STALKER 2 powstaje na silniku Unreal Engine 5
Gdzie ci wszyscy hejterzy którzy mówili, że żadne gry AAA nie będą wychodzić na ue5 ??
Mogli go dostać ten rok czy dwa wcześniej w zamian za pomoc w rozwoju silnika czy coś.
Pewnie zaczęli na 4 a potem zmigrowali na 5. Twórcy Escape from Tarkov robią podobnie z Unity. Normalka w devie.
Dokładnie jak nowiutki gada, projekt w ue4 można łatwo przenieść na ue5.
Ale cyberprank 2 dopiero za sto lat będzie.
super silnik ale na konsole, to nie ma co liczyć na tysiące modów i modowaniu notatnikiem
Świetna informacja, nie wiem skąd tyle łapek w dół. Niebawem więcej gier będzie powstawać na ue5. Silnik ten, oferuje coraz więcej bez zmian w cenie. Wiele zautomatyzowany mechanizmów, które przyspieszają i ułatwiają pracę. Poza tym, ue5 nadaje się do każdego gatunku gier.
A co, wykupiłeś wszystkie z rynku i nikt nie chcę od ciebie odkupić?
Zachęcam twoje podstawowe konto do merytorycznej dyskusji. Chyba, że zbyt wiele od ciebie wymagam.
->
Gdzie ci wszyscy hejterzy którzy mówili, że żadne gry AAA nie będą wychodzić na ue5 ??
No właśnie jest. Szczególnie z kasą od MS. Na pewno to nie poziom funduszy, które w swoje produkcję pompuje Rockstar, ale to nadal AAA.
Teraz to pewnie można rozróżniać jeszcze gry na AAA i AAAA. Wydaje mi się, że jest AAA. Ale żeby zrobić tak wyglądającą produkcję na obecnym UE to nie trzeba mieć aż takiego budżetu jaki był potrzebny kilka lat temu. Teraz naprawdę wiele rzeczy, które kiedyś musiały robić całe wydziały, może robić jedna osoba.
https://www.youtube.com/watch?v=WQXhtnaH5EU
Ale kogoś widzę piecze, można nie lubić tego co robi Epic, ale akurat kwestia UE jest tutaj wyłącznie pozytywna, im szybciej wszyscy zaczną przechodzić na UE5 tym lepiej.
Krystian Kisielsky z Team Koch Media Poland napisał ostatnio:
Mamy pewien plan i postaramy się go zrealizować. Chcemy żeby dubbing był zrobiony w taki sposób by fani gry byli zadowoleni z efektu.
Do tego wersja pudełkowa wydana przez Koch.
Obawiam się że Denuvo jest pewne bo Czyste Niebo (wydane przez nich) miało paskudne DRM.
To że kiedyś zadrmowali swoją grę, nie oznacza że ponad dekadę później powtórzą ten wyczyn.
Jedynkę robili na swoim X-Rayu. Być może to ich własny silnik był powodem ciągłych przesunięć premiery czy niespełnionych obietnic( choć duża cześć z nich w tamtych latach była technicznie trudna do zrealizowania). Ciekawe czy dwójka, to będzie STALKER, wypisz wymaluj, jak ten z początkowych zapowiedzi z lat 2002-2006?
Na pewno nie, bo już wiadomo choćby o braku pojazdów. W ogóle tym razem skromnie dawkują informacje, widać nauczyli się na własnych błędach.
Szczerze mówiąc to nie widziałbym za bardzo w tej grze pojazdów, i w sumie cieszę się, że ich nie będzie. Mam nadzieje, że nie zrobią tego zwykłego shootera.
Nie ma w tym momencie innej gry, na którą równie mocno czekam. Uwielbiałem się bawić ze starymi Stalkerami, modować itd. swego czasu miałem na dysku mnóstwo materiałów, screenów, filmików i chyba wszystkie wersje alpha/beta. Byłem totalnie oczarowany tą serią i bardzo się cieszę, że wreszcie powraca :-)
Słabo że to UE, przynajmniej dobrze że to UE5 a nie UE4. Wsparcie modów będzie prawie zerowe, sam UE nie ma zbyt pozytywnej historii jeśli chodzi o nowoczesne i dobrze zoptymalizowane gry - jedyną grą która wygląda i działa świetnie jest Days Gone, później mamy FFVII Remake i Hellblade z kilkoma większymi problemami, cała reszta to średnio wyglądające gry ze średnio udaną optymalizacją i techniczne gnioty pokroju ARK. Na szczęście dla UE ich największy problem z którym nie mogli sobie poradzić przez ponad dekadę naprawił się sam - SSD naprawiły problemy z loadingiem i streamingiem które od UE 3 były plagą tego silnika.