle obchodzą jakieś kurtki w grze? Niech zrobią wreszcie porządek z policją, przechodniami i generalnie nudą tego świata.
Dalej Spencer kupuj ten cyrk, bo Chińczycy zrobią to pierwsi.
Chińczyki kupią tego babola bo pewnie chcą ludzi co robili przy wiedźminach, a dostaną zlepek panienek z różowymi włosami co jedynie potrafią zrobić kawałek kodu do kurtki czy nowej skorki, bo coś poważniejszego to mission impossible.
Lista zmian jest całkiem długa, jakby takie patche wychodziły co 2tyg zamiast co 3 miesiące to gra byłaby w dużo lepszym stanie,
Ale ten DLC to bieda, w Wiedźminie były zaraz po premierze 2 darmowe dlc z pojedynczą misją a reszta była kosmetyczna
naprawili animacje twarzy podczas patrzenia w lustrze i poprawili kota xD no qrwa faktycznie to są najważniejsze rzeczy które gra wymaga do naprawy
Wczesny dostęp, wersja 0.3. Spokojnie, do wersji 1.0 jest daleka droga, do tego czasu wszystko się wyklepie.
Nie da się wyklepać samochodu bez karoserii.
W tym przypadku akurat bez silnika.
Problemem nie jest to, że łatają bardzo niedorobioną grę. Problemem jest to, że z kilku bug fixow I qol fixow + śmieszne 2 kurtki i samochod, robią show jakby conajmniej fabularne expansje zapowiadali. To co cdpr odprawia z cyberpunkiem to jakaś ostra żenada
Słuchajcie prawda jest taka, że tej gry już nic nie uratuje bo gdzieś pisali że podobno nad tym tytułem jednak siedzieli inni ludzie niż nad Wieśkami! Dlatego to jest takie do kitu! Pusty świat, brak życia NPC i mnóstwo innych rzeczy wynika z faktu że ludzi którzy siedzieli np nad Wieśkiem 3 pozwalniano! Dlatego uwierzcie lub nie, ale CDPR już nigdy nie będzie taką firmą jak kiedyś i studiem i nawet nie ma co czekać na Wieśka 4! Wspomnicie moje słowa...
Ta, bo w Wieśku 3 jest wszystko takie wspaniałe :)
Jako gra akcji tak. Ale jako RPG nie bardzo. Wiele starszych RPG nokautuje go w 1R.
1) Bardzo małe możliwości co można zrobić w grze RPG
2) Tylko jedna ścieżka rozwoju postaci
3) 99% gry identyczne za każdym razem (kluczowych wyborów mało, a Wiedźmin 2 miał taki wybór, że całkowicie zmieniał 2 i 3 akt)
4) Mała interakcja ze światem i NPC (W Novigradzie wręcz 95% postaci jest kukłami do niczego, a przedmiotów żadnych nie idzie brać, by coś z nimi zrobić. )
5) Brak reakcji NPC na okradanie ich. Ciał zabitych też nie trzeba chować. Nie ma żadnego systemu złodziejstwa oraz takiej kwestii jak to, że NPC w zależności od naszych poczynań inaczej reagują czy zostawiamy ciało na wierzchu czy schowamy w szafie
6) Wszystkie umiejętności oparte na walce
7) Zbyt casualowy system walki, który nie daje takiej satysfakcji jak taktyczny
8) Znaczniki do celu, które trzeba powyłączać, a pewnie większość gra na autopilocie
9) Prostota mechanik pod konsole i niedzielnych graczy. Nie ma tu ani złożonej ciekawej mechaniki, ani niczego co zaskoczyłoby gracza czego wcześniej nie było
10) Bardzo ubogie strzelanie z kuszy
11) Masa listów i ukryty skarb 5m dalej (kopiuj/wklej 100x)
Niby RPG, a bliżej do gry akcji.
Oczywiście wiele rzeczy jest bardzo dobrych i dlatego gra ma tak wspaniałe oceny jak grafika, grywalność, świat, muzyka, fabuła, dialogi, questy poboczne, postacie, dodatki itd. I mi też podoba się mocno całościowo.
Jeśli ktoś chce doczepić się znajdzie zawsze coś porównując do elity czemu nie ma tego czy tamtego, a w innych grach było. A z całą historią nie da się wygrać jednostce. Zbyt wiele wybitnych gier wyszło w przeszłości przez ostatnie 40 lat, które robiły pewne rzeczy znacznie lepiej.
