Skyrim na Unreal Engine 5 - efekt zachwyca
Klasyka w tego typu filmikach. Podbić jakość geometrii, tekstury, oświetlenie, najlepiej jeszcze dodać raytracing i kałuże i cała oryginalna estetyka i klimat gry lądują w koszu.
No sorry ale jak patrzę na screena z oryginalnego Skyrima to od razu czuć chłodny surowy klimat lokacji. Jak oglądam ten filmik to mam wrażenie jakby ta lokacja znajdowała się gdzieś na pustyni gdzie panują wysokie temperatury.
Widzialem cos takiego juz z milion lub dwa razy :D Spoko ze fajnie wyglada, ale dobra grafika w grze, to jak ladny samochod bez silnika. Jesli tam nie beda zgadzac sie liczby i gracz nie bedzie widzial sensu w pojscie w x miejsce by zdobyc x przedmiot dajacy x statysyke, to jest to zwyczajny crap. Jak gracz widzi sens w poprowadzeniu ciekawego dialogu z NPC, by rozbudowac wiedze o lor, to to zrobi, grafika w tym nie pomoze. Pomoze tylko wtedy kiedy podstawy sa dobre, bo moim zdaniem grafika w grach jest na tyle dobra, na ile wyzej wymienione podstawy. Liczby maja sie zgadzac! :D Ja chce tam isc do npca, bo ciekaw jestem co powie, jakiego da questa, czy nagroda bedzie warta uwagi, czy ograznim gry jest na tyle dobrze zaprojektowany, ze widze sens w +1hp i +1 atak, lub w przedmiocie bez statystyk, ale niosacy ciekawa historie lorowa, jakis zepsuty miecz, jakis list etc. Powtorze raz jeszcze liczby maja sie zgadzac! Samochod jest na tyle dobry na ile sprawnosc silnika xD
Nie bez powodu obecnie gram tylko w stare rpgi, z tych nowszych to tylko w Divinity Original Sin grałem ale ta gra nie oszukujmy się, grafiką nie stoi.
Dokładnie. Miejsce na filmiku rzeczywiście ładnie wygląda, ale ten klimat mroźnej północy wybrał się chyba na wakacje. Ale to częsty błąd wszelkiego rodzaju poprawek graficznych. Można nawalić rozmaitych cudów, ale sztuka polega na tym, żeby poprawić jakość, zachowując klimat pierwowzoru.
A później i tak Bethesda wypuści >>
To nie jest "Skyrim na Unreal Engine 5 " tylko ktos zrobil taka sama lokacje. Ogarnijcie sie z tymi newsami z dupy.
W końcu mogę powiedzieć, że coś na Unreal Engine mi się podoba. Poprzednie generacje tego silnika i wszystkie gry na nim były... nie wiem, widać było że to wszystko jest takie plastikowe, sztuczne, nawet trawa i drzewa wyglądały jak z plastiku dosłownie. Od razu dało się wyczuć, nic wcześniej nie wiedząc o silniku danej gry że jest ona zrobiona na Unreal Engine 4. Tutaj naprawdę jestem w stanie stwierdzić, że to co widzę mi się podoba nawet bardzo. Wszystko wygląda realistycznie, żywo, jest progres.
Ależ to śliźnie wygląda. Stworzone przez jedną osobę i to tylko w kilka dni. UE5 pozwala stworzyć grę, która wygląda jak AAA a jest robione przez małe studio. Oby tak dalej.
Skyrim z modami (np lista Phoenix Flavour) nawet na dzisiejsze czasy nie wygląda źle.
Ech ludzie, kiedy zrozumiecie ze grafika to nie wszystko
Pamiętajcie że lepsza grafika to większe wymagania a nie każdy ma super mocnego kompa, ludzie chcą grać na kompie a nie oglądać grę na YouTubie czy twitchu jak ktoś gra
ech kiedy ludzie zrozumieja,ze te hobby ma swoje limity i jesli chcesz grac w najnowsze gry, to kupujesz odpowiednio dobrego kompa, albo grasz w inne gry (starsze tytuly), inaczej bysmy nadal grali w gry, ktore graficznie bylyby z lat 2000. Poza tym nowa generacja konsol wjechala na salony, wiec mozesz sie spodziewac jeszcze lepszej grafy i wymagan. Niestety taki life. Wykup sobie usluge, ktora bedzie Ci streamowac gre na najwyzszych detalach niemal na "kalkulatorze". Opcje sa tylko trzeba poszukac.
tutaj przeczytasz jak to bedzie wylgadac za pare lat - https://www.gry-online.pl/opinie/weterani-fps-ow-opisali-przyszlosc-gier-i-ja-sie-z-nia-zgadzam/zbbcf
Warto pamiętać, że ta współczesna łatwość w tworzeniu gier ma swoje słabsze strony. Do stworzenia tego dema na filmie nie trzeba było pewnie pisać nawet jednego skryptu. Obsidian do stworzenia The Outer Worlds wykorzystał potężne narzędzie jakim jest Unreal Engine 4, a gra technologicznie jest na poziomie Skyrima. Zmierzam do tego, że zajrzenie do rdzenia jest bardzo ważne w każdej dziedzinie i początkujący programiści powinni pisać gry z wykorzystaniem wyłącznie języka programowania, tak jak robili to ludzie, którzy dzisiaj tworzą UE5.
No ok, ale takie lagi jak znikające drzewa po lewej stronie na górze co widać to w filmie od 7 sekund nie powinny mieć miejsca ...
Wszystko pięknie, tylko jest jeden podstawowy problem. Ta scena, to osobna scena. Nie wrzucona na mapę pełną takich lokacji. I tu jest pies pogrzebany. Gdyby wrzucić taką grafikę do całej gry, to zaczyna się to odbijać czkawką na wydajności.
Fajna pracka wykonana przez 1dnego człowieka. Która nie pokazuje niczego w zasadzie.