Counter Strike na Unreal Engine 5; Inferno i Dust 2 odtworzone przez modera
Jeżeli chodzi o cs i ue, to ten filmik wygląda też bardzo dobrze, ale na starszej wersji silnika. Fajnie, że to jest wszystko w pełni grywalne i to na średniej specyfikacji sprzętu. Mocno namiesza ten silnik w najbliższych latach.
https://www.youtube.com/watch?v=hi7A6D0TDfQ
Robi wrażenie. Tylko co z tego jak kart graficznych brak
To nie tak. Karty oczywiscie byly od samego poczatku ale to czy jest ich wystarczajaco duzo jest calkowicie oddzielna kwestia. Swiat przechodzi wlasnie cyfrowa rewolucje i przekroczylismy jakis czas temu pewna granice. Sprzetu bedzie coraz mniej dostepnego bo zaintereseowanie znacznie szybciej bedzie przyrastac od mozliwosci produkcyjnych. I ta dysproporcja bedzie coraz bardziej wyrazna bo kazdego dnia wymyslane sa kolejne sposoby pozytkowania nowych technologii nie tylko do gier.
w csie takie graficzne wodotryski są niepotrzebne, a wręcz przeciwnie bo łatwiej gra się na niższych rozdzielczościach
Jakie wodotryski? Przecież to nawet nie stało obok tego demka które zaprezentował Epic podczas promocji UE5.
Beznadzieja, wszystko jakieś takie sterylne, nie naturalne, no i ten kontrast.
Po 20 latach kiedy pykalem w te mapy, śmieszy aktualna grafika.
Troche się pozmienialo - ludzie tu chcą 500 fps a nie realizm
Wygląda gorzej niż Counter-Strike Source z 2004 roku tylko, że tamten z grywalnymi ludźmi wymagał 512 ramu, a ten na UE5 wymagałby już minimum 8 G.