Przy Wiedźmin 1 pracował też trochę inny skład jak przy Wiedźmin 2, a później przy Wiedźmin 3 jeszcze inny. Tam ciągle ludzie zmieniają się. Jest rotacja. W każdym studiu od gier tak jest.
W Piranha Bytes od wielu lat pracuje już tylko jedna osoba ze starego składu, która uczestniczyła przy Gothic 1 i 2. I też od wielu lat tworzyli co raz słabsze produkcje. Ale oni wiadomo zaprzepaścili swoje szanse przy Gothic 3, by zwojować świat tak jak udało się to 9 lat później CD Project przy Wieśku 3.
Wystarczyło dodać konie do gry i znaczniki do celu :)
Oezu, pewnie że W3 nie jest idealny ale dziernolisz straszne kocopoły:
Bardzo małe możliwości co można zrobić w grze RPG
A co można robić w "grze RPG"?
Tylko jedna ścieżka rozwoju postaci
Po pierwsze grasz wiedźminem a CDP bardzo trzymał się materiału źródłowego, to oczywiste, że nie możesz zostać magiem czy kusznikiem bo by się to kłóciło z tym kim ma być i jest wiedźmin i to jeszcze ten jeden konkretny Geralt. Co nie oznacza że ścieżka rozwoju jest zupełnie inna bo buildow masz masę wzbogaconych jeszcze o mutacje z Krwi i Wina, przy jednym podejściu skupiłem się na czerwonym drzewku walki na rozwoju Aarda i w mutacji wziąłem sobie mrożenie aardem, w kolejnym przejściu poszedłem w alchemię i moja postać była w stanie pić po 10 różnych eliksirów i z każdym miałem więcej życia i siły. Grało się zupełnie inaczej.
99% gry identyczne za każdym razem (kluczowych wyborów mało, a Wiedźmin 2 miał taki wybór, że całkowicie zmieniał 2 i 3 akt)
Tylko żeby zrobić dwa różne ścieżki i mapy dla danego aktu to po pierwsze ciężko zrobić w grze z otwartym światem a po drugie ciężko w ogóle tak kombinować w tak otwartej grze jak W3. W2 to była liniowa i krótka gra więc można było się pobawic.
Wszystkie umiejętności oparte na walce
A na czym mają być oparte? Grasz wiedźminem a nie filozofem.
Zbyt casualowy system walki, który nie daje takiej satysfakcji jak taktyczny
Taktyczny system. walki to jest dobry w turówkach a nie w grach RPG akcji, w Cyberpunku masz taktyczny system walki? Bo cały sens postu do którego się odnosisz to porównanie Cyberpunka z Wiedźminem 3 a ty pierdzielisz coś o tym że W3 jest słaby bo nie jest hardkorowym RPG.
Bardzo ubogie strzelanie z kuszy
Znowu - grasz kurła wiedźminem a nie elfim łucznikiem.
- Jak na grę RPG, W3 ma zbyt małą regrywalność. To jest duża wada.
- Większość wyborów, tak na prawdę to tylko iluzja wyboru. Dokładnie to, za co najbardziej krytykowano w Fallout 4.
- Fabuła na siłę przedłużana (rozwleczona)
- Masa nieznaczących znaczników (wypełniaczy) na mapie w stylu UBI.
- Fajne były za to questy poboczne.
- Dodatki o niebo lepsze. To był strzał w 10.
- Ładny świat i klimat gry. Chociaż ten z W1 był lepszy.
- Udana ścieżka dźwiękowa
Przecież Cyberpunk jest taki sam jaki był Wiedźmin 3
-brak interakcji z otoczeniem
-brak losowych wydarzeń
-praktycznie zerowe ai
-masa znaczników na mapie które nie wnoszą nic poza śmieciowym lootem
Tej gry już nie uratuje nic, dajcie sobie spokój. Lepiej olać temat i nie nabijać klików, bo to i tak nie ma sensu.
Aż dziwne, że do DLC nie dodali kubka, ani jakiejś myszki - to im najlepiej ostatnio wychodziło.
Pamiętam wczoraj ludzi którzy pisali "napewno minimapa nie będzie główną atrakcją" "bez wątpienia jutro pokażą coś grubego"... Tylko no niestety logika nie zawodzi. Zrobili filmiki o jakiś perkach, minimapach czy o jakimś tam zadaniu. Chwalili się minimapa. No sorry dygresja jest oczywista. Miałem nadzieje.
Dla mnie ta aktualizacja na bazie tego patch notesu potwierdza jedno. CD Projekt w żaden sposób nie naprawia Cyberpunka. Można było zakładać że teraz wzięli się do roboty i naprawiaja co tylko sie da. To było zle założonie. Próbują szlifowac gówno... Tak się nazywa to co robi obecnie CD Projekt. Próbują za wszelką cenę wypolerowac tego potwora. Nikt nie próbuje zamienić Żabę w Księcia rozumiecie? Nawet nie oglądam tego streama jestem po robocie. Zaraz spać ide. Spodziewałem sie po tej aktualizacji. Bo ja wiem... że będzie więcej ludzi na ulicach? Podobno nadal Night City świeci pustkami.
Pakuj się CD Projekt...
To aż trzeba było streama robić żeby pokazać te popierdółki? Więcej wysiłku włożono w reklamę patcha niż w sam patch.
jesli ktoś jeszcze ma, to radze pozbyć się wszystkich akcji.... nie ma nadziei dla CP2077, co zarobił to już tyle.... a przez dobre 3-4 lata nie będzie premiery nowej gry
Moder poprawił system policji a oni nadal nie potrafią tego zrobić, po prostu gałęzie opadają.
Co prawda ja nie miałem większych problemów z grą i uniknąłem błędów, ale mimo wszystko tempo CDP w jakim "starają się" naprawić grę jest tragiczne. Dobrze, że w piątek wychodzi fanowska łatka, bo to co odwala CDP przestaje być śmieszne. Zaznaczam jeszcze raz, że nie mam nic do samej gry, a do postawy twórców.
gry-online powinno zmienic nazwe strony
hejterzy-online.pl
albo CDPRhejterzy-online.pl to by bardziej pasowalo, bo od kilku dobrych lat same tylko narzekania.
A to za duzo newsow o Wiedzminie, a za duzo o Cyberpunku a ten CDPR to zenada itp. itd.
Powaznie, zastanowcie sie nad zmiana nazwy strony.
Ale mamy klaskać i się cieszyć, że CDP nie ma zamiaru naprawić zepsutego produktu który sprzedawali za pełną cenę?
CDP nie ma zamiaru naprawić zepsutego produktu który sprzedawali za pełną cenę?
Ale w sumie to skąd wiadomo że nie ma zamiaru?
To są jakieś ***** jaja?
Dodali kurtkę? Kurtkę i alternatywny wygląd i to jest DLC? Imponująca liczba zmian? Nie będę się rozwodził już, że ta gra to zwyczajny średniak i nie mówię tego ze względu na liczne błędy - ani w fabule, ani w samej rozgrywce nie ma pasji, gra jest zupełnym średniakiem, wszystko jest zrobione niestety jak jest, ale to że nasza rodzima robi nas wszystkich w **** przez tak długi czas zasługuje na konsekwencje, jeszcze raz... DLC???
Skończyłem jedynie prolog tej gry i kilka misji na PS4. Tylko tyle dałem radę przetrawić.
Na Ps5 działa jak marzenie ale za to całe miasto jest jak na kwarantannie. 2 samochody na krzyż i może z 3 przechodniów. Nawet tej gry nie odpalam dopóki nie dodadzą uaktualnienia na nową konsolę. Patrząc po tych patchach to się nawet tego w tym roku nie spodziewam.
"Zacznijmy od tego, co z pewnością najbardziej interesuje graczy, czyli DLC."
No chyba w tym wypadku to nie bardzo. :D
To co się wczoraj odwaliło podczas tej prezentacji to jakaś kompletna żenada, widać że ta firma się kompletnie zmieniła - kiedyś ludzie z pasją tworzący gry, teraz korpog*wno gdzie management wylewa wiadra pomyj za swoje błędy na pracowników... Szkoda że to idzie w tę stronę.
Serio, jak można po ponad 8 miesiącach od premiery podniecać się podczas 50-minutowej prezentacji jakimiś totalnymi bzdurami ? Najpierw przez ponad 20min pokazywali kota, lustro i jakaś badziewną kurtkę, której i tak przez 90% gry nie widzimy.. ba nawet statystyki tych ciuchów mają tak marginalne znaczenie w tej grze, że szkoda o tym gadać.. Reset perków i minimapa ? Przy skali problemów jaka jest z tą grą to to była kpina z graczy żeby o tym mówić.. A na koniec deweloper ładujący spojlery dotyczące ukrytego zakończenia gry - no dramat. Ale i tak chyba nic nie przebije marudzenia dewelopera jak to się ciężko patchuje grę po premierze... Serio ? WTF ???
I piszę to z perspektywy osoby która grę ukończyła - nawet wbiłem platyne na PS5 - mam po prostu wrażenie że cała firma się totalnie pogubiła / zmieniła. I niestety odnoszę wrażenie że to już nigdy nie będzie to samo co w czasach sprzed W3 i chwilę po... teraz korpog*wno gdzie kluczowi pracownicy muszą odejść "bo się źle odezwali do innego pracownika". Szkoda - na W4 już nie czekam
Jestem przekonany, że te DLC były gotowe na premierę, ale obawiano się, że ich wypuszczenie spowoduje negatywną reakcję i trafiły do zamrażarki, z której po prostu zostały zbyt późno wyciągnięte. Pierwsze DLC do Wiedźmina 3? Set temerski, zbroja dla konia i skórka na Yennefer. Pierwsze DLC do Cyberpunka? Kurtka, samochód i skórka na Silverhanda. Różnica jest taka, że do Wiedźmina zostały wypuszczone tydzień po premierze, a do Cyberpunka osiem miesięcy i gracze oczekiwali czegoś więcej. W osiem miesięcy od premiery Wiedźmina 3 gracze zdążyli skończyć Serca z kamienia i robili pre-ordery na Krew i wino.
Na tym etapie to chyba tylko opublikowanie modding tools mogłoby uratować ten tytuł od zapomnienia. Dobrze że nadal poprawiają i publikują poprawki ale to nie wystarczy aby gra przetrwała. CDPR, obudźcie się panowie.
Skopiowali Samochód dając inny kolor i spoilerek + 2 nowe szmaty... japrdl
oho, steam juz zasysa patcha. 36GB kurtek i napraw niewidzialnych bugow.
I super. Naprawili 360 błędów. Zostało im jeszcze ponad 8000 błędów do naprawy i będzie git. Dobrze że przypomniało im się że w grze są jakiekolwiek perki.Bo jakoś nie mieli czasu i sami nie wiedzieli że ta gra je ma. Te 5 atutów co naprawili to będą najczęściej używane w grze.
I super. Naprawili 360 błędów. Zostało im jeszcze ponad 8000 błędów do naprawy i będzie git.
To mają wcale nie robić łatek? Lepiej że chociaż te 300 błędów poprawili, niż jakby mieli nie zrobić nic.
Ile można ciągle tą samą śpiewkę. Ja po premierze grę 3 razy przeszedłem i zadowolony jestem z zakupu. Overhype był przed premierą, ale po premierze jest underrated. Gra bardzo spoko. Rzadko mi się chce grać w coś więcej niż raz, a często nawet nie przechodzę w ogóle. Oby na takim poziomie chociaż stał Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 to będę uszczęśliwiony. A te darmowe DLC to wiadomo było, że jakieś gówienka będą. Ja czekam na fabularne rozszerzenia, bo już wszystko w tej grze co chciałem sprawdzić to sprawdziłem.
True. Czekam na fabularne dlc , jaram się jak ptaki Hasiora i z pewnością się nie zawiodę.
O zgrozo. Kupiłem tą grę przedpremierowo. To był mój pierwszy i ostatni raz jakiegokolwiek zakupu w ten sposób. O ile grając tylko wątkiem głównym cieszyłem się w miarę, to reszta zakrawa na kpinę. Do dziś nie mam ochoty na tą grę.niedopracowany swiat, kulejąca fizyka i AI. Dałem sobie spokój na 50 % wątku fabularnego. Poboczne zadania wytnij/wklej z wieśka. Pieniądze wydane na biedronkowy chłam… Tego trupa nie da się wskrzesić. Kubeł zimnej wody dla CPR przyda się i to porządny. Dla Gier Online też by się przydał, za ten pseudo hype i wazelinowanie ( to delikatnie powiedziane )
Mnie zastanawia dlaczego oni to tak na bezczela zrobili, przecież nie było chyba trudno się domyślić, że te DLC zostanie wyśmiane. Nie mają ostatnio dobrego pr-u i teraz jeszcze takie coś.
Ciężko to nawet nazwać DLC. Dla mnie to wygląda jak by było zrobione 15 minut przed streamem na kolanie. Dali coś dla ludzi żeby nie mówili że nic nie robią. Teraz za kolejne 5 do 8 miesięcy dodadzą możliwość zmiany piasku w kuwecie kota. Wiadomo, obecnie to są poprawki priorytetowe. A co do PR-owców to są ludzie wzięci z łapanki. Tam jest taka rotacja jak na wyprzedaży w Media Markt.