Marvel a la XCOM najpewniej bez znanych superbohaterów. Gracz stworzy własnych herosów
Własni bohaterowi, wrogowie też wymyśleni?
To co tutaj z Marvela ma niby być? XD
Przepraszam ale Marvel to postacie XD uniwersum to własnie te postacie. Oczywiście te starsze ;)
Jak to Lipski by powiedział w Killerze wycinając mocno o sklonowanej owcy
"On beze mnie nie istnieje"
o NPC też mi chodziło w sumie. Skoro mogą nie dostać prawa do użycia postaci, to i NPCków nie dostaną. Chyba że dostaną jakieś prawo do Nicka Furiego np lub innych mniejszych postaci pobocznych.
Ale co do uniwersum - to posiadanie mocy nadprzyrodzonych jest w wielu ;) A np. Manhattan też jakoś niekoniecznie musi się kojarzyć akurat z tym uniwersum.
Dziwi mnie po prostu fakt chęci reklamowania się jako Marvel, nie dając nawet jakichś mniejszych postaci do grania nimi. Tzn nie dziwi, uniwersum jest znane :D pewno taniej takie coś wykupić.
Szkoda, bo - nawet jakby to był przeciętniak, ale masz rzeczywiście szanse grać swoimi ulubionymi bohaterami, to zawsze ludzie trochę wybaczą. Natomiast w ten sposób gra musi być poprostu dobra ;)
Szczerze? Nie wiem dla kogo ta gra ma być.
X-COM to gra taktyczna, spokojna, turowa. Dużo planowania. Fabuła dość poważna i wyważona.
Universum Marvela to uniwersum superbohaterów, płaska podstawowa rozrywka bazująca na pierwotnych instynktach i sprzedająca się efektami specjalnymi. Często bezmyślna.
Nie widzę fanów Marvela grających w X-COMa, i nie widzę fanów X-COMa grających w grę o superbohaterach.
Nie widzę fanów Marvela grających w X-COMa, i nie widzę fanów X-COMa grających w grę o superbohaterach.
Można być fanem obu tych rzeczy. ;)
Dokładnie. Ja jestem fanem obu rzeczy i jeżeli to dobrze przemyślą to może to być hit. Ale proszę niech nie bierze się za to niedoświadczona ekipa od Chimera Squad bo ciężko nawet uruchomić ten zabugowany syf
Gracze: Czyli robicie grę w uniwersum Marvela?
Take-Two: --->
To by zadziałało podobnie do X-COMa gdyby grało się np. Agentami Tarczy albo innymi słabszymi organizacjami. Tworzenie własnych bohaterów? No nie wiem... obawiam się że może to negatywnie namieszać w Marvelu.
Co ciekawe, ma gra ma się
Źródło: https://www.gry-online.pl/newsroom/marvel-ala-xcom-najpewniej-bez-znanych-superbohaterow-gracz-stwor/zd203dd
Jak dla mnie, to najciekawsze jest to, ze ŕ la X-COM to jest to, co sie teraz wszystkim podoba...
Tak na szybko to dokładnie uniwersum X-Men i wydarzenia z mrocznej phoenix i rasą Shi'ar i już mamy tonę bohaterów ale kto by dzisiaj coś takie zrobił skoro trzeba zrobić kolejną padlinę na równie padlinanych obecnych filmach marvela/disneya
Jeśli te informacje okażą się prawdziwe, tak nie wiem czy, aby studio Firaxis podjęło by takową decyzję celem stworzenia innej gry niż internetowe „Marvel: Avengers Alliance” czy taktyczne produkcje mobilne związane z komiksowym uniwersum Marvela, ale jakby nie patrzeć, największą siłą gier sygnowanych lub osadzonych w komiksowym uniwersum Marvela są właśnie bardziej lub mniej znane postaci herosów, bądź złoczyńców “Cud Studia” a nie wizerunek firmy w tytule lub menu gry. Bez tych postaci taka produkcja zostałaby bardziej odebrana jako coś zupełnie innego i możliwe jest, że przesadzam podobnie jak przy głośnym pomyśle twórców „Władców Wszechświata: Objawienie”, ale raczej mało osób wyobraża sobie grę osadzoną w rozległym uniwersum Marvela, bez postaci z jakich to studio jest kojarzone a jeśli studio Firaxis chciało zwyczajnie stworzyć turową grę strategiczną w innym uniwersum niż to serii X-COM, tak mogło chyba od razu o tym poinformować. Dobra gra zawsze obroni się sama, ale gra robiona w oparciu o dane uniwersum, z potraktowaniem go jedynie jako tło, bez mocniejszego zakorzenienia gry w samym uniwersum — trochę mnie to zastanawia, ale jedynie w kontekście czy ma to szanse się udać.
Połączą poziom fabularny ostatnich dwóch xcomów z typowym poziomem marvela to "Plan 9 from outer space" się schowa